kopbalquote:Op zondag 26 april 2009 14:34 schreef Merkie het volgende:
[..]
Wat heeft het dak met de temperatuur te maken.
Ik zit op mijn werk, in Belfast. Betere suggesties?quote:
quote:Op zondag 26 april 2009 14:34 schreef Xandrar het volgende:
[..]
Ik woon nog geen 500m van de Arena, maar het is hier goed weer hoor? Bewolkt, maar geen regen, en lekker temperatuurtje opzich... :S
quote:Op zondag 26 april 2009 14:35 schreef BroodjeFalafel het volgende:
Het heeft de hele ochtend geregend in Mokum, vindt je het gek dat het dak dicht is..
Ohquote:Op zondag 26 april 2009 14:36 schreef Blight het volgende:
[..]
Ik zit op mijn werk, in Belfast. Betere suggesties?
En in Amsterdam?quote:Op zondag 26 april 2009 14:35 schreef BroodjeFalafel het volgende:
Het heeft de hele ochtend geregend in Mokum, vindt je het gek dat het dak dicht is..
En nu?quote:Op zondag 26 april 2009 14:35 schreef BroodjeFalafel het volgende:
quote:Op zondag 26 april 2009 14:36 schreef FJD het volgende:
Dappere strijders fier en koen zingen en dan vervolgens het dak dicht doen bij 20 graden![]()
!
Ah. Toen sliep ik nog.quote:Op zondag 26 april 2009 14:35 schreef BroodjeFalafel het volgende:
Belfast.quote:Op zondag 26 april 2009 14:36 schreef Blight het volgende:
[..]
Ik zit op mijn werk, in Belfast. Betere suggesties?
OMFG ECHT ALTIJD NAAR EINDHOVEN KIJKEN HÈquote:
quote:Op zondag 26 april 2009 14:39 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
OMFG ECHT ALTIJD NAAR EINDHOVEN KIJKEN HÈ![]()
ZE KIJKEN GEWOON TEGEN ONS OP, DIT BEWIJST MAAR WEER DAT PSV DE GROOTSTE CLUB IS!!!1
![]()
Zo dom dan neem je hem gewoon anders. Voorzetter rbij dan moet AZ kiezen.quote:Op zondag 26 april 2009 14:39 schreef Kopbal het volgende:
Suarez, krijg het voor elkaar om 2 keer op rij in de muur te schieten.
Deze gaat mijn signature in.quote:Op zondag 26 april 2009 14:39 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
OMFG ECHT ALTIJD NAAR EINDHOVEN KIJKEN HÈ![]()
ZE KIJKEN GEWOON TEGEN ONS OP, DIT BEWIJST MAAR WEER DAT PSV DE GROOTSTE CLUB IS!!!1
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |