Bedankt, lekker hoor.quote:Op zondag 26 april 2009 17:27 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
http://xs138.xs.to/xs138/09170/balblalala727.gif
Schokkend. Dat dit kan in Nederland!quote:Op zondag 26 april 2009 18:16 schreef Anonymousz het volgende:
en een toerist (zat naast me) ging foto's maken hoe AZ supporters gingen juichen bij de 0-1
Schaars: 'Hoofdblessure Joey Didulica valt mee'quote:Op zondag 26 april 2009 18:16 schreef Anonymousz het volgende:
ik ben benieuwd hoe met die keeper van AZ gaat
iddquote:
Ik als Twentesupporter, heb hier twee gedachtes over.quote:Op zondag 26 april 2009 16:55 schreef Joeriii het volgende:
Twente zal wel blij zijn![]()
Volgende week een makkelijke overwinning op AZ, vervolgens is een gelijkspel in de Arena voldoende
Als ze na 34 wedstrijden 2e staan hebben ze er recht op ja. Als ze dat niet staan niet. Wil je met de grote jongens spelen moet je niet calimeroën over het aantal wedstrijden.quote:Op zondag 26 april 2009 18:32 schreef need2009 het volgende:
[..]
Ik als Twentesupporter, heb hier twee gedachtes over.
Aan de ene kant ben ik niet blij. Want Twente had de tweede plaats al lang veilig moeten stellen, want daar hebben ze echt recht op, gezien het seizoen en aantal wedstrijden.
'suvalrez"quote:Op zondag 26 april 2009 18:32 schreef need2009 het volgende:
[..]
Aan de ene kant ben ik niet blij. Want Twente had de tweede plaats al lang veilig moeten stellen, want daar hebben ze echt recht op, gezien het seizoen en aantal wedstrijden. Ook baal ik van het speelschema dat ajax nu al voor de derde week achter elkaar kan afwachten op het resultaat van Twente.
Aan de andere kant tuurlijk blij dat die pruters uit onze hoofstad ook punten laat liggen. Trouwens wat een sukkel is die suvalrez zeg. Maar goed weergaloze voetballer overigens. Zonder hem had ajax PO gespeeld, denk ik.
Ik kon een meelijwekkend lachje niet onderdrukken.quote:
Henkie Kesler is toch jullie vriend?quote:Op zondag 26 april 2009 18:32 schreef need2009 het volgende:
[..]
Aan de ene kant ben ik niet blij. Want Twente had de tweede plaats al lang veilig moeten stellen, want daar hebben ze echt recht op, gezien het seizoen en aantal wedstrijden. Ook baal ik van het speelschema dat ajax nu al voor de derde week achter elkaar kan afwachten op het resultaat van Twente.
Aan de andere kant tuurlijk blij dat die pruters uit onze hoofstad ook punten laat liggen. Trouwens wat een sukkel is die suvalrez zeg. Maar goed weergaloze voetballer overigens. Zonder hem had ajax PO gespeeld, denk ik.
Iedereen dolt Markie Loomsquote:
Precies mijn gedachtenquote:Op zondag 26 april 2009 20:10 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Iedereen dolt Markie Looms
Niks spannends aan hoor.
Echt hoor, pak alle wedstrijden van Heracles erbij en je hebt 20 gifjesquote:
Ik vind het altijd geweldig om hem te zien spelen. Toch een droom voor iedere gemiddelde amateur (in ieder geval qua motoriek) om gewoon in de eredivisie te spelen...quote:Op zondag 26 april 2009 20:45 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Echt hoor, pak alle wedstrijden van Heracles erbij en je hebt 20 gifjes
Ik heb het gevoel dat PSV 3e wordt, boven Ajax uiteraardquote:Op zondag 26 april 2009 22:18 schreef Anonymousz het volgende:
Ik heb het gevoel dat PSV 2e gaat worden
Volgende week uit tegen Sparta, dat moet Ajax gewoon winnen. Gisteren hadden ze ook moeten winnen, maar dat ging net niet.quote:Op maandag 27 april 2009 01:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat PSV 3e wordt, boven Ajax uiteraard
quote:Op maandag 27 april 2009 01:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat PSV 3e wordt, boven Ajax uiteraard
Hou je vastquote:Op dinsdag 28 april 2009 14:22 schreef Borizzz het volgende:
Hoe gaat het live uitzenden volgende week eigenlijk?
Alle 9 wedstrijden moeten nu tegelijk beginnen dus kan het nooit allemaal worden uitgezonden.
Dus EL moet voor die paar kijkers de andere wedstrijden uitzenden?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 09:09 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Hou je vast
Twente-AZ
PSV-NEC
Utrecht - Feyenoord
Sparta - Ajax
Gaat echt nergens over godverdomme. Wat dacht je van de degradatiekandidaten EL?!?!
Dat is wel Royal idd...quote:Op zaterdag 2 mei 2009 09:09 schreef Damzkieee het volgende:
En nu moet ik als abonnee nog gaan betalen om het op internet te kijken ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |