abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 1 mei 2009 @ 11:44:43 #101
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_68553561
yep ga zometeen even er naar toe
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
pi_68553726
Nou echt hele slechte benen vandaag en dat terwijl ik gister niets bijzonders heb gedaan
toch ff 2.5 uurtjes getrapt met dit heerlijke weer, maar echt niet normaal veel glas hier in a'dam. Echt hebben die mensen geen opvoeding gehad, je gaat toch niet zomaar al je rommel op straat gooien (en niet eens in je eigen stad), echt ongelooflijk.
"Winning is a funny thing, it's one of those rare commodities on earth that money cannot buy, until you called me!"
pi_68555953
In Utrecht lag binnen het centrum ook nog heel veel glas!
Heb een lekker tochtje van 90 km gemaakt, heerlijk in de zon!
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
  vrijdag 1 mei 2009 @ 13:09:53 #104
153506 Captain_Fabulous
pi_68556035
Gelijk maar een nieuwe tweedehands gekocht bij EP bikes...
een fraaie Batavus inruiler, en korting op de schoenen en wat gratis grut als een bidon en een zadeltasje met reparatie spulletjes
M'n oude grijze lijk kan op marktplaats
Laat het seizoen maar komen!
pi_68556581
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 13:09 schreef Captain_Fabulous het volgende:
een fraaie Batavus inruiler, en korting op de schoenen en wat gratis grut als een bidon en een zadeltasje met reparatie spulletjes
Tof.

Vandaag rustig aan een uurtje gefietst (net als gisteren). Nog steeds wat zware benen van Sardinië, maar er zit duidelijk vooruitgang in.
Misschien zondag toch de fietschallenge fietsen.
  vrijdag 1 mei 2009 @ 13:32:57 #106
153506 Captain_Fabulous
pi_68556622
Het was liefde op het eerste gezicht. Nu heb ik tenminste iets fatsoenliks voor de fietsmeet
pi_68571995
quote:
Op woensdag 29 april 2009 21:54 schreef Asics-DS het volgende:

[..]

Wij zaten dit weekend in de Ardennen, dus dat waren wij niet in elk geval . Veltec is overigens geen ploeg, maar een gesponsorde groep cyclo-toppers. Mijn UCI wedstrijden rijdt ik dan ook niet voor/met Veltec.
Grappig dat er dan toch mensen in Veltec kleding rijden. Het is wel gewoon te koop trouwens
En het is een mooi shirt natuurlijk
Ik zie je maat Oege wel eens fietsen in dat shirt.
pi_68572029
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 11:49 schreef superbient het volgende:
Nou echt hele slechte benen vandaag en dat terwijl ik gister niets bijzonders heb gedaan
toch ff 2.5 uurtjes getrapt met dit heerlijke weer, maar echt niet normaal veel glas hier in a'dam. Echt hebben die mensen geen opvoeding gehad, je gaat toch niet zomaar al je rommel op straat gooien (en niet eens in je eigen stad), echt ongelooflijk.
Of de vele mensen die op de rommelmarkt stonden en hun niet verkochte rommel zomaar lieten liggen... Echt aso.
  FOK!fotograaf vrijdag 1 mei 2009 @ 21:54:51 #109
73911 ultra_ivo
pi_68572428
Koninginnedag heb ik gebruikt voor een bezoekje aan Decathlon in Luik.
Morgen m'n 300, inmiddels 21 vooraanmeldingen.
pi_68574730
quote:
ben op de fietsmeet erg benieuwd naar je karretje. Ze hebben mijn wiel nog ter reparatie bij EP, eens kijken of ik korting krijg, ivm aanbrengen van nieuwe klanten
everyone's a critic...
even you ! !
pi_68575209
Voor het eerst met 30 op mijn plaat gegaan, mda de tegemoetkomer die niet rechts kon houden (hij zwiepte opeens naar de andere weghelft) waardoor ik met mijn arm in aanraking kwam met zijn stuur. Gelukkig ging ik in de berm onderuit en niet op het fietspad, scheelt schade aan mij en m'n fiets. Ik heb nu twee linker ellebogen lijkt wel, alleen is er eentje mooi blauw. Gelukkig geen grote materiaalschade, moest alleen wat dingen opnieuw afstellen.
pi_68579625
Vandaag weer met de club een rondje Katwijk-Zandvoort-Aerdenhout-Katwijk gedaan in een dikke anderhalf uur. Heen werd er rustig en groupe gereden (dat is ook weleens anders, gaan ze meteen volle bak). Maar terug werd de schade dubbel en dwars ingehaald: wat ging het hard! Ik kon relatief lang bij de eerste groep blijven, meestal zit ik direct in de tweede groep als de voorste mannen versnellen. Moest er op een gegeven moment toch echt vanaf (het ging met een gangetje van dik 40 ofzo), tijdje alleen gereden en toen opgevist door de tweede groep, met bijna een aanrijding omdat ik ze niet zag aankomen. Die hadden een tempo die ik het laatste stuk nog wel lekker aankon.

Nou ja, voel wel dat ik wat gedaan heb zeg maar.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  zaterdag 2 mei 2009 @ 00:58:31 #113
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_68579871
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 22:53 schreef Koert het volgende:
Voor het eerst met 30 op mijn plaat gegaan, mda de tegemoetkomer die niet rechts kon houden (hij zwiepte opeens naar de andere weghelft) waardoor ik met mijn arm in aanraking kwam met zijn stuur. Gelukkig ging ik in de berm onderuit en niet op het fietspad, scheelt schade aan mij en m'n fiets. Ik heb nu twee linker ellebogen lijkt wel, alleen is er eentje mooi blauw. Gelukkig geen grote materiaalschade, moest alleen wat dingen opnieuw afstellen.
oh dat is klote, zo ben ik ook wel eens gevallen, hoe bedoel je voor ´t eerst met 30?
  zaterdag 2 mei 2009 @ 01:13:15 #114
31625 el_salvador
[X] TABLE SELECTION
pi_68580311
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 00:51 schreef marcodej het volgende:
Vandaag weer met de club een rondje Katwijk-Zandvoort-Aerdenhout-Katwijk gedaan in een dikke anderhalf uur. Heen werd er rustig en groupe gereden (dat is ook weleens anders, gaan ze meteen volle bak). Maar terug werd de schade dubbel en dwars ingehaald: wat ging het hard! Ik kon relatief lang bij de eerste groep blijven, meestal zit ik direct in de tweede groep als de voorste mannen versnellen. Moest er op een gegeven moment toch echt vanaf (het ging met een gangetje van dik 40 ofzo), tijdje alleen gereden en toen opgevist door de tweede groep, met bijna een aanrijding omdat ik ze niet zag aankomen. Die hadden een tempo die ik het laatste stuk nog wel lekker aankon.

Nou ja, voel wel dat ik wat gedaan heb zeg maar.
Kom je ook uit de bollenstreek?
Op maandag 12 mei 2008 19:37 schreef SuperFruitig het volgende:
tvp, puur vanwege de SEX/FRUIT combinatie
pi_68580415
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 01:13 schreef el_salvador het volgende:

[..]

Kom je ook uit de bollenstreek?
Katwijk.
pi_68580446
quote:
een fraaie Batavus inruiler, en korting op de schoenen en wat gratis grut als een bidon en een zadeltasje
Batavus
  zaterdag 2 mei 2009 @ 09:23:18 #117
153506 Captain_Fabulous
pi_68583838
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 01:18 schreef marcodej het volgende:

[..]

Batavus
Foutje...Gazelle. Had vroeger als klein Captaintje een batavus
Een Gazelle Primavera met gele (!?!) bandjes. Die jongen bij EP was goed bezig, eindeljk eens iemand in een fietswinkel die niet je het idee geeft dat elke fiets onder de 1000 euro per definitie een krot is.
Ik heb stiekume ambitie om in 2011 ParisBrestParijs te rijden, volgens ultra_ivo moet dat kunnen als ik nu serieus ga trainen...maar aangezien ik nog steeds bezig ben om dunner te worden klinkt dat nogal kennelijk grappig als ik dat in een fietsenwinkel uitleg
Bij EP luisterde ze wel, en gaven goed advies. Verademing.
  zaterdag 2 mei 2009 @ 09:24:51 #118
153506 Captain_Fabulous
pi_68583859
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 22:42 schreef the_critic het volgende:

[..]

ben op de fietsmeet erg benieuwd naar je karretje. Ze hebben mijn wiel nog ter reparatie bij EP, eens kijken of ik korting krijg, ivm aanbrengen van nieuwe klanten
Hij zou er een zadeltasje met bandenplakspullen bij doen, maar vergat het toen ik hem gisteren ophaalde, herinner hem er even aan
pi_68584228
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 09:24 schreef Captain_Fabulous het volgende:

[..]

Hij zou er een zadeltasje met bandenplakspullen bij doen, maar vergat het toen ik hem gisteren ophaalde, herinner hem er even aan
goed dat ik dan vandaag lees dat het een gazelle is, en geen batavus, haha Maar als ik Eric spreek vandaag (ik hoop van wel... IK WIL MIJN WIEL TERUG ) dan zal ik dat zeker doen.
Voordeel van een klein zaakje is dat je gewoon persoonlijker geholpen wordt. Er is meer tijd en ruimte voor je als klant. Ik heb vroeger zelf ook in een zaakje als deze gewerkt, de sfeer is daar gewoon echt anders. Ben blij dat je weer een positieve ervaring rijker bent, weer een extra motivatie om over 2 jaar het wieltje van Ivo te kunnen houden haha Mij nie gezien, maar ieder zijn ambitie..
everyone's a critic...
even you ! !
pi_68584560
Vandaag dan eindelijk, na 2 maanden rondbellen, eindelijk mijn nieuwe fiets klaar voor gebruik.

Ik ben nou al verliefd en ze staat nog niet eens in de kamer
pi_68585691
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 00:58 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

oh dat is klote, zo ben ik ook wel eens gevallen, hoe bedoel je voor ´t eerst met 30?
30km/h, ben nog nooit eerder met mn racefiets onderuit gegaan. Op mijn bmx wel, maar daar heb je wat meer bescherming aan.

Mooi weer, vanmiddag wat krachttraining tegen een viaduct op.
  zaterdag 2 mei 2009 @ 12:11:53 #122
74453 koeii
Een P ja
pi_68587048
quote:
Op woensdag 29 april 2009 14:55 schreef Asics-DS het volgende:
Tsjah, wat kan ik zeggen. Ik ben het tegenover gestelde van de wielertoerist die met een waterige winterzon de korte broek aantrekt. Het moet wel echt warm worden voor ik de beenstukken uit doe met trainen, en dan ga ik over op de kniestukken . Koersen is juist weer altijd korte broek met evt. armstukken.

Old habbits ...
Ik vind het meer gek dat ik altijd eerder koude armen dan benen heb, dus als ik beenstukken zou dragen dan heb ik ook altijd lange mouwen
Dus toch .
pi_68591327
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 09:23 schreef Captain_Fabulous het volgende:

[..]

Foutje...Gazelle. Had vroeger als klein Captaintje een batavus
Een Gazelle Primavera met gele (!?!) bandjes. Die jongen bij EP was goed bezig, eindeljk eens iemand in een fietswinkel die niet je het idee geeft dat elke fiets onder de 1000 euro per definitie een krot is.
Ik heb stiekume ambitie om in 2011 ParisBrestParijs te rijden, volgens ultra_ivo moet dat kunnen als ik nu serieus ga trainen...maar aangezien ik nog steeds bezig ben om dunner te worden klinkt dat nogal kennelijk grappig als ik dat in een fietsenwinkel uitleg
Bij EP luisterde ze wel, en gaven goed advies. Verademing.
Is inderdaad een toffe zaak, kom er ook regelmatig
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 10:23 schreef Littlecreep het volgende:
Vandaag dan eindelijk, na 2 maanden rondbellen, eindelijk mijn nieuwe fiets klaar voor gebruik.

Ik ben nou al verliefd en ze staat nog niet eens in de kamer
Misschien heb ik het gemist maar wat heb je voor fiets gekocht? Altijd leuk om te zien namelijk.
  zaterdag 2 mei 2009 @ 15:59:50 #124
31625 el_salvador
[X] TABLE SELECTION
pi_68591810
intervalletjes gedaan net, die lange ritten alleen vind ik maar saai worden.
Op maandag 12 mei 2008 19:37 schreef SuperFruitig het volgende:
tvp, puur vanwege de SEX/FRUIT combinatie
  zaterdag 2 mei 2009 @ 16:43:36 #125
85618 No-P
Dosis sola venenum facit
pi_68592908
Vandaag voor het eerst meer dan 60km gefietst. Was eigenlijjk niet de bedoeling, maar als je in Duitsland zit, en naar Nederland wil, moet je niet richting het oosten fietsen. Uiteindelijk 83,1 km met 29,7 gemiddeld. Dik tevreden mee.
Sei wachsam,
Fall nicht auf sie rein! Paß auf, daß du deine Freiheit nutzt,
Die Freiheit nutzt sich ab, wenn du sie nicht nutzt!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')