Past 't niet op 1 paginaquote:Op zondag 26 april 2009 14:37 schreef Chanel5 het volgende:
waar wil je een screenshot van hebben, het is een hele lijst!
[TBO COS #18] Wat brengt de zondag ochtend ons?quote:Op zondag 26 april 2009 14:39 schreef Lavenderr het volgende:
PP, waar kan ik zien welk nummer abo ik heb?
Laat maar rustig open, misschien valt Mariel 't op en komt ze 't oplossenquote:Op zondag 26 april 2009 14:42 schreef Marrije het volgende:
Oh, je hebt de COS voor de jankproblemen gemaakt. Sluit mijn Jank hier dat je stream het niet doet & niet kunt betalen dan maar.
Maar het probleem blijft.
Jammur...quote:
Ik betaal vannacht wel als ik weer in Nederland ben, krijg ik tenminste net zo'n hoog n00b id als op FOK!quote:Op zondag 26 april 2009 14:42 schreef Peter6000 het volgende:
Ik krijg als userid 616, maar op mijn transactie-verzicht van de Rabo staat 1981.
Gezien de eerder geposte nummers, lijkt me dat laatste betrouwbaarder.
Log eens uit, start je pc opnieuw op (zodat alles 'opnieuw' gaat) en probeer 't dan nog eens?quote:
Thanks!quote:Op zondag 26 april 2009 14:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
[TBO COS #18] Wat brengt de zondag ochtend ons?
Prij?quote:Op zondag 26 april 2009 14:34 schreef 5thencounter het volgende:
Hmm.. als 1000 streamers nou prij bestellen voor de kandidaten komt er dan een vrachtwagen voor?
Ik ben net IE aan het installerenquote:Op zondag 26 april 2009 14:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Log eens uit, start je pc opnieuw op (zodat alles 'opnieuw' gaat) en probeer 't dan nog eens?
bij je bevestigingsmail van de registratiequote:Op zondag 26 april 2009 14:47 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Waar staat dat, ik kan nix vinden op mijn account...
Ja, ik heb mijn eerste credit aan jou besteedquote:Op zondag 26 april 2009 14:47 schreef BobbyRond het volgende:
Ondanks dat stemmen zinloos is, is er minimaal al 600 keer gestemd (had begrepen dat een negatieve stem 2 credits kost).
M.a.w. de hoofdprijs is al gestegen tot een 'whopping' 10.006 euro!!!
PrIJ? Wat is prij?quote:Op zondag 26 april 2009 14:52 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Of elke groente naar keuze mag ook natuurlijk...
Gelukkig.quote:Op zondag 26 april 2009 14:56 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Achjee..ik zie 't .tss.. da's stom idd..![]()
![]()
De credit is welbesteed! Je hebt m'n ego voorbij die van Peter geboost!quote:Op zondag 26 april 2009 14:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, ik heb mijn eerste credit aan jou besteed![]()
Al gaat het hele zaakje weer op nul las ik. Dus veel zal je er niet aan hebben
Mooi!!!quote:Op zondag 26 april 2009 14:57 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
De credit is welbesteed! Je hebt m'n ego voorbij die van Peter geboost!
Tuurlijk wel, vroeger gebruikten de vrouwen ook een extra lap stof in hun onderbroekquote:Op zondag 26 april 2009 15:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
Je kan iemand toch geen tampons ontnemen, wat doet dat op de lijst?
Idd.quote:
zo'n uitwasbarequote:Op zondag 26 april 2009 15:03 schreef Marrije het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, vroeger gebruikten de vrouwen ook een extra lap stof in hun onderbroek
Er hangen al zat TL's, anders moet je met dubbele rijen gaan werken, maar boven de eettafel mag er wel 1 of 2 bijquote:Op zondag 26 april 2009 14:44 schreef lies1958 het volgende:
Ik zit nu net even naar dat streambeeld te kijken maar denk dat het wat donker lijkt omdat het zo'n grauwe achtergrondkleur heeft dat maakt het natuurlijk niet echt duidelijk om te kijken volgens mij.
Of dat op te lossen is met wat extra tl lichten zou wel fijn zijn.
Je wilt niet weten wat McGyver hiervan zou kunnen maken, waarschijnlijk een sportauto ofsow...quote:Op zondag 26 april 2009 14:59 schreef Chanel5 het volgende:
Boodschappen:
Aardappels
Coca-Cola Fanta 7-up Bier Vodka Rum Thee Koffie Appelsap Sinaasappelsap Wijn
Condoom
Bananen Appels Sinasappels Peren
Sla Tomaten Sperziebonen Witlof Ui Rode kool Knoflook Paprika Komkommer Bloemkool Prei Champignons Spruiten Witte kool
Vuilniszakken Koffiefilter Afwasborstel Afwasmiddel Aluminium folie Kaars
Koek Chips Crackers Pizza
Sigaretten Aansteker
Xtc Wiet
Tandpasta Tandenborstel Zeep Deodorant Scheerschuim Scheermesjes Shampoo Cremespoeling Gel Tampons Haarspray
Ham Kipfilet Kip Gehakt Hamburgers Boterhamworst
Witte brood meel Bruin brood meel Toiletpapier Peper Zout Rijst
Melk Eieren Kaas
Minstens een vlucht helikopter.quote:Op zondag 26 april 2009 15:16 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Je wilt niet weten wat McGyver hiervan zou kunnen maken, waarschijnlijk een sportauto ofsow...
atoombom?quote:Op zondag 26 april 2009 15:16 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Je wilt niet weten wat McGyver hiervan zou kunnen maken, waarschijnlijk een sportauto ofsow...
Uitwassen en in de luchtruimte laten drogen. Misschien nog wat onderlinge afwisseling.quote:
Gadverrrrr.quote:Op zondag 26 april 2009 15:32 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Uitwassen en in de luchtruimte laten drogen. Misschien nog wat onderlinge afwisseling.
Besparing zorgt voor harde maatregelen.quote:
quote:Op zondag 26 april 2009 15:32 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Uitwassen en in de luchtruimte laten drogen. Misschien nog wat onderlinge afwisseling.
Nee,want dan krijgen ze gratis madenquote:Op zondag 26 april 2009 15:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
Een week geen vuilniszakken geven is wel leuk.
Neequote:Op zondag 26 april 2009 15:48 schreef Chanel5 het volgende:
pietjescreenshot![]()
waarom vraag jij dat aan iedereen?
kun je die zelf niet maken?
ow en dan mis je al the fun in het weekendquote:Op zondag 26 april 2009 15:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nee. Ik zit nu thuis en doordeweeks op m'n kamer. Wil dus 't IP van m'n kamer registreren voor de streams.
Ik neem aan dat het water wat ze krijgen toch wel grotendeels nodig zullen hebben als drinkwater.quote:Op zondag 26 april 2009 15:34 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Besparing zorgt voor harde maatregelen.
We hebben altijd 20 liter water in jerrycans waar we zelf verantwoordelijk voor zijn om bij te vullen. Als jullie het water afsluiten, dan hebben we water om van te leven (kleine dag of 3, uitgaande van 1 liter per dag per persoon).quote:Op zondag 26 april 2009 15:54 schreef Tammeh het volgende:
[..]
Ik neem aan dat het water wat ze krijgen toch wel grotendeels nodig zullen hebben als drinkwater.
Da's wel zo netjes ja.quote:Op zondag 26 april 2009 15:58 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
We hebben altijd 20 liter water in jerrycans waar we zelf verantwoordelijk voor zijn om bij te vullen. Als jullie het water afsluiten, dan hebben we water om van te leven (kleine dag of 3, uitgaande van 1 liter per dag per persoon).
Uiteraard zal de regie ingrijpen als we zonder water komen te zitten als het gaat om drinkwater.
vanaf nu moet je streams kopen? tis zwart bij mij? deelnemers zijn al binnen?quote:
http://www.kpnwebcast.com/diensten/thebunker/230409/quote:Op zondag 26 april 2009 16:08 schreef FANN het volgende:
[..]
vanaf nu moet je streams kopen? tis zwart bij mij? deelnemers zijn al binnen?
sorry moet alles nog nalezen......
oké dank je wel !quote:Op zondag 26 april 2009 16:10 schreef yvonne het volgende:
[..]
http://www.kpnwebcast.com/diensten/thebunker/230409/
Je kunt nu al streams kopen op:
www.thebunkeronline.tv
En nu zie je gedoe en gesjouw, voorbereidingen op morgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |