Ben blij dat je in de trein erachter zit.quote:Op zondag 26 april 2009 22:47 schreef Dagonet het volgende:
vanuit de trein erachter:
bij ermelo is in een stoptrein iemand neergestoken. op last van de politie is het spoor gestremd. volgens de conducteur is het slachtoffer overleden
quote:Op zondag 26 april 2009 22:50 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ben blij dat je in de trein erachter zit..
Snap ikquote:Op zondag 26 april 2009 22:50 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ben blij dat je in de trein erachter zit..
Volgens www.ns.nl is de verstoring naar verwachting om 23:30 opgelost. Nog even geduld dus.quote:Op zondag 26 april 2009 22:47 schreef Dagonet het volgende:
vanuit de trein erachter:
bij ermelo is in een stoptrein iemand neergestoken. op last van de politie is het spoor gestremd. volgens de conducteur is het slachtoffer overleden
Zo laat is er nog nooit een trein in Ermelo aangekomen.quote:Op zondag 26 april 2009 22:57 schreef Light het volgende:
[..]
Volgens www.ns.nl is de verstoring naar verwachting om 23:30 opgelost. Nog even geduld dus.
die bijna 99% zeker uit harderwijk komtquote:Op zondag 26 april 2009 23:13 schreef Roksopp het volgende:
laten we een wedje leggen.
Ik zeg er zit een mocro-flavour aan deze zaak
jammer dat harderwijk geen dorp isquote:Op zondag 26 april 2009 23:19 schreef sig000 het volgende:
Vroeger had je ook van die vetes tussen dorpen. Harderwijk en Ermelo liggen elkaar niet zo.
Klopt, maar om meteen die link te leggen is ook wat voorbarigquote:Op zondag 26 april 2009 23:19 schreef sig000 het volgende:
Vroeger had je ook van die vetes tussen dorpen. Harderwijk en Ermelo liggen elkaar niet zo.
quote:Steekpartij in stoptrein bij Ermelo
http://www.spitsnieuws.nl(...)toptrein_ermelo.html
In een stoptrein bij Ermelo zou vanavond iemand zijn neergestoken. Het spoor is op last van de politie tot nader order gestremd, melden enkele bronnen. Het slachtoffer zou de steekpartij niet hebben overleefd.
Meer informatie volgt
Dacht het wel ja.quote:Op zondag 26 april 2009 23:54 schreef fratsman het volgende:
In Ermelo ligt toch ook zo'n legerbasis?
Ik ken geen zo legerbasis in Ermelo. 't Harde heeft wel een basis volgens mij. Daar is iig een redelijk groot oefenterrein.quote:Op zondag 26 april 2009 23:54 schreef fratsman het volgende:
In Ermelo ligt toch ook zo'n legerbasis?
Ermelo heeft er ook 1 hoor.quote:Op maandag 27 april 2009 00:19 schreef Light het volgende:
[..]
Ik ken geen zo legerbasis in Ermelo. 't Harde heeft wel een basis volgens mij. Daar is iig een redelijk groot oefenterrein.
Reed de trein nog toen?quote:Op maandag 27 april 2009 00:25 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
De dader had zich verstopt op de wc en probeerde via het raam te ontsnappen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |