15000 man op het karpetonquote:Op zondag 26 april 2009 20:25 schreef Kopbal het volgende:
Ik vind het wel mooi, zo'n rondvaart door de binnenstad. Stuk leuker dan 15.000 man op een parkeerplaats in ieder geval.
quote:Op zondag 26 april 2009 20:48 schreef byah het volgende:
Triple fail, laat volgend jaar maar weer lekker Ajax/Psv/Feyenoord kampioen worden, lijkt me beter voor het Nederlandse voetbal.
Kankerlijers met hun leningenquote:Op zondag 26 april 2009 20:16 schreef IJsblock het volgende:
Het feest is mogelijk gemaakt via lenen.nl
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 26 april 2009 21:05 schreef mikerw het volgende:
zo'n lange voorbereidingstijd gehad. eindelijk kampioen en dan krijgen we deze zooi en als doodsklap ook nog frans bauer. ik had me er meer van voorgesteld. gemiste kans. helaas.
Dat dusquote:Op zondag 26 april 2009 21:10 schreef mikerw het volgende:
haha nou, van gaal vind het maar een treurig feest.
mensen gaan al weg. wat gaat er dan nog tot half 11 gebeuren
frans staat straks nog alleen in alkmaar. spelers zijn al weg. treeeeeeurig
een volwassen feest voor echte supprtersquote:Op zondag 26 april 2009 21:02 schreef Kriegel het volgende:
En maar zeiken, en maar afgeven.Rot toch op, voor zo'n kleine stad wordt er nog heel aardig gefeest. Wat wil je nou eigenlijk zien?
En wat houdt dat in?quote:Op zondag 26 april 2009 21:25 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
een volwassen feest voor echte supprtersDit is gewoon kinderlijk man.
Tuurlijk is het niet op NOS, Studio Sport is al afgelopen..... dat is elk jaar zo, dus niets nieuws onder de zon.quote:Op zondag 26 april 2009 21:35 schreef mikerw het volgende:
is het feest al begonnen? ik kan het niet meer op de nos zien. die zijn er blijkbaar al klaar mee. gebeurt er nog wat. is frans er nog?
Klappertjes niveau.quote:
Op de Coolsingel is het gelukkig wel elk jaar feest...quote:Op zondag 26 april 2009 20:13 schreef Kopbal het volgende:
Op P4 is het doorgaans een stuk sfeervoller inderdaad.
Rellende supporters die ramen van winkels ingooien en bushokjes slopen zoals bij de kampioensfeesten van Ajax en Feijenoordquote:Op zondag 26 april 2009 21:02 schreef Kriegel het volgende:
En maar zeiken, en maar afgeven.Rot toch op, voor zo'n kleine stad wordt er nog heel aardig gefeest. Wat wil je nou eigenlijk zien?
Dat zijn incidenten.quote:Op zondag 26 april 2009 21:41 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Rellende supporters die ramen van winkels ingooien en bushokjes slopen zoals bij de kampioensfeesten van Ajax en Feijenoord
Omdat ze zo weinig kampioen worden jaquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |