Ja, of ze stuurt altijd naar iedereen kusje, omdat ze dat gewend is.... ?quote:Op maandag 27 april 2009 11:43 schreef KudFokker het volgende:
smsje terug gehad
Ze sloot af met 'kusje'
Dat is toch een stuk leuker dan kus of X
Dat kan ookquote:Op maandag 27 april 2009 11:45 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ja, of ze stuurt altijd naar iedereen kusje, omdat ze dat gewend is.... ?
Vlinders...quote:Op maandag 27 april 2009 11:46 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Dat kan ook
Arghhh, ik word er nu al helemaal gek van...
Ik ben niet echt een dierenvriend merk ik alweer, ik word gek van die vlinders
Dat kan ook, maar zelfs dat is al aan de prijzige kant hoor. Heb ik vroeger ook gehad toen ik nog thuis woonde.quote:Op maandag 27 april 2009 11:44 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n groot verdiener
Ik zat er laatst wel aan te denken om een aquarium in elkaar te zetten en er dan van die lichtgevende visjes in te doen
Je verveelt je weer?quote:Op maandag 27 april 2009 11:48 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Vlinders...
Om vlinders in je buik te krijgen zal je eerst een flinke dosis rupsen moeten hebben gegeten. Uiteindelijk worden rupsen vlinders, vlinders hebben helaas niet het eeuwige leven, en gaan uiteindelijk dood. Dan heb je dode, rottende vlindertjes in je buik.... Lekker he
[ afbeelding ]
Nee, ik heb daar laatst heel lang over na gedachtquote:
Guppiesquote:Op maandag 27 april 2009 11:49 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dat kan ook, maar zelfs dat is al aan de prijzige kant hoor. Heb ik vroeger ook gehad toen ik nog thuis woonde.
Je hebt daar ook pompjes, verwarmingselementen, vulling en de visjes zelf nodig.. Ook niet goedkoop. Goudvissen zijn nog altijd het goedkoopst (en het minst leuk...)
en toen werd je depressief?quote:Op maandag 27 april 2009 11:50 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee, ik heb daar laatst heel lang over na gedacht
Darwin was er sneller achter geloof ikquote:Op maandag 27 april 2009 11:50 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee, ik heb daar laatst heel lang over na gedacht
Te klein!quote:
Ahhquote:Op maandag 27 april 2009 11:56 schreef Murmeli het volgende:
vissen vlinders....
ik ben gewoon sjaggerijnig hoor
(as usual.... ik geloof ook dat het niet meer over gaat voorlopig)
KUTWERK!!!
Kusje!quote:Op maandag 27 april 2009 11:56 schreef Murmeli het volgende:
vissen vlinders....
KUTWERK!!!
Mits zekerheidquote:Op maandag 27 april 2009 11:57 schreef Tally het volgende:
Depressief van vlinders
Nee man.. Juist heerlijk
Uuhm, hoe kunnen wij onze feedback daarop aanpassen?quote:Op maandag 27 april 2009 11:56 schreef Murmeli het volgende:
vissen vlinders....
KUTWERK!!!
Die aquaria (is dat het meervoudquote:Op maandag 27 april 2009 11:49 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dat kan ook, maar zelfs dat is al aan de prijzige kant hoor. Heb ik vroeger ook gehad toen ik nog thuis woonde.
Je hebt daar ook pompjes, verwarmingselementen, vulling en de visjes zelf nodig.. Ook niet goedkoop. Goudvissen zijn nog altijd het goedkoopst (en het minst leuk...)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |