tsja...amerikaanse futs vallen me eigelijk ook erg mee...zal mij niet verbazen als we teruggaan naar 236 of 237 ofzoquote:Op dinsdag 28 april 2009 14:14 schreef edwinh het volgende:
MT is aan het herstellen bijna uit de dalende trend van vandaag
En dan nog steeds niet verkocht hebben hè?quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:14 schreef shilizous_88 het volgende:
[..]
Die zal ze wel tegen de oude top koers nog gekocht hebben...toen was dat nog een boel geld
Wie gaf gister een koopadvies voor Nutreco?quote:
Ga je jezelf ook quoten bij elk advies dat je vaudt had?quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:12 schreef pberends het volgende:
[..]
Wie gaf gister een koopadvies voor Nutreco?
Idd, welk advies was fout?quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:15 schreef rvlaak_werk2 het volgende:
[..]
Ga je jezelf ook quoten bij elk advies dat je vaudt had?
Ken me er zo geen herinneren, maar toch
Luister naar Faber idioot.quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:44 schreef lammegiraf het volgende:
moet eerlijk zeggen dat ik deze week vreselijk aan het handelen ben....de ene blunder na de andere. echt om te huilen!
het ging de laatste 2 weken te goed en ben te gulzig geworden.
Moet jij geen schoenen gooien bij de fortis AVA?quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:44 schreef lammegiraf het volgende:
moet eerlijk zeggen dat ik deze week vreselijk aan het handelen ben....de ene blunder na de andere. echt om te huilen!
het ging de laatste 2 weken te goed en ben te gulzig geworden.
Nav jouw advies gisteren 40 stuks gekocht sta nu 40 eu winstquote:Op dinsdag 28 april 2009 15:12 schreef pberends het volgende:
[..]
Wie gaf gister een koopadvies voor Nutreco?
Ik sta al 100e winst met Nutreco sprinters. Morgen hopelijk geen afstort na de kwartaalcijfersquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:06 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Nav jouw advies gisteren 40 stuks gekocht sta nu 40 eu winst.
Op zich logisch, als je de woorden van Kees de Kort in je achterhoofd hebt. Het consumentenvertrouwen is minder negatief en producenten index is ook minder negatief. Beide tov verwachtingen.quote:
Wow, lachen. Zowel Fortis als ING gaan uit van 14 euro.quote:AMSTERDAM (Dow Jones)--De resultaten van KPN over het eerste kwartaal van 2009 geven een verdeeld beeld. Dat zegt analist Damien Chew van ING Wholesale Banking. Chew stelt dat de zorgen over de impact van de economische crisis op de telecomsector toenemen en dat de resultaten bij Getronics teleurstellend waren. De analist vindt echter ook dat KPN een aantrekkelijk aandeel blijft, vanwege het defensieve profiel en de uitstekende kostenbesparingen. Het buy-advies blijft gehandhaafd bij een koersdoel van EUR14. Omstreeks 16.20 uur noteert het aandeel 1,4% lager op EUR9,42, terwijl de AEX met 1,3% daalt. (EHI)
Mijn koersdoel is 10,50. Op 11 sowieso verkopen (juli).quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:28 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Wow, lachen. Zowel Fortis als ING gaan uit van 14 euro.
Die hou ik met een gerust hard desnoods nog jaren aan en ga bij dalingen ook lekker bijkopen.
Vooral moeilijk om te kijken wat voor effect de cijfers van RDS op de koers hebben (en dus ook op de AEX)quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:54 schreef Gremen het volgende:
Morgen voorbeurs cijfers van MT en RDS. Moeilijke keuze om een positie overnight te kiezen....
Nee. Ik adviseer om niets te doen. Hopelijk een verdere top afwachten en ietsjes short gaan op de AEX.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |