Nee maar ik bedoel met beveiliging het stationquote:Op donderdag 5 november 2009 20:49 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Waarom heb je beveiling nodig als je met 40 man gaat?
Verder ga ik zeer waarschijnlijk naar Newell´s - River
Als je naar de duurdere plaatsen gaat kom je toch niet tussen hooligans te zitten maar tussen mensen uit de hogere Romijnse klasse, buitenlanders en zoquote:Op donderdag 5 november 2009 21:06 schreef MaxC het volgende:
[..]
Nee maar ik bedoel met beveiliging het station
Schijnt de meest intense derby van Europa te zijn
ben ik het niet helemaal met je eens. sommigen derby's zijn inderdaag erg opgeklopt, maar een derby die ten grondslag ligt aan historische feiten vind ik niet overschat. Het beste voorbeeld is Celtic FC tegen Rangers.quote:Op vrijdag 6 november 2009 19:13 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
En de Romeinse derby verbleekt weer bij een Argentijnse
Derbies zijn per definitie vrijwel altijd overschat
Ongelofelijk wat een sfeer zeg! We zaten tussen de 'harde kern' van Slavia, echt geweldig! Wat een loyale supporters daar, ze blijven supporteren/zingen ook al staan ze achter. Kunnen we hier in Nederland nog wat van leren.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:45 schreef pieter_R het volgende:
Ik ga volgende week donderdag (5 nov) met wat vrienden voor 3 dagen richting Praag, dus pakken we gelijk even Slavia Praag - Valencia mee!Ik ben benieuwd, heb nog nooit een voetbalwedstrijd in Oost-Europa bezocht.
Vet man!quote:Op woensdag 11 november 2009 13:10 schreef HaagsPietje het volgende:
heb kaartjes weten te kopen voor PSG - St Etienne en voor de mooiste buitenlandse wedstrijd die je maar kan bezoeken en waar geen enkele andere derby of topper (in Europa dan) tegenop kan: PSG - Marseille in februari!!!!!! Dat wordt een flinke adrenaline kick![]()
Wil al sinds 10 jaar geleden de classico bezoeken en nu gaat het eindelijk gebeuren!
slavia filmpje ziet er erg cool uit.....en zeer herkenbaarquote:Op woensdag 11 november 2009 15:40 schreef pieter_R het volgende:
[..]
Vet man!Ik ben benieuwd naar je ervaringen!
Hahah zekers!quote:Op woensdag 11 november 2009 15:55 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
slavia filmpje ziet er erg cool uit.....en zeer herkenbaarcheck mn bericht bovenaan deze pagina! genoten van het bier en de broodjes worst?
Welke wedstrijd(en) ga/wil je heen?quote:Op maandag 23 november 2009 21:34 schreef RD4 het volgende:
Terug vind post, in februari weer eens naar Engeland na er een jaar niet te zijn geweest.
ik zou naar Fullham gaan , klein leuk stadion , mooie wandeling door park naar het stadion vanaf het metro station. je wordt alleen belachlijk gemaakt door de Chelsea supporters dat je naar Fullham gaat , maar who cares. Fullham - Spurs is een derby daar zit extra druk op.quote:Op donderdag 26 november 2009 20:39 schreef Schnappieter het volgende:
Rond de kerstdagen eventueel naar London. 26 december zowel Fulltime-Tottenham Hotspur als West Ham United-Portsmouth, iemand ervaring met deze clubs en welke wedstrijd leuker is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |