quote:Op zondag 26 april 2009 01:18 schreef Nouk84 het volgende:
Ik ga maar slapen, hier nog langer tegen vechten heeft geen zin. Ik verlang naar mijn bed
Slaap lekker!
Het is niet zo moeilijk hoorquote:
quote:Op zondag 26 april 2009 01:18 schreef Nouk84 het volgende:
Ik ga maar slapen, hier nog langer tegen vechten heeft geen zin. Ik verlang naar mijn bed
Slaap lekker!
klopt heb je ook gelijk in nouk...quote:Op zondag 26 april 2009 01:18 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Het is niet zo moeilijk hoorEn als je het niet probeert, zul je het nooit weten. Altijd mensen die je kunnen helpen als het niet goed is gegaan.
nee heb mn eigen pakje.. jeweetschtogggghquote:Op zondag 26 april 2009 01:14 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Lekkerwil jij er ook eentje bietsen?
Trustequote:Op zondag 26 april 2009 01:19 schreef Nouk84 het volgende:
Lang geleden dat ik zo verrot mijn bed in ben gegaan.Ciao!
quote:Op zondag 26 april 2009 01:20 schreef zbbrox het volgende:
[..]
nee heb mn eigen pakje.. jeweetschtoggggh
haha ja dat doet ie goedquote:
Ik ben ook al moe aan het worden. Gek he na zo'n drukke dag:)quote:Op zondag 26 april 2009 01:24 schreef MNR het volgende:
Hehe, ik ga ook zo pitten. Begin nu een klein beetje moe te worden.
Maar nog wachten tot de filmpjes binnen zijn.
Cool, als hij eenmaal werkend is moet ie wel even geshowed worden hier he!quote:Op zondag 26 april 2009 01:24 schreef zbbrox het volgende:
* zbbrox is telefoontje aan het instellen en chocolaatjes aan het munchen
Truste brox!quote:Op zondag 26 april 2009 01:34 schreef zbbrox het volgende:
Iedereen smeert m.
No fun partying alone.
ook naar bed.. smssletten
NN yall
Auto jij en ik, en dat 2 keer waarschijnlijkquote:Op zondag 26 april 2009 01:43 schreef DieBoard het volgende:
Ja ze gingen allemaal weg idd. Maar niet iedereen slaapt want er waren zeker 6 views bijgekomen zonder reactie
Heb je jezelf aangeschoten:P toch niet in je eentje zeker?quote:Op zondag 26 april 2009 01:45 schreef automatic_ het volgende:
Ik ben een beetje.... aangeschoten?
Zijn er vandaag veel foto's gemaakt?
Oooo lekker!quote:Op zondag 26 april 2009 01:46 schreef DieBoard het volgende:
Mijn dag kan niet meer stuk, heb half 4 nog 3 Defqon1 kaarten weten te bemachtigen!
Almeree Strand, in tha sun! (hoop ik)
Oke jammer! Maar fijn dat het leuk wasquote:Op zondag 26 april 2009 01:46 schreef djayzz het volgende:
[..]
Heb je jezelf aangeschoten:P toch niet in je eentje zeker?
En volgens mij hebben maar weinig mensen foto's gemaakt.
Nee, ik refresh alleen "Mijn actieve topics" dus ik was het niet.quote:Op zondag 26 april 2009 01:44 schreef djayzz het volgende:
[..]
Auto jij en ik, en dat 2 keer waarschijnlijk
Ja, het was echt heel leuk:) Ook nog met drie superleuke singles in de cabrio geredenquote:Op zondag 26 april 2009 01:47 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oke jammer! Maar fijn dat het leuk was
Ik las het inderdaadquote:Op zondag 26 april 2009 01:48 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ja, het was echt heel leuk:) Ook nog met drie superleuke singles in de cabrio gereden![]()
Ik heb trouwens nog wel enkele stiekeme foto's van Noukquote:Op zondag 26 april 2009 01:47 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oke jammer! Maar fijn dat het leuk was
Haha, die hoef ik niet hoor.... Maak ik morgen zelf welquote:Op zondag 26 april 2009 01:48 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik heb trouwens nog wel enkele stiekeme foto's van Nouk
Weinig? hmm.quote:Op zondag 26 april 2009 01:46 schreef djayzz het volgende:
[..]
Heb je jezelf aangeschoten:P toch niet in je eentje zeker?
En volgens mij hebben maar weinig mensen foto's gemaakt.
Haha, kunnen we uitwisselenquote:Op zondag 26 april 2009 01:49 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha, die hoef ik niet hoor.... Maak ik morgen zelf wel
Nee, ze waren allemaal bang dat hun haar niet goed zat, en dat ze niet goed op de foto kwamen enzo. maarja. Wel vet gezellig iig.quote:Op zondag 26 april 2009 01:49 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Weinig? hmm.
Ik was er niet bij, maar je zou denken dat er wel iemand liep te knallen met een camera
Ik zou twee jaar terug gaan, maar toen was ik nogal ziekquote:Op zondag 26 april 2009 01:50 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Zekers! Was je er een keer heen geweest? Net vakantie met het de zon en het strand!
Ik ga geen foto's maken hoorquote:Op zondag 26 april 2009 01:49 schreef djayzz het volgende:
[..]
Haha, kunnen we uitwisselen
(weet alleen niet of nouk daar blij mee zal zijn...)
quote:Op zondag 26 april 2009 01:51 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik zou twee jaar terug gaan, maar toen was ik nogal ziek![]()
[..]
Ik ga geen foto's maken hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |