Nee maar ik bedoel met beveiliging het stationquote:Op donderdag 5 november 2009 20:49 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Waarom heb je beveiling nodig als je met 40 man gaat?
Verder ga ik zeer waarschijnlijk naar Newell´s - River
Als je naar de duurdere plaatsen gaat kom je toch niet tussen hooligans te zitten maar tussen mensen uit de hogere Romijnse klasse, buitenlanders en zoquote:Op donderdag 5 november 2009 21:06 schreef MaxC het volgende:
[..]
Nee maar ik bedoel met beveiliging het station
Schijnt de meest intense derby van Europa te zijn
ben ik het niet helemaal met je eens. sommigen derby's zijn inderdaag erg opgeklopt, maar een derby die ten grondslag ligt aan historische feiten vind ik niet overschat. Het beste voorbeeld is Celtic FC tegen Rangers.quote:Op vrijdag 6 november 2009 19:13 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
En de Romeinse derby verbleekt weer bij een Argentijnse
Derbies zijn per definitie vrijwel altijd overschat
Ongelofelijk wat een sfeer zeg! We zaten tussen de 'harde kern' van Slavia, echt geweldig! Wat een loyale supporters daar, ze blijven supporteren/zingen ook al staan ze achter. Kunnen we hier in Nederland nog wat van leren.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:45 schreef pieter_R het volgende:
Ik ga volgende week donderdag (5 nov) met wat vrienden voor 3 dagen richting Praag, dus pakken we gelijk even Slavia Praag - Valencia mee!Ik ben benieuwd, heb nog nooit een voetbalwedstrijd in Oost-Europa bezocht.
Vet man!quote:Op woensdag 11 november 2009 13:10 schreef HaagsPietje het volgende:
heb kaartjes weten te kopen voor PSG - St Etienne en voor de mooiste buitenlandse wedstrijd die je maar kan bezoeken en waar geen enkele andere derby of topper (in Europa dan) tegenop kan: PSG - Marseille in februari!!!!!! Dat wordt een flinke adrenaline kick![]()
Wil al sinds 10 jaar geleden de classico bezoeken en nu gaat het eindelijk gebeuren!
slavia filmpje ziet er erg cool uit.....en zeer herkenbaarquote:Op woensdag 11 november 2009 15:40 schreef pieter_R het volgende:
[..]
Vet man!Ik ben benieuwd naar je ervaringen!
Hahah zekers!quote:Op woensdag 11 november 2009 15:55 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
slavia filmpje ziet er erg cool uit.....en zeer herkenbaarcheck mn bericht bovenaan deze pagina! genoten van het bier en de broodjes worst?
Welke wedstrijd(en) ga/wil je heen?quote:Op maandag 23 november 2009 21:34 schreef RD4 het volgende:
Terug vind post, in februari weer eens naar Engeland na er een jaar niet te zijn geweest.
ik zou naar Fullham gaan , klein leuk stadion , mooie wandeling door park naar het stadion vanaf het metro station. je wordt alleen belachlijk gemaakt door de Chelsea supporters dat je naar Fullham gaat , maar who cares. Fullham - Spurs is een derby daar zit extra druk op.quote:Op donderdag 26 november 2009 20:39 schreef Schnappieter het volgende:
Rond de kerstdagen eventueel naar London. 26 december zowel Fulltime-Tottenham Hotspur als West Ham United-Portsmouth, iemand ervaring met deze clubs en welke wedstrijd leuker is?
Het 2e weekend wil ik een match van West Ham en Watford bezoeken.quote:Op dinsdag 24 november 2009 09:55 schreef Billy_Talent het volgende:
[..]
Welke wedstrijd(en) ga/wil je heen?
QPR ben ik 2008 geweest, zat 2e rij lange zijde en had sneeuw in oktober! Volgens de krantenkoppen in Londen de dag erna was dat nog nooit voorgekomen....quote:Op vrijdag 27 november 2009 10:32 schreef postmortum het volgende:
ik ga naar qpr - bristol city op 26 december
West Ham is juist wel boeiend. Die andere twee niet.quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:34 schreef nostra het volgende:
Waarom dan toch weer naar West Ham als het niet zo boeiend is?
Ah okay.quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:39 schreef Happel het volgende:
[..]
West Ham is juist wel boeiend. Die andere twee niet.
Ben naar West Ham - Cardiff in 2001 geweest. Dat was gewoon lache, ook na de wedstrijd. Mooi kat en muis spel tussen politie en West Ham supporters.
Is toch perfect? Nu kun je 2 matches dat weekend bezoeken, dat was voor mij ook de reden om te gaan...quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:01 schreef Happel het volgende:
Balen. Zouden naar West Ham - Wolves gaan, maar de wedstrijd is een dag verplaatst.
Vliegen zondag om 16.00 terug, dus helaas.quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:55 schreef RD4 het volgende:
[..]
Is toch perfect? Nu kun je 2 matches dat weekend bezoeken, dat was voor mij ook de reden om te gaan...
Inderdaadquote:
Want? Zit je dan in de regen?quote:Op zaterdag 28 november 2009 15:32 schreef jmac het volgende:
Ik zit nu bij fulham vs bolton.voor degene die 's naar fulham willen : kies niet de onderste 20 rijen op de korte zijde.
Vaak genoeg gedaan, KV Mechelen, Genk, Racing Mechelen en in Duitsland bijvoorbeeld al naar Munchen, Berlijn, Koblenz, Stuttgart en Augsburg geweest.quote:Op maandag 30 november 2009 13:10 schreef HaagsPietje het volgende:
nog twee weekjes en dan zit ik lekker bij PSG - St Etienne!
nogmaals mijn tip aan iedereen hier: bezoek eens een mooie club in Belgie Duitsland of Frankrijk. Goedkoper en makkelijker te regelen dan Engeland en veel leuker ook. Premiership is gehyped maar vergeleken met andere buitenlandse clubs is er niet veel aan........vind ik ;-)
ja je zult Red Member moeten worden of via een organisator, VI heeft wel eens aanbiedingen incl alles. Ook Schouten voetbalreizen is hier eens langs gekomen geen ervaring zelf mee. Ik ben zelf Red Memberquote:Op maandag 7 december 2009 16:05 schreef Arsenalfcole het volgende:
Hallo ik ben een hele erge Arsenal fan en zou heel graag de wedstrijd Arsenal-Sunderland willen bezoek op 20 februari. Nu heb ik al even zitten zoeken naar kaarten en op dit forum rondgekeken maar ik vond de kaarten nog vrij duur. Ik heb wat gelezen om member te worden, dit kost geld maar ben ik dan wel zeker van kaarten. En we gaaan met 5 man dus moet ik dan 5 memberships kopen?
Mijn vraag hoe kan ik het best goedkoopst kaarten krijgen.
Malinwa staat nog op mn lijstje, hangt daar een beetje de sfeer die je verwacht als je beelden ziet van "achter de kazerne"??quote:Op maandag 7 december 2009 16:27 schreef RD4 het volgende:
[..]
Vaak genoeg gedaan, KV Mechelen, Genk, Racing Mechelen en in Duitsland bijvoorbeeld al naar Munchen, Berlijn, Koblenz, Stuttgart en Augsburg geweest.
Fulham heeft een leuk stadion maar qua sfeer is het dramatisch. Bij het voetbal heb ik ook geen wandeling door het het park nodigquote:Op vrijdag 27 november 2009 09:20 schreef postmortum het volgende:
[..]
ik zou naar Fullham gaan , klein leuk stadion , mooie wandeling door park naar het stadion vanaf het metro station. je wordt alleen belachlijk gemaakt door de Chelsea supporters dat je naar Fullham gaat , maar who cares. Fullham - Spurs is een derby daar zit extra druk op.
West Ham heeft een goede naam vanwege hun kern , kan ik niks over zeggen eigenlijk.
quote:Op maandag 7 december 2009 18:57 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
Malinwa staat nog op mn lijstje, hangt daar een beetje de sfeer die je verwacht als je beelden ziet van "achter de kazerne"??
zelf zijn FC Antwerp en Beerschot mn favorieten om te bezoeken, oude stadions (Antwerp) midden in een volkswijkje met cafeetjes en heerlijke pintjes (Beerschot).
Kom regelmatig in de Ardennen (ouders hebben daar een caravan) en dus ook in Luik en Standard is inderdaad erg groot. Ik wilde een wedstrijdje pakken, maar sinds Wasilewski en de hele matige afwikkeling van dat incident door die club hoef ik daar niet meer zo nodig heen.quote:Op maandag 7 december 2009 20:21 schreef RD4 het volgende:
[..]
Achter de kazerne is een aanrader, al helemaal als je van hamburgers houdtSamen met Standard hebben ze de beste sfeer in België.
Okee maar moet ik dan als ik 5 kaartjes wil 5x red member worden?quote:Op maandag 7 december 2009 17:55 schreef Bulletdodger het volgende:
[..]
ja je zult Red Member moeten worden of via een organisator, VI heeft wel eens aanbiedingen incl alles. Ook Schouten voetbalreizen is hier eens langs gekomen geen ervaring zelf mee. Ik ben zelf Red Member
Het bier daarentegen is matig, Maes, niet te drinken.quote:Op maandag 7 december 2009 21:15 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
Komend weekend zit ik in het Parc des Princes bij Paris, maar wellicht is een potje van KV dan wel leuk om het nieuwe jaar mee te beginnen!!!! Lekkere hamburgers en goed Belgisch bier is op zich al een reden om de rit te maken!! :-)
een jaar of wat geleden fullham - birmingham city was de sfeer echt geweldig , maar dat was dan ook een degradatiewedstijdquote:Op maandag 7 december 2009 19:31 schreef De_Slagert het volgende:
[..]
Fulham heeft een leuk stadion maar qua sfeer is het dramatisch. Bij het voetbal heb ik ook geen wandeling door het het park nodig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |