twee negatieven maken een positiefquote:Op zondag 26 april 2009 10:29 schreef djayzz het volgende:
[..]
Nou nou, dat wordt nog gezellig in Rotterdam, 2 kuthumeuren bij elkaar
quote:Op zondag 26 april 2009 10:30 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Gelukkig val je in Rotterdam niet op met zo'n humeur
Gisteren heeft al meerdere malen de revue gepasseerd in mijn hoofd en daarom maak ik me druk om wat mensen van me denken.quote:Op zondag 26 april 2009 10:40 schreef MNR het volgende:
[..]
Dat klinkt vaag. Kun je het iets meer toelichten? Als je dat wilt.
Zo ver was ikquote:Op zondag 26 april 2009 10:41 schreef Civilian het volgende:
Dat houdt in dat ik een modje ben op de Frontpage
Maar lekker genieten van 't leven is altijd goed!
maakt mij altijd vrolijk als ik een beetje een noukmoment hebquote:Op zondag 26 april 2009 10:43 schreef MNR het volgende:
@Brox: wat een vet YouTube filmpje. Zoveel waarheid!
Wauw man.
haha ik heb nog geen sms gezien hoorquote:Op zondag 26 april 2009 10:40 schreef zbbrox het volgende:
[..]
De eerste sms is al verstuurd.
Maar het nummerbehoud is nog even een raadsel hoe dat in zn werking gaat. Ben weer eens te.. gemakzuchtig om even niet muziek te luisteren, te pmmen, skydrive te verkennen, een docu te kijken, te fokken en van alles anders te doen dan even op de tmobile site te kijken en rustig op bed mn telefoontje te installeren.
isuck
quote:Op zondag 26 april 2009 10:44 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Gisteren heeft al meerdere malen de revue gepasseerd in mijn hoofd en daarom maak ik me druk om wat mensen van me denken.
Dat is hetzelfde als wat je net zei, maar dan anders opgeschrevenquote:Op zondag 26 april 2009 10:44 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Gisteren heeft al meerdere malen de revue gepasseerd in mijn hoofd en daarom maak ik me druk om wat mensen van me denken.
Dat ken ik.... maar als jij je er al druk over maakt... hoe zwaar moet ik het dan hebben? ik was gewoon TE druk en TE melig gister.... af en toe heb ik het idee dat mensen me gestoort vinden dan hahaquote:Op zondag 26 april 2009 10:44 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Klopt, maar íets duidelijkerquote:Op zondag 26 april 2009 10:47 schreef MNR het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde als wat je net zei, maar dan anders opgeschreven
Wel meid, wat ik je mee kan geven is dit: wat denk je dat andere mensen over je denken? En is dat waar? Als het niet waar is, gooi het dan van je af. Je hele leven lang zullen mensen dingen over je denken, vooroordelen hebben.
Is het waar? Kijk er dan naar en doe er iets mee.
En tot slot: toets het eens. Is het echt zo wat je denkt? Of is het iets dat je zelf hebt bedacht?
Good luch with it. In beide gevallen is het een mooi iets om uit te zoeken
quote:
Maar dat is een leuk iets! Je was lekker adrem en gaf leuke reacties...quote:Op zondag 26 april 2009 10:49 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Dat ken ik.... maar als jij je er al druk over maakt... hoe zwaar moet ik het dan hebben? ik was gewoon TE druk en TE melig gister.... af en toe heb ik het idee dat mensen me gestoort vinden dan haha
morguhh Qquote:Op zondag 26 april 2009 10:51 schreef Q. het volgende:
Goeiemorgen! Stappen was echt heel erg tof!En nu ben ik moe, mn voeten doen pijn.
.
Ja ok dat wel... maar ging af en toe wel te ver volgens mij haha maar de meeste mensen weten niet dat ik ook een serieuze kant heb en op zich is dat wel jammer....quote:Op zondag 26 april 2009 10:50 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Maar dat is een leuk iets! Je was lekker adrem en gaf leuke reacties...
ik ben tam.quote:Op zondag 26 april 2009 10:39 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik maak me druk om wat mensen van me denken... Dat wilde ik niet meer doen..
[..]
Als iemand oprecht geinteresseerd in je is, komen ze vanzelf een keer die kant van je tegenquote:Op zondag 26 april 2009 10:54 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Ja ok dat wel... maar ging af en toe wel te ver volgens mij haha maar de meeste mensen weten niet dat ik ook een serieuze kant heb en op zich is dat wel jammer....
Iedereen heeft wel een serieuze kantquote:Op zondag 26 april 2009 10:54 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Ja ok dat wel... maar ging af en toe wel te ver volgens mij haha maar de meeste mensen weten niet dat ik ook een serieuze kant heb en op zich is dat wel jammer....
Hey tam beestje, zijn jay (maar dan met d ervoor een zz erachter) en jij al bezig met oplossing voor uploaden?quote:
Mooi, dat het stappen tof was! Hoe ben je naar huis gegaan?quote:Op zondag 26 april 2009 10:51 schreef Q. het volgende:
Goeiemorgen! Stappen was echt heel erg tof!En nu ben ik moe, mn voeten doen pijn.
.
Q. z'n kat belt zomaar mensen opquote:Op zondag 26 april 2009 10:51 schreef Q. het volgende:
.
jij hebt geen beltegoed.. dus dan kan je ook niet ontvangenquote:Op zondag 26 april 2009 10:45 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
haha ik heb nog geen sms gezien hoor
blijkbaar lopend... ze voeten doen pijnquote:Op zondag 26 april 2009 10:55 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Mooi, dat het stappen tof was! Hoe ben je naar huis gegaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |