quote:Op zondag 13 september 2009 23:01 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Nope, zie geen reden om wel te gaan.
Arsenal is al door allang door dan in een sfeerloze wedstrijd.
Nope, ga zaterdag wel naar Fulham v Arsenalquote:Op zondag 20 september 2009 14:01 schreef Heerlijkheid het volgende:
Iemand ervaring met Fulham? Ga in december naar Fulham - Man United.
Ja, dat gaat nog wijzigen. Er gaan altijd een paar wedstrijden naar de zondag.quote:Op woensdag 23 september 2009 13:27 schreef Maja het volgende:
Ik ga 9 januari 2010 naar Fulham - Portsmouth. Ik zag dat die dag alle wedstrijden (PL, Championship, League 1/2) om 15 uur ingepland staan.
Weet iemand of dat nog kan wijzigen...? Zou wel leuk zijn om dat weekend ook nog ;n andere wedstrijd te bezoeken
Ben er vorige week geweest. Qua sfeer hoef je niet heel veel te verwachten maar de pub's rond het stadion zijn goed te doen en de het stadion is natuurlijk ook superquote:Op zondag 20 september 2009 14:01 schreef Heerlijkheid het volgende:
Je kunt de club bellen of mailen. Goedkoper aan kaarten komen kan denk ik niet.quote:Op zondag 27 september 2009 10:26 schreef DO_Doubl_Gizzl het volgende:
Iemand ervaring met voetbaltickets boeken in Rome?
Op 13 december speelt Lazio Roma tegen Genoa (redelijk toppertje). En ik ben dan 5 dagen in Rome.
Hoe kan je in Rome het beste aan tickets komen? Of kan je ze beter online bestellen?
Besteltickets.com vraagt idote prijzen.
en
http://www.getmein.nl/tic(...)ets/rome-147574.html is wel redelijk.
West Ham is prima te doen hoor. Ik heb de derby tegen Tottenham Hotspur zonder problemen bezocht. Zoek voor de wedstrijd een pub in de buurt van het stadion op, erg gezellig. De sfeer zit er dan al goed in en rondom het stadion leeft de wedstrijd al uren van te voren. Prachtig!quote:Op maandag 28 september 2009 17:26 schreef Roynaldinho het volgende:
In het weekend van 7 november ben ik in Londen en wil dan ook graag een wedstrijd bezoeken.
De wedstrijd van Tottenham blijkt helaas al uitverkocht en daarom wil ik nu misschien naar de wedstrijd
West Ham - Everton. Is deze wedstrijd te doen voor een "toerist"? Ik hoor namelijk verhalen dat de supporters van West Ham nogal fanatiek zijn.
mooi stadion, veel publiek(35.000), mooie plaatsen(middenlijn, 3 rijen achter dug-out) en vette sfeer zowel van de Aken(4.000) als de Dusseldorf aanhang. Alleen het wedstrijdniveau was bedroevendquote:Op maandag 28 september 2009 15:20 schreef planethugo het volgende:
vanavond naar Fortuna Dusseldorf - Alemannia Aachen
iemand met info erover?quote:Op zondag 6 september 2009 14:49 schreef DeVinger het volgende:
Hoe zit het met wedstrijden van Barcelona bezoeken? Heeft iemand daar ervaring mee en kan er wat over vertellen. Kun je makkelijk aan losse kaartjes komen of is het verstandiger om het via een 'voetbalreis' te doen. Wil met een maat in het najaar 09 of voorjaar 10 paar dagen Barca en dan een wedstrijd bezoeken.
Sfeer is er inderdaad top, ben dit seizoen 1x geweest en vorig seizoen ook een keer. Toeschouwers aantallen zijn flink omhoog geschoten sinds de promotie vorig jaar. Toen ik er vorig jaar was zat er misschien iets van 8000 man.quote:Op dinsdag 29 september 2009 15:37 schreef planethugo het volgende:
[..]
mooi stadion, veel publiek(35.000), mooie plaatsen(middenlijn, 3 rijen achter dug-out) en vette sfeer zowel van de Aken(4.000) als de Dusseldorf aanhang. Alleen het wedstrijdniveau was bedroevend
Als ik naar hun prijzen kijk kun je het beter zelf regelen. Maar dat is vaak zo bij dergelijke bureaus. Hun enige voordeel is, is dat zij makkelijker aan kaarten kunnen komen voor clubs die in de regel vaak uitverkocht zijn.quote:Op woensdag 30 september 2009 16:05 schreef De_kromme het volgende:
www.voetbaltravel.nl beste/betrouwbare site voor voetbaltrips? Binnenkort weekje/weekendje naar Madrid.
goed te bereiken , mooie wandeling door het park , mooi stadion ookquote:Op zondag 20 september 2009 14:01 schreef Heerlijkheid het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |