quote:
Ik zie de link nietquote:Op zondag 26 april 2009 13:22 schreef Bredewout92 het volgende:
[ afbeelding ]
TS is die met dat petje
Z'n petje valt er bijna af, dat lijkt me geen goede zaak.quote:Op zondag 26 april 2009 13:22 schreef Bredewout92 het volgende:
[ afbeelding ]
TS is die met dat petje
quote:Op zondag 26 april 2009 13:22 schreef Bredewout92 het volgende:
[ afbeelding ]
TS is die met dat petje
Het hoofd van die rechterquote:Op zondag 26 april 2009 13:22 schreef Bredewout92 het volgende:
[ afbeelding ]
TS is die met dat petje
quote:Op zondag 26 april 2009 13:46 schreef Mr.Cooper het volgende:
Whaha TS is een klein kutkind.
quote:
quote:Op zondag 26 april 2009 13:59 schreef Kali-Mist1 het volgende:
Ik heb ze ff gemailed en dit kan je voor 15000 BLOX krijgen:Een petje op maat; Pot gel voor je russiche-down vriend; Tang om dat stuk ijzer uit je bek te halen!!!
Succes!
Voor een gratis ipod shuffle ben je nooit zieligquote:Op zondag 26 april 2009 13:50 schreef Juicyhil het volgende:
Sowieso, dan ben je toch wel een beetje zielig als je op dat soort kindersites zit.
20jaar?quote:Op zondag 26 april 2009 14:21 schreef RoW_0 het volgende:
Liever emo dan 20 jaar zijn en dan met speelgoed spelen :$
loooooooooooooooolquote:Op zondag 26 april 2009 14:26 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
wil je even je avatar veranderen, ik heb je moeder al gegeven. jeweettoch.
ga in bad je polsen doorsnijden met een scheermesjequote:Op zondag 26 april 2009 14:26 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
wil je even je avatar veranderen, ik heb je moeder al gegeven. jeweettoch.
Hihihi oooh doodsverwensingquote:Op zondag 26 april 2009 14:31 schreef muay-toy het volgende:
[..]
ga in bad je polsen doorsnijden met een scheermesje
Doodsverwensingen zijn verboten op FOK!quote:Op zondag 26 april 2009 14:31 schreef muay-toy het volgende:
[..]
Ik weet niet met welke speelgoed jij je bezighoudt, misschien maar jetix een email sturen.quote:Op zondag 26 april 2009 14:31 schreef muay-toy het volgende:
[..]
Hahahah loooooooooooooooool, TS wordt helemaal gedisst!quote:Op zondag 26 april 2009 14:34 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Ik weet niet met welke speelgoed jij je bezighoudt, misschien maar jetix een email sturen.
quote:Op zondag 26 april 2009 14:35 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Hahahah loooooooooooooooool, TS wordt helemaal gedisst!
Heb je al een beetje spijt van je kuttopic?quote:
4-0!quote:Op zondag 26 april 2009 14:38 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Heb je al een beetje spijt van je kuttopic?
Hier, een DVD van powerpuffgirls..
[ afbeelding ]
nee ik vind het een goed topic. beter ga je hardrock luisteren en en een joint roken met je skate vriendjes.quote:Op zondag 26 april 2009 14:38 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Heb je al een beetje spijt van je kuttopic?
Hier, een DVD van powerpuffgirls..
[ afbeelding ]
Misschien voel je je dan wat beter.
quote:Op zondag 26 april 2009 14:40 schreef Loveless85 het volgende:
Ghehe jetix mailen met een linkje naar dit topic, wie weet word TS zn account wel gedelete
Ga jij maar even rappen met je matties, en je moeder als hoer uitmaken als zij geen speelgoed voor je koopt falende spleetoogje.quote:Op zondag 26 april 2009 14:40 schreef muay-toy het volgende:
[..]
nee ik vind het een goed topic. beter ga je hardrock luisteren en en een joint roken met je skate vriendjes.
Correct!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eh nee we zijn niet allemaal 14.quote:Op zondag 26 april 2009 13:15 schreef muay-toy het volgende:
Natuurlijk kennen jullie de webiste van Jetix(en vroeger Foxkids)
Dus jij pijpt hem en dan krijgt ie ook nog eens je punten?quote:Op zondag 26 april 2009 14:44 schreef RoW_0 het volgende:
Oke jonges, ruzie opgelost..
Ik mag TS deepthroaten en in ruildaarvoor krijgt hij al mijn blox punten.
Of TS krijgt een happy meal.
haha geniale topicwending ditquote:Op zondag 26 april 2009 13:22 schreef Bredewout92 het volgende:
[ afbeelding ]
TS is die met dat petje
quote:Op zondag 26 april 2009 16:00 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dus jij pijpt hem en dan krijgt ie ook nog eens je punten?.
Je blaast dit topic nieuw leven in!quote:Op zondag 26 april 2009 16:00 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Beroep: Webscripter c.q. ontwerperquote:Op zondag 26 april 2009 16:31 schreef Ofyles2 het volgende:
TS verdient een rits stevige rotschoppen in zijn noten voor het openen van dit topic.
whahha fuckquote:Op zondag 26 april 2009 16:00 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
quote:Op zondag 26 april 2009 17:11 schreef muay-toy het volgende:
[..]
Beroep: Webscripter c.q. ontwerper
Ok stop maar, ik ga autisten niet nog meer vernederen.
Volgens mij schreeuw je om hulp nadat allerlei respondenten jou flink te grazen hebben genomen. Zoek hulp.quote:Op zondag 26 april 2009 17:11 schreef muay-toy het volgende:
[..]
Beroep: Webscripter c.q. ontwerper
Ok stop maar, ik ga autisten niet nog meer vernederen.
quote:Op maandag 27 april 2009 01:54 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Volgens mij schreeuw je om hulp nadat allerlei respondenten jou flink te grazen hebben genomen. Zoek hulp.
Zegt degene met een muzieksmaak waarvan ie 90% op de laatste KidsTop20 CD kan vinden.quote:Op zondag 26 april 2009 13:50 schreef Juicyhil het volgende:
Sowieso, dan ben je toch wel een beetje zielig als je op dat soort kindersites zit.
Pwn pwn pwn, drie keer pwn en Juicyhill is K.O.quote:Op maandag 27 april 2009 15:09 schreef Roscovitch het volgende:
[..]
Zegt degene met een muzieksmaak waarvan ie 90% op de laatste KidsTop20 CD kan vinden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:02 schreef Mike het volgende:
muay-toy, heeft niets geleerd van z'n vorige ban, maand weg nu.
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:11 schreef Chuck_Norris het volgende:
Zou je TS geven?
Eensch, maar veel van mijn tijd heb ik gestoken in het werven van deze blox. Echter bleek het weggegooide tijd te zijn en had ik deze tijd beter kunnen gebruiken voor mij studie die nu zwaar verwaarloosd is.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:46 schreef Marble het volgende:
Je moet blij zijn met wat je hebt, niet boos om wat je niet hebt. Jezus verkondigde het 2000 jaar geleden al, en het gaat nu nog steeds op.
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:49 schreef muay-toy het volgende:
[..]
Eensch, maar veel van mijn tijd heb ik gestoken in het werven van deze blox. Echter bleek het weggegooide tijd te zijn en had ik deze tijd beter kunnen gebruiken voor mij studie die nu zwaar verwaarloosd is.
Je kan nog altijd krassen.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:49 schreef muay-toy het volgende:
[..]
Eensch, maar veel van mijn tijd heb ik gestoken in het werven van deze blox. Echter bleek het weggegooide tijd te zijn en had ik deze tijd beter kunnen gebruiken voor mij studie die nu zwaar verwaarloosd is.
Ja, omdat dit een heerlijk topic is om te lezen als jij je verveeltquote:>> Er is al 90 dagen niet in dit topic gepost. Bedenk goed of het nuttig is dit topic omhoog te schoppen!
He mattie! *blox*quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 02:01 schreef o.us het volgende:
[..]
Ja, omdat dit een heerlijk topic is om te lezen als jij je verveelt
Dan heb ik écht wel respect voor hem hoor.quote:Op zondag 26 april 2009 13:22 schreef Bredewout92 het volgende:
[ afbeelding ]
TS is die met dat petje
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |