Ja lijkt mij ook prima, ik eet zelden meer dan dat. Maar ik heb er niet bepaald verstand vanquote:Op maandag 27 april 2009 13:24 schreef P.F het volgende:
[..]
O nee ik vatte het ook niet gemeen op of zo!
Gister bijv. schaaltje aardbeien yoghurt, 2 glazen sojadrink, 4 boterhammen 30+ kaas zonder boter, rijst + quornburger + chinese groentenmix + zoetzure saus.
Lijkt mij wel prima?
Nouja, ik mis nog een ontbijt of lunch. Dit zijn -volgens mij (!) - 2 maaltijden + tussendoortjes. PF hoeft niet af te vallen, dus.... Ik zou het er niet op redden iig.quote:Op maandag 27 april 2009 13:25 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja lijkt mij ook prima, ik eet zelden meer dan dat. Maar ik heb er niet bepaald verstand van
Ik heb zin in een enorme italiaanse pizza met mozzarella en dikke plakken salami
Op basis van je foto's zou ik eigenlijk ook zeggen dat je een vergelijkbaar figuur hebtquote:Op maandag 27 april 2009 13:28 schreef conleche het volgende:
En Greyssie: nee joh ik ben niet zo als SS, ik ben ten eerste veel kleiner en veel compacter. Hoe moet ik dat zeggen?? Steviger of zo?
O! Ik had ook nog 1,5 chocolade lepeltje en iets van 2-3 glazen wijn bij het eten. En daarna op het terras nog samen een fles wijn en thuis nog weer samen bijna een fles.quote:Op maandag 27 april 2009 13:25 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja lijkt mij ook prima, ik eet zelden meer dan dat. Maar ik heb er niet bepaald verstand van
Ik heb zin in een enorme italiaanse pizza met mozzarella en dikke plakken salami
Nee joh! Hm.. Babies zijn toch zo lief rond? (Zonder dik te zijn!!) Eerder zo!quote:Op maandag 27 april 2009 13:29 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Op basis van je foto's zou ik eigenlijk ook zeggen dat je een vergelijkbaar figuur hebt
Psies! Zie die foto in mijn fobo dat ik op mijn hoofd sta, ik ben zo'n beetje rondig rondom. Ik zal eens kijken of ik een foto kan maken in een strak jurkje, dan zie je het verschil.quote:Op maandag 27 april 2009 13:31 schreef P.F het volgende:
[..]
Nee joh! Hm.. Babies zijn toch zo lief rond? (Zonder dik te zijn!!) Eerder zo!
Jij rondigquote:Op maandag 27 april 2009 13:36 schreef conleche het volgende:
Psies! Zie die foto in mijn fobo dat ik op mijn hoofd sta, ik ben zo'n beetje rondig rondom.
Omg! Is dat Sharon Stone? Ik vond haar in Basic Instinct 2 al afzichtelijk.quote:Op maandag 27 april 2009 12:46 schreef Greys het volgende:
Sharon Stone is nu echt graatmager vindt men, het staat ook op Telegraaf.nl
En dan deze meest recente foto's er bij.
Graatmager?Ik vind haar wel erg slank maar zeker niet graatmager! Ze ziet er goed uit!
In het Amerikaanse artikel staat er bij de foto's "Is stick-thin Saron turning into a lollipop lady?"
In de Telegraaf spreken ze zelfs bij deze foto's over "... haar uitgemergelde lichaam" en "graatmager".
[ afbeelding ][ afbeelding ]
O! Gister op het terras vertelde ik nog dat ik bij je had gegeten. En hij zo: Wie is dat dan? Waar ken je haar dan van?quote:Op maandag 27 april 2009 13:36 schreef conleche het volgende:
[..]
Psies! Zie die foto in mijn fobo dat ik op mijn hoofd sta, ik ben zo'n beetje rondig rondom. Ik zal eens kijken of ik een foto kan maken in een strak jurkje, dan zie je het verschil.
Valt het op dat ik eigenlijk aan het schoonmaken ben?? Álles om dat niet te hoeven....
Ja net als een baby! Die zijn toch ook rond zonder dik te zijn? Of van die meisjes van 16 die wel dun zijn maar niet bottig.quote:Op maandag 27 april 2009 13:42 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Jij rondig
Het moet niet gekker worden
Ik heb gisteren geconstateerd dat ik gewelfd ben
Jij liever dan ik. Ik ben niet zo'n plannenmakert. Ik word volgende week zondag op de verjaardag van m'n zus verwacht, maar als ik tegen die tijd iets leukers bedenk, dan ga ik dat doen, dus ik zeg altijd 'waarschijnlijk kom ik wel'quote:Op maandag 27 april 2009 13:24 schreef kwakveense het volgende:
ik ben volgepland tot eind november zie ik nu ik net al mn afspraken en shizzle in google calendars heb gezet, ten bate van het plannen van nóg een project in september/oktober.
somebody shoot me?
quote:Op maandag 27 april 2009 13:46 schreef mspoez het volgende:
Wat een eng mager mens is SS daar en dan met die neppe tieten en neppe wangvulsels, jakkes!
Op een van de foto's zie je heer G staan met het hondje aan de lijn!quote:Op maandag 27 april 2009 13:47 schreef P.F het volgende:
O muis: jij zei over die foto's van greys dat je die foto met die hondjes het leukst vond. Maar ik zie geen hondjes?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |