Die rode streep onder die 3 van adidas vind ik lelijkquote:
quote:Op maandag 27 april 2009 16:10 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:
Ja, ik denk dat ie mooier was geweest als die smurf er niet was.
Hadden wij inderdaad maar die mooie peppi en kokki outfit van jullie.quote:
2008 belde om te vertellen dat dat allang is aangepast.quote:Op maandag 27 april 2009 16:13 schreef Silenus het volgende:
[..]
Hadden wij inderdaad maar die mooie peppi en kokki outfit van jullie.
Wij hebben tenminste nog inspraak gehad en de ontwerpen zijn aangepast. Jullie zullen het hiermee moeten doen.quote:Op maandag 27 april 2009 16:13 schreef Silenus het volgende:
[..]
Niet opgenomen. Interesseert me verder niet.quote:Op maandag 27 april 2009 16:14 schreef Kopbal het volgende:
[..]
2008 belde om te vertellen dat dat allang is aangepast.
Ik vind het prima zo. Nogal logisch dat jij het niks vindt, ik vind dat van jullie ook niks en dan heb ik het nog niet eens gezien.quote:Op maandag 27 april 2009 16:15 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wij hebben tenminste nog inspraak gehad en de ontwerpen zijn aangepast. Jullie zullen het hiermee moeten doen.
Jullie?quote:Op maandag 27 april 2009 16:13 schreef Silenus het volgende:
[..]
En dan nog met zo'n shirt op de markt komenquote:Op maandag 27 april 2009 16:15 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wij hebben tenminste nog inspraak gehad en de ontwerpen zijn aangepast. Jullie zullen het hiermee moeten doen.
Achteraf ja. Dit shirt is ontworpen in samenwerking met de supportersvereniging.quote:Op maandag 27 april 2009 16:15 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Daarna zijn de shirts aangepast.quote:Op maandag 27 april 2009 16:18 schreef behangplakker het volgende:
[..]
En dan nog met zo'n shirt op de markt komen
Wat voor een shirt? De definitieve ontwerpen zijn nog niet eens aan het publiek getoond. Dus hoe kan jij dat nou weten?quote:Op maandag 27 april 2009 16:18 schreef behangplakker het volgende:
[..]
En dan nog met zo'n shirt op de markt komen
Dat mensen nog daadwerkelijk geloven dat ze inspraak hebben over de shirts. Hun verhalen worden even aangehoord en vervolgens gaat de club haar eigen gang.quote:Op maandag 27 april 2009 16:15 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
De supportersvereniging heeft alleen inspraak gehad op de kleur. Niet op de vorm en invulling van het shirt.quote:Op maandag 27 april 2009 16:18 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Achteraf ja. Dit shirt is ontworpen in samenwerking met de supportersvereniging.
Dus er is voor het eerste ontwerp al inspraak geweest. Zo hoort het ook.
O ja, ik was even vergeten dat dit eigenlijk verboden terrein is.quote:Op maandag 27 april 2009 16:19 schreef Scorpie het volgende:
Wat doen al die Feyenoorders hier opeens weer dan? Hebben ze weer eens gewonnen ofzo?
De eerste stap is er. Je moet ergens beginnen. Hebben jullie dat ook trouwens?quote:Op maandag 27 april 2009 16:20 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
De supportersvereniging heeft alleen inspraak gehad op de kleur. Niet op de vorm en invulling van het shirt.
Dus is er vooraf consult geweest.quote:Op maandag 27 april 2009 16:20 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
De supportersvereniging heeft alleen inspraak gehad op de kleur. Niet op de vorm en invulling van het shirt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |