Ja zekerquote:Op zondag 26 april 2009 02:29 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mijn nicht werd dertig, dus ik had een feestjeBen nu wel moe & ik wil wel slapen, maar ook weer niet
Lekker handig he?
Ik ga ook lekker uitslapenquote:Op zondag 26 april 2009 02:33 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Ja zeker![]()
Je hoeft er verder ook niet vroeg uit neem ik aan. Ik zal zelf 12uur mn bed uit stappen denk ik
Tenzij ik niet verder kan slapen
Hoe kan ik het ook fout doenquote:
Is goed meid, valt weinig te zien op je mobiel aangezien er verder niemand isquote:Op zondag 26 april 2009 02:34 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ga ook lekker uitslapenHeeeerlijk!
Ik ga de laptop trouwens afsluiten. Het ligt/hangt niet meer zo lekker
Kijk zo wel even via mijn gsm
Goedemorgen Dreamer!quote:
Een goedemorgen MNRquote:
En dan vraag ik me af....... waarom nog wel je boxer?quote:Op zondag 26 april 2009 09:05 schreef zbbrox het volgende:
spierpijn
moggeh!
ik blijf minstens tot een uur of 1300 lekker in mn boxer rondlopen
quote:
Typisch dat jullie samenopgestaan zijn... Weet je zeker dat je hem naar huis gebracht hebt gisteren MNR?quote:Op zondag 26 april 2009 09:05 schreef zbbrox het volgende:
spierpijn
moggeh!
ik blijf minstens tot een uur of 1300 lekker in mn boxer rondlopen
omdat ik die al aan had.. why change a winning formula?quote:Op zondag 26 april 2009 09:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
En dan vraag ik me af....... waarom nog wel je boxer?
Mogguh snuitjequote:Op zondag 26 april 2009 09:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Goedemorgen Dreamer!
[..]
Een goedemorgen MNR
[..]
En dan vraag ik me af....... waarom nog wel je boxer?
Ja, nu je het zegt... Damn, val door de mand. Check mijn IP maar. Brox heeft een laptopje voor me klaar gezetquote:Op zondag 26 april 2009 09:15 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
[..]
Typisch dat jullie samenopgestaan zijn... Weet je zeker dat je hem naar huis gebracht hebt gisteren MNR?
En zbbrox: waar komt die spierpijn vandaan? Was de middag in scheveningen zo inspannend?
quote:Op zondag 26 april 2009 09:15 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
[..]
Typisch dat jullie samenopgestaan zijn... Weet je zeker dat je hem naar huis gebracht hebt gisteren MNR?
En zbbrox: waar komt die spierpijn vandaan? Was de middag in scheveningen zo inspannend?
Altijd proberen jezelf te verbeterenquote:Op zondag 26 april 2009 09:15 schreef zbbrox het volgende:
[..]
omdat ik die al aan had.. why change a winning formula?
Haha, dit schept verwarringquote:Op zondag 26 april 2009 09:17 schreef zbbrox het volgende:
[..]mnr was heel netjes
![]()
gisterochtend getraind
schouders, biceps
Dat ligt aan het belangquote:Op zondag 26 april 2009 09:17 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Altijd proberen jezelf te verbeteren
ja ik probeer enigszins discreet te zijn.. anders krijgen we boze mensen enzo, vol jaloezie.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |