abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74174908
Cool! Daar ben ik een paar maanden terug geweest toen we in Praag waren...was uitgerekend de wedstrijd dat ze het kampioenschap vierden, na afloop nog op het veld gestaan en van alles meegemaakt daar: tifo actie voor de wedstrijd, bekeruitreiking op het veld met vuurwerk, rellen tussen supporters onderling (achter de goal zit een behoorlijke "harde kern" supporters) en kampioensfeest na afloop naast het stadion! Zou je daar niet verwachten maar is een gloednieuw stadion, kwa grootte denk ik net iets groter dan dat van AZ. En het leukste: kaartje kost je 7 euro en in het hele stadion wordt gewoon heerlijk bier geschonken!!! Ik zeg: veel plezier ;-)

ps: heb al behoorlijk wat buitenlandse wedstrijden bezocht (Duitsland, Italie, Rusland, Tjechie, Frankrijk, Engeland, Belgie) en qua sfeer en entourage komt Engeland bij mij toch echt onderaan de lijst. O.a. bij Spurs geweest maar ik kan er niet warm of koud van worden. Al die stadions zijn tegenwoordig gemoderniseerd en de sfeer is zo "geordend" en netjes....snap echt niet waarom er zoveel mensen daarheen gaan terwijl de krakkemikkige stadions waar de historie en traditie van afdruipt en zuideuropese hectiek van het voetbal om de hoek ligt (Antwerp - Mechelen bijv. was een van mn mooiste wedstrijden).
pi_74241284
http://www.anfp.cl/noticia.php?id_noticia=4575

Heel misschien naar deze wedstrijd
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_74416381
Genk - Anderlecht dit weekend, benieuwd of het iets is. Ben niet zo'n fan van het Belgisch voetbal.
pi_74424823
Zaterdag Mönchen Gladbach - VFB Stuttgart bezoeken
pi_74427308
Heeft iemand hier eerder Lazio-AS Roma bezocht?
We organiseren een uitje met zo'n 40 man, ik weet in ieder geval hoe/wat de tickets en het was de afgelopen jaren nooit uitverkocht. Maar ik weet niet hoe het zit met beveiliging etc.
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_74433155
Waarom heb je beveiling nodig als je met 40 man gaat?

Verder ga ik zeer waarschijnlijk naar Newell´s - River
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_74433792
quote:
Op donderdag 5 november 2009 20:49 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Waarom heb je beveiling nodig als je met 40 man gaat?

Verder ga ik zeer waarschijnlijk naar Newell´s - River
Nee maar ik bedoel met beveiliging het station

Schijnt de meest intense derby van Europa te zijn
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
  donderdag 5 november 2009 @ 21:11:54 #158
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_74434022
Je gaat met 40 man, naar Lazio - AS Roma. Hooligan uitje?
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_74434295
quote:
Op donderdag 5 november 2009 21:06 schreef MaxC het volgende:

[..]

Nee maar ik bedoel met beveiliging het station

Schijnt de meest intense derby van Europa te zijn
Als je naar de duurdere plaatsen gaat kom je toch niet tussen hooligans te zitten maar tussen mensen uit de hogere Romijnse klasse, buitenlanders en zo
pi_74461631
die romeinse verbleekt bij iedere derby in oost Europa hoor
Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
pi_74462997
En de Romeinse derby verbleekt weer bij een Argentijnse

Derbies zijn per definitie vrijwel altijd overschat
pi_74473612
In dit topic vind je een DVD met beeldmateriaal over de meest beladen derby's wereldwijd: DVD 'Voetbal rivalen'
http://www.buitenlandsevoetbalreizen.nl
Nu met een heuse voetbalreiswijzer en adviezen voor de beste voetbalreizen! (niet commercieel)
pi_74479150
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 19:13 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
En de Romeinse derby verbleekt weer bij een Argentijnse

Derbies zijn per definitie vrijwel altijd overschat
ben ik het niet helemaal met je eens. sommigen derby's zijn inderdaag erg opgeklopt, maar een derby die ten grondslag ligt aan historische feiten vind ik niet overschat. Het beste voorbeeld is Celtic FC tegen Rangers.
pi_74580501
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 19:45 schreef pieter_R het volgende:
Ik ga volgende week donderdag (5 nov) met wat vrienden voor 3 dagen richting Praag, dus pakken we gelijk even Slavia Praag - Valencia mee! Ik ben benieuwd, heb nog nooit een voetbalwedstrijd in Oost-Europa bezocht.
Ongelofelijk wat een sfeer zeg! We zaten tussen de 'harde kern' van Slavia, echt geweldig! Wat een loyale supporters daar, ze blijven supporteren/zingen ook al staan ze achter. Kunnen we hier in Nederland nog wat van leren. We hadden ook nog het geluk dat het een aardige pot was (2-2) met o.a. een geweldige goal van Maduro, 8 gele en 2 rode kaarten! :p Al met al dus een geweldige ervaring!

- stukje vanaf 2.15min is mooi, daar stonden we dus tussen!
pi_74602148
heb kaartjes weten te kopen voor PSG - St Etienne en voor de mooiste buitenlandse wedstrijd die je maar kan bezoeken en waar geen enkele andere derby of topper (in Europa dan) tegenop kan: PSG - Marseille in februari!!!!!! Dat wordt een flinke adrenaline kick
Wil al sinds 10 jaar geleden de classico bezoeken en nu gaat het eindelijk gebeuren!
pi_74606649
quote:
Op woensdag 11 november 2009 13:10 schreef HaagsPietje het volgende:
heb kaartjes weten te kopen voor PSG - St Etienne en voor de mooiste buitenlandse wedstrijd die je maar kan bezoeken en waar geen enkele andere derby of topper (in Europa dan) tegenop kan: PSG - Marseille in februari!!!!!! Dat wordt een flinke adrenaline kick
Wil al sinds 10 jaar geleden de classico bezoeken en nu gaat het eindelijk gebeuren!
Vet man! Ik ben benieuwd naar je ervaringen!
pi_74607072
quote:
Op woensdag 11 november 2009 15:40 schreef pieter_R het volgende:

[..]

Vet man! Ik ben benieuwd naar je ervaringen!
slavia filmpje ziet er erg cool uit.....en zeer herkenbaar check mn bericht bovenaan deze pagina! genoten van het bier en de broodjes worst?
pi_74631531
quote:
Op woensdag 11 november 2009 15:55 schreef HaagsPietje het volgende:

[..]

slavia filmpje ziet er erg cool uit.....en zeer herkenbaar check mn bericht bovenaan deze pagina! genoten van het bier en de broodjes worst?
Hahah zekers!
  maandag 23 november 2009 @ 21:34:43 #169
134116 RD4
Reinigingsdiensten
pi_74949749
Terug vind post, in februari weer eens naar Engeland na er een jaar niet te zijn geweest.
pi_74950291
He eindelijk gevonden.
Ik ga naar Madrid- Sevilla op 7 maart.
Vind het alleen vreemd dat op de site geen data en tijden staan (van Madrid).
Ga er maar van uit dat de data op de voetbal tickets sites kloppen.
Zondag 7 maart 20.00 uur.

Ik regel gelukkig via via wel kaartjes direct bij Madrid en hotel/ overnachting via Internet.
Suggesties zijn welkom.
Hell To The Liars
  dinsdag 24 november 2009 @ 09:55:45 #171
174659 Billy_Talent
stiekem mag alles
pi_74959559
quote:
Op maandag 23 november 2009 21:34 schreef RD4 het volgende:
Terug vind post, in februari weer eens naar Engeland na er een jaar niet te zijn geweest.
Welke wedstrijd(en) ga/wil je heen?
I can't come to the phone right now, I'm eating corn chips and masturbating. Please leave a message.
pi_75032272
Rond de kerstdagen eventueel naar London. 26 december zowel Fulham-Tottenham Hotspur als West Ham United-Portsmouth, iemand ervaring met deze clubs en welke wedstrijd leuker is?
pi_75045305
quote:
Op donderdag 26 november 2009 20:39 schreef Schnappieter het volgende:
Rond de kerstdagen eventueel naar London. 26 december zowel Fulltime-Tottenham Hotspur als West Ham United-Portsmouth, iemand ervaring met deze clubs en welke wedstrijd leuker is?
ik zou naar Fullham gaan , klein leuk stadion , mooie wandeling door park naar het stadion vanaf het metro station. je wordt alleen belachlijk gemaakt door de Chelsea supporters dat je naar Fullham gaat , maar who cares. Fullham - Spurs is een derby daar zit extra druk op.

West Ham heeft een goede naam vanwege hun kern , kan ik niks over zeggen eigenlijk.
  vrijdag 27 november 2009 @ 10:12:26 #174
174659 Billy_Talent
stiekem mag alles
pi_75046587
Ik zou ook Fulham doen. Heb eerder dit seizoen Birmingham City - Portsmouth gezien en dat was nou niet heel denderend. Wat me wel verbaasde was dat Kanu speelde bij Portsmouth.
I can't come to the phone right now, I'm eating corn chips and masturbating. Please leave a message.
pi_75047181
ik ga naar qpr - bristol city op 26 december
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')