MACD is een LAG indicator, heb je niks aanquote:Op woensdag 29 april 2009 11:09 schreef edwinh het volgende:
hogere toppen macd MT, is aan het herstellen
MACD heb je sowieso niks aanquote:Op woensdag 29 april 2009 11:10 schreef richbitch het volgende:
[..]
MACD is een LAG indicator, heb je niks aan
Same, daar zat ik ook al over na te denken, mede het feit dat we niet verder mogen dalen onder de 230 zie ik ons na een poosje wel weer omhoog gaan.quote:Op woensdag 29 april 2009 11:56 schreef Rapaille het volgende:
Als MT verder zakt (ik denk het niet, het is al weer aardig terug gekomen) stap ik in MT aan het einde v/d dag. Zo niet, dan stap ik in Akzo. Dat is alleen gezakt doordat het ex-dividend is gegaan, en zal dus wel een herstellen.
Ze zijn de weg kwijt idd, koersdoel was vorige maand nog 11 euro bij Petercamquote:Op woensdag 29 april 2009 10:59 schreef edwinh het volgende:
MARKET TALK: ArcelorMittal koersdoel omhoog naar EUR20 - P'cam 9.34
LOL die lui kunnen beter ophouden
Ehmm... Stel Aegon staat nu op 3 en als hij een euro hoger komt, dan wil je je shorts verkopen (stel....). Dan heb je een order op 3+1 = 4 euro gaat je order af. Als hij dan naar 2,50 gaat, dan wordt je limiet automatisch naar beneden afgestelt zodat hij afgaat op 3,50. Als hij naar de 1,50 gaat, komt die grens op 2,50 te liggen. Dat is een beetje het idee van de trailingstop order.quote:Op woensdag 29 april 2009 12:08 schreef Gremen het volgende:
Als ik een trailing-stop order instel met een maand als vervaldatum bij binck. Onthoud hij dan netjes heel de tijd mijn instap moment, zodat hij weet wanneer de koers x-zoveel punten onder het hoogste punt tov mijn start koers staat?
Ben benieuwd hoe lang ze dit nog gaan volhouden.quote:Shell CCS-winst daalt met 58% door lagere olieprijs
29-04-2009 09:16:58
AMSTERDAM (Dow Jones) - Royal Dutch Shell heeft in het eerste kwartaal van 2009 een 58 procent lagere winst op basis van geschatte actuele kosten (CCS) geboekt, door de veel lagere olieprijs en minder vraag naar olie. Dit maakt het olieconcern woensdag voorbeurs bekend.
Topman Jeroen van der Veer van Shell stelt in een bijgaande verklaring dat de omstandigheden in de industrie moeilijk blijven.
De CCS-winst daalde naar 3,3 miljard dollar, van 4,79 miljard dollar in het eerste kwartaal van 2008. Analisten geraadpleegd door Dow Jones Nieuwsdienst rekenden vooraf op een nog veel sterkere daling tot 2,55 miljard dollar.
De omzet halveerde in het eerste kwartaal bijna tot 58,22 miljard dollar, van 114,3 miljard dollar in het eerste kwart van 2008.
Het olieconcern keert over het eerste kwartaal een dividend uit van 0,42 dollar per aandeel, 5 procent meer dan in dezelfde periode vorig jaar.
ALLE indicatoren die je berekent uit historische data zijn lagging.quote:Op woensdag 29 april 2009 11:10 schreef richbitch het volgende:
[..]
MACD is een LAG indicator, heb je niks aan
okay, sommige indicatoren zijn minder lagquote:Op woensdag 29 april 2009 12:44 schreef SeLang het volgende:
[..]
ALLE indicatoren die je berekent uit historische data zijn lagging.
De meest vooroplopende indicator is de koers zelf.
onzin zoals ik al eerder zei het is net hoe je ze instelt maar jah als je ze op default laat staan zijn sommige idd minder lag.quote:Op woensdag 29 april 2009 12:47 schreef richbitch het volgende:
[..]
okay, sommige indicatoren zijn minder lag
link functioneert nietquote:Op woensdag 29 april 2009 13:09 schreef pberends het volgende:
http://www.euroinvestor.nl/Stock/TAChart.aspx?StockId=495422
Baltic Dry toch weer in elkaar aan't kakken.
hier wel hoor...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |