Neequote:Op maandag 27 april 2009 10:27 schreef Mini_rulez het volgende:
Is Koninginnedag een verplichte vrije dag? Ja toch?
De NEM he... En pas je een beetje op met F5?quote:Op maandag 27 april 2009 10:27 schreef Tinkepink het volgende:
Ook goedemorgen. Net mijn vierde kop koffie achter de kiezenNog één en ik ga stuiteren.
En goed gedaan loveli, blijf uit de buurt van de NAM!
Of naar de 2e hands winkel. Koop je ze vaak voor een euro per stuk.quote:Op maandag 27 april 2009 10:33 schreef Viking84 het volgende:
Ik moet even gaan bedenken welk boek ik nu ga lezen. Gisteren een dikke pil van 600 nog wat blz uitgelezen en toen wilde ik weer eens een poging wagen in De ontdekking van de hemel, maar ik vrees dat dat me nooit gaat lukken. En ik lees momenteel aan één stuk door, dus ik móet boeken hebben. Boeken boeken boeken! Maar even naar de bieb straks
.
quote:Op maandag 27 april 2009 10:26 schreef Viking84 het volgende:
Goeiemorgen.
Kreeg net mail van m'n zus dat ik op haar huis mag passen, eind juli, maar wel op de voorwaarde dat alleen ik (en evt Mark) in haar huis verblijf. Damn, daar gaan m'n plannen voor een orgie....
Ik zou het ook niet prettig vinden hoor, als ik iemand in m'n huis liet verblijven en niet weet wie er allemaal binnen worden gehaaldquote:Op maandag 27 april 2009 10:43 schreef Greys het volgende:
[..]En jij had net heel Slank uitgenodigd!
Nou ja, dan ga ik maar weer andere plannen maken.
Ik vind het ook niet meer dan logisch hoorquote:Op maandag 27 april 2009 10:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet prettig vinden hoor, als ik iemand in m'n huis liet verblijven en niet weet wie er allemaal binnen worden gehaald. Dus terecht dat ze dat zegt
. Maar ik vind het evengoed erg leuk, want dan kan ik even lekker wat dingen ondernemen: met mensen afspreken die ik normaal te weinig zie, tripje naar A'dam, Utrecht, dagje naar de zee... musea bezoeken... Volgens mij heb ik aan een week lang niet genoeg
.
Mijn woonruimte-in-Utrecht-e.o.-zoek-activiteiten staan weer op een hoog pitje btw, dus als iemand nog wat weet???.
Dus we hoeven niet te komenquote:Op maandag 27 april 2009 10:26 schreef Viking84 het volgende:
Goeiemorgen.
Kreeg net mail van m'n zus dat ik op haar huis mag passen, eind juli, maar wel op de voorwaarde dat alleen ik (en evt Mark) in haar huis verblijf. Damn, daar gaan m'n plannen voor een orgie....
Nee, het was me nog niet opgevallenquote:Op maandag 27 april 2009 11:11 schreef conleche het volgende:
O en even heel oneerbiedig,maar valt het jullie ook op dat als je een passer op het puntje van de neus van Danny zou zetten en eens in de rondte draait, dat zijn hoofd dan een perfecte cirkel is???
Kind toch, hoe kom je eropquote:Op maandag 27 april 2009 11:11 schreef conleche het volgende:
O en even heel oneerbiedig,maar valt het jullie ook op dat als je een passer op het puntje van de neus van Danny zou zetten en eens in de rondte draait, dat zijn hoofd dan een perfecte cirkel is???
Nee, lang gereisd.quote:Op maandag 27 april 2009 11:09 schreef Mini_rulez het volgende:
VMW: wat heb jij weinig gegeten, vooral zondag! Heb je zo lang geslapen ofzo?
Dat heb ik gemist denk ik.quote:Op maandag 27 april 2009 11:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
Had er ff helemaal de balen van, mede door de situatie met mn niet-doorgaande reis.
Was jij nou ook zwanger?quote:Op maandag 27 april 2009 11:04 schreef Syrena het volgende:
Tieviepie!
Ik las koffie en normaal vind ik dat echt goor, maar nu dacht ik: Oh! Koffie!![]()
Dus ga ik mijn koffiekaart eindelijk eens gebruiken en koffie halen. Beneden. Trappen ftw!
damn had me er zo op verheugd. Dan maar uitwijken naar het kralingse bos mensenquote:Op maandag 27 april 2009 10:26 schreef Viking84 het volgende:
Goeiemorgen.
Neequote:
Klinkt goed...quote:Op maandag 27 april 2009 11:25 schreef Syrena het volgende:
CoZul je nu zien dat ik alleen lammetjes in m'n banners zie de hele tijd
![]()
Ik heb een hele grote mok gepakt, 1x Wiener Melange erin *slokje* Urgh *slok* Ha, nu heb ik nog genoeg ruimte over om er nog een kop Choco-de-Luxe bij te doenEn toen nog een creamer erin en 1 suikerklontje.
Was ook meteen de laaste kop van vandaag, want ik ken mezelf.
Een dak boven m'n hoofdquote:Op maandag 27 april 2009 10:50 schreef Mini_rulez het volgende:
Wat voor soort woning zoek je eigenlijk, Viking?
quote:Op maandag 27 april 2009 11:31 schreef Greys het volgende:
Het is een gek wief, maar ze kan wél zingen in het eggie!
Gister was ze bij Paul de Leeuw, ons aller Lady Gaga
vooral sinds je niet meer mag lachenquote:Op maandag 27 april 2009 11:33 schreef mspoez het volgende:
Paspoortfoto's zijn niet leukHeb van schrik drie rolootjes genomen bij de koffie.
quote:Op maandag 27 april 2009 11:11 schreef conleche het volgende:
Dat dus.quote:Op maandag 27 april 2009 11:34 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
vooral sinds je niet meer mag lachen![]()
je ziet er altijd uit alsof ze je zo op zo'n WANTED poster kunnen plakken
Haar wimpers zijn zo lang dat ze haar ogen niet helemaal open kan doen omdat ze dan tegen haar pony botst!quote:Op maandag 27 april 2009 11:31 schreef Greys het volgende:
Het is een gek wief, maar ze kan wél zingen in het eggie!
Gister was ze bij Paul de Leeuw, ons aller Lady Gaga
Ik moest laatst nieuwe laten maken, ik ga zitten met mijn mond dicht. Die man: Uh. Je mag wel een beetje glimlachen... Ik ben namelijk hardstikke scheef als ik mijn mond dichthebquote:Op maandag 27 april 2009 11:33 schreef mspoez het volgende:
Paspoortfoto's zijn niet leukHeb van schrik drie rolootjes genomen bij de koffie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
maar wel als je bij een universiteit/school/bank werkt volgens mij... mini's stage is volgens mij bij de uni toch?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
GROOT he. Dat was toen echt zo "in", mijn vriendinnetje had hetzelfde motief, maar dan een iets ander model. Op onze allereerste dag op de middelbare school werd onze klas aan onze mentor voorgesteld, die had ook zo'n bril op. Dus die komt naar ons toe: "Hee! Twee meisjes met twee brilletjes!" Vonden we zo niet tofquote:
quote:Op maandag 27 april 2009 11:44 schreef Syrena het volgende:
Toen ik 14 was:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
. Ik moet die van mij ook nog eens allemaal inscannen voor de lol
.
Niet meer actief op Fok!
Yep... dus er is nog hoop.quote:Op maandag 27 april 2009 11:41 schreef kwakveense het volgende:
[..]
maar wel als je bij een universiteit/school/bank werkt volgens mij... mini's stage is volgens mij bij de uni toch?
Mij is ook zoiets overkomen op mijn eerste schooldag. Bij Engels. Heb er nog jaren een trauma van gehadquote:Op maandag 27 april 2009 11:47 schreef Syrena het volgende:
[..]
GROOT he. Dat was toen echt zo "in", mijn vriendinnetje had hetzelfde motief, maar dan een iets ander model. Op onze allereerste dag op de middelbare school werd onze klas aan onze mentor voorgesteld, die had ook zo'n bril op. Dus die komt naar ons toe: "Hee! Twee meisjes met twee brilletjes!" Vonden we zo niet tof
Onze mentor gaf idd ook Engelsquote:Op maandag 27 april 2009 11:51 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Mij is ook zoiets overkomen op mijn eerste schooldag. Bij Engels. Heb er nog jaren een trauma van gehad
Oh ik vind het ook niet uitgemergeld hoor. Ik denk dat het meer hoek is waarop de foto's genomen zijn. En het zijn geen bijster charmante foto's. LL ziet er inderdaad enger uit.quote:Op maandag 27 april 2009 12:49 schreef Greys het volgende:
Dat mag, maar ik vind Sharon nog lang geen Lindsey Lohan!
Uitgemergeld... tssssk. Wat een onzin. Ik teken er voor dat ik er zo uit zie als ik 51 ben.
Eens isquote:Op maandag 27 april 2009 12:54 schreef kwakveense het volgende:
nou, ik vind dr wel echt lelijk dun. al haar biotten steken uit, kijk maar naar de heupen, de ribbenkast, de sleutelbeenderen... er zit echt nauwelijks vet op en bij iemand op die leeftijd vind ik dat echt veel en veel te dun...
Mijn heupbotten zie je ook, die steken ook uit. Net als mijn sleutelbeenderen.quote:Op maandag 27 april 2009 12:54 schreef kwakveense het volgende:
nou, ik vind dr wel echt lelijk dun. al haar biotten steken uit, kijk maar naar de heupen, de ribbenkast, de sleutelbeenderen... er zit echt nauwelijks vet op en bij iemand op die leeftijd vind ik dat echt veel en veel te dun...
Ik kopieer je post even want dan is het duidelijkerquote:Op maandag 27 april 2009 13:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
TVP! Ik ben vandaag aan het kopiëren. En kopiëren. Oh, en ik zal ook nog wel wat moeten kopiëren.
Als HIJ financiële meevllers heeft dan moet JIJ daar geen geld aan uitgeven lieverdquote:Op maandag 27 april 2009 13:02 schreef P.F het volgende:
Pffff. Ik ben brak! Vriendje had heel veel financiele meevallers en dat moest worden gevierd! En voor dat ik dat wist had ik al een cadeautje gekocht (wijn) die ik eigenlijk na Koninginnedag wou geven maar ik ben nooit zo goed in wachten
Uhm.. ja. En nu even goed nadenken wat er niet klopt.quote:Op maandag 27 april 2009 13:02 schreef P.F het volgende:
Pffff. Ik ben brak! Vriendje had heel veel financiele meevallers en dat moest worden gevierd! En voor dat ik dat wist had ik al een cadeautje gekocht (wijn) die ik eigenlijk na Koninginnedag wou geven maar ik ben nooit zo goed in wachten
Ik vergeet te vertellen dat hij me meenam naar een terrasje en daar OOK een fles wijn kocht.quote:Op maandag 27 april 2009 13:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Als HIJ financiële meevllers heeft dan moet JIJ daar geen geld aan uitgeven lieverd![]()
quote:Op maandag 27 april 2009 13:06 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik kopieer je post even want dan is het duidelijker
En al helemaal niet met de Koninginnedag-alleen-vrienden-traditie nog in het achterhoofd!quote:Op maandag 27 april 2009 13:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Als HIJ financiële meevllers heeft dan moet JIJ daar geen geld aan uitgeven lieverd![]()
Ja maar maar maar. Ik had gewoon zin om iets leuks te kopen. Dus dat deed ik. En daarna gingen we naar de Pijp in m'n oude buurtje bij een cafeetje waar ik heel lang geleden ook wel eens kwam wat drinken.quote:Op maandag 27 april 2009 13:11 schreef Syrena het volgende:
[..]
En al helemaal niet met de Koninginnedag-alleen-vrienden-traditie nog in het achterhoofd!
Het lijkt wel een bus haarlak!quote:Op maandag 27 april 2009 13:11 schreef P.F het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk dan hoe awesome die fles!
Die fles was maar 7 euro. Maar ik had het inderdaad beter niet kunnen kopen. Maar ik at bij hem dus ik dacht nou ik hoef geen avond eten te kopen dus kan het op zich wel. Ik was namelijk ook al naar de MAC gegaan en had niets gekocht. En naar Raak. En in een paar andere winkels, dus toen rekende ik mijzelf geloof ik een beetje rijk..quote:Op maandag 27 april 2009 13:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Het lijkt wel een bus haarlak!![]()
Maar de foto doet de fles vast geen recht
Maar PFje, serieus. Jij zat toch ontzettend krap? Dan ga je toch geen fles wijn kopen als hij veel financiële meevallers heeft? Laat hem jou maar trakteren, daar heeft ie die meevallers voor.
Nou..... Ja denk het wel. Ik maak mij alleen veel te druk soms.quote:Op maandag 27 april 2009 13:14 schreef Muis006 het volgende:
PF eet jij wel genoeg? Omdat je vaak post dat je emotioneel bent.
Het was niet gemeen bedoeld trouwensquote:Op maandag 27 april 2009 13:17 schreef P.F het volgende:
[..]
Nou..... Ja denk het wel. Ik maak mij alleen veel te druk soms.
O nee ik vatte het ook niet gemeen op of zoquote:Op maandag 27 april 2009 13:18 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Het was niet gemeen bedoeld trouwensmaar ik herken mezelf weleens in jouw posts, vooral qua stress/zorgen maken en ik weet van mezelf dat dat erger is als ik niet genoeg eet.
Ja lijkt mij ook prima, ik eet zelden meer dan dat. Maar ik heb er niet bepaald verstand vanquote:Op maandag 27 april 2009 13:24 schreef P.F het volgende:
[..]
O nee ik vatte het ook niet gemeen op of zo!
Gister bijv. schaaltje aardbeien yoghurt, 2 glazen sojadrink, 4 boterhammen 30+ kaas zonder boter, rijst + quornburger + chinese groentenmix + zoetzure saus.
Lijkt mij wel prima?
Nouja, ik mis nog een ontbijt of lunch. Dit zijn -volgens mij (!) - 2 maaltijden + tussendoortjes. PF hoeft niet af te vallen, dus.... Ik zou het er niet op redden iig.quote:Op maandag 27 april 2009 13:25 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja lijkt mij ook prima, ik eet zelden meer dan dat. Maar ik heb er niet bepaald verstand van
Ik heb zin in een enorme italiaanse pizza met mozzarella en dikke plakken salami
Op basis van je foto's zou ik eigenlijk ook zeggen dat je een vergelijkbaar figuur hebtquote:Op maandag 27 april 2009 13:28 schreef conleche het volgende:
En Greyssie: nee joh ik ben niet zo als SS, ik ben ten eerste veel kleiner en veel compacter. Hoe moet ik dat zeggen?? Steviger of zo?
O! Ik had ook nog 1,5 chocolade lepeltje en iets van 2-3 glazen wijn bij het eten. En daarna op het terras nog samen een fles wijn en thuis nog weer samen bijna een fles.quote:Op maandag 27 april 2009 13:25 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja lijkt mij ook prima, ik eet zelden meer dan dat. Maar ik heb er niet bepaald verstand van
Ik heb zin in een enorme italiaanse pizza met mozzarella en dikke plakken salami
Nee joh! Hm.. Babies zijn toch zo lief rond? (Zonder dik te zijn!!) Eerder zo!quote:Op maandag 27 april 2009 13:29 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Op basis van je foto's zou ik eigenlijk ook zeggen dat je een vergelijkbaar figuur hebt
Psies! Zie die foto in mijn fobo dat ik op mijn hoofd sta, ik ben zo'n beetje rondig rondom. Ik zal eens kijken of ik een foto kan maken in een strak jurkje, dan zie je het verschil.quote:Op maandag 27 april 2009 13:31 schreef P.F het volgende:
[..]
Nee joh! Hm.. Babies zijn toch zo lief rond? (Zonder dik te zijn!!) Eerder zo!
Jij rondigquote:Op maandag 27 april 2009 13:36 schreef conleche het volgende:
Psies! Zie die foto in mijn fobo dat ik op mijn hoofd sta, ik ben zo'n beetje rondig rondom.
Omg! Is dat Sharon Stone? Ik vond haar in Basic Instinct 2 al afzichtelijk.quote:Op maandag 27 april 2009 12:46 schreef Greys het volgende:
Sharon Stone is nu echt graatmager vindt men, het staat ook op Telegraaf.nl
En dan deze meest recente foto's er bij.
Graatmager?Ik vind haar wel erg slank maar zeker niet graatmager! Ze ziet er goed uit!
In het Amerikaanse artikel staat er bij de foto's "Is stick-thin Saron turning into a lollipop lady?"
In de Telegraaf spreken ze zelfs bij deze foto's over "... haar uitgemergelde lichaam" en "graatmager".
[ afbeelding ][ afbeelding ]
O! Gister op het terras vertelde ik nog dat ik bij je had gegeten. En hij zo: Wie is dat dan? Waar ken je haar dan van?quote:Op maandag 27 april 2009 13:36 schreef conleche het volgende:
[..]
Psies! Zie die foto in mijn fobo dat ik op mijn hoofd sta, ik ben zo'n beetje rondig rondom. Ik zal eens kijken of ik een foto kan maken in een strak jurkje, dan zie je het verschil.
Valt het op dat ik eigenlijk aan het schoonmaken ben?? Álles om dat niet te hoeven....
Ja net als een baby! Die zijn toch ook rond zonder dik te zijn? Of van die meisjes van 16 die wel dun zijn maar niet bottig.quote:Op maandag 27 april 2009 13:42 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Jij rondig
Het moet niet gekker worden
Ik heb gisteren geconstateerd dat ik gewelfd ben
Jij liever dan ik. Ik ben niet zo'n plannenmakert. Ik word volgende week zondag op de verjaardag van m'n zus verwacht, maar als ik tegen die tijd iets leukers bedenk, dan ga ik dat doen, dus ik zeg altijd 'waarschijnlijk kom ik wel'quote:Op maandag 27 april 2009 13:24 schreef kwakveense het volgende:
ik ben volgepland tot eind november zie ik nu ik net al mn afspraken en shizzle in google calendars heb gezet, ten bate van het plannen van nóg een project in september/oktober.
somebody shoot me?
quote:Op maandag 27 april 2009 13:46 schreef mspoez het volgende:
Wat een eng mager mens is SS daar en dan met die neppe tieten en neppe wangvulsels, jakkes!
Op een van de foto's zie je heer G staan met het hondje aan de lijn!quote:Op maandag 27 april 2009 13:47 schreef P.F het volgende:
O muis: jij zei over die foto's van greys dat je die foto met die hondjes het leukst vond. Maar ik zie geen hondjes?
Oo ja die zag ik wel.quote:Op maandag 27 april 2009 13:48 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Op een van de foto's zie je heer G staan met het hondje aan de lijn!
Wel lekker dat je nog zoveel uren hebt... 5 weken, heerlijk.quote:Op maandag 27 april 2009 13:54 schreef Syrena het volgende:
Poh, ik heb nu vijf weken zomervakans gepland en ik heb nog voor 4 weken uren over![]()
Zo eens even met de baas overleggen wat daarmee gaat gebeuren als ik die functie zou krijgen, laten uitbetalen kost zoveel belasting![]()
Ik wil ze meenemen naar de nieuwe functie want anders moet ik elke week werken van sept tot dec
Grinnik.quote:Op maandag 27 april 2009 13:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]We zijn het eens ergens over eens
.
Zijn je kindjes bij papa?
tsja, ik doe graag mee aan zangprojecten endat betekent dat mn agenda daarmee nu al vol zit tot november (december eigenlijk zelfs).quote:Op maandag 27 april 2009 13:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jij liever dan ik. Ik ben niet zo'n plannenmakert. Ik word volgende week zondag op de verjaardag van m'n zus verwacht, maar als ik tegen die tijd iets leukers bedenk, dan ga ik dat doen, dus ik zeg altijd 'waarschijnlijk kom ik wel'.
Ik zou het wel zijnquote:Op maandag 27 april 2009 14:15 schreef Mini_rulez het volgende:
Viking, denk je niet dat je zus teleurgesteld is als je opeens niet komt?
Late reactie, I know...
Dat is inderdaad heel handig!quote:Op maandag 27 april 2009 14:15 schreef P.F het volgende:
Over plannen gesprokken.. M'n plan staat op m'n laptop en m'n laptop staat al sinds donderdag? In m'n kamer. En daar ben ik al heel heel lang niet geweest...
Dus ik vroeg mij af of googledocs dan misschien handig is, dan kan ik er overal bij en het bewerken.
Ja best ingewikkeld eigenlijk.. Ik heb de originele nog in m'n email staan (die kwak heeft gemaakt) maar die ik op m'n laptop heb staan heb ik bewerkt.. Niet heel erg, en ik zou eigenlijk gister die planning voor vandaag moeten maken en nu weekboodschappen..quote:Op maandag 27 april 2009 14:17 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Dat is inderdaad heel handig!
Ik gebruik het ook voor bestanden van m'n stage zodat ik daar thuis ook bij kan, ideaal. Ik weet alleen niet hoe ingewikkeld de layout van je plan is, heb je echt tabellen enzo? GD wil de layout nog weleens veranderen als je iets uploadt.
Daar hoef je geen dictator voor te zijn hoor, ik zou het ook jammer vinden als mensen hebben gezegd dat ze komen en ze komen dan toch niet. Inderdaad alsof ze zeggen dat jij minder leuk en belangrijk bent.quote:Op maandag 27 april 2009 14:16 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik zou het wel zijnMijn uitnodiging is namelijk geen optie die je open kunt houden
Maar ik schijn ook een kleine dictator te zijn dus misschien dat daar het verschil inzit
Toch jammer als je zusje opeens niet komt als ze iets beters heeft te doen.. Dan zou ik echt denken wat is er dan leuker en belangrijker dan mijn verjaardag?
print m nou gewoon uit! dan kun je dr lekker bij kladden met pen, dat werkt voor mij t bestequote:Op maandag 27 april 2009 14:15 schreef P.F het volgende:
Over plannen gesprokken.. M'n plan staat op m'n laptop en m'n laptop staat al sinds donderdag? In m'n kamer. En daar ben ik al heel heel lang niet geweest...
Dus ik vroeg mij af of googledocs dan misschien handig is, dan kan ik er overal bij en het bewerken.
Da's toch niet eerlijk? Een 'echte' foto zonder photoshop op haar 51-jarige leeftijd vergelijken met eentje van jaaaaaren geleden waar van alles aan gedaan is?quote:Op maandag 27 april 2009 13:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Omg! Is dat Sharon Stone? Ik vond haar in Basic Instinct 2 al afzichtelijk.
Nee doe mij deze maar:
[ afbeelding ].
Net even boodschappen gedaan en naar de bieb geweest en nu moet ik verder met de koelkast soppen en Marks haar knippen en straks nog naar het ziekenhuis. De dag vliegt voorbij zo.
Ontbijt je ook met brood? Want dan heb je er wel meer dan 1 nodig, maar die kun je dan beter halverwege de week nog even halen want anders is het oud. Verder ziet het er wel redelijk reëel uit, misschien moet je alleen nog wat fruit ofzo erbij doen voor tussendoortjes? Beter dan koekjes, koekjes zijn evil.quote:Op maandag 27 april 2009 14:18 schreef P.F het volgende:
[..]
Zijn dit reeele boodschappen? Moet ik meer halen? Koekjes?
Het liefst zou ik willen dat iedereen een contract tekende incl aankomst en vertrek zodat ik inderdaad genoeg heb voor iedereen.quote:Op maandag 27 april 2009 14:24 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Daar hoef je geen dictator voor te zijn hoor, ik zou het ook jammer vinden als mensen hebben gezegd dat ze komen en ze komen dan toch niet. Inderdaad alsof ze zeggen dat jij minder leuk en belangrijk bent.
Als één iemand het zo doet is het nog geen ramp maar als al je gasten zo doen dan is het ook onmogelijk om in te schatten hoeveel eten en drinken je in huis moet halen. Maar goed, daar ben ik dan weer wat krampachtig in, gasten mogen niks tekort komen dus ik heb altijd veel te veel van alles.
Ben ik nu Mini?quote:Op maandag 27 april 2009 14:25 schreef motorbloempje het volgende:
Ook met 2 punten ben ik blij hoor Mini!![]()
![]()
Maar net als vorig jaar dicht ik mezelf zeer weinig winkans toedaarbij gun ik boem die mic wel
![]()
Nee hoor, er komen zó veel mensen. En zo'n goeie band heb ik ook weer niet met m'n zus.quote:Op maandag 27 april 2009 14:15 schreef Mini_rulez het volgende:
Viking, denk je niet dat je zus teleurgesteld is als je opeens niet komt?
Late reactie, I know...
Begin jaren '90 bestond Photoshop heul nog nietquote:Op maandag 27 april 2009 14:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's toch niet eerlijk? Een 'echte' foto zonder photoshop op haar 51-jarige leeftijd vergelijken met eentje van jaaaaaren geleden waar van alles aan gedaan is?
quote:Op maandag 27 april 2009 14:28 schreef P.F het volgende:
[..]
Ben ik nu Mini?
Ik dacht dat boem een lief jongentje was (![]()
)
O ja fruit! Ik haal liever fruit ter plekke in de albert heyn want anders vergeet ik het op te eten!quote:Op maandag 27 april 2009 14:26 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ontbijt je ook met brood? Want dan heb je er wel meer dan 1 nodig, maar die kun je dan beter halverwege de week nog even halen want anders is het oud. Verder ziet het er wel redelijk reëel uit, misschien moet je alleen nog wat fruit ofzo erbij doen voor tussendoortjes? Beter dan koekjes, koekjes zijn evil.
Nou.... Ik zou er niet over mailen eigenlijk! Als het mag dan mag het. Moet ze helemaal zelf beslissen..quote:Op maandag 27 april 2009 14:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee hoor, er komen zó veel mensen. En zo'n goeie band heb ik ook weer niet met m'n zus.
Hoor net van m'n moeder (ff gebeld) dat ze twijfelde of ik wel op haar huis mocht passen, want ze is bang dat ik in haar spullen ga snuffelen. Dat heb ik toen ik een jaar of 10 was een keer gedaan (en niet eens met opzet, ik stuitte gewoon op wat dingen), maar denkt ze nu echt dat ik dat nu nóg doe? Valt me tegen van haar, hoor. Nu weet ik niet eens of ik nog wel zin heb om op d'r huis te passen als ze zo over me denkt. Maar ja, dan heb ik geen uitvalsbasis voor m'n uitstapjes, dus daar heb ik dan alleen mezelf mee
. Zal ik haar er nog eens over mailen? *twijfel*
O en ik heb ruzie met Mark, geloof ik. Hij zegt niks meer tegen me.
Wat heb je gedaan dan?quote:Op maandag 27 april 2009 14:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
knip
O en ik heb ruzie met Mark, geloof ik. Hij zegt niks meer tegen me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |