quote:FC Groningen: Luciano; De Roover, Sankoh, Granqvist, Svejdik; Meerdink, Holla, Lovre, Levchenko; Van de Laak, Kluin
Willem II: Aerts; Janse, Biemans, Swinkels, Veloso; Kargbo, Mourad, Musampa; Zijler, Demouge en Messoudi
quote:Ajax: Vermeer; Van der Wiel, Alderweireld, Oleguer, Vermaelen; Enoh, Aissati, Anita; Suárez, Cvitanich en Emanuelson.
AZ: Didulica; Jaliens, Moisander, Klavan, Pocognoli; Mendes da Silva, Schaars, Van der Velden; Dembélé, Vejinovic en Lens.
quote:Vitesse: Velthuizen; Verhaegh, Sprockel, Van Diermen, Kuiper; Claudemir, Sansoni, Hofs, Molhoek; Van Wolfswinkel, Nilsson.
FC Utrecht: De Ruiter; Cornelisse, Keller, Dickoh, Nesu; Maguire, Van Dijk, Caluwé, Somers; Loval en Van der Gun.
Had rood moeten zijn idd, maar duidelijk geen penalty.quote:Op zondag 26 april 2009 14:11 schreef Reddiablo het volgende:
en nou weer geen pingel, godverzegodver
en dan had het ook rood moet zijn!
KNVB MAFFIA!
Het was er toch duidelijk buiten? Had idd wel rood moeten zijn.quote:Op zondag 26 april 2009 14:11 schreef Reddiablo het volgende:
en nou weer geen pingel, godverzegodver
en dan had het ook rood moet zijn!
KNVB MAFFIA!
haahahahaahahhahahahahaquote:Op zondag 26 april 2009 14:11 schreef Merkie het volgende:
Wow, toch geen penalty. Zie je niet vaak. Was wel rood voor De Zaat.
Zou terecht zijnquote:Op zondag 26 april 2009 14:11 schreef Forumgebruikert het volgende:
zal je zien dat deze er ook nog in gaat
Ja, we hebben beiden gelijk. Ik doe die beweging trouwens zelf ook graag in de zaal.quote:Op zondag 26 april 2009 14:06 schreef Forumgebruikert het volgende:
[..]
Hahaha ik zei het lekker eerder!
MVV.quote:Op zondag 26 april 2009 14:11 schreef de_boswachter het volgende:
Landzaat, achterlijke debiel
Dat die ooit bij Mvv heeft mogen voetballen.....
Geen roodquote:Op zondag 26 april 2009 14:11 schreef Merkie het volgende:
[..]
Het was er toch duidelijk buiten? Had idd wel rood moeten zijn.
Waarom ben jij voor Ajax als bewoner van het Rijnmond-gebied?quote:Op zondag 26 april 2009 14:14 schreef BansheeBoy het volgende:
Jongens, even tussendoor, wie wil er een donatie doen voor de bouw van een Moskee in Dordrecht? PM me even.²
Wie is Thomasson?quote:Op zondag 26 april 2009 14:15 schreef Espabilado het volgende:
Noemen ze dat verdedigen? staan 3 man rond makaay en hij mag koppen en de gene die thomasson moet hebben ziet 'm gaan maar loopt juist van hem weg???
Ik ben een voetballiefhebber, en momenteel heb ik AZ toch hoger staan dan Ajax.quote:Op zondag 26 april 2009 14:15 schreef TC03 het volgende:
[..]
Waarom ben jij voor Ajax als bewoner van het Rijnmond-gebied?²
Qua scoreverloop hè.quote:Op zondag 26 april 2009 14:16 schreef Espabilado het volgende:
[..]daar speelden ze met 100x meer tempo, inzet en passie.
hij houdt gewoon van wat spanningquote:Op zondag 26 april 2009 14:17 schreef Forumgebruikert het volgende:
Vlemmings wil verliezen geloof ik... in de laatste 10 minuten de 2 zwakste schakels erin zetten met Greene en Bruins
De Gaal, BZ.quote:Op zondag 26 april 2009 14:18 schreef BansheeBoy het volgende:
De Gaal is slim, als BZ wint met dit materiaal wordt Ajax goed vernederd, tevens geeft hij met deze zet zijn disrespect aan.²
Bruins schijnt naar VVV te gaan op huurbasis volgend jaarquote:Op zondag 26 april 2009 14:18 schreef Forumgebruikert het volgende:
O toch geen bruins... kat in het bakkie dus deze pot
Bron?quote:Op zondag 26 april 2009 14:19 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Bruins schijnt naar VVV te gaan op huurbasis volgend jaar
quote:Op zondag 26 april 2009 14:19 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Insidertje.quote:
Zonde, mooie speler. Alleen iets te grillig, lijkt wel een Marokkaan.quote:Op zondag 26 april 2009 14:19 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
3 minutenquote:Op zondag 26 april 2009 14:21 schreef de_boswachter het volgende:
Hoeveel extra tijd, ff gemist.
Hij praat wel als aan Marokkaan.quote:Op zondag 26 april 2009 14:21 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zonde, mooie speler. Alleen iets te grillig, lijkt wel een Marokkaan.²
die schaar deed het hemquote:Op zondag 26 april 2009 14:21 schreef TC03 het volgende:
Die solo van Fer.Alsof hij een pak melk gaat halen.
Hij heeft amper minuten gemaakt dit seizoen, echt een vreemde keuze van Van Gaal. Alsof hij al bezig is met volgend seizoen.quote:Op zondag 26 april 2009 14:22 schreef venomsnake het volgende:
Ben benieuwd hoe Lens het gaat doen bij AZ.
Ik blijf dat een goede speler vinden.
Dat is hij denk ik ook.quote:Op zondag 26 april 2009 14:23 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Alsof hij al bezig is met volgend seizoen.
't Is wel afgelopen zo onderhand toch? Playoffs weer een grote stap dichterbij zo.quote:
Lekker op tijd! AFCA!quote:
anepquote:Op zondag 26 april 2009 14:26 schreef PabloLopez het volgende:
zooo nu ff kijken hoe de neusjes een mooie erehaag voor anep gaan vormen
quote:
quote:
Jullie hadden wel een punt verdiend als ik eerlijk ben.quote:
Aegon heeft nog een schuld open staan bij DSB ofzoquote:Op zondag 26 april 2009 14:32 schreef PabloLopez het volgende:
AEGON feleicteeerd AZ haha
ja... was wel een leuke wedstrijd - dat wel... maar dit ook nog na Sparta en Willem IIquote:Op zondag 26 april 2009 14:30 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Jullie hadden wel een punt verdiend als ik eerlijk ben.
Ik woon nog geen 500m van de Arena, maar het is hier goed weer hoor? Bewolkt, maar geen regen, en lekker temperatuurtje opzich... :Squote:Op zondag 26 april 2009 14:33 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Omdat het niet al te best weer is in de Randstad?
juist ja, heb ik mazzel hier is t prachtig.quote:Op zondag 26 april 2009 14:33 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Omdat het niet al te best weer is in de Randstad?
quote:Op zondag 26 april 2009 14:31 schreef Kopbal het volgende:
AZ gaat trouwens wel een pak slaag krijgen vandaag, ben ik bang.
quote:
kopbalquote:Op zondag 26 april 2009 14:34 schreef Merkie het volgende:
[..]
Wat heeft het dak met de temperatuur te maken.
Ik zit op mijn werk, in Belfast. Betere suggesties?quote:
quote:Op zondag 26 april 2009 14:34 schreef Xandrar het volgende:
[..]
Ik woon nog geen 500m van de Arena, maar het is hier goed weer hoor? Bewolkt, maar geen regen, en lekker temperatuurtje opzich... :S
quote:Op zondag 26 april 2009 14:35 schreef BroodjeFalafel het volgende:
Het heeft de hele ochtend geregend in Mokum, vindt je het gek dat het dak dicht is..
Ohquote:Op zondag 26 april 2009 14:36 schreef Blight het volgende:
[..]
Ik zit op mijn werk, in Belfast. Betere suggesties?
En in Amsterdam?quote:Op zondag 26 april 2009 14:35 schreef BroodjeFalafel het volgende:
Het heeft de hele ochtend geregend in Mokum, vindt je het gek dat het dak dicht is..
En nu?quote:Op zondag 26 april 2009 14:35 schreef BroodjeFalafel het volgende:
quote:Op zondag 26 april 2009 14:36 schreef FJD het volgende:
Dappere strijders fier en koen zingen en dan vervolgens het dak dicht doen bij 20 graden![]()
!
Ah. Toen sliep ik nog.quote:Op zondag 26 april 2009 14:35 schreef BroodjeFalafel het volgende:
Belfast.quote:Op zondag 26 april 2009 14:36 schreef Blight het volgende:
[..]
Ik zit op mijn werk, in Belfast. Betere suggesties?
OMFG ECHT ALTIJD NAAR EINDHOVEN KIJKEN HÈquote:
quote:Op zondag 26 april 2009 14:39 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
OMFG ECHT ALTIJD NAAR EINDHOVEN KIJKEN HÈ![]()
ZE KIJKEN GEWOON TEGEN ONS OP, DIT BEWIJST MAAR WEER DAT PSV DE GROOTSTE CLUB IS!!!1
![]()
Zo dom dan neem je hem gewoon anders. Voorzetter rbij dan moet AZ kiezen.quote:Op zondag 26 april 2009 14:39 schreef Kopbal het volgende:
Suarez, krijg het voor elkaar om 2 keer op rij in de muur te schieten.
Deze gaat mijn signature in.quote:Op zondag 26 april 2009 14:39 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
OMFG ECHT ALTIJD NAAR EINDHOVEN KIJKEN HÈ![]()
ZE KIJKEN GEWOON TEGEN ONS OP, DIT BEWIJST MAAR WEER DAT PSV DE GROOTSTE CLUB IS!!!1
![]()
Maar eens opletten zo of ik een of andere kutnerd zie die constant met zn pda bezig is ipv de wedstrijd.quote:
teken ik voorquote:Op zondag 26 april 2009 14:42 schreef Kopbal het volgende:
Lens, voetbalt volgend jaar bij Feyenoord.
Mja het is saai in dit vak, ook zoveel lege plekken hierquote:Op zondag 26 april 2009 14:43 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Maar eens opletten zo of ik een of andere kutnerd zie die constant met zn pda bezig is ipv de wedstrijd.
quote:
Lege plekken in de arena, dat meen je niet?quote:Op zondag 26 april 2009 14:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Mja het is saai in dit vak, ook zoveel lege plekken hier
Jawel joh, ik dacht dat het op TV maar zo leekquote:Op zondag 26 april 2009 14:44 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Lege plekken in de arena, dat meen je niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |