Goed zo! Daar hebben we het veeél te druk voorquote:Op zondag 26 april 2009 01:53 schreef djayzz het volgende:
[..]
snap ik, maar veel plezier morgen! ik ga lekker slapen.
Ja dat moet toch ook, je wilt echte foto's geen gemaakte foto'squote:Op zondag 26 april 2009 01:51 schreef djayzz het volgende:
[..]
Nee, ze waren allemaal bang dat hun haar niet goed zat, en dat ze niet goed op de foto kwamen enzo. maarja. Wel vet gezellig iig.
Night night!quote:Op zondag 26 april 2009 01:53 schreef djayzz het volgende:
[..]
snap ik, maar veel plezier morgen! ik ga lekker slapen.
Ik ga morgen met Nouk naar R'damquote:
Ik woon in Roosendaal, West-Brabant dusquote:Op zondag 26 april 2009 01:58 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Woot!
Je woon in/dicht bij Rotterdam? Shop till you drop? Of echt spannende avonturen
Eten als brunch of in de avond. Nouk woont zeker wel daar of niet. Roosendaal, leuke "sociale" gezellige mensen daar of niet?quote:Op zondag 26 april 2009 01:59 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik woon in Roosendaal, West-Brabant dusVeertig minuten met de auto denk ik.
We gaan in ieder geval ergens eten.... Moeten nog even een tijd afspreken
Avond inderdaad. En nee, zij woont bij Aalsmeerquote:Op zondag 26 april 2009 02:01 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Eten als brunch of in de avond. Nouk woont zeker wel daar of niet. Roosendaal, leuke "sociale" gezellige mensen daar of niet?
Zat even te kijken op Gmaps, 30-45 scheuren naar Rotterdam?quote:Op zondag 26 april 2009 02:04 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Avond inderdaad. En nee, zij woont bij AalsmeerR'dam is dan in het midden, dus vandaar eigenlijk.
Ehm... Er zitten overal rotte appels, dus ook hier in Roosendaal
Tja... Het is soms een beetje wennen inderdaadquote:Op zondag 26 april 2009 02:12 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Zat even te kijken op Gmaps, 30-45 scheuren naar Rotterdam?
Ging een keer naar Arnhem en dat was zo een wereld verschil met de mensen in Adam, Rdam, Utrecht. Alleen in de trein er heen al merkte ik het verschil. Of ik een ander lang in ging. Niet dat jij daar dichtbij woont maar dacht dat je ver genoeg van de Nederlandse chagrijnige schoften vandaan woonde
Hier in Almere zijn de mensen erg op zichzelf. Ze denken niemand nodig te hebben en handelen daarna. Ze vergeten dat het niet gaat om iemand nodig te hebben maar dat een sociale omgang veel meer bied. Sociaal zijn wordt bijna gezien als hulp nodig hebben omdat je het niet kan.quote:Op zondag 26 april 2009 02:13 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Tja... Het is soms een beetje wennen inderdaad
Ach, over het algemeen is het hier goed te doen hoor! En daar?
Oke, dat is hier wel andersquote:Op zondag 26 april 2009 02:17 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Hier in Almere zijn de mensen erg op zichzelf. Ze denken niemand nodig te hebben en handelen daarna. Ze vergeten dat het niet gaat om iemand nodig te hebben maar dat een sociale omgang veel meer bied. Sociaal zijn wordt bijna gezien als hulp nodig hebben omdat je het niet kan.
Sociaal zijn is leuk, geeft plezier en meer waarde aan het leven. Kennelijk zijn vele hier niet pienter genoeg voor om dit te begrijpen
Heel leuk & mooi gedaan!quote:Op zondag 26 april 2009 02:22 schreef DieBoard het volgende:
Is mijn nichtjeHad die straatnaambord voor haar verjaardag gegeven.
Had het domein Fenna.org al een tijdje in mijn bezit zonder dat mijn zus er van af wist. Bij het bord dacht ik van laat ik Fenna.org er bij zetten aan gezien dat bord vast lang mee gaat
Moest er alleen nog een site op zetten en vullen met materiaalWel aardig gelukt denk ik
Ja, die valt er nu een beetje buiten!quote:Op zondag 26 april 2009 02:23 schreef DieBoard het volgende:
Me zus zei dat niemand kon reageren dus had ik die shoutbox geplaatst. Moet hem alleen nog fatsoeneren zodat deze bij de site past
Daar zat ik net ook opquote:Op zondag 26 april 2009 02:26 schreef DieBoard het volgende:
Mn eigen site is [url=http://www.dieselboy.nl,]www.dieselboy.nl[/url] Niet echt veel te zien behalve de series die ik super vindt
Moet er nog veel aan doen, maar ja wanneer. Wou er net aan werken maar kan jouw chats niet weerstaan.
Mijn nicht werd dertig, dus ik had een feestjequote:Op zondag 26 april 2009 02:28 schreef DieBoard het volgende:
En wat brengt jouw hier vanavond, is er nog een leuke avond geweest?
Was zelf even een biertje bij een vriend drinken. Hij heeft een klein prinsje die morgen wakker wordt dus kon het niet te laat maken.
Ahh zo is de url werekend. Echt lastig tegenwoordigquote:Op zondag 26 april 2009 02:26 schreef DieBoard het volgende:
Mn eigen site is http://www.dieselboy.nl Niet echt veel te zien behalve de series die ik super vindt
Moet er nog veel aan doen, maar ja wanneer. Wou er net aan werken maar kan jouw chats niet weerstaan.
Ik snapte je tekstquote:Op zondag 26 april 2009 02:30 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Ahh zo is de url werekend. Echt lastig tegenwoordig
Ja zekerquote:Op zondag 26 april 2009 02:29 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mijn nicht werd dertig, dus ik had een feestjeBen nu wel moe & ik wil wel slapen, maar ook weer niet
Lekker handig he?
Ik ga ook lekker uitslapenquote:Op zondag 26 april 2009 02:33 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Ja zeker![]()
Je hoeft er verder ook niet vroeg uit neem ik aan. Ik zal zelf 12uur mn bed uit stappen denk ik
Tenzij ik niet verder kan slapen
Hoe kan ik het ook fout doenquote:
Is goed meid, valt weinig te zien op je mobiel aangezien er verder niemand isquote:Op zondag 26 april 2009 02:34 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ga ook lekker uitslapenHeeeerlijk!
Ik ga de laptop trouwens afsluiten. Het ligt/hangt niet meer zo lekker
Kijk zo wel even via mijn gsm
Goedemorgen Dreamer!quote:
Een goedemorgen MNRquote:
En dan vraag ik me af....... waarom nog wel je boxer?quote:Op zondag 26 april 2009 09:05 schreef zbbrox het volgende:
spierpijn
moggeh!
ik blijf minstens tot een uur of 1300 lekker in mn boxer rondlopen
quote:
Typisch dat jullie samenopgestaan zijn... Weet je zeker dat je hem naar huis gebracht hebt gisteren MNR?quote:Op zondag 26 april 2009 09:05 schreef zbbrox het volgende:
spierpijn
moggeh!
ik blijf minstens tot een uur of 1300 lekker in mn boxer rondlopen
omdat ik die al aan had.. why change a winning formula?quote:Op zondag 26 april 2009 09:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
En dan vraag ik me af....... waarom nog wel je boxer?
Mogguh snuitjequote:Op zondag 26 april 2009 09:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Goedemorgen Dreamer!
[..]
Een goedemorgen MNR
[..]
En dan vraag ik me af....... waarom nog wel je boxer?
Ja, nu je het zegt... Damn, val door de mand. Check mijn IP maar. Brox heeft een laptopje voor me klaar gezetquote:Op zondag 26 april 2009 09:15 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
[..]
Typisch dat jullie samenopgestaan zijn... Weet je zeker dat je hem naar huis gebracht hebt gisteren MNR?
En zbbrox: waar komt die spierpijn vandaan? Was de middag in scheveningen zo inspannend?
quote:Op zondag 26 april 2009 09:15 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
[..]
Typisch dat jullie samenopgestaan zijn... Weet je zeker dat je hem naar huis gebracht hebt gisteren MNR?
En zbbrox: waar komt die spierpijn vandaan? Was de middag in scheveningen zo inspannend?
Altijd proberen jezelf te verbeterenquote:Op zondag 26 april 2009 09:15 schreef zbbrox het volgende:
[..]
omdat ik die al aan had.. why change a winning formula?
Haha, dit schept verwarringquote:Op zondag 26 april 2009 09:17 schreef zbbrox het volgende:
[..]mnr was heel netjes
![]()
gisterochtend getraind
schouders, biceps
Dat ligt aan het belangquote:Op zondag 26 april 2009 09:17 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Altijd proberen jezelf te verbeteren
ja ik probeer enigszins discreet te zijn.. anders krijgen we boze mensen enzo, vol jaloezie.quote:
nu gaat het om andermans belang, en wel van de buurvrouw. Gun haar ook eens een fijne zondag...quote:
zoooooooooooo echt wel!quote:Op zondag 26 april 2009 09:23 schreef zbbrox het volgende:
[..]
ja ik probeer enigszins discreet te zijn.. anders krijgen we boze mensen enzo, vol jaloezie.
die is naar de kerkquote:Op zondag 26 april 2009 09:23 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
nu gaat het om andermans belang, en wel van de buurvrouw. Gun haar ook eens een fijne zondag...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |