Tof poez, ik heb m op de fiets gedaan vanuit Barcelona. Noord-Spanje is echt supermooi!quote:Op zondag 26 april 2009 21:42 schreef mspoez het volgende:
Ze is gestart in stJean pied-le-port Tink. Op het linkje dat ik in mijn post zette kan je haar wandeling zien.
Cool Kaas, ik denk dat die klimmen op de fiets ook niet misselijk zijn!quote:Op zondag 26 april 2009 21:47 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Tof poez, ik heb m op de fiets gedaan vanuit Barcelona. Noord-Spanje is echt supermooi!
Waar woon je dan? Hier in Groningen is heel veel gewoon open. Helaas betekent dat dus ook dat ik moet werken.quote:Op zondag 26 april 2009 20:59 schreef Merel het volgende:
[..]
Maar de winkels zijn tenminste open! Dat vind ik vooral het irritante aan koninginnedag, dat er gewoon geen bal te doen is omdat alle winkels dicht zijn. Ik wil kunnen shoppen op m'n vrije dag!
Dat mag je zelf weten, de meesten vertrekken 's morgens al vroeg. Je kunt overnachten in speciale guesthouses voor st Jaques pelgrims. Die zijn vaak gratis of bijna gratis. Het is een voettocht die veel mensen doen rond hun 50e levensjaar, om tot bezinning te komen oidquote:Op zondag 26 april 2009 21:48 schreef Greys het volgende:
Luier lekker BJ!![]()
Die tocht lijkt me ook super voor mijn ouders zeg!
Dat zijn al van die Vierdaagse lopers. Hoeveel km. loop je ongeveer per dag? En is het georganiseerd met een hele groep of doe je zoiets op eigen houtje? Ik ga die blog eens uitspitten strakjes.
idd, ik was helemaal kapot toen ik aankwam, maar de verlaten stranden en het zalige eten aan de Galicische kust maakten alles weer goedquote:Op zondag 26 april 2009 21:49 schreef mspoez het volgende:
[..]
Cool Kaas, ik denk dat die klimmen op de fiets ook niet misselijk zijn!
Volgens mij is er altijd wel een plaatsje, bewoners richten thuis plaats in voor de pelgrims, die in 't katholieke spanje veel respect genieten. Mn pa had gewoon een lakenzakje mee, wat schone kleding en verder niks.quote:Op zondag 26 april 2009 21:57 schreef Greys het volgende:
En even een stomme vraag hoor Kaas![]()
Maar die guesthouses hoef je dus niet te reserveren? Daar is altijd wel plek?
Omdat je nooit echt zeker weet op welke dag je er aan komt... hoe werkt dat dan?
Ik zou er haast zelf zin in krijgen, in zoiets.
En het is dus ook mooi voor niet-echt-gelovigen? Omdat ik iets las over slapen bij nonnen
pff hoeveel is dat? 2000 km ofzo? Je moet er maar zin in hebbenquote:Op zondag 26 april 2009 22:08 schreef Greys het volgende:
Ik heb nu ook een reisverslag gevonden van een dame die van Weert naar Santiago is gelopen.
Ze heeft er 101 dagen over gedaan. Holy crap! En al in het begin kwam ze mede-pelgrims tegen.
Wat een gek idee! Als ik iemand met een rugzak zou zien lopen zou ik niet meteen denken dat het een pelgrim zou zijn
Ja, ik heb dat nu een keer gehad (ben immers nog niet zover) en toen heb ik maar wat aan moeten rommelenquote:Op zondag 26 april 2009 22:13 schreef Clayton1 het volgende:
Voor de evy loop(st)ers hier.
Sommige lessen stoppen ineens op mijn mp3 speler.
De les is dan nog niet afgelopen maar stopt er zomaar ineen mee.
Hebben jullie dat ook wel eens met sommige lessen?
1997 km zegt Google Maps. Jij kan goed schatten!quote:Op zondag 26 april 2009 22:13 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
pff hoeveel is dat? 2000 km ofzo? Je moet er maar zin in hebben
quote:Op zondag 26 april 2009 22:14 schreef mspoez het volgende:
[..]
1997 km zegt Google Maps. Jij kan goed schatten!
2800 km!quote:Op zondag 26 april 2009 22:13 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
pff hoeveel is dat? 2000 km ofzo? Je moet er maar zin in hebben
quote:Ik schat de totale lengte van mijn wandeling op 2800 kilometer, waar ik 101 dagen over heb gedaan. Van de dertien weken heb ik er tien alleen gelopen, drie weken kreeg ik gezelschap, van echtgenoot en een vriend. Veel mensen vonden mijn onderneming als vrouw alleen riskant, maar zelf ben ik nog geen seconde bang geweest.
Zal ik de obvious joke dan maar maken?quote:Op zondag 26 april 2009 22:17 schreef Merel het volgende:
Ik heb trek in kaas! Maar ik ben braaf en neem een appel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |