quote:Op zondag 26 april 2009 15:32 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Uitwassen en in de luchtruimte laten drogen. Misschien nog wat onderlinge afwisseling.
Nee,want dan krijgen ze gratis madenquote:Op zondag 26 april 2009 15:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
Een week geen vuilniszakken geven is wel leuk.
Neequote:Op zondag 26 april 2009 15:48 schreef Chanel5 het volgende:
pietjescreenshot![]()
waarom vraag jij dat aan iedereen?
kun je die zelf niet maken?
ow en dan mis je al the fun in het weekendquote:Op zondag 26 april 2009 15:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nee. Ik zit nu thuis en doordeweeks op m'n kamer. Wil dus 't IP van m'n kamer registreren voor de streams.
Ik neem aan dat het water wat ze krijgen toch wel grotendeels nodig zullen hebben als drinkwater.quote:Op zondag 26 april 2009 15:34 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Besparing zorgt voor harde maatregelen.
We hebben altijd 20 liter water in jerrycans waar we zelf verantwoordelijk voor zijn om bij te vullen. Als jullie het water afsluiten, dan hebben we water om van te leven (kleine dag of 3, uitgaande van 1 liter per dag per persoon).quote:Op zondag 26 april 2009 15:54 schreef Tammeh het volgende:
[..]
Ik neem aan dat het water wat ze krijgen toch wel grotendeels nodig zullen hebben als drinkwater.
Da's wel zo netjes ja.quote:Op zondag 26 april 2009 15:58 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
We hebben altijd 20 liter water in jerrycans waar we zelf verantwoordelijk voor zijn om bij te vullen. Als jullie het water afsluiten, dan hebben we water om van te leven (kleine dag of 3, uitgaande van 1 liter per dag per persoon).
Uiteraard zal de regie ingrijpen als we zonder water komen te zitten als het gaat om drinkwater.
vanaf nu moet je streams kopen? tis zwart bij mij? deelnemers zijn al binnen?quote:
http://www.kpnwebcast.com/diensten/thebunker/230409/quote:Op zondag 26 april 2009 16:08 schreef FANN het volgende:
[..]
vanaf nu moet je streams kopen? tis zwart bij mij? deelnemers zijn al binnen?
sorry moet alles nog nalezen......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |