Ja, dat hoorde ik later pas.quote:Op maandag 27 april 2009 17:11 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Om hier nog even op terug te komen. Gaf Vink na afloop van de wedstrijd niet aan dat hij de pingel toekende omdat er in eerste instantie aan het shirt van Dario werd getrokken?
Die extra rode lijnen vind ik ook een beetje een misser. Desalniettemin ben ik wel tevreden met het shirt.quote:Op maandag 27 april 2009 17:12 schreef Aanvoerder het volgende:
IK vind het uitshirt een beetje jammer. Die Adidas-strepen ok, maar die extra rode lijnen verpesten het. Helemaal zwart met alleen de rode adidasstrepen had ik nog wel mooi gevonden.
Na het zien van deze afbeelding ben ik het daar absoluut mee eens.quote:Op maandag 27 april 2009 17:16 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, dat hoorde ik later pas..
Heb gister geen interviews e.d. gekeken.
Maar dat doet niets af aan de geldigheid van die pingel, want anders had Suarez hem wel moeten krijgen..
Ik had nog gelijk ookquote:Op maandag 27 april 2009 12:15 schreef bloodysunday het volgende:
Straks word het net zoiets als dat shirt van AC, zwart met 3 rode adidas strepen
Dan kan je elke wedstrijd een penalty of 10 gaan geven.quote:Op maandag 27 april 2009 17:21 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Na het zien van deze afbeelding ben ik het daar absoluut mee eens.
Mols kreeg hem voor minder tegen Ajax.quote:Op maandag 27 april 2009 17:22 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Dan kan je elke wedstrijd een penalty of 10 gaan geven.
Dus? Dat maakt die penalty ook terecht? Het was echt duidelijk geen penalty.quote:Op maandag 27 april 2009 17:23 schreef Chadi het volgende:
[..]
Mols kreeg hem voor minder tegen Ajax.
Tof shirt.quote:
Toen was er geen enekel feyenoorder die hem onterecht vond.quote:Op maandag 27 april 2009 17:25 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Dus? Dat maakt die penalty ook terecht? Het was echt duidelijk geen penalty.
Ik vond het geweldig en heb de ballen uit m'n broek gelachen. Maar de penalty was wel onterecht. Daar zit een verschil in.quote:Op maandag 27 april 2009 17:31 schreef Chadi het volgende:
[..]
Toen was er geen enekel feyenoorder die hem onterecht vond.
Dankjequote:
Kan me nog al te goed herinneren hoeveel Feyenoorders in de livetopics er heilig van waren overtuigd dat het een zuivere pingel was.quote:Op maandag 27 april 2009 17:31 schreef Chadi het volgende:
[..]
Toen was er geen enekel feyenoorder die hem onterecht vond.
quote:Op maandag 27 april 2009 17:45 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Kan me nog al te goed herinneren hoeveel Feyenoorders in de livetopics er heilig van waren overtuigd dat het een zuivere pingel was.
quote:Op maandag 27 april 2009 17:57 schreef Rots het volgende:
[..]
Wat heeft dat met Ajax te maken? Of zijn het Ajax-schoenen.
Dat is raar, hij heeft er een veel beter en constanter seizoen op zitten. Bovendien is hij erg geliefd bij zijn collega's en kweekt hij veel sympathie in den lande vanwege zijn mooie en faire spel.quote:Op maandag 27 april 2009 14:52 schreef M0NTANA het volgende:
Mounir El Hamdaoui mag de veters van Luis Suarez nog niet eens strikken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |