Kaas pechquote:Op zondag 26 april 2009 22:17 schreef Merel het volgende:
Ik heb trek in kaas! Maar ik ben braaf en neem een appel.
Ja ik wist dat die eraan zat te komen, maar ik wist niet hoe ik 't nou moest formuleren zodat duidelijk was dat ik met kaas niet kaas bedoeldequote:Op zondag 26 april 2009 22:21 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Zal ik de obvious joke dan maar maken?
Ok, ik ben dus niet de enige dus het ligt dan waarschijnlijk niet aan mijn mp3 speler.quote:Op zondag 26 april 2009 22:14 schreef neen het volgende:
[..]
Ja, ik heb dat nu een keer gehad (ben immers nog niet zover) en toen heb ik maar wat aan moeten rommelenkutevy
Ik ben er helemaal niet mee bezig momenteel...niet dat het niet nodig is hoorquote:Op zondag 26 april 2009 22:49 schreef ColdFeet het volgende:
Vivi, hoe gaat het eigenlijk met jouw afvalleritus? Kun je alweer wat meer bewegen of zelfs voorzichtig sporten?
De maat 38 van Monsoon zit goed, behalve bij m'n schouders. Maat 40 zit goed op m'n schouders, maar dan valt de taille eigenlijk wat te wijd, ik ben breedgeschouderd met smalle heupen.quote:Op zondag 26 april 2009 21:12 schreef SiTu het volgende:
[..]
Hoe groot vallen die jurkjes? Heb je enig idee wat vergelijkbaar zou zijn aan een maat 36 van H&M ofzo?
Ze zijn mooi
[ afbeelding ]
*zucht*
Nou, succes dan. En ook in Duinrellquote:Op zondag 26 april 2009 22:56 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik ben er helemaal niet mee bezig momenteel...niet dat het niet nodig is hoor.
Maar ik moet de geest weer even krijgen..dat komt vanzelf wel weer.
Dus als je geen brede heupen hebt, een relatief smalle taille én geen brede schouders komt het wel een beetje overeen met de standaardmaat?quote:Op zondag 26 april 2009 23:04 schreef loveli het volgende:
[..]
De maat 38 van Monsoon zit goed, behalve bij m'n schouders. Maat 40 zit goed op m'n schouders, maar dan valt de taille eigenlijk wat te wijd, ik ben breedgeschouderd met smalle heupen.
Ik heb 1 pak van H&M, jasje is maat 40 en de broek (linnen) maat 38 glijdt inmiddels spontaan naar beneden. Mijn spijkerbroekmaat is meestal 29, van Bandolera pas ik precies in de 36, meestal zit ik op een kleine maat 38 van broeken. Jasjes heb ik meestal in maat 40, omdat dan m'n schouders er dan in passen.
Als ik tijd heb PM ik je een paar foto's waar ik ze aan heb, dat zegt meer dan woorden.
quote:Op zondag 26 april 2009 23:13 schreef Vivi het volgende:
Trusten Muizel! (Ik vind het altijd zo grappig dat we een Poez, Muis en een Kaas hebben).
Ze zijn ook erg leukquote:Op zondag 26 april 2009 23:14 schreef loveli het volgende:
Brede heupen is geen probleem (iig niet bij de jurkjes die ik heb, die passen zich wel aan), alleen zitten de jurken maat 38 te strak om m'n armen. En omdat de mijne allemaal schuin van draad zijn, wordt de rest van de jurk wat naar boven getrokken waardoor de coupe van de heupen net op de verkeerde plek zit. Het is trouwens niet storend genoeg om er niet nog meer op m'n wishlist te zetten.
Jaquote:Op zondag 26 april 2009 23:23 schreef SiTu het volgende:
Jammer dat ik geen meetlint vond vóór ik ging rennen en gezonder ging eten
Oh wat leukquote:Op zondag 26 april 2009 22:18 schreef MariaEtcetera het volgende:
Stoere mamma, Poez!
Greys: huisje wordt langzaam maar zeker tofferKeuken gaat richting klaarheid, vloer ligt grotendeels (zoals o.a. onder de keuken
) en de muren zijn overal klaar behalve in de hal! Pfoei, er komt wel veel bij kijken iig, da's zeker
Maar het wordt nu al echt wat!
![]()
En nu ga ik slaapjes doen! Cheerioooo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |