abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73247164
quote:
Op woensdag 30 september 2009 16:10 schreef Maja het volgende:

[..]

Als ik naar hun prijzen kijk kun je het beter zelf regelen. Maar dat is vaak zo bij dergelijke bureaus. Hun enige voordeel is, is dat zij makkelijker aan kaarten kunnen komen voor clubs die in de regel vaak uitverkocht zijn.

Fulham - Portsmouth kost daar ¤ 309,-. Zelf heb ik dat voor minder dan de de helft heel makkelijk kunnen regelen
Met de gebo kun je voor ¤169 naar Fulham, is wel een busreis:
http://www.gebo.nl/trips/(...)m_tottenham_hotspur/

Maar terugkomend op Real Madrid, als je bijvoorbeeld een kant en klare reis naar de wedstrijd Real Madrid vs Real Zaragoza zoekt hieronder een aantal aanbieders:
http://www.voetbaltravel.(...)l-zaragoza/bernabeu/
http://www.kickoffvoetbal(...)lona_real_madrid.php
http://www.voetbalreizen.(...)n-real-zaragoza.html
http://www.sport1travel.nl/index.php?section=event&event=12390&competitie=52&clubid=

Als je interesse hebt in een overzicht met alle aanbieders van voetbalreizen, dan kun je hier op mijn site kijken:
http://www.buitenlandsevoetbalreizen.nl/index.php?option=com_weblinks&view=category&id=2&Itemid=48

Let op, sommige aanbieders houden de prijs laag door een reis zonder vervoer aan te bieden.
http://www.buitenlandsevoetbalreizen.nl
Nu met een heuse voetbalreiswijzer en adviezen voor de beste voetbalreizen! (niet commercieel)
  donderdag 1 oktober 2009 @ 00:09:32 #127
497 Maja
Ja denk!?!
pi_73262545
quote:
Op woensdag 30 september 2009 16:45 schreef bvr-fan het volgende:

[..]

Met de gebo kun je voor ¤169 naar Fulham, is wel een busreis:
http://www.gebo.nl/trips/(...)m_tottenham_hotspur/
Voor ¤ 150,- vlieg je (met daarbij een overnachting en ticket). Veel beter natuurlijk

Maar goed, die bureaus willen natuurlijk ook wat verdienen... Alleen teveel mijns inziens.
  donderdag 1 oktober 2009 @ 11:11:35 #128
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_73268625
Voetbalreizen in Spanje kun je het beste zelf regelen. Kaartjes zijn altijd wel verkrijgbaar en Ryanair vliegt heel goedkoop richting Barcelona en Madrid. Engeland is een ander verhaal als je lid moet zijn van een club om kaartjes te kopen. Bij clubs zoals Chelsea, West Ham etc.
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
pi_73404929
29 November ben ik in Liverpool.

Ze spelen dan in- en tegen Everton. Daar móet je natuurlijk bij zijn als liefhebber. Maar zijn die kaarten ook ergens te krijgen beneden de ¤175? Wat een bedragen!
  maandag 5 oktober 2009 @ 21:05:27 #130
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_73405144
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 21:00 schreef Chooselife het volgende:
29 November ben ik in Liverpool.

Ze spelen dan in- en tegen Everton. Daar móet je natuurlijk bij zijn als liefhebber. Maar zijn die kaarten ook ergens te krijgen beneden de ¤175? Wat een bedragen!
Waar kijk je dan? De ticketbureaus? Denk namelijk dat je het beste contact kan opnemen met de club of anders proberen via supporters kaarten te regelen.

Ga zelf weer een keer in januari naar West Ham. Is alweer een tijd geleden dat ik bij een thuiswedstrijd geweest ben. Twee jaar terug wel bij Charlton Athletic - West Ham geweest. Ook wel grappig.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_73405320
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 21:05 schreef Happel het volgende:

[..]

Waar kijk je dan? De ticketbureaus? Denk namelijk dat je het beste contact kan opnemen met de club of anders proberen via supporters kaarten te regelen.

Ga zelf weer een keer in januari naar West Ham. Is alweer een tijd geleden dat ik bij een thuiswedstrijd geweest ben. Twee jaar terug wel bij Charlton Athletic - West Ham geweest. Ook wel grappig.
Ticketbureau's inderdaad. Maar ben een leek op dit gebied, we gaan nu voor het eerst.

Ik zal eens kijken of de thuisspelende club, Everton in dit geval, iets voor ons regelen kan. Doe dat even via het reguliere emailadres van de club.
Hoe kom je met de supporters in contact dan? En is dit niet link?
  maandag 5 oktober 2009 @ 21:40:10 #132
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_73406989
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 21:08 schreef Chooselife het volgende:

[..]

Ticketbureau's inderdaad. Maar ben een leek op dit gebied, we gaan nu voor het eerst.

Ik zal eens kijken of de thuisspelende club, Everton in dit geval, iets voor ons regelen kan. Doe dat even via het reguliere emailadres van de club.
Hoe kom je met de supporters in contact dan? En is dit niet link?
Contact opnemen met de club is het best inderdaad. Zelf ook gedaan om kaarten te kopen bij West Ham. Of het link is om het via supporters te regelen kan ik niet zeggen, zelf nooit gedaan maar lijkt me de enige optie als je niet teveel wilt betalen en de club werkt niet mee.

Zelf zou ik het dan via supporters van mijn eigen club proberen te regelen. Zijn er vast wel die connecties hebben met supporters van Engelse clubs. Maar ik begrijp min of meer dat jij niet echt iemand bent die regelmatig wedstrijden bezoekt, of heb ik het mis?
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_73410006
Ik ben op mijn site bezig met een voetbalreiswijzer. Het gaat hier om aanbieders van (bijna) complete voetbalreizen. Misschien is dit in jouw geval goedkoper, dan alles los te boeken.

De voetbalreiswijzer is nog niet af, maar je kunt de aanbieders van voetbalreizen naar Liverpool en Everton al wel hier bekijken:
http://www.buitenlandsevoetbalreizen.nl/index.php?option=com_content&view=article&id=64
Nu met een heuse voetbalreiswijzer en adviezen voor de beste voetbalreizen! (niet commercieel)
pi_73476672
Argentinie - Peru
River - Rojo
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  donderdag 8 oktober 2009 @ 16:21:31 #135
174659 Billy_Talent
stiekem mag alles
pi_73490415
24 Oktober de derby tussen Wolverhampton - Aston Villa.

Zijn er hier mensen bekend met het stadion/fans van de Wolves?
I can't come to the phone right now, I'm eating corn chips and masturbating. Please leave a message.
pi_73616382
Ik ben van plan om Zaterdag 09-01-10 de wedstrijd Arsenal - Everton te bezoeken. We hebben dit weekend gekozen omdat FC Utrecht dan geen wedstrijd speelt. Op het moment ben ik druk aan het zoeken naar de goedkoopste manier om die wedstrijd te bezoeken.

Ik heb 1 voordeel ik heb een leaseauto met tankpas die het ook in het buitenland doet. Planning is dus om met de auto naar Engeland te rijden. De beste plek om te overnachten ga ik denk ik wel vinden, het gaat me er nu om hoe ik het beste kaartjes kan kopen.

Optie 1 is via de website van Arsenal. We moeten dan eerst lid worden a 30pond p.p. en vervolgens kan je via de site een kaartje kopen (30-60pond). Wat dan mogelijk een probleem gaat worden is dat we Red member zijn en je dan maar een maand voor de wedstrijd kaarten kan bestellen. Er is dan een kans dat de wedstrijd al uitverkocht is. Ik heb afgelopen week wel de verkoop van Arsenal - Liverpool gevolgd en daar zijn op dit moment nog steeds kaarten voor. Het lijkt mij dat Arsenal - Everton dus geen probleem gaat worden.

Optie 2 is om de kaarten via een ticket website te kopen. Ik moet dan wel uitzoeken wel site het goedkoopste is en of hij te vertrouwen is. onlineticketexpress.com verkoopt kaarten vanaf 104pond. Helaas weet ik niet of dit te vertrouwen is en of het nog goedkoper kan.

Ik hoop dat er hier mensen zijn die hier ervaring mee hebben en mij kunnen helpen.
pi_73630485
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 16:21 schreef Billy_Talent het volgende:

Zijn er hier mensen bekend met het stadion/fans van de Wolves?
Ja, dat vond ik een van de leukste nieuwe stadions van Engeland.
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 00:56:11 #138
174659 Billy_Talent
stiekem mag alles
pi_73635567
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 22:34 schreef Barnet_Bee het volgende:

[..]

Ja, dat vond ik een van de leukste nieuwe stadions van Engeland.
Dat moet de 40 wel waard zijn dus. Wat vond je er zo speciaal aan?
I can't come to the phone right now, I'm eating corn chips and masturbating. Please leave a message.
pi_73651277
Zijn er hier weleens mensen met de boot van DFDS naar een wedstrijd van Newcastle of Sunderland geweest? En wat zijn de ervaringen?
pi_73667890
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 00:56 schreef Billy_Talent het volgende:

[..]

Dat moet de 40 wel waard zijn dus. Wat vond je er zo speciaal aan?
Ik ben zelf een liefhebber van oude stadions en bij Wolves zijn ze er in geslaagd om het stadion helemaal te herbouwen en toch een oude uitstraling te behouden.
pi_73780777
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 17:28 schreef mrhanky het volgende:
Ik ben van plan om Zaterdag 09-01-10 de wedstrijd Arsenal - Everton te bezoeken. We hebben dit weekend gekozen omdat FC Utrecht dan geen wedstrijd speelt. Op het moment ben ik druk aan het zoeken naar de goedkoopste manier om die wedstrijd te bezoeken.

Ik heb 1 voordeel ik heb een leaseauto met tankpas die het ook in het buitenland doet. Planning is dus om met de auto naar Engeland te rijden. De beste plek om te overnachten ga ik denk ik wel vinden, het gaat me er nu om hoe ik het beste kaartjes kan kopen.

Optie 1 is via de website van Arsenal. We moeten dan eerst lid worden a 30pond p.p. en vervolgens kan je via de site een kaartje kopen (30-60pond). Wat dan mogelijk een probleem gaat worden is dat we Red member zijn en je dan maar een maand voor de wedstrijd kaarten kan bestellen. Er is dan een kans dat de wedstrijd al uitverkocht is. Ik heb afgelopen week wel de verkoop van Arsenal - Liverpool gevolgd en daar zijn op dit moment nog steeds kaarten voor. Het lijkt mij dat Arsenal - Everton dus geen probleem gaat worden.

Optie 2 is om de kaarten via een ticket website te kopen. Ik moet dan wel uitzoeken wel site het goedkoopste is en of hij te vertrouwen is. onlineticketexpress.com verkoopt kaarten vanaf 104pond. Helaas weet ik niet of dit te vertrouwen is en of het nog goedkoper kan.

Ik hoop dat er hier mensen zijn die hier ervaring mee hebben en mij kunnen helpen.
Wij willen ook met een paar man op 9 januari naar Arsenal - Everton. Het is ook voor het eerst dat we naar een engelse match gaan, dus wilde ook graag wat info over kaartjes. De goedkoopste die ik heb kunnen vinden waren bij worldticketshop, daar kosten ze 140 euro p.s. voor de korte zijde. Als iemand dus tips heeft om goedkoper aan kaarten te komen, hoor ik het graag!
Die optie om te registreren via arsenal lijkt me wel een goede optie, maar ben dan idd benieuwd of je nog op tijd bent voor kaarten. Je kunt op de gok wachten tot de voorverkoop begint, maar als je dadelijk geen kaarten hebt, zijn ze bij de ticketbureau's misschien ook al weg...
pi_73781373
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 16:14 schreef adddw het volgende:

[..]

Wij willen ook met een paar man op 9 januari naar Arsenal - Everton. Het is ook voor het eerst dat we naar een engelse match gaan, dus wilde ook graag wat info over kaartjes. De goedkoopste die ik heb kunnen vinden waren bij worldticketshop, daar kosten ze 140 euro p.s. voor de korte zijde. Als iemand dus tips heeft om goedkoper aan kaarten te komen, hoor ik het graag!
Die optie om te registreren via arsenal lijkt me wel een goede optie, maar ben dan idd benieuwd of je nog op tijd bent voor kaarten. Je kunt op de gok wachten tot de voorverkoop begint, maar als je dadelijk geen kaarten hebt, zijn ze bij de ticketbureau's misschien ook al weg...
wat ik heb gemerkt vorig jaar bij de suprs is als de tickets in general sale zijn . Jij je tickets 4 weken van te voren krijgt en je kunt ze ook ophalen aan het stadion.
Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
pi_74068623
@mrhanky

Ik heb de kaarten nu besteld via Schouten Voetbalreizen. Las overal wel goede verhalen, en ze waren daar 110 euro per stuk. Nog veel te veel geld, maar wel het goedkoopste van alle ticketburea's.
pi_74070771
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 16:14 schreef adddw het volgende:

Ik ben zelf Red Member en een maand van te voren kaarten bestellen is echt geen probleem voor de gemiddelde thuiswedstrijd. Gaat allemaal online
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 08:58 schreef adddw het volgende:
@mrhanky

Ik heb de kaarten nu besteld via Schouten Voetbalreizen. Las overal wel goede verhalen, en ze waren daar 110 euro per stuk. Nog veel te veel geld, maar wel het goedkoopste van alle ticketburea's.
Duur, kan je volgens mij beter red member worden
  maandag 26 oktober 2009 @ 13:15:24 #145
174659 Billy_Talent
stiekem mag alles
pi_74075321
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 16:21 schreef Billy_Talent het volgende:
Wedstrijd eindigde in 1-1, maar de tering zeg wat een vocale aanhang heeft Wolves
Ik was echt even onder de indruk.
pi_74130521
Over iets meer dan een maandje naar de topper FC Porto - Rio Ave
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
  woensdag 28 oktober 2009 @ 11:01:18 #147
236335 neen
schone schijn
pi_74142170
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 13:15 schreef Billy_Talent het volgende:

[..]

Wedstrijd eindigde in 1-1, maar de tering zeg wat een vocale aanhang heeft Wolves
Ik was echt even onder de indruk.
Is ook echte en mooie club, mooie shirts ook ik ben ooit eens geweest toen een familielid van me daar woonde voor een stage. Top!

Afgelopen weekend naar Hertha - Wolfsburg geweest, jammer genoeg doet Hertha het dit seizoen niet goed. Wel een puntje gepakt in een redelijke wedstrijd die niet zo druk bezocht was. Ik zat in een vak naast de fanatieke supporters en die maakten er gelukkig ook wat moois van mooie fancultuur wel in Duitsland
het lijkt niet wat het is
pi_74155395
Ik en nog wat andere mensen zijn bezig om in de lente met de voetbalclub naar een buitenlandse wedstrijd te gaan. Nu proberen wij dus ongeveer 35-40 kaarten te krijgen maar hoe kunnen we dat het beste doen?

We hebben al naar verschillende clubs gemailed naar de ticketafdeling maar nergens enige reactie.
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_74158472
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 16:59 schreef MaxC het volgende:
Ik en nog wat andere mensen zijn bezig om in de lente met de voetbalclub naar een buitenlandse wedstrijd te gaan. Nu proberen wij dus ongeveer 35-40 kaarten te krijgen maar hoe kunnen we dat het beste doen?

We hebben al naar verschillende clubs gemailed naar de ticketafdeling maar nergens enige reactie.
bel de clubs dan gewoon
Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
pi_74161179
Ik ga volgende week donderdag (5 nov) met wat vrienden voor 3 dagen richting Praag, dus pakken we gelijk even Slavia Praag - Valencia mee! Ik ben benieuwd, heb nog nooit een voetbalwedstrijd in Oost-Europa bezocht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')