abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 5 mei 2009 @ 18:47:29 #151
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_68701595
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 18:32 schreef Bartoli het volgende:
Serramenti Diquigiovanni:
Leonardo Bertagnolli, Rubens Bertogliati, Alessandro Bertolini
Rijden die nu echt allemaal bij dezelfde ploeg , ik verwarde ze vroeger al.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_68702756
Bertagnolli komt alleen voor de Giro in dienst rijden van Diquigiovanni. Daarna zal hij weer normaal te zien zijn in het tenue van Amica Chips.
pi_68702869
Il Giro d'italia é il più bello giro dai tre giri grandi

Het lijkt me wel leuk als Armstrong een etappe wint, in een ontsnapping met Basso
Vedanta_veri: Ik vraag mij af waarom iedereen zo voor het verbod op pedofilie is maar niet op roken, beiden zijn dingen waar je anderen mee beschadigd. Maar goed, mensen die verslaafd zijn aan iets kunnen daar niet objectief over zijn.
pi_68703929
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 18:43 schreef kawotski het volgende:

[..]

NOS
Hmmmm... Ik denk dat het na 5 dagen Renaat het wel een verademing kan zijn om een Herbert of Maarten te horen.
pi_68704582
Benieuwd wat sastre klaar kan maken tegen de grote mannen, denken jullie dat ie top 5 kan rijden?
  dinsdag 5 mei 2009 @ 20:08:46 #156
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_68704612
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 19:49 schreef Sautor het volgende:

[..]

Hmmmm... Ik denk dat het na 5 dagen Renaat het wel een verademing kan zijn om een Herbert of Maarten te horen.
renaat is cool!

wie zullen de cocommentatoren eigenlijk zijn?
  dinsdag 5 mei 2009 @ 20:11:57 #157
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_68704731
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 20:08 schreef Beregd het volgende:

[..]

renaat is cool!

Zaterdag en zondag iig:

Commentaar: Renaat Schotte en José De Cauwer, maar ze zullen tijdens de 3 weken nog wel eens wisselen.
sig verwijderd door FA
  dinsdag 5 mei 2009 @ 20:25:03 #158
194695 franklop
Fran knock
pi_68705269
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 19:18 schreef TheArt het volgende:
Bertagnolli komt alleen voor de Giro in dienst rijden van Diquigiovanni. Daarna zal hij weer normaal te zien zijn in het tenue van Amica Chips.
Ik dacht dat zoiets niet mocht? Meen me te herinneren dat paar jaar terug iemand een zelfde actie wou uitvoeren, maar dat werd verboden (was een bekende, maar kom ff niet op wie, dacht Ullrich) geloof ik
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_68706105
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 20:08 schreef Beregd het volgende:

[..]

renaat is cool!

Hij is wel tof ja, maar ik vind zijn stem soms alleen een beetje slaapverwekkend (Ik ben bij menig tour sprint etappe na de finish wakker geworden )
  dinsdag 5 mei 2009 @ 21:05:52 #160
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_68706935
Renaat heeft volgens mij nog nooit de Tour gedaan. Nou ja, toch niet als commentator, wel als flash-interviewer bij de finish.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_68707173
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 21:05 schreef SaintOfKillers het volgende:
Renaat heeft volgens mij nog nooit de Tour gedaan. Nou ja, toch niet als commentator, wel als flash-interviewer bij de finish.
Dan waren het Giro- of Vuelta sprints, dat maakt in dit geval toch niets uit
  dinsdag 5 mei 2009 @ 21:13:08 #162
14505 OProg
A Life in Music
pi_68707189
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 20:25 schreef franklop het volgende:

[..]

Ik dacht dat zoiets niet mocht? Meen me te herinneren dat paar jaar terug iemand een zelfde actie wou uitvoeren, maar dat werd verboden (was een bekende, maar kom ff niet op wie, dacht Ullrich) geloof ik
Zoiets staat mij ook bij, alleen volgens mij niet Ullrich. Team Coast werd toendertijd al daarvoor Bianci en die tourdeelname kwam daardoor ook nooit echt klem te zitten.

Nu ik trouwens weer eens naar Team Bianchi kijk, dat was ook een enorm samengeraapt zootje wat dat betreft. Dat daar nog een team uit te halen was is natuurlijk knap maar met die renners kwam je verder ook echt je hele seizoen niet door.

Ik moet ook zeggen dat Leonardo Bertagnolli wat dat betreft toch wel 'laag' is aangekomen. Er rijden mindere goden bij veel betere teams.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
pi_68707635
Ik vind het Giro commentaar van Renaat elk jaar heerlijk, het contrast met Wuyts als ze de laatste week weer naar de Ronde van België gaan is groot. In Renaats voordeel wat mij betreft.
Renaat
pi_68711333
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 19:18 schreef TheArt het volgende:
Dat zeggen ze maar vermoed dat Bertagnolli t/m einde van het seizoen blijft rijden. Amica Chips krijgt toch nauwelijks startrecht en nu Rebellin er wegvalt en Gibo na de Giro volgens mij stopt hebben ze geld over
  dinsdag 5 mei 2009 @ 23:07:46 #165
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_68712252
quote:
Op maandag 4 mei 2009 00:08 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Contador kraakte maar 1 keer en toen verloor hij de tijd die hij had gewonnen in een tijdrit. De rest van de voorsprong van Rasmussen kwam er toen ze Rasmussen lieten rijden omdat ze dachten dat hij geen bedreiging was in het klassement, een mini-Pereiro Sio.
In die rit kon Contador niet eens mee met de eerstvolgende groep.
pi_68712273
Helaas geen Mark Uytterhoeven. Ik had Sporza nog gemaild, maar geen antwoord gekregen. Misschien kan iemand die facebook gebruikt Renaat eens aanspreken, die zit daar ook dacht ik.
  dinsdag 5 mei 2009 @ 23:11:29 #167
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_68712442
quote:
Op maandag 4 mei 2009 14:56 schreef DeeBee het volgende:
Blegh, beetje een team van niks...

Bergop misschien Ten Dam als helper, maar Ardila en co. zakten er wel zo gigantisch doorheen voorheen altijd...
Welnee, hij reed vorig jaar zijn beste Giro ooit en was uiterst nuttig voor Menchov. Zo moest Menchov eens een keer lossen, en heeft Ardila kilometers lang achtervolgd om hem terug te brengen.
pi_68712891
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 15:47 schreef franklop het volgende:

[..]

Waarom niet? Als Menchov het kan

Tourploeg; Menchov, Gesink, Moerenhout, Garate, Freire, Flecha, Garate, Clement & TenDam/Weening/Niermann?
Ik zou Tjallingii graag in de Tour zien. Ipv Moerenhout ofzo.

Tankink lijkt me ook een kandidaat. Die kan mooi ipv van Garate #2.
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 16:05 schreef wimderon het volgende:
Ten Dam gaat normaal gesproken de dubbel rijden.

Maar ach, wat is helpen bergop.
Een bidonnetje aangeven aan de voet van de laatste col.
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
pi_68713435
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 23:22 schreef FritsVanEgters het volgende:

Een bidonnetje aangeven aan de voet van de laatste col.
Met 4 man (want die zijn allemaal van hetzelfde kaliber ongeveer) 1 bidon voor Menchov en eentje voor Gesink halen ?
pi_68716421
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 23:07 schreef Zelva het volgende:

[..]

In die rit kon Contador niet eens mee met de eerstvolgende groep.
In die rit zat hij gewoon mee met de groep van Mayo, Valverde, Evans etc. , maar hij viel door een lekke band terug in de groep van Vinokourov. Vervolgens reed hij in 2km weer een halve minuut weg bij de groep Vino/Leipheimer (met Menchov en Sastre)

Als hij geen lekke band had gehad, zou hij toch minstens bij het groepje van Evans en Valverde gezeten hebben (nog een half minuutje verderop) en, maar dat is speculatie, ik denk dat hij Mayo ook wel had kunnen volgen en dat scheelde al driekwart minuut, wellicht had hij nog voor Mayo uit kunnen rijden.
pi_68716451
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 21:13 schreef OProg het volgende:

[..]

Zoiets staat mij ook bij, alleen volgens mij niet Ullrich.
Het was Pantani, die na zijn (aardige, met dank aan de medicijnenkast) laatste Giro nog even bij Cipollini in de ploeg wilde. Die vlieger ging niet op, omdat Pantani snel daarna weer eens zoek was.
  woensdag 6 mei 2009 @ 01:41:57 #172
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_68716645
quote:
Armstrong: "Ontgoocheld als ik geen rit win" AP di 05/05/2009 - 22:21
Lance Armstrong begint als helper voor Levi Leipheimer aan de Giro, maar de 37-jarige debutant heeft ook persoonlijke doelen. Hij wil graag een ritzege boeken.
"Ik zou ontgoocheld zijn als ik geen rit win", zegt Lance Armstrong op een persbabbel in Rome. "Het maakt niet uit of het een bergrit of een tijdrit is."
"Het doel was om hier voor de eindzege te strijden, maar na mijn sleutelbeenbreuk lig ik achter op schema", zegt de Amerikaan van Astana.

"Ik ga ervan uit dat mijn vorm wel nog zal verbeteren tijdens de Giro. Nu herstel ik nog van de breuk."

De Giro begint met een ploegentijdrit in Venetië en Astana is een van de favorieten. "Wie van ons dan de roze trui mag nemen? Dat beslist Johan Bruyneel."

Koop een Fairey-fiets
Lance Armstrong is van plan om zijn fietsen voor de Giro en de Tour per opbod te laten verkopen ten voordele van Livestrong, z'n kankerfonds.

De designs op zijn fietsen zijn van de hand van kunstenaars Shepard Fairey en Damien Hurst. "Ik ben een fan van Fairey, ik verzamel zijn werk. De fiets voor de Giro is echt prachtig", zegt Armstrong. De fietsenverkoop is in de herfst.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  woensdag 6 mei 2009 @ 02:11:48 #173
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_68717017
Silence komt met een ploeg rond Gilbert:

Christophe Brandt
Francis De Greef
Bart Dockx
Philippe Gilbert
Pieter Jacobs
Olivier Kaisen
Jonas Ljungblad (Zwe)
Jelle Vanendert
Charles Wegelius (GBr)

Lijkt me te gaan om een ritzege en om wat jongens ervaring op te laten doen want met een ploeg rond Gilbert in een ronde waarin zoveel grote namen starten kom je niet ver
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_68722310
En ik geloof ook niet dat Gilbert het hele seizoen in vorm blijft.
pi_68722658
Ik wilde het ook al zeggen. Zou Gilbert niet een beetje opgebrand zijn ondertussen sinds de RvV?

Denk ook niet dat hij uit gaat rijden, want dan kan hij daarna echt weken gaan rusten volgens mij.
Jack does it in real time...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')