quote:Op zondag 26 april 2009 16:50 schreef BB-King het volgende:
[..]
Nee, sinds het heroïsche uefa-cup avontuur 4 jaar geleden.![]()
Daarvoor was ik neutraal... aangezien in mijn stad geen betaald voetbal wordt gespeeld.
Ja man, 60 min pure speeltijd in de tweede helftquote:Op zondag 26 april 2009 16:44 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Hoeveel minuten is er nou puur gevoetbald in de tweede helft? 50/60?
Blessure Didulica + 12 min (78 - 90) + 18 minuten extra.
AZ mag blij zijn dat Romero als een kat die bal uit het doel hield.quote:Op zondag 26 april 2009 16:50 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
En als Suarez die onterechte penalty scoorde 17-1!!1! OH WACHT NEE WANT DAN WAS DIDULICA NIET GEBLESSEERD EN ZOU DIE ALLES KEEPEN EN WERD HET 1-7!!!!!!!!!!
Sarcasme is u vreemd?quote:Op zondag 26 april 2009 16:50 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Tsja als je niet van Grunn kan genieten moet je het hiermee maar doen he?.
Oja, anders werd het 2-7.quote:Op zondag 26 april 2009 16:52 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
AZ mag blij zijn dat Romero als een kat die bal uit het doel hield.
Ik dacht al, wat is het rustig ineens.quote:Op zondag 26 april 2009 16:23 schreef shmoopy het volgende:
DirkZz idem.
Hij probeert Schaars uit te lokken en dat is niet fairquote:
Je ziet steeds erg diep nadenken om geen verkeerde dingen te zeggen.quote:Op zondag 26 april 2009 16:56 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Hij probeert Schaars uit te lokken en dat is niet fair
Ik hoop er idd wel op dat AZ laid-back gaat spelen tegen Twente. Ajax zal vast wel van Sparta winnen, en dan is de ontknoping in Enschedequote:Op zondag 26 april 2009 16:55 schreef Joeriii het volgende:
Twente zal wel blij zijn![]()
Volgende week een makkelijke overwinning op AZ, vervolgens is een gelijkspel in de Arena voldoende
Ontknoping is in Amsterdamquote:Op zondag 26 april 2009 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik hoop er idd wel op dat AZ laid-back gaat spelen tegen Twente. Ajax zal vast wel van Sparta winnen, en dan is de ontknoping in Enschede
Ik hoor het net en toch weet ik niet wat ik hoor.quote:
Ojaquote:
Hij heeft het zelf laten ontsporen hoor.quote:Op zondag 26 april 2009 17:09 schreef BoerBert het volgende:
Ik vond 'm ook niet sterk fluiten, maar aan de andere kant moet het in zo'n bizarre partij ook wel heel moeilijk zijn om wél goed te fluiten.
Mja, dat is ook zo. Hij maakt 1 fout, waardoor het gelijk compleet uit de hand loopt. Dat gebeurt ook de ene keer wel en de andere keer niet.quote:Op zondag 26 april 2009 17:10 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Hij heeft het zelf laten ontsporen hoor.
Tot de rode kaart en onterechte penalty, was het een doodsaaie wedstrijd.quote:Op zondag 26 april 2009 17:09 schreef BoerBert het volgende:
Ik vond 'm ook niet sterk fluiten, maar aan de andere kant moet het in zo'n bizarre partij ook wel heel moeilijk zijn om wél goed te fluiten.
Hmm, een PSV supporter die het daar niet mee eens is... Goh, wat toevallig...quote:Op zondag 26 april 2009 17:09 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
Van Basten
Wat een mongool is het toch ook!
quote:Op zondag 26 april 2009 17:09 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
Van Basten
Wat een mongool is het toch ook!
Weinig ervaring, dat ben ik met je eens. Maar ik ben het wel met van Basten eens dat Emanuelson een goede voetballer is, mits van Basten hem op linkshalf zetquote:Op zondag 26 april 2009 17:15 schreef Yi-Long het volgende:
Tja, Van Basten vind Emanuelson ook een goede voetballer, en van Basten vond ook dat hij zelf wel een 7 verdiende in 2006 na het WK...
4 man achterin houden terwijl je MOET scoren, getuigt ook van veel verstand(!)
Maar goed, zoals ik aan het begin van het seizoen ook al zei: de zwakke schakel bij Ajax zal hoogstwaarschijnlijk de coach zijn...
Rood Schaars en een pingel die niet gegeven mocht worden.quote:Op zondag 26 april 2009 17:11 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Mja, dat is ook zo. Hij maakt 1 fout, waardoor het gelijk compleet uit de hand loopt. Dat gebeurt ook de ene keer wel en de andere keer niet.
quote:Op zondag 26 april 2009 17:14 schreef Kremers het volgende:
[..]
Hmm, een PSV supporter die het daar niet mee eens is... Goh, wat toevallig...
Heb je die foto van je icon in groter formaat?quote:Op zondag 26 april 2009 17:18 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Louis.
Heeft echt moeite zich in te houden, en terecht.
Hij praat niet meer met de NOSquote:Op zondag 26 april 2009 17:18 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Louis.
Truus zal een zware hebben vanavond.quote:Op zondag 26 april 2009 17:18 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Louis.
http://xs138.xs.to/xs138/09170/balblalala727.gifquote:Op zondag 26 april 2009 17:19 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Heb je die foto van je icon in groter formaat?
Tja, Emanuelson kan af en toe leuk meevoetballen, maar hij is veels te wisselvallig voor dit niveau, en heeft ook blijvende fouten die er al jaren inzitten en er nog steeds niet uit zijn: af en toe te laconiek, matige handelingssnelheid, wil iets te vaak iets te lang de bal bij zich houden om even een stukje ermee te gaan lopen (en dus veel onnodig balverlies)...quote:Op zondag 26 april 2009 17:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Weinig ervaring, dat ben ik met je eens. Maar ik ben het wel met van Basten eens dat Emanuelson een goede voetballer is, mits van Basten hem op linkshalf zet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |