Datalimiet zeker?quote:Op maandag 27 april 2009 10:26 schreef joepie91 het volgende:
Ik heb vakantie, en m'n pa moet werken. Om de een of andere reden mag ik overdag niet op de PC, en dus heeft ie vandaag voor ik wakker werd het modem uitgezet, meterkast op slot gedraaid, en de sleutel meegenomen, zodat ik niet op internet kan. Dus ik wordt 's ochtends wakker, ik denk "laat ik eens even aan mijn profielwerkstuk beginnen!" en ik start mijn PC vol goede moed op. Om dan tot de ontdekking te komen dat er niets wil verbinden. Dus ik naar het router control panel, en die zegt dat er geen signaal is![]()
Na onderzoek zag ik dat de sleutel uit de meterkast weg was, dus ik wist genoeg.
Klacht: Pa die internet afsluit.
Sub-Klacht: Niet aan schoolwerk kunnen werken, terwijl ik echt geen fuck te doen heb
Bonusklacht: Router die er 5 minuten voor nodig heeft om te bepalen of er wel of geen signaal is...
Dan schreeuw je toch gewoon hardop: "VAN DIT KLUSJE KRIJGT RICKOKUN GEEN HARDE FALLUS!!1!111" om vervolgens naakt in het rond te gaan draaien.quote:Op maandag 27 april 2009 12:01 schreef RickoKun het volgende:
Ik heb er juist last van dat mijn ouders op miraculeuze wijze op dezelfde dagen vrijnemen als dat ik vakantie of vrij heb. Zo ook nu. Gelukkig is mien pa naar mn broer toe, dus heb ik EVEN geen gezeik aan mijn kop dat ik moet leren / werken / mee moet helpen in de tuin
Tijd om uit huis te gaan dus.quote:Op dinsdag 28 april 2009 06:27 schreef amvrosios het volgende:
Herkenbaar,ben 19 en me pa kan nog steeds niet begrijpen dat ie met zn poten van MIJN internet verbinding af moet blijven
ik heb episch gefaald
quote:
Fail!quote:Op maandag 27 april 2009 10:26 schreef joepie91 het volgende:
Ik heb vakantie, en m'n pa moet werken. Om de een of andere reden mag ik overdag niet op de PC, en dus heeft ie vandaag voor ik wakker werd het modem uitgezet, meterkast op slot gedraaid, en de sleutel meegenomen, zodat ik niet op internet kan. Dus ik wordt 's ochtends wakker, ik denk "laat ik eens even aan mijn profielwerkstuk beginnen!" en ik start mijn PC vol goede moed op. Om dan tot de ontdekking te komen dat er niets wil verbinden. Dus ik naar het router control panel, en die zegt dat er geen signaal is![]()
Na onderzoek zag ik dat de sleutel uit de meterkast weg was, dus ik wist genoeg.
Sub-Klacht: Niet aan schoolwerk kunnen werken, terwijl ik echt geen fuck te doen heb
Bonusklacht: Router die er 5 minuten voor nodig heeft om te bepalen of er wel of geen signaal is...
Stout infantiel ventje.quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:48 schreef joepie91 het volgende:
Hmm, vandaag heeft ie niet eens meer *geprobeerd* om de modem uit te zetten, hij is gewoon naar zijn werk gegaanBlijkbaar in de waan dat ik gisteren niet op de pc heb gezeten ofzo.
TS woont nog bij zijn oudersquote:Op maandag 27 april 2009 10:26 schreef joepie91 het volgende:
Je bent bijna 30 en je woont nog bij je ouders?quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:53 schreef Walter81 het volgende:
[..]
TS woont nog bij zijn ouders
ow ik ook![]()
quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:59 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Je bent bijna 30 en je woont nog bij je ouders?Het enige geldige excuus daarvoor is als je gehandicapt oid bent. Anders ben je gewoon een loser.
Booten met een xp cd en de zooi formatteren. Dat zal hem leren.quote:Op maandag 27 april 2009 11:25 schreef joepie91 het volgende:
[..]
ROFL, ik heb mijn eigen pc hoor
En ik weet het wachtwoord van me pa's laptop niet.
nee, sluit zn internet afquote:Op dinsdag 28 april 2009 13:29 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Booten met een xp cd en de zooi formatteren. Dat zal hem leren.
Zou je met onze router bepaalde MAC-adressen kunnen blokkeren?quote:
Het is de kredietcrisis, simpele gast.quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:59 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Je bent bijna 30 en je woont nog bij je ouders?Het enige geldige excuus daarvoor is als je gehandicapt oid bent. Anders ben je gewoon een loser.
Bij je ouders wonen na je 20stequote:Op dinsdag 28 april 2009 20:45 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Het is de kredietcrisis, simpele gast.
Dat kan je zelfs met totale instap routerts nog welquote:Op dinsdag 28 april 2009 20:33 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Zou je met onze router bepaalde MAC-adressen kunnen blokkeren?
quote:Op maandag 27 april 2009 10:55 schreef CaptainCookie het volgende:
Ik zou hem een mailtje sturen waarin je vraagt waarom je niet op internet mag
Hiren's BootCD > Op CD Branden > Active Password Changer > Clear Passwordquote:Op maandag 27 april 2009 11:25 schreef joepie91 het volgende:
[..]
ROFL, ik heb mijn eigen pc hoor
En ik weet het wachtwoord van me pa's laptop niet.
WHAHAA zo herkenbaarquote:Op maandag 27 april 2009 12:01 schreef RickoKun het volgende:
Ik heb er juist last van dat mijn ouders op miraculeuze wijze op dezelfde dagen vrijnemen als dat ik vakantie of vrij heb. Zo ook nu. Gelukkig is mien pa naar mn broer toe, dus heb ik EVEN geen gezeik aan mijn kop dat ik moet leren / werken / mee moet helpen in de tuin
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |