quote:Op zondag 26 april 2009 16:50 schreef BB-King het volgende:
[..]
Nee, sinds het heroïsche uefa-cup avontuur 4 jaar geleden.![]()
Daarvoor was ik neutraal... aangezien in mijn stad geen betaald voetbal wordt gespeeld.
Ja man, 60 min pure speeltijd in de tweede helftquote:Op zondag 26 april 2009 16:44 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Hoeveel minuten is er nou puur gevoetbald in de tweede helft? 50/60?
Blessure Didulica + 12 min (78 - 90) + 18 minuten extra.
AZ mag blij zijn dat Romero als een kat die bal uit het doel hield.quote:Op zondag 26 april 2009 16:50 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
En als Suarez die onterechte penalty scoorde 17-1!!1! OH WACHT NEE WANT DAN WAS DIDULICA NIET GEBLESSEERD EN ZOU DIE ALLES KEEPEN EN WERD HET 1-7!!!!!!!!!!
Sarcasme is u vreemd?quote:Op zondag 26 april 2009 16:50 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Tsja als je niet van Grunn kan genieten moet je het hiermee maar doen he?.
Oja, anders werd het 2-7.quote:Op zondag 26 april 2009 16:52 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
AZ mag blij zijn dat Romero als een kat die bal uit het doel hield.
Ik dacht al, wat is het rustig ineens.quote:Op zondag 26 april 2009 16:23 schreef shmoopy het volgende:
DirkZz idem.
Hij probeert Schaars uit te lokken en dat is niet fairquote:
Je ziet steeds erg diep nadenken om geen verkeerde dingen te zeggen.quote:Op zondag 26 april 2009 16:56 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Hij probeert Schaars uit te lokken en dat is niet fair
Ik hoop er idd wel op dat AZ laid-back gaat spelen tegen Twente. Ajax zal vast wel van Sparta winnen, en dan is de ontknoping in Enschedequote:Op zondag 26 april 2009 16:55 schreef Joeriii het volgende:
Twente zal wel blij zijn![]()
Volgende week een makkelijke overwinning op AZ, vervolgens is een gelijkspel in de Arena voldoende
Ontknoping is in Amsterdamquote:Op zondag 26 april 2009 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik hoop er idd wel op dat AZ laid-back gaat spelen tegen Twente. Ajax zal vast wel van Sparta winnen, en dan is de ontknoping in Enschede
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |