quote:Op maandag 27 april 2009 12:51 schreef Kopbal het volgende:
We hebben die nieuwe spits allang in huis.
[ afbeelding ]
Koevermans kan dus wel voor de komende 2,3 jaar.
quote:
Die jongen is Luc Castaignosquote:
Alstie die ballen er maar in ramt.quote:Op maandag 27 april 2009 13:06 schreef Keltie het volgende:
[..]
Wist niet dat het een spits was, dacht een aanvallende middenvelder.
Bron: KNVBquote:Feyenoord hofleverancier Onder 17
KNVB-coach Albert Stuivenberg heeft de achttienkoppige EK-selectie bekend gemaakt van het Nederlands elftal voor spelers onder 17 jaar. Het toernooi wordt gehouden van 6 tot en met 18 mei in Duitsland. Feyenoord is met zeven spelers hofleverancier, Ajax is met vier spelers eveneens sterk vertegenwoordigd.
De selectie van Stuivenberg kent één speler die buiten Nederland actief is, middenvelder Oguzhan Özyakup van Arsenal. Nederland speelt in groep B tegen gastland Duitsland, Engeland en Turkije.
De groepsduels staan voor 6, 9 en 12 mei op het programma. De halve finales zijn op 15 mei, de finale wordt gespeeld op 18 mei. In groep A strijden regerend Europees kampioen Spanje, Italië, Frankrijk en Zwitserland om de bovenste twee plaatsen die recht geven op de halve finale.
De beide nummers drie kwalificeren zich samen met de vier halve finalisten voor het wereldkampioenschap in Nigeria (24 oktober tot en met 15 november).
De EK-selectie bestaat uit de volgende achttien spelers:
Ruben Ligeon, Warner Hahn, Dico Koppers, Joël Veltman (allen Ajax), Oguzhan Özyakup (Arsenal), Mohamed Madmar (AZ), Bob Schepers (sc Cambuur Leeuwarden), Martijn de Vries, Rangelo Janga (beiden Excelsior R.), Shabir Isoufi, Osama Rashid, Stefan de Vrij, Luc Castaignos, Mats van Huijgevoort, Nigel Velder, Ryan Bouwmeester (allen Feyenoord), Jerry van Ewijk en Patrick ter Mate (beiden Vitesse/AGOVV).
Mjah, dan kan je ook redeneren dat we geen spits hoeven te kopen want Rob Van Dijk gaat nog een jaar doorquote:
quote:Feyenoord talent Luc Castaignos is altijd op zoek naar goals
Rafael van der Vaart maakte er ooit vijf, John van Beukering zes en Jan Vennegoor leidt de dans met tien goals. Veel topspelers scoorden er in het verleden lustig op los voor het Nederlands elftal voor spelers onder 17 jaar. De huidige aanvalsleider luistert naar de naam Luc Castaignos. ,,Ik ben een echte spits.”
De jeugdige aanvaller vertrekt maandag met Onder 17 naar Luxemburg, waar de Nederlandse talenten zich hopen te plaatsen voor het Europees kampioenschap. Veel ogen zullen tijdens de beslissende kwalificatieronde gericht zijn op Castaignos, met vijf goals in zes duels de topscorer van de huidige selectie. ,,Klopt”, bevestigt de spits met een kleine glimlach. ,,Het gaat inderdaad lekker. Ik heb er zin in.”
‘Liever Kroatië dan Azerbeidjan’
Onder 17 strijdt in Luxemburg met Kroatië, Azerbeidjan en het gastland om één EK-ticket. Op papier lijken de Kroaten de lastigste hobbel op weg naar het eindtoernooi, maar de jonge aanvaller ziet dat anders. ,,De zwaarste tegenstander? Luxemburg en Azerbeidjan.” Er klinkt geen twijfel in zijn stem. Hier bekijkt iemand de tegenstanders door de ogen van een spits. ,,Die teams zullen zich ver laten terugzakken op eigen helft waardoor wij weinig ruimte krijgen om te voetballen. Daardoor wordt het moeilijk om een doelpunt te maken.”
In het slotduel tegen de leeftijdsgenoten uit Kroatië liggen zeker kansen, verwacht de Feyenoord-spits. ,,Die zullen meer voetballen, waardoor er voor ons meer ruimte ontstaat om de bal te laten rondgaan. Daar ligt onze kracht.” Na de drie wedstrijden zal blijken of Onder 17 van 6 tot en met 19 mei mag afreizen naar Duitsland, dat als gastland automatisch is geplaatst. ,,Het gaat heel moeilijk worden, maar we gaan ons best doen. Meer kunnen we niet doen.”
Thierry Henry
Het seizoen 2008/’09 is er voor Castaignos vooralsnog één om in te lijsten. Feyenoord B1 is volop in de race om het kampioenschap en met vijftien doelpunten prijkt de naam van Castaignos bovenaan de topscorerslijst. In Rotterdam hebben ze zijn talent ook gezien. De goaltjesdief tekende afgelopen oktober zijn eerste profcontract bij Feyenoord. ,,Een mooi teken van vertrouwen. Ooit hoop ik natuurlijk het eerste te halen. Dat we met ons team hofleverancier zijn (Feyenoord levert zes spelers, red.) zegt ook wel iets. We hebben een goede ploeg.”
Als het gaat over zijn sterke punten houdt Castaignos, die eerder zijn goals maakte voor Spartaan’20 en Excelsior’20, zich stil. Dat laat hij liever aan anderen over. Na enig aandringen komt hij alsnog met de kenmerken ‘snel, sterk en goed in de lucht’. Aan zijn linkerbeen moet hij nog werken. ,,Die is nog niet geweldig.” Als de goaltjesdief tot slot wordt geconfronteerd met de vergelijking met Thierry Henry volgt er opnieuw een kleine glimlach. ,,Misschien omdat ik snel ben.”
1 Luc Castaignos Feyenoord B1 15
2 Ola John Twente/Heracles B1 14
3 Rangelo Janga Excelsior R. B1 13
4 Tom Boere Ajax B1 9
Kevin Jansen Feyenoord B1 9
6 Felitciano Zschusschen NAC Breda B1 8
7 Enzio Boldewijn FC Utrecht B1 7
Arsenio Valpoort sc Heerenveen B1 7
9 Thomas Bruns Twente/Heracles B1 6
Cerilio Cijntje Ajax B1 6
quote:Het Nederlands elftal voor spelers onder 17 jaar kan zich na de overtuigende zege op Luxemburg (4-0) gaan opmaken voor het allesbeslissende slotduel tegen Kroatië. Beide ploegen staan na twee wedstrijden exact gelijk. Dinsdag strijden beide teams in een rechtstreeks duel om één EK-ticket.
De ingevallen Ricardo Kip had in de slotminuut de 5-0 voor het inkoppen, maar zijn inzet belandde in de handen van de Luxemburgse goalie. ,,Jammer dat die bal er niet in ging”, baalde KNVB-coach Albert Stuivenberg na afloop. ,,Nu staan we op doelsaldo gelijk met de Kroaten en zou het dinsdag zomaar kunnen uitlopen op penalty’s.” Bij een extra treffer zou een gelijkspel tegen Kroatië volstaan voor kwalificatie.
Tegen gastland Luxemburg had Onder 17 het in de openingsfase lastig om door de defensieve muur te breken. ,,Ze speelden zoals verwacht heel verdedigend", analyseert de KNVB-coach. ,,Luxemburg stond vaak zelfs met elf man ver teruggetrokken op hun eigen helft. Dan is het lastig voetballen. Gelukkig maakten we voor rust via Luc Castaignos nog een goal.”
Sterke tweede helft
Na rust raakten de Nederlandse talenten op stoom. Shabir Isoufi en opnieuw Castaignos maakten al vrij snel de tweede en derde treffer. Om de druk verder op te voeren bracht Stuivenberg een extra spits binnen de lijnen in de persoon van Rangelo Janga. De aanvaller van Excelsior bekroonde zijn invalbeurt in de slotfase met de 4-0. Helaas voor Onder 17 bleef het daarbij.
Stuivenberg: ,,Zonde, want een vijfde treffer had er absoluut ingezeten. We hebben na rust goed gespeeld en veel kansen gecreëerd. Aan de andere kant hadden we voor rust ook een goal tegen kunnen krijgen. Luxemburg loerde op de counter en was ook gevaarlijk uit enkele standaardsituaties. Nu moeten we het dinsdag afmaken tegen Kroatië.”
bron: onsoranje.nl
quote:Onder 17 verzekert zich van EK-ticket
Het Nederlands elftal voor spelers onder 17 jaar heeft zich voor het derde opeenvolgende jaar gekwalificeerd voor het Europees kampioenschap. In het beslissende kwalificatieduel rekende het team van KNVB-coach Albert Stuivenberg overtuigend af met de leeftijdsgenoten uit Kroatië: 3-0.
Onder 17 en Kroatië streden dinsdagavond in Luxemburg in een rechtstreeks duel om één EK-ticket. Beide teams hadden hun twee eerste poulewedstrijden gewonnen en zelfs het doelsaldo lag exact gelijk. Bij een gelijkspel zouden penalty’s de beslissing moeten brengen, maar zover lieten de Nederlandse talenten het niet komen. Via doelpunten van Shabir Isoufi (Feyenoord), Oguzhan Özyakup (Arsenal) en Luc Castaignos (Feyenoord) kwalificeerde Onder 17 zich overtuigend.
De afgelopen twee jaar was Onder 17 ook van de partij op het Europees kampioenschap. In 2007 strandde het team in de poulefase, afgelopen jaar was Onder 17 dicht bij een finaleplaats. In de halve eindstrijd bleek Spanje, de latere winnaar, in de verlenging te sterk.
Duitsland is van 6 tot en met 19 mei gastheer van het EK.
dat zijn wel goede berichten voor een club als je hofleverancier bent. zal zeker kijken. altijd leuk om talent te zien spelen.quote:Op maandag 27 april 2009 13:11 schreef Kopbal het volgende:
Van 6 tot 18 mei zend Europsport het EK -17 uit, Feyenoord is volgens mij hofleverancier.
Heeft Rob wel eens gescored dan??quote:Op maandag 27 april 2009 13:12 schreef Keltie het volgende:
[..]
Mjah, dan kan je ook redeneren dat we geen spits hoeven te kopen want Rob Van Dijk gaat nog een jaar door
Probleem opgelost.quote:Op maandag 27 april 2009 13:12 schreef Keltie het volgende:
[..]
Mjah, dan kan je ook redeneren dat we geen spits hoeven te kopen want Rob Van Dijk gaat nog een jaar door
Van La Parra?quote:Op maandag 27 april 2009 13:21 schreef Lastpost het volgende:
Zeker een goede spits, vond die kerel die uiteindelijk naar Frankrijk vertrok het afgelopen seizoen ook een van de betere aanvallers die ik in tijden gezien heb bij de jeugd.
hey komt er ook iemand achterquote:Op maandag 27 april 2009 13:22 schreef BliksemSchigt het volgende:
Fer en Wijnaldum komen vanavond bij Holland Sport overigens.
Idem + volgens mij zijn de tijden van die matches niet echt gunstig?quote:Op maandag 27 april 2009 13:25 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Van La Parra?
Ik moet echt eens vaker naar de jeugd gaan kijken, maar om daar nou in je eentje te gaan staan is ook zo suf
Ja die gozer.quote:Op maandag 27 april 2009 13:25 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Van La Parra?
Ik moet echt eens vaker naar de jeugd gaan kijken, maar om daar nou in je eentje te gaan staan is ook zo suf
Nee, precies. Net als vanavond, 18:30 Jong Feyenoord - Jong PSV. Gok dat dan net ga eten, of misschien nog wel de eerste helft kan meekrijgen. Als ik de tijd heb, ga ik wel ff buurten denk ikquote:Op maandag 27 april 2009 13:28 schreef Keltie het volgende:
[..]
Idem + volgens mij zijn de tijden van die matches niet echt gunstig?
Nee, hij is nog maar een B speler. Laat hem volgend jaar eerst maar eens lekker in de A spelen.quote:Op maandag 27 april 2009 13:49 schreef Ritmo het volgende:
Komt die Luc volgend jaar bij het eerste, denken jullie?
Nee, gaat volgend jaar de definitieve stap naar de A maken. Vanaf dan kan het wel eens snel gaan.quote:Op maandag 27 april 2009 13:49 schreef Ritmo het volgende:
Het is niet te hopen, krijg je net als met Pedro gelijk al het gevoel dat het net-niet spelers zijn en worden ze al afgeschreven voor ze goed en wel begonnen zijn.quote:Op maandag 27 april 2009 13:49 schreef Ritmo het volgende:
Dat was meer uit nood.quote:Op maandag 27 april 2009 13:54 schreef Ritmo het volgende:
Dat is waar, maar Wijnaldum debuteerde ook al op z'n 16e natuurlijk en die ontwikkeld zich als een gek.
Dan heb je het ook gelijk over de buitencategorie.quote:Op maandag 27 april 2009 13:54 schreef Ritmo het volgende:
Dat is waar, maar Wijnaldum debuteerde ook al op z'n 16e natuurlijk en die ontwikkeld zich als een gek.
Niet lelijk inderdaad, een stuk mooier dan die eerdere shirtjes. Maar dat is niet zo moeilijk.quote:
Een beetje, maar hij speelde toen al zo volwassen dat ie sowieso wel bij de selectie had gezeten.quote:
Dat is hij toch ook volgens jullie?quote:Op maandag 27 april 2009 13:56 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Dan heb je het ook gelijk over de buitencategorie.
Een photoshop-indicatie die waarschijnlijk zeer dicht bij het officiele model gaat liggen.quote:Op maandag 27 april 2009 13:57 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Is dat een photoshop of is dat daadwerkelijk het nieuwe model?
Dat valt altijd nog maar te bezien.quote:
Fixed.quote:Op maandag 27 april 2009 13:59 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Een photoshop-indicatie die waarschijnlijk hopen we zeer dicht bij het officiele model gaat liggen.
Breng ze maar rustig. Van de verhalen die ik meekrijg moet Castaignos nog wel wat leren voordat hij die stap kan maken. Geen Pedro-verhaal graag neequote:Op maandag 27 april 2009 14:00 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Dat valt altijd nog maar te bezien.
Als ik op de verhalen mag afgaan wel in ieder geval, samen met Shabir Isoufi die waarschijnlijk de stap naar het eerste wat sneller gaat maken.
Ik zou wel willen, maar om half 7 is voor mij niet te doen.quote:Op maandag 27 april 2009 13:50 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Nee, gaat volgend jaar de definitieve stap naar de A maken. Vanaf dan kan het wel eens snel gaan.
Zijn er hier trouwens mensen te vinden die vaak te vinden zijn op Varkenoord? Altijd wel leuk om informatie over de jeugd door te krijgen, helemaal omdat ik zelf eigenlijk nauwelijks een keertje langs kan gaan.
Probleem is als je ze rustig brengt, er een nieuw talent aangetrokken wordt. En ik zie liever talent uit de eigen jeugd rondlopen eerlijk gezegd. Makaay kan nog max. 1 jaartje mee, liever eigenlijk gewoon niet.quote:Op maandag 27 april 2009 14:10 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Breng ze maar rustig. Van de verhalen die ik meekrijg moet Castaignos nog wel wat leren voordat hij die stap kan maken. Geen Pedro-verhaal graag nee. Pas als de tijd er rijp voor is, of het uit noodzaak moet.
Voor mij door omstandigheden wel, bekijk ook geregeld de A1 en de B1.quote:Op maandag 27 april 2009 14:12 schreef Keltie het volgende:
[..]
Ik zou wel willen, maar om half 7 is voor mij niet te doen.
Maar jij bent dan ook een hoelikan.quote:Op maandag 27 april 2009 14:14 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Voor mij door omstandigheden wel, bekijk ook geregeld de A1 en de B1.
Compromis: haal ze bij de selectie.quote:Op maandag 27 april 2009 14:14 schreef Rots het volgende:
[..]
Probleem is als je ze rustig brengt, er een nieuw talent aangetrokken wordt. En ik zie liever talent uit de eigen jeugd rondlopen eerlijk gezegd. Makaay kan nog max. 1 jaartje mee, liever eigenlijk gewoon niet.
Ja, nu gooi je met je pakje Wicky. Die hoeken komen nog hard aanquote:Op maandag 27 april 2009 14:18 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Ik ben een braaf burgerlijk type geworden hoor.![]()
Niet met z'n broodtrommel?quote:Op maandag 27 april 2009 14:19 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ja, nu gooi je met je pakje Wicky. Die hoeken komen nog hard aan![]()
Die was uitverkocht wegens succes.quote:
Het haakte in op de discussie over het broodtrommeltjes-publiek.quote:Op maandag 27 april 2009 14:28 schreef Rots het volgende:
Waarom moet dat in het Feyenoord-topic. Ik word zo schijtziek van dat gifje.
Hij begroette je?quote:Op maandag 27 april 2009 14:33 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Het haakte in op de discussie over het broodtrommeltjes-publiek.![]()
Had trouwens vorige week wel Feyenoord A1-AZ A1 gezien. Ricky van Haaren was best aardig toen
500 ste duel van de kaayquote:Op maandag 27 april 2009 14:43 schreef Rots het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Honderste eredivisie doelpunt trouwens van Tomasson lees ik.
En hij gaf me een sticker.quote:
47quote:Op maandag 27 april 2009 15:15 schreef Ruud het volgende:
[..]
hoe oud ben je?
ik kreeg ooit eens een poster van Obiku
Ik heb medelijden met je.quote:Op maandag 27 april 2009 15:18 schreef Kopbal het volgende:
Ik sta lekker op de foto met Ronald Koeman.
Ik met Ferry de Haanquote:Op maandag 27 april 2009 15:18 schreef Kopbal het volgende:
Ow, vandáár.quote:Op maandag 27 april 2009 15:24 schreef ursel het volgende:
Ik heb een keer een bal van koeman tegen m'n harses gehad..![]()
Dat zou Erwin nooit gedaan hebben!quote:
Ik lekker met Ruudje Dill en Salomon Kalou.quote:Op maandag 27 april 2009 15:18 schreef Kopbal het volgende:
Ut was z'n kleine broertje ronald..quote:Op maandag 27 april 2009 15:34 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Dat zou Erwin nooit gedaan hebben!
Ow, en:
Dat dit kan in Nederland!
Ja, daarom juistquote:
Daar zetten ze wel op in ja, net als Jordy Clasie. Maar die is ook nog jong. In elk geval lopen er genoeg goede spelers rond in de Feyenoord-jeugd.quote:Op maandag 27 april 2009 14:58 schreef Tomasso het volgende:
[..]
En hij gaf me een sticker.
Maargoed, hoor ook wel meer positieve verhalen over hem. Hij zou misschien Feyenoord 1 ook nog wel kunnen gaan halen ooit.
ik ookquote:Op maandag 27 april 2009 15:18 schreef Kopbal het volgende:
quote:Op maandag 27 april 2009 18:05 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Juist beter, de Ajax-topics gaan 3 keer zo hard.
Ik sta op een politiefoto, telt dat ook?quote:Op maandag 27 april 2009 15:18 schreef Kopbal het volgende:
Waarom moet je het Feyenoord topic meten met het Ajax topic?quote:Op maandag 27 april 2009 18:05 schreef Ritmo het volgende:
[..]
debielquote:Op maandag 27 april 2009 18:05 schreef Ritmo het volgende:
[..]
quote:Op maandag 27 april 2009 18:05 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik sta op een politiefoto, telt dat ook?
Erg vreemde situatie inderdaad dan voor Heerenveen. Ik zou gewoon zeggen Heerenveen niet mee doen en 6-9 play offsquote:Play-Offs: Nr. 9 een week zonder zekerheid
Het is nog niet zeker of de nummer negen in de Eredivisie een plaatsbewijs voor de play-offs veroverd. Mocht Fc Twente beslag leggen op de beker, dan zullen de nummers vijf tot en met acht de play-offs spelen.
Aangezien de bekerfinale een week na de laatste competitiewedstrijd plaats vindt, moet de nummer negen in dat geval een week doortrainen zonder de zekerheid van play-offvoetbal. Ook voor sc Heerenveen - de huidige nummer vijf - kan het negatieve gevolgen hebben.
De Friezen zijn door het behalen van de finale al verzekerd van een Europees ticket, maar moeten bij een eindklassering op de vijfde plaats alsnog de play-offs in. Dit omdat sc Heerenveen via de nacompetitie een beter plaatsbewijs (tweede voorronde Europa League) kan verdienen.
"We waren tot vorige week in de veronderstelling dat we het hoogst mogelijke ticket voor de Europa League zouden krijgen. De UEFA heeft dat blijkbaar veranderd", reageert directeur Yme Kuiper (foto) tegenover Infostrada Sports.
"Zo krijg je een heel andere insteek van de play-offs. We gaan hierover nog contact opnemen met de KNVB. De vraag is of je een keuze hebt. Je kunt ook zeggen dat je genoegen neemt met een plek in de voorronde en geen play-offs speelt. Maar we moeten eerst alle feiten verzamelen en dan alle opties op een rijtje zetten. Dan pas nemen we een standpunt in", aldus Kuiper, die spreekt van een 'vreemde situatie'.
Vind die zwarte wel stijl hebben.quote:
Die zwarte is inderdaad de mooiste van de vier. De zwart/groene tenminste...quote:Op maandag 27 april 2009 20:04 schreef sjimz het volgende:
[..]
Vind die zwarte wel stijl hebben.
Verder natuurlijk een stuk beter dan de eerdere matrozenpakjes.
Jij hebt echt geen smaak, die shirts zijn gewoon netjes.quote:
Wat is dit nou weer? Ik dacht dat we het nou al zeker was dat het om de nummer 6-9 ging?quote:Op maandag 27 april 2009 18:43 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Erg vreemde situatie inderdaad dan voor Heerenveen. Ik zou gewoon zeggen Heerenveen niet mee doen en 6-9 play offs
ach, jij hoeft er toch niet in te lopen, wat wordt het voor jou volgend seizoen? rood/wit gestreept met Philips, of ben je daar ook al uitgekeken?quote:
ja, als je in Gouda woont is zoiets al gauw een hoogtepuntjequote:Op maandag 27 april 2009 22:01 schreef knars het volgende:
Dacht hij daar zelf ook maar zo over.
Ah, op de foto met spelers of een bal tegen je knar is best grappig hoor, maar ík heb Ed de Goey nog volkorenbrood verkocht! Nou ja, hij vroeg me waar het lag en ik wees het aan en zei "hier, bij het bordje volkorenbroden". Echt een onwaarschijnlijk duffe verschijning als zovelen in dat deel van Gouda, maar toch was hij een van m'n helden. Was geloof ik tijdens z'n laatste seizoen in de Kuip. Ah, mooie tijden.
Amen.quote:Op maandag 27 april 2009 21:52 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Dat eeuwig gezeik over VDH.
Weg is weg.Klaar
Precies. Maar nu is Derksen z'n paradepaardje ook weg, want hij bleef altijd maar beweren dat Feyenoord hem geen afscheid gunde, en dat het schandalig was van Feyenoord want Jorien was zo'n goede man en had er uitstekende contacten mee en blablabla... Snorquote:Op maandag 27 april 2009 21:52 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Weg is weg.Klaar
Domme zet.. je kan dan beter een stap terug doen en wachten tot hij instapt en dan een stap vooruit doen zodat hij niet kan meppenquote:Op maandag 27 april 2009 18:32 schreef Kopbal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jij bent zeker de rechtse meneer?
Hij wil zijn centen zien... feyenoord heeft hem weg gestuurd ..zowel club als supporters dus waarom zou hij op komen draven voor zo'n afscheid??quote:Op maandag 27 april 2009 21:52 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Weg is weg.Klaar
quote:Spierblessure Vincken blijkt toch mee te vallen
Geschreven op dinsdag, 28 april om 08:06
De spierblessure van Feyenoorder Tim Vincken lijkt mee te vallen. Naar verwachting is de rechtsbuiten slechts tien dagen uit de roulatie. Dat meldt De Telegraaf dinsdag. Dat houdt in dat de aanvaller in de eventuele play-offs weer inzetbaar kan zijn. Vincken zat vorige week voor het eerst na twee jaar blessureleed weer op de reservebank en zou afgelopen weekend tegen ADO Den Haag opnieuw bij de selectie zitten. In de voorbereiding op het duel in de Hofstad haakte hij echter geblesseerd af.
Vincken kwam op 22 april 2007 voor het laatst in actie voor de Rotterdammers. De kleine buitenspeler viel dat duel in tegen NEC. Vincken kwakkelde lang met diverse blessures aan zijn hamstrings, maar leek de afgelopen weken weer aan de beterende hand te zijn. Tegen FC Twente (1-0) bleef Vincken negentig minuten op de bank.
Die heeft verder toch niks te doenquote:
Hij heeft blijkbaar geen vervelende gevoelens richting Feyenoord.quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:01 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Die heeft verder toch niks te doen
Zou het niet weten, misschien weer een of andere discutabele adviseursrol?
Waarom zou hij ook? Die gaat al wat langer dan vandaag mee...quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:06 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Hij heeft blijkbaar geen vervelende gevoelens richting Feyenoord.
Is Peter Storms weer begonnen met Breekijzer..quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:31 schreef Luni het volgende:
[..]
Wie is die man waar Been mee staat te praten?
Die zat toch in Rusland?quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:34 schreef methodmich het volgende:
Dat is niet Lex Schoenmaker idd, maar Cor Pot.
Die komt even voor wat Russische investeerders kijken wat de mogelijkheden bij Feyenoord zijn.quote:
Is weg bij Zenit, al na vorig seizoen, in de zomer dus. Staat tegenwoordig vooral op de golfbaan met zijn zoons en wil graag ergens weer aan de slag, liefst bij Sparta.quote:
Zijn oma moet burgemeester worden van Rotterdamquote:Op dinsdag 28 april 2009 13:10 schreef Rots het volgende:
Wijnaldum kwam weer als een verstandige jongen over bij HS. En hij blijft dus sowieso nog een jaar, die kale had moeten vragen naar twee jaar.
Tja, vast beter dan die marokkaan nu, maar dat is een andere discussie.quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:08 schreef Juk het volgende:
[..]
Zijn oma moet burgemeester worden van Rotterdam
Eigen jeugd is onze redding. Maar dat riepen vele hier al langer dan vandaag!quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:31 schreef Tomasso het volgende:
Goede zaak dat Been en Beenhakker bij Jong Feyenoord kwamen kijken. Volgend seizoen strijden we warempel misschien nog mee om het linkerrijtje, met meer inbreng van de jeugd![]()
Ik hoop dat je sarcastisch bent.quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:31 schreef Tomasso het volgende:
Goede zaak dat Been en Beenhakker bij Jong Feyenoord kwamen kijken. Volgend seizoen strijden we warempel misschien nog mee om het linkerrijtje, met meer inbreng van de jeugd![]()
Ik ben er sowieso elke wedstrijdquote:Op dinsdag 28 april 2009 20:23 schreef Tomasso het volgende:
Voor Feyenoord-Roda met z'n allen wat drinken op Varkenoord?.
Hieruit blijkt toch wel dat de Kuip erg verouderd is.quote:Heerenveen heeft in het eigen Abe Lenstra stadion veruit het hoogste aantal business seats (3600) van de clubs uit de eredivisie. De 'provincie' scoort in dat opzicht trouwens toch uitstekend, want daarna volgen FC Groningen (2063), Heracles (1986), NEC en De Graafschap (beiden 1800). PSV (1726), Ajax (1564) en Feyenoord (1050) blijven ruim achter.
Ajax heeft in de Arena wel de meeste skyboxen (74), daarna volgen PSV (48), FC Utrecht (44), FC Groningen (42), ADO Den Haag (40), Heerenveen (39), Vitesse (38), Sparta (34) en Feyenoord (32). Ajax heeft de exploitatie van de skyboxen niet in eigen beheer, Vitesse en Feyenoord slechts gedeeltelijk.
inderdaad tijd dat het nieuwe stadion komtquote:Op dinsdag 28 april 2009 20:39 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Hieruit blijkt toch wel dat de Kuip erg verouderd is.
Dat is twee. Wie volgt?quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:38 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ik ben er sowieso elke wedstrijd
Lijkt de laatste wedstrijden drukker te worden daar. Vind die tafels ook relaxed en ik zeg meer van die tafels!
Jezus, het is er inderdaad wel erg aan toe.quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:39 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
En dan zijn er nóg mensen die roepen dat het nieuwe stadion niet nodig is en geen vooruitgang hoeft te betekenen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:08 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Jezus, het is er inderdaad wel erg aan toe.! We lopen echt ver achter qua zulke dingen, niet normaal
Bij de Sportclub?quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:23 schreef Tomasso het volgende:
Goed ideequote:Op dinsdag 28 april 2009 20:23 schreef Tomasso het volgende:
DHZ is voor Rotterdammers, Varkenoord voor provincialen toch?quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:34 schreef Luni het volgende:
[..]
Bij de Sportclub?
Ik sta altijd bij DHZ.
Moet je um jatten bij de ingang van het Maasgebouw. Heb je hem meteen groot op foto en ingelijst.quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:34 schreef jorienvdherik het volgende:
Heeft iemand een panorama foto van de kuip, met of zonder publiek, die met allemaal oranje is een mooie foto, maar kan die niet vinden
Lijkt me wel een klus voor jou.quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:36 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Moet je um jatten bij de ingang van het Maasgebouw. Heb je hem meteen groot op foto en ingelijst.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:42 schreef Happel het volgende:
[..]
Lijkt me ook, D-K kent het Maasgebouw op zijn duimpje.
Ik weet er alleen hoe je er via een ingegooid raam kunt komen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:42 schreef Happel het volgende:
[..]
Lijkt me ook, D-K kent het Maasgebouw op zijn duimpje.
Zorgelijk..quote:In Nederland valt op dat Ajax (29 miljoen) en PSV (27.7 miljoen) een flink gat hebben geslagen met Feyenoord. De Rotterdamse club genereerde in het seizoen 2007-2008 17,7 miljoen euro aan sponsorinkomsten. AZ en Heerenveen zitten de club met 14.7 miljoen euro op de hielen. Francis: ,,De subtop heeft niet alleen sportief, maar ook qua inkomsten uit sponsoring de aansluiting met Feyenoord gemaakt.''
Als de sportieve prestaties ook gelijkwaardig aan die van AZ en Twente zijn dan.quote:Op woensdag 29 april 2009 00:43 schreef Alulu het volgende:
Inderdaad zorgelijk. Ook als je naar de budgets kijkt zie je dat clubs als Twente, en AZ in mindere mate, dichterbij komen en gewoon erg goed aan de weg timmeren. Feyenoord heeft 20 miljoen euro schuld dus ik denk dat wij er echt mee moeten rekening houden dat clubs als Twente en AZ de aankomende 5 jaar gewoon gelijkwaardig aan Feyenoord zullen zijn.
hoe minder bobo's, hoe beterquote:Op dinsdag 28 april 2009 20:39 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
ik wil ook, maar ik ben er nietquote:Op dinsdag 28 april 2009 21:07 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Dat is twee. Wie volgt?
Happel kwam met het idee, dus hij hoort ook te komen
Ritmo en jorien, komen jullie ook?
nu komt die OP toch 36x per week voorbij en nog heb je die foto niet gezien?quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:34 schreef jorienvdherik het volgende:
Heeft iemand een panorama foto van de kuip, met of zonder publiek, die met allemaal oranje is een mooie foto, maar kan die niet vinden
Kwam jij niet uit Amersfoort ofzo?quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:27 schreef Happel het volgende:
[..]
DHZ is voor Rotterdammers, Varkenoord voor provincialen toch?
Kom niet meer bij DHZ, niet meer leuk daar. Varkenoord ook niet echt trouwens.
Ben overigens wel gewoon op Varkenoord die dag.
Of dat je elkaar voorstelt met: Hey ik ben Happel. Hoi ik ben Dirk Kuijt.quote:Op woensdag 29 april 2009 10:03 schreef Tomasso het volgende:
Ik zie het al voor me dat we straks allemaal wel op Varkenoord zijn, maar elkaar nog niet zien
quote:Op woensdag 29 april 2009 10:04 schreef sjimz het volgende:
[..]
Of dat je elkaar voorstelt met: Hey ik ben Happel. Hoi ik ben Dirk Kuijt.
Zo gaan die standaard FOK meetingen er toch aan toe?quote:Op woensdag 29 april 2009 10:04 schreef sjimz het volgende:
[..]
En elkaar dan hele tijd zo noemen, wanneer je aan het praten bent met elkaar. Nee, mij niet gezien. Ik haat dat ook.quote:Op woensdag 29 april 2009 10:04 schreef sjimz het volgende:
Geen idee, nooit op een standaard FOK meeting geweest.quote:Op woensdag 29 april 2009 10:13 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Zo gaan die standaard FOK meetingen er toch aan toe?
quote:Op woensdag 29 april 2009 10:17 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Als ik Happel of wie dan ook van dit forum ooit zou spreken dan zou dat uit pure toeval zijn.
De allereerste keer vast wel, 1 minuut later spreek je elkaar gewoon met de voornaam aan.quote:Op woensdag 29 april 2009 10:13 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Zo gaan die standaard FOK meetingen er toch aan toe?
Je had Kuijt als taxichauffeur?quote:Op woensdag 29 april 2009 10:21 schreef Luni het volgende:
[..]
![]()
Dat was het in mijn geval ook, in een taxi in Tilburg.
Die moet je ook niet willen vinden, Oranjequote:Op dinsdag 28 april 2009 22:34 schreef jorienvdherik het volgende:
En dat stukkie konden jullie niet lopen?quote:Op woensdag 29 april 2009 10:27 schreef Luni het volgende:
[..]
Nee, Cart_man stapte bij mij in het taxibusje egens halverwege de route naar het stadion.
Hoe kwam je erachter dat hij het was dan?quote:Op woensdag 29 april 2009 10:27 schreef Luni het volgende:
[..]
Nee, Cart_man stapte bij mij in het taxibusje egens halverwege de route naar het stadion.
Hij was dik, had een rode jas aan, gele handschoenen om z'n handen en een blauwe muts op z'n kop en zat continue te schelden over joden.quote:Op woensdag 29 april 2009 10:29 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Hoe kwam je erachter dat hij het was dan?
Cart_man stapte in het busje samen met Kyle en Kenny.quote:Op woensdag 29 april 2009 10:29 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Hoe kwam je erachter dat hij het was dan?
quote:Op woensdag 29 april 2009 10:30 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Hij was dik, had een rode jas aan, gele handschoenen om z'n handen en een blauwe muts op z'n kop en zat continue te schelden over joden.
Nah, ligt eraan. Ik voel mij niet nerd genoeg voor Fok! meetingen oid.quote:Op woensdag 29 april 2009 10:17 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Sowieso, naar mensen toestappen die je via internet kent!
Als ik Happel of wie dan ook van dit forum ooit zou spreken dan zou dat uit pure toeval zijn.
"Hi, my name is! ..."quote:Op woensdag 29 april 2009 10:26 schreef ursel het volgende:
Ken je niet allemaal zo'n mooie sticker op je borst plakken met het FOK! logo en je usernaam..
Geen idee hoe de verdeling is, maar als dat zo is, ik kom uit een dorp onder de rook van Rotterdamquote:Op dinsdag 28 april 2009 22:27 schreef Happel het volgende:
[..]
DHZ is voor Rotterdammers, Varkenoord voor provincialen toch?
Kom niet meer bij DHZ, niet meer leuk daar. Varkenoord ook niet echt trouwens.
Ben overigens wel gewoon op Varkenoord die dag.
Datzelfde heb ik ook wel met hierquote:Op woensdag 29 april 2009 10:37 schreef Keltie het volgende:
[..]
Nah, ligt eraan. Ik voel mij niet nerd genoeg voor Fok! meetingen oid.
Maar bij een clubje, BoF!, heb ik het toen wel gedaan maar dat zijn meer de types om bier te drinken en te ouwehoeren en was het meer zoiets van "nu wil ik de koppen achter de monitoren weleens zien"..
Maar ook daar worden de normale namen gebruikt in plaats van de nicknames
Ze schenken op Varkenoord nu Jupilerquote:Op woensdag 29 april 2009 10:42 schreef Luni het volgende:
[..]
Geen idee hoe de verdeling is, maar als dat zo is, ik kom uit een dorp onder de rook van RotterdamKwam vroeger wel op Varkenoord, maar daar schonken ze Oranjeboom
, dus daar hadden we het gauw gezien en sindsdien staan we bij DHZ, maar das iinderdaad niet meer wat het geweest is, al gaat het de laatste tijd wel weer sinds het weer wat beter is.
Want je smelt in de zon?quote:Op woensdag 29 april 2009 10:44 schreef Keltie het volgende:
Agh, als het lekker warm is is de kans groot dat ik wel snel herkend word
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
Je moet gewoon zorgen dat jij het bier niet hoeft te halenquote:Op dinsdag 28 april 2009 22:31 schreef Kopbal het volgende:
Ze moeten een keer een extra bar buiten maken op Varkenoord. Tyfusdrukte daar altijd, stervensheet binnen. Ga meestal naar Cosy's corner, flesjes Hertog-Jan ftw!
Daar heb je die Brabanders en Limburgers voor toch?quote:Op woensdag 29 april 2009 12:41 schreef De_Slagert het volgende:
[..]
Je moet gewoon zorgen dat jij het bier niet hoeft te halen![]()
Dat bedoel ikquote:Op woensdag 29 april 2009 12:44 schreef Happel het volgende:
[..]
Daar heb je die Brabanders en Limburgers voor toch?
quote:Op woensdag 29 april 2009 12:44 schreef Happel het volgende:
[..]
Of lui uit Amersfoort.quote:Op woensdag 29 april 2009 12:44 schreef Happel het volgende:
[..]
Mijn username is dan ook de bijnaam die ik van m'n vrienden heb gehad..quote:Op woensdag 29 april 2009 10:37 schreef Keltie het volgende:
[..]
Nah, ligt eraan. Ik voel mij niet nerd genoeg voor Fok! meetingen oid.
Maar bij een clubje, BoF!, heb ik het toen wel gedaan maar dat zijn meer de types om bier te drinken en te ouwehoeren en was het meer zoiets van "nu wil ik de koppen achter de monitoren weleens zien"..
Maar ook daar worden de normale namen gebruikt in plaats van de nicknames
Of mensen die aan de andere kant van de Maas wonen.quote:
Wat denkie zelluf. Ik geef gewoon geld, gaan er vanzelf een paar lopen.quote:
Hoe ging dat ook alweer. Staat me nog wel wat van bij.quote:Op woensdag 29 april 2009 10:27 schreef Luni het volgende:
[..]
Ik ben ook van de partij, even kijken of iemand anders wil rijden die dag!quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:07 schreef Tomasso het volgende:
Dat is twee. Wie volgt?
Happel kwam met het idee, dus hij hoort ook te komen
Ritmo en jorien, komen jullie ook?
Ik zat met een aantal gasten in een taxi, en jij liep met een groepje op straat richting stadion. Wij namen jullie mee, en toen jullie eenmaal zaten vroeg jij aan mij, ben jij Luni. Zo is het ongeveer gegaan volgens mij, maar tis al weer een jaar of 4 geleden.quote:Op woensdag 29 april 2009 13:05 schreef Happel het volgende:
Hoe ging dat ook alweer. Staat me nog wel wat van bij.
quote:Op woensdag 29 april 2009 12:44 schreef Happel het volgende:
Er wonen 16,5 miljoen mensen in Nederland en Happel vroeg aan jou: "ben jij Luni"? WTFquote:Op woensdag 29 april 2009 13:12 schreef Luni het volgende:
[..]
Ik zat met een aantal gasten in een taxi, en jij liep met een groepje op straat richting stadion. Wij namen jullie mee, en toen jullie eenmaal zaten vroeg jij aan mij, ben jij Luni. Zo is het ongeveer gegaan volgens mij, maar tis al weer een jaar of 4 geleden.
En die 16,5 miljoen waren allemaal bij het stadionquote:Op woensdag 29 april 2009 13:17 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Er wonen 16,5 miljoen mensen in Nederland en Happel vroeg aan jou: "ben jij Luni"? WTF
Mensenkennis.quote:Op woensdag 29 april 2009 13:17 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Er wonen 16,5 miljoen mensen in Nederland en Happel vroeg aan jou: "ben jij Luni"? WTF
Dat je er rekening mee houdt die dag.quote:
Tegen Twente was 't bier gewoon op overigens...quote:
Baco ftw!quote:Op woensdag 29 april 2009 13:26 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Tegen Twente was 't bier gewoon op overigens...
Bacardiquote:
Is dat niet dezelfde?quote:Op woensdag 29 april 2009 13:12 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Ik ben ook van de partij, even kijken of iemand anders wil rijden die dag!
Cart_man 'ken' ik al, ben erg benieuwd naar de rest (o.a. Happel)
Ik ookquote:Op woensdag 29 april 2009 13:47 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Bacardi
Goede rum
Ik ben trouwens zowat de enige met een foto in m'n FB
Is Janota niet links?quote:Op woensdag 29 april 2009 14:58 schreef buddyb het volgende:
waarom heeft feyenoord geen linksbenige aanvaller/middenvelder behalve gio? dacht daar net effe aan.
Teringquote:
Een aardig schotje inderdaad. En de aanname was ook niet verkeerd.quote:Op woensdag 29 april 2009 15:01 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Tering!! Die gaat er best lekker in
Als Feyenoord en Ajax allebei winnen krijg je een beslissingswedstrijd tussen die 2 dacht ik.quote:Op woensdag 29 april 2009 15:10 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
A1 kan van het weekend ook kampioen worden
Ahaquote:Op woensdag 29 april 2009 15:11 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Als Feyenoord en Ajax allebei winnen krijg je een beslissingswedstrijd tussen die 2 dacht ik.
Nee, die hebben meer dan 15 weds meegedaan in (Jong) Feyenoord. Vorig jaar werden ze daardoor gediskwalificeerd he.quote:Op woensdag 29 april 2009 15:15 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Aha
Mooi Wijnaldum en Fer mee laten doen
Oja dat verhaalquote:Op woensdag 29 april 2009 15:16 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Nee, die hebben meer dan 15 weds meegedaan in (Jong) Feyenoord. Vorig jaar werden ze daardoor gediskwalificeerd he.
Wat zie jij er als een vriendelijke gast uit zeg, niet verwacht.quote:Op woensdag 29 april 2009 13:47 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Bacardi
Goede rum
Ik ben trouwens zowat de enige met een foto in m'n FB
Uitstekende jeugdquote:Feyenoord brengt dit seizoen meeste tieners op het veld
Er was de afgelopen maanden nogal eens wat te doen over de vele blessures bij Feyenoord. Maar dankzij de afwezigheid van veel vaste krachten kreeg de jeugd dit seizoen volop de kans om zich te laten zien. Bij de Rotterdammers kregen negen tieners dit seizoen speeltijd en daarmee laat Feyenoord alle andere clubs achter zich.
Bij SC Heerenveen en FC Utrecht kwamen deze jaargang zeven voetballers jonger dan twintig jaar aan spelen toe. Ajax, Vitesse en Sparta volgen met vijf jongelingen op de gedeelde derde plaats, zie onderstaande lijst. (BB)
Meeste tieners dit seizoen in eredivisie (bron: Infostrada)
9 - Feyenoord - (Wijnaldum, Fer, Pedro, Janota, Erasmus, Leerdam, Wattamaleo, Nieveld, Kobussen)
7 - FC Utrecht - (Maguire, Uiterloo, Schaken, Wormgoor, De Jong, Markiet, Danso)
7 - SC Heerenveen - (Henrique, Smárason, Steppe, Janmaat, Narsingh, Wojciechowski, Beda)
5 - Sparta - (John, Strootman, Godee, Adeleye, Abdul)
5 - Vitesse - (Van Wolfswinkel, Büttner, Kuiper, Van Diermen, Snijders)
5 - Ajax - (Sulejmani, De Jong, Blind, Anita, Alderweireld)
Wat had je dan verwacht? Dat ze allemaal een basisplaats zouden krijgen?quote:Op woensdag 29 april 2009 17:07 schreef jorienvdherik het volgende:
Pedro, Janota, Erasmus, Wattamaleo, Nieveld, Kobussen
Van hun hoor je anders niets meer.
Als ze goed waren wel, zeker erasmus isquote:Op woensdag 29 april 2009 17:10 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wat had je dan verwacht? Dat ze allemaal een basisplaats zouden krijgen?
Op Kobussen na gaan die allemaal nog wel speeltijd krijgen hoor.quote:Op woensdag 29 april 2009 17:07 schreef jorienvdherik het volgende:
Kobussen is in beeld bij 3 JL-clubs, maar zou ook voor een hoofdklasser kunnen kiezen in combinatie met een maatschappelijke loopbaan. Zelfde geldt voor Joël Bijlow trouwens.quote:Op woensdag 29 april 2009 17:11 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Op Kobussen na gaan die allemaal nog wel speeltijd krijgen hoor.
Kan ie zich niet beter richten op een club als Heracles ofzo? Dat niveau moet ie toch wel aankunnen?quote:Op woensdag 29 april 2009 17:13 schreef methodmich het volgende:
[..]
Kobussen is in beeld bij 3 JL-clubs, maar zou ook voor een hoofdklasser kunnen kiezen in combinatie met een maatschappelijke loopbaan. Zelfde geldt voor Joël Bijlow trouwens.
Wattamaleo zat zondag gewoon op de bank...quote:Op woensdag 29 april 2009 17:07 schreef jorienvdherik het volgende:
Dan ken je net zo goed hoofdklasse + een baan nemenquote:Op woensdag 29 april 2009 17:14 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Kan ie zich niet beter richten op een club als Heracles ofzo? Dat niveau moet ie toch wel aankunnen?
Waarom niet? Heeft toch een aantal wedstrijden mee mogen doen. Vond hem toen niet onaardig.quote:Op woensdag 29 april 2009 17:15 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Nieveld gaan ze ook niet verlengen vrees ik.
Hoopt via stages / zaakwaarnemer een BVO te vinden. Hij kent ook wel mensen met connecties....quote:Op woensdag 29 april 2009 17:14 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wat gaat Clint van Stee eigenlijk doen?
In financieel opzicht wel ja, maar in de eredivisie spelen met een kans om ooit nog naar b.v. FC Groningen te gaan is toch veel leuker?quote:Op woensdag 29 april 2009 17:16 schreef Keltie het volgende:
[..]
Dan ken je net zo goed hoofdklasse + een baan nemen
Man, dan heb je nog geen foto van mij gezien.quote:Op woensdag 29 april 2009 15:39 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Wat zie jij er als een vriendelijke gast uit zeg, niet verwacht.
Ik heb alleen ooit een arm van je gezien geloof ik.quote:Op woensdag 29 april 2009 17:22 schreef Happel het volgende:
[..]
Man, dan heb je nog geen foto van mij gezien.
Die stak hij door de black-hole in een gaytent waar jij net met je kontje achter stond?quote:Op woensdag 29 april 2009 17:23 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik heb alleen ooit een arm van je gezien geloof ik.
quote:Op woensdag 29 april 2009 17:24 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Die stak hij door de black-hole in een gaytent waar jij net met je kontje achter stond?
Heb een babyfoto van je gevonden:quote:Op woensdag 29 april 2009 17:22 schreef Happel het volgende:
[..]
Man, dan heb je nog geen foto van mij gezien.
gaat het er eens gemoedelijk toe in het Feyenoord topic, is het nog niet goedquote:Op woensdag 29 april 2009 17:33 schreef BliksemSchigt het volgende:
Voordat het een groot SC-festival wordt, open anders even een tweede topic voor de meet - leuk initiatief - of ga SC'en in [VBL SC #52] Feest voor Dennis met zee-egels en nachtbagger! .
Lekker complimenteus weer.quote:Op woensdag 29 april 2009 17:30 schreef Keltie het volgende:
[..]
Heb een babyfoto van je gevonden:
[ afbeelding ]
Ze moeten altijd wat te zeiken hebben, hè.quote:Op woensdag 29 april 2009 17:39 schreef gitaarsnaar het volgende:
[..]
gaat het er eens gemoedelijk toe in het Feyenoord topic, is het nog niet goed
quote:Fernández wil met Been mee naar Feyenoord
De interesse van Feyenoord was bekend en nu blijkt ook Dani Fernández wel trek te hebben in een samenwerking. De Spaanse rechtsback wil in het kielzog van Mario Been meereizen naar De Kuip, zo meldt hij aan RTV Rijnmond. “Het is nu alleen de onderhandelingen afwachten.”
Been liet eerder dit seizoen al optekenen dat hij Fernández graag wilde meenemen naar Feyenoord en ruim twee weken geleden kwam het bericht door dat de verdediger een transfer ook wel zag zitten. Woensdagmiddag bevestigde de rechtsback, die dit seizoen op huurbasis voor NEC speelt, dit nieuws.
“Feyenoord is een grote club op een hoog niveau”, zei de 26-jarige Fernández. “Een van de beste clubs in Nederland. Mooie historie, fraai stadion en goede supporters. Als het mogelijk is, ga ik zeker naar Feyenoord. Ik ken de trainer en hij kent mij. Het is nu alleen de onderhandelingen afwachten.”
Naar verluidt zijn de onderhandelingen tussen Feyenoord en de Oekraïner Dmitri Selyuk, die de transferrechten van de rechtsback in zijn bezit heeft, reeds geopend. Selyuk is de voormalige vice-voorzitter van Metalurg Donetsk, waar de verdediger voor hij naar NEC kwam anderhalf seizoen onder contract stond. Om de verdediger te verhuren aan de club uit Nijmegen werd een constructie bedacht waarin hij officieel werd ondergebracht bij Arsenal Kiev, een club waar Fernández geen seconde voor speelde.
Ik ben ook heel vriendelijkquote:Op woensdag 29 april 2009 15:39 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Wat zie jij er als een vriendelijke gast uit zeg, niet verwacht.
Externe financiers om te kunnen huren.quote:Dani bijna Feyenoorder
ROTTERDAM - Feyenoord hoopt de transfer van Dani Fernández binnen afzienbare tijd af te ronden. De Rotterdamse club heeft inmiddels een externe financier gevonden om de NEC-verdediger te kunnen halen, maar er dienen nog enkele details te worden afgerond.
Feyenoord kan NEC-verdediger Dani Fernández, formeel eigendom van Arsenal Kiev, alleen als huurling binnenhalen. FOTO PRO SHOTS
Fernández zelf wil graag naar Feyenoord. De Spanjaard heeft meermaals aangegeven geduld te hebben voor de wat trage onderhandelingen. Omdat de transferrechten van de spelers in bezit zijn van een Oekraïnse zakenman, is er sprake van een nogal omslachtige transfer. Fernández staat officieel op de loonlijst bij Arsenal Kiev, dat hem doorverhuurde aan NEC.
loooolquote:Op woensdag 29 april 2009 23:48 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Externe financiers om te kunnen huren.
Gudde, ga dood.
quote:Op woensdag 29 april 2009 10:04 schreef sjimz het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 29 april 2009 23:48 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Externe financiers om te kunnen huren.
Gudde, ga dood.
terecht, optyfenquote:Op donderdag 30 april 2009 04:19 schreef heiden6 het volgende:
Ik was vandaag even bij de training met mijn kleine neefje, staat daar zo'n knakker die reportages maakt voor De Wereld Draait Door (de jakhalzen). Heel interview met Gerard Meijer, krijgt hij op het einde nog een cadeau... Dus als je ergens een foto ziet opduiken van hem met een Ajaxshirt in zijn handen, dan weet je hoe het komt.![]()
Best triest, maar niet minder triest dan een of andere Sjaak die het nodig vond om dan maar te gaan roepen dat 'die jood op moest zouten' etc.
weet ik het, ik heb er niet om gevraagdquote:
Zulk soort 'grappige' items van dat boutprogramma moeten ze lekker elders doen. Gerard Meijer een Ajaxshirt aanbieden, daar is niks leuks aan.quote:Op donderdag 30 april 2009 09:58 schreef Chadi het volgende:
Sommige draaien echt door he. Het moet gezonde concurrentie blijven.
Ik zie er de humor ook niet van in. Had hem een nieuwe zonnebril ofzo gegeven :pquote:Op donderdag 30 april 2009 10:23 schreef Happel het volgende:
[..]
Zulk soort 'grappige' items van dat boutprogramma moeten ze lekker elders doen. Gerard Meijer een Ajaxshirt aanbieden, daar is niks leuks aan.
Hoezo is dat geen humor?quote:Op donderdag 30 april 2009 10:23 schreef Happel het volgende:
[..]
Zulk soort 'grappige' items van dat boutprogramma moeten ze lekker elders doen. Gerard Meijer een Ajaxshirt aanbieden, daar is niks leuks aan.
omdt het flauw is en niet echt respectvol naar iemand die 50 jaar lang bij 1 werkgever zit.quote:
Je moet een hoop respect hebben voor die kerel wil je uberhaupt zo'n grap uithalen. Het is een blijk van respect als je hem het Ajax shirt aanbiedt.quote:Op donderdag 30 april 2009 11:04 schreef gitaarsnaar het volgende:
[..]
omdt het flauw is en niet echt respectvol naar iemand die 50 jaar lang bij 1 werkgever zit.
Maakt niet uit van welke kant ik er tegen aan kijk, ik blijf de grap matig vindenquote:Op donderdag 30 april 2009 11:07 schreef Chadi het volgende:
[..]
Je moet een hoop respect hebben voor die kerel wil je uberhaupt zo'n grap uithalen. Het is een blijk van respect als je hem het Ajax shirt aanbiedt.
Het is maar net hoe je er tegen aan kijkt
quote:Op donderdag 30 april 2009 11:07 schreef Chadi het volgende:
[..]
Je moet een hoop respect hebben voor die kerel wil je uberhaupt zo'n grap uithalen. Het is een blijk van respect als je hem het Ajax shirt aanbiedt.
quote:Het sleutelduel tussen FC Utrecht en Feyenoord is ook een wedstrijd tussen het opgeveerde Feyenoord en het ingezakte FC Utrecht. Immers, zou er een klassement op worden gemaakt over de laatste negen wedstrijden dan is FC Utrecht hekkensluiter. Met vijf schamele punten slechts. De twintig punten die Feyenoord vergaarde leveren een gedeelde koppositie op, samen met landskampioen AZ en Ajax.
En we deze goede vorm het hele seizoen hadden gehad.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:22 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Zonder alle blessures hadden we dus gewoon in de top 3 kunnen staan.
Wat deed ie dan?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 02:26 schreef Rots het volgende:
Smerige tyfushaakneus die jakhals. Niet normaal.
een snavelshirt geven aan onze Gerardquote:
Nou nou, wat een humor en ook zo origineel.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:03 schreef gitaarsnaar het volgende:
[..]
een snavelshirt geven aan onze Gerard
Met dit verschil dat Bijlow nog in beeld is bij eredivisieclubs dus.quote:Op woensdag 29 april 2009 17:13 schreef methodmich het volgende:
[..]
Kobussen is in beeld bij 3 JL-clubs, maar zou ook voor een hoofdklasser kunnen kiezen in combinatie met een maatschappelijke loopbaan. Zelfde geldt voor Joël Bijlow trouwens.
quote:Sparta test aanvaller van Jong Feyenoord
Sparta Rotterdam test de komende anderhalve week aanvaller Joël Bijlow. De negentienjarige, fysiek sterke spits speelt nu nog voor Feyenoord, waar zijn contract afloopt.
Bijlow krijgt bij Sparta de kans om middels proeftrainingen en een oefenwedstrijd te laten zien wat hij kan. De speler werd de afgelopen seizoenen regelmatig geplaagd door blessureleed, maar is inmiddels weer fit. De lange aanvaller staat ook in de belangstelling van diverse hoofdklassers, maar wil eerst nog zijn kans wagen in het betaald voetbal. Ook ADO Den Haag heeft nog interesse in Bijlow.
Ja, klopt. Maar toen was RBC ook niet op zijn best. Ik denk eigenlijk dat hij voor de eredivisie (nog) tekort komt. Sparta en ADO zullen hem dan vooral halen voor het belofteteam en eventueel als breekijzer.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:00 schreef TJDoornbos het volgende:
Bijlow scoorde toch laatst tegen RBC 4 goals ofzo?
Ik heb hem nooit zien spelen. Maar ik had zijn contract verlengd voor 2 jaar en hem verhuurd denk ik.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:03 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ja, klopt. Maar toen was RBC ook niet op zijn best. Ik denk eigenlijk dat hij voor de eredivisie (nog) tekort komt. Sparta en ADO zullen hem dan vooral halen voor het belofteteam en eventueel als breekijzer.
Ik heb hem nooit zien spelen dus ik weet het niet. Het beste kan je proberen te regelen toch nog transferrechten over hem te behouden als het ineens Messi blijkt te zijn!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:12 schreef methodmich het volgende:
Ze hebben al veel jonge aanvallers, die meestal ook net wat beter zijn. Of ze zitten al in Jong Feyenoord of komen eraan.
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:07 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ik heb hem nooit zien spelen. Maar ik had zijn contract verlengd voor 2 jaar en hem verhuurd denk ik.
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:23 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ik heb hem nooit zien spelen dus ik weet het niet. Het beste kan je proberen te regelen toch nog transferrechten over hem te behouden als het ineens Messi blijkt te zijn!
Jij zou een uitstekend technisch directeur zijn.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:23 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ik heb hem nooit zien spelen dus ik weet het niet. Het beste kan je proberen te regelen toch nog transferrechten over hem te behouden als het ineens Messi blijkt te zijn!
Wat denk je dat er gebeurd als die straks net als bijv Loovens voor nop weg gaat en dan voor een leuk bedragje naar Europese subtop gaat?quote:
Ga je nou Bijlow, een jongen die nooit iets heeft laten zien, waarvan onder andere de jeugd- en amateurkenner methodmich zegt dat Feyenoord betere heeft rondlopen, vergelijken met Loovens die wél wat presteerde in het eerste/jeugd?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:55 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Wat denk je dat er gebeurd als die straks net als bijv Loovens voor nop weg gaat en dan voor een leuk bedragje naar Europese subtop gaat?
Anders geven ze gewoon elke jeugdspeler een contract voor 10 jaar. Loop je dat risico niet meer.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:55 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Wat denk je dat er gebeurd als die straks net als bijv Loovens voor nop weg gaat en dan voor een leuk bedragje naar Europese subtop gaat?
Gast, je zegt dat je ze nog nooit hebt zien spelen. Heb er dan ook geen mening over. "Ja, we zullen zn contract wel even verlengen, want je weet het nooit misschien wordt het een Messi."quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:55 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Nee.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:50 schreef Ritmo het volgende:
Jansen naar Groningen dus. Mocht ie daar slagen dan heeft Feyenoord weer eens flink geblunderd.
Maar straks blijkt hij een soort Messi te zijn!!!11111quote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:54 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Nee.
1. Feyenoord heeft geen ruimte in de salariskosten om hem meerdere jaren vast te leggen.
2. Hij had amper een basisplaats bij De Graafschap.
Daarom stopte Feyenoord met hem, logisch besluit.
Lucius en Greene gaan weg dus je zult toch vervangers moeten hebben.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:54 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Nee.
1. Feyenoord heeft geen ruimte in de salariskosten om hem meerdere jaren vast te leggen.
Klopt, maar Groningen haalt hem niet voor niets. Achteraf gezien hadden ze hem misschien nog een jaartje moeten doorverhuren, hij kwam van ver.quote:
2. Hij had amper een basisplaats bij De Graafschap.
Oh nee, wat nu?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:02 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Maar straks blijkt hij een soort Messi te zijn!!!11111![]()
![]()
Die jongen loopt wat achter door blessures maar had hem tegen een weinig kostende constructie graag nog een laatste kans gegeven. Net als met Jansen, maargoed laten we het daar maar niet over hebben verder...quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:58 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ga je nou Bijlow, een jongen die nooit iets heeft laten zien, waarvan onder andere de jeugd- en amateurkenner methodmich zegt dat Feyenoord betere heeft rondlopen, vergelijken met Loovens die wél wat presteerde in het eerste/jeugd?
Jezus, echt hoor
!!!
Op basis van wat?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:38 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Die jongen loopt wat achter door blessures maar had hem tegen een weinig kostende constructie graag nog een laatste kans gegeven.
Heb je enig idee hoeveel spelers er jaarlijks uit een jeugdopleiding worden gezet? Elke club zit vol met spelers die het uiteindelijk niet redden. Al staan ze al in het eerste.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:46 schreef TJDoornbos het volgende:
Neem aan dat die niet voor niks al jaren aan de club verbonden is........
Ja weet ik wel maar wat ik begreep is dat deze jongen door blessures niet heeft kunnen laten zien wat die kan!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:02 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Heb je enig idee hoeveel spelers er jaarlijks uit een jeugdopleiding worden gezet? Elke club zit vol met spelers die het uiteindelijk niet redden. Al staan ze al in het eerste.
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:02 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
![]()
Gast, als je ze niet zien hebt spelen zeg dan ook niks. Gewoon een logisch besluit, dwaas.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:08 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ja weet ik wel maar wat ik begreep is dat deze jongen door blessures niet heeft kunnen laten zien wat die kan!
Als zelfs Vincken een contract krijgt ondanks zijn blessures dan zal deze jongen dus echt gewoon niets zijn.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:08 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ja weet ik wel maar wat ik begreep is dat deze jongen door blessures niet heeft kunnen laten zien wat die kan!
Leuk stukje en een topgozer die Bahia.quote:Bahia overleeft scpesis én kritiek
Door SJOERD MOSSOU
ROTTERDAM - João José Bahia arriveerde ergens in de jaren tachtig in de haven van Rotterdam, als zeeman op een Braziliaans vrachtschip. Hij vertrok na een paar dagen weer, toen het werk er opzat. Op naar de volgende bestemming.
Zijn zoon spreekt inmiddels behoorlijk Nederlands en hij lust hutspot met draadjesvlees. André Bahia Santos Viana kwam in 2004 naar Rotterdam en hij ging er nooit meer weg. Vijf seizoenen al is de verdediger uit Rio de Janeiro een vaste waarde bij Feyenoord. Niemand uit de huidige selectie speelt langer in de Kuip dan Bahia.
,,Toen ik hier vijf jaar geleden kwam, had ik nooit kunnen denken dat ik zo lang zou blijven,’’ zegt de Braziliaanse verdediger. ,,Het is een beetje vanzelf gegaan. Er is van alles gebeurd in de tussentijd, spelers kwamen en vertrokken, maar ik ben alleen maar meer van Feyenoord gaan houden.’’
De Rotterdamse club veroverde een plek in zijn hart, pal naast Clube de Regatas do Flamengo. De roemruchte Braziliaanse club waar hij vanaf zijn twaalfde speelde, volgt hij nog altijd via de satelliet. ,,Zondag spelen ze een belangrijke wedstrijd tegen Botafogo,’’ weet Bahia. ,,Ik zal altijd supporter blijven van Flamengo. Het is de club waarmee ik ben opgegroeid. Als ik in Rio ben, probeer ik altijd even langs te gaan. In Maracanã, of op het trainingscomplex.’’
In Rotterdam overleefde hij scepsis en kritiek. Zelden was Bahia helemaal onomstreden bij de aanhang van Feyenoord, maar bijna geruisloos veroverde hij zijn eigen plek. En langzaam groeide de waardering. De laatste weken speelt de Braziliaan zó goed, dat trainer Leon Vlemmings hem aanprees als ‘de stille kracht achter onze opmars’. Een baken van rust.
Zijn rol is wat anders dan hij onder Gertjan Verbeek en Bert van Marwijk gewend was. Bahia fungeert in het Feyenoord van nu als een pure mandekker, de speler die zich specifiek vastbijt in de spits. Met de opbouw hoeft hij zich minder te bemoeien dan voorheen.
,,Mijn kwaliteiten komen op deze manier het best tot hun recht,’’ weet Bahia. ,,Ik mag nu doen wat me het beste ligt. Mijn vorige trainers wilden dat ik mijn spel ontwikkelde, door me meer met de opbouw te bemoeien. Dat wilde ik zelf ook wel, maar ik denk dat dit voor het team het beste is.’’
Vlemmings schaart hem onder de beste mandekkers van Nederland. ,,Misschien wel de allerbeste,’’ zegt de coach. ,,Ik zou althans zo gauw geen betere weten.’’ Bahia glimlacht bij het compliment en leunt iets achterover. ,,Het is mooi dat de trainer dat zegt, maar een rol speelt misschien ook dat er in Nederland weinig spelers zijn die spelen zoals ik. Hier wordt altijd méér verwacht van een verdediger. Echte mandekkers heb je in Nederland weinig.’’
Ieder jaar boekte hij vooruitgang, vooral door goed te kijken en te luisteren. Iedereen die met hem heeft gewerkt, omschrijft Bahia als een voorbeeldprof. Leergierig, betrouwbaar en – tegen de Braziliaanse stijl in – altijd op tijd. ,,Als iemand in Brazilië tegen je zegt dat we binnenkort wat gaan eten, dan is het maar de vraag of het er ooit van komt,’’ aldus Bahia. ,,In Nederland is een afspraak een afspraak. Als persoon ligt me dat beter. Ik ben zelf eigenlijk ook altijd zo geweest.’’
Nooit raakte hij echt onder de indruk van de voortdurende onrust bij Feyenoord, die er de laatste jaren eigenlijk altijd wel was. ,,Ik ben van nature rustig en geduldig,’’ zegt Bahia. ,,En het Braziliaanse voetbal is veel chaotischer. Clubs kunnen daar vaak maanden geen salarissen betalen. Er zijn voortdurend problemen met supporters en spelers gaan er nog veel sneller weg dan in Nederland. Vaak na één seizoen in de basis al. Wat dat betreft valt het bij Feyenoord allemaal wel mee.’’
Als kind had hij het betrekkelijk goed. Het geld lag niet voor het oprapen, maar honger heeft Bahia nooit gehad. Na jaren als zeeman te hebben gewerkt, begon vader João José een handeltje in zelfgemaakte lasagne. Later kwam daar een lingeriewinkeltje bij. ,,Nee, lingerie en lasagne verkopen mijn ouders niet meer,’’ zegt Bahia. ,,Ik ben blij dat ik ze kan helpen bij een wat zorgelozer, rustiger leven. Al zal dat nooit in verhouding staan tot wat ik van hen heb gekregen. Zij hebben mij gemaakt tot wat en wie ik ben.’’
Spelend met zijn zoontje Davi, gisteren twee geworden, denkt Bahia vaak aan het geluk dat hij in Europa vond. ,,Davi heeft zoveel meer kansen dan de meeste Braziliaanse kinderen,’’ zegt Bahia. ,,Ik had het daar pas over met Henrique, een vriend van me die bij Girondins Bordeaux speelt. Hij heeft ook een zoon. Straks gaan onze kinderen in Europa naar school, leren twee talen en groeien op in een veilige omgeving. Zulke dingen zijn onbetaalbaar.’’
Een langer verblijf bij Feyenoord ziet hij best zitten. ,,Waarom niet? Ik heb het hier goed, altijd gehad. Deze club heeft me geholpen naam te maken als voetballer. Als mensen mij kennen, dan weten ze dat ik André Bahia ben van Feyenoord. Daar ben ik trots op.
,,Natuurlijk mis ik Brazilië wel eens. Als ik terugga voor een vakantie, organiseer ik vaak eerst een barbecue voor vrienden en familie. En het strand van Barra, niet ver van waar ik woon in Rio, is één van de mooiste plekken die er zijn. Maar ik kan altijd nog terug en voorlopig ben ik hier nog niet klaar. Als ik over de Erasmusbrug rijd en ik zie de skyline van Rotterdam, liefst in het donker, dan voel ik me hier ook thuis.’’
Luc Castaignosquote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:41 schreef jorienvdherik het volgende:
Feyenoord heeft toch geen goede spitsen uit de jeugd?>
Hoe goed ken je hem, afgezien van dat ene filmpje?quote:
Zelden zien spelen. Maar hij is topscoorder van de competitie, is topscoorder van alle oranje elftallen waar hij in speelde. Veel goede verhalen op internet van hem te lezen. Ze vergelijken hem met de speelstijl van Henry en Torres. En ze verwachten dat hij het ver gaat schoppen.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:34 schreef denthemen het volgende:
[..]
Hoe goed ken je hem, afgezien van dat ene filmpje?
waardeloos voor de verdediging dusquote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:02 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
![]()
hutspot en draadjesvleesquote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:55 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Leuk stukje en een topgozer die Bahia.
Blijf over zijn kwaliteiten wel nog steeds twijfels houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |