abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72819119
quote:
Op zondag 13 september 2009 23:01 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Nope, zie geen reden om wel te gaan.

Arsenal is al door allang door dan in een sfeerloze wedstrijd.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  donderdag 17 september 2009 @ 17:40:14 #102
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_72845919
quote:
Op woensdag 16 september 2009 21:03 schreef DIGGER het volgende:

[..]

U zei?
NAAR HET ANDERE FORUM!
  zondag 20 september 2009 @ 14:01:22 #103
10086 Heerlijkheid
gebiedt mij te zeggen
pi_72931756
Iemand ervaring met Fulham? Ga in december naar Fulham - Man United.
  zondag 20 september 2009 @ 16:50:41 #104
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_72937933
quote:
Op zondag 20 september 2009 14:01 schreef Heerlijkheid het volgende:
Nope, ga zaterdag wel naar Fulham v Arsenal
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_73036072
Ik ga 9 januari 2010 naar Fulham - Portsmouth. Ik zag dat die dag alle wedstrijden (PL, Championship, League 1/2) om 15 uur ingepland staan.

Weet iemand of dat nog kan wijzigen...? Zou wel leuk zijn om dat weekend ook nog ;n andere wedstrijd te bezoeken
pi_73036820
quote:
Op woensdag 23 september 2009 13:27 schreef Maja het volgende:
Ik ga 9 januari 2010 naar Fulham - Portsmouth. Ik zag dat die dag alle wedstrijden (PL, Championship, League 1/2) om 15 uur ingepland staan.

Weet iemand of dat nog kan wijzigen...? Zou wel leuk zijn om dat weekend ook nog ;n andere wedstrijd te bezoeken
Ja, dat gaat nog wijzigen. Er gaan altijd een paar wedstrijden naar de zondag.
pi_73037537
quote:
Ben er vorige week geweest. Qua sfeer hoef je niet heel veel te verwachten maar de pub's rond het stadion zijn goed te doen en de het stadion is natuurlijk ook super
Oi! Acóplese donde están los bitterbals de mierda?
pi_73087623
Ik wil nog eens naar Celtic - Glasgow Rangers of andersom.

Het valt me op dat de prijzen voor de thuiswedstrijden van Glasgow Rangers over het algemeen wat goedkoper zijn. Iemand enig idee waarom? Is Glasgow Rangers - Celtic minder (populair) dan Celtic - Glasgow Rangers?
http://www.buitenlandsevoetbalreizen.nl
Nu met een heuse voetbalreiswijzer en adviezen voor de beste voetbalreizen! (niet commercieel)
pi_73142229
Iemand ervaring met voetbaltickets boeken in Rome?
Op 13 december speelt Lazio Roma tegen Genoa (redelijk toppertje). En ik ben dan 5 dagen in Rome.
Hoe kan je in Rome het beste aan tickets komen? Of kan je ze beter online bestellen?

Besteltickets.com vraagt idote prijzen.

en

http://www.getmein.nl/tic(...)ets/rome-147574.html is wel redelijk.
pi_73143570
quote:
Op zondag 27 september 2009 10:26 schreef DO_Doubl_Gizzl het volgende:
Iemand ervaring met voetbaltickets boeken in Rome?
Op 13 december speelt Lazio Roma tegen Genoa (redelijk toppertje). En ik ben dan 5 dagen in Rome.
Hoe kan je in Rome het beste aan tickets komen? Of kan je ze beter online bestellen?

Besteltickets.com vraagt idote prijzen.

en

http://www.getmein.nl/tic(...)ets/rome-147574.html is wel redelijk.
Je kunt de club bellen of mailen. Goedkoper aan kaarten komen kan denk ik niet.

Telefoonnummers en e-mailadressen kun je hier vinden:
http://www.sslazio.it/cms/view/home/societa_/contatti/s133

Daarnaast kun je misschien ook wel via een lokaal VVV-kantoor aan kaarten komen of even langs de club gaan als je daar tijdig en in de buurt bent.
Nu met een heuse voetbalreiswijzer en adviezen voor de beste voetbalreizen! (niet commercieel)
pi_73143888
Dankje.
Ik had het in een mail aan de hoteleigenaar gevraagd en die zei dat het beter was om van te voren tickets te bestellen, omdat het anders uitverkocht is.

Maar volgens mij zijn er in Italië zeer weinig wedstrijden uitverkocht en al helemaal Lazio-Roma vs Genoa niet.
pi_73181095
vanavond naar Fortuna Dusseldorf - Alemannia Aachen
pi_73182701
Ik ga begin november naar Hoffenheim - Wolfsburg. Ben wel benieuwd naar deze twee niet-traditionsvereinen...
pi_73185028
In het weekend van 7 november ben ik in Londen en wil dan ook graag een wedstrijd bezoeken.

De wedstrijd van Tottenham blijkt helaas al uitverkocht en daarom wil ik nu misschien naar de wedstrijd
West Ham - Everton. Is deze wedstrijd te doen voor een "toerist"? Ik hoor namelijk verhalen dat de supporters van West Ham nogal fanatiek zijn.

Ik heb ook nog de wedstrijd Crystal Palace - Middlesbrough of een wedstrijd van Charlton als optie.
  maandag 28 september 2009 @ 17:31:30 #115
236335 neen
schone schijn
pi_73185170
Ik ga eind Oktober naar Hertha BSC - VFL Wolfsburg
het lijkt niet wat het is
pi_73192965
quote:
Op maandag 28 september 2009 17:26 schreef Roynaldinho het volgende:
In het weekend van 7 november ben ik in Londen en wil dan ook graag een wedstrijd bezoeken.

De wedstrijd van Tottenham blijkt helaas al uitverkocht en daarom wil ik nu misschien naar de wedstrijd
West Ham - Everton. Is deze wedstrijd te doen voor een "toerist"? Ik hoor namelijk verhalen dat de supporters van West Ham nogal fanatiek zijn.
West Ham is prima te doen hoor. Ik heb de derby tegen Tottenham Hotspur zonder problemen bezocht. Zoek voor de wedstrijd een pub in de buurt van het stadion op, erg gezellig. De sfeer zit er dan al goed in en rondom het stadion leeft de wedstrijd al uren van te voren. Prachtig!

Mocht je interesse in m'n reisverslag van West Ham United - Tottenham Hotspur, dan kun je hier kijken:
http://www.buitenlandsevoetbalreizen.nl/index.php?option=com_content&view=article&id=22
pi_73212346
quote:
Op maandag 28 september 2009 15:20 schreef planethugo het volgende:
vanavond naar Fortuna Dusseldorf - Alemannia Aachen
mooi stadion, veel publiek(35.000), mooie plaatsen(middenlijn, 3 rijen achter dug-out) en vette sfeer zowel van de Aken(4.000) als de Dusseldorf aanhang. Alleen het wedstrijdniveau was bedroevend
pi_73218398
quote:
Op zondag 6 september 2009 14:49 schreef DeVinger het volgende:
Hoe zit het met wedstrijden van Barcelona bezoeken? Heeft iemand daar ervaring mee en kan er wat over vertellen. Kun je makkelijk aan losse kaartjes komen of is het verstandiger om het via een 'voetbalreis' te doen. Wil met een maat in het najaar 09 of voorjaar 10 paar dagen Barca en dan een wedstrijd bezoeken.
iemand met info erover?
pi_73220855
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 15:37 schreef planethugo het volgende:

[..]

mooi stadion, veel publiek(35.000), mooie plaatsen(middenlijn, 3 rijen achter dug-out) en vette sfeer zowel van de Aken(4.000) als de Dusseldorf aanhang. Alleen het wedstrijdniveau was bedroevend
Sfeer is er inderdaad top, ben dit seizoen 1x geweest en vorig seizoen ook een keer. Toeschouwers aantallen zijn flink omhoog geschoten sinds de promotie vorig jaar. Toen ik er vorig jaar was zat er misschien iets van 8000 man.
pi_73241671
Komend weekend naar Italie. Zaterdag land ik rond 14.00 uur in Pescara. Daarna wil ik meteen naar Bari rijden voor Bari-Catania. 2 uur en 50 minuten volgens de routeplanner, dus zou ik 1 uur voor de aftrap (18.00 uur) bij het San Nicola stadion kunnen zijn. Doen? Of is dit gekkenwerk?
Zondag wil ik naar AS Roma-Napoli. Ik neem aan dat ik bij beide wedstrijd gewoon een kaartje aan de kassa kan kopen. Heeft iemand hier info over? Of nog andere tips?
Dinsdag 6 en woensdag 7 oktober ben ik ook nog in midden Italie. Volgens mij zijn er dan geen wedstrijden of misschien toch een bekerwedstrijd of serie C wedstrijd etc?
pi_73245681
www.voetbaltravel.nl beste/betrouwbare site voor voetbaltrips? Binnenkort weekje/weekendje naar Madrid.
pi_73245871
quote:
Op woensdag 30 september 2009 16:05 schreef De_kromme het volgende:
www.voetbaltravel.nl beste/betrouwbare site voor voetbaltrips? Binnenkort weekje/weekendje naar Madrid.
Als ik naar hun prijzen kijk kun je het beter zelf regelen. Maar dat is vaak zo bij dergelijke bureaus. Hun enige voordeel is, is dat zij makkelijker aan kaarten kunnen komen voor clubs die in de regel vaak uitverkocht zijn.

Fulham - Portsmouth kost daar ¤ 309,-. Zelf heb ik dat voor minder dan de de helft heel makkelijk kunnen regelen
pi_73245894
- Dubbel
pi_73247000
quote:
goed te bereiken , mooie wandeling door het park , mooi stadion ook
Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
pi_73247032
heb vanmiddag via een Duitse website tickets aangeschaft voor een voetbal wedstrijd. Deze wedstrijd wordt zaterdag gespeeld. De tickets zouden per post opgestuurd worden.

Weet iemand hoe lang het duurt om brieven etc vanuit Duitsland in Nederland te bezorgen?
Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')