Dit "nieuwe" patent werd een jaar geleden al geshowed. Dus echt nieuw is het niet...quote:Op zondag 3 mei 2009 14:58 schreef Wessiej het volgende:
Sony en hun nieuwe patent
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alsnog is het om uit te lachen.quote:Op zondag 3 mei 2009 15:24 schreef Fallen het volgende:
[..]
Dit "nieuwe" patent werd een jaar geleden al geshowed. Dus echt nieuw is het niet...
Boeiend, het is een concept. Na het concept wordt een prototype gemaakt en daarna nog een stuk of twee en dan pas de echte release. Wat ik belangrijker vind ik de werking van het geheel.quote:Op zondag 3 mei 2009 15:27 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Alsnog is het om uit te lachen.
En dit patent is nu ook geregistreerd, oftewel ze gaan er wat mee doen (ga ik van uit).
Oftewel:
quote:Op zondag 3 mei 2009 15:32 schreef Fallen het volgende:
[..]
Boeiend, het is een concept. Na het concept wordt een prototype gemaakt en daarna nog een stuk of twee en dan pas de echte release. Wat ik belangrijker vind ik de werking van het geheel.
Uit deze plaatjes snap ik wel het idee en volgens mij is dat helemaal niet verkeerd bedacht.
quote:Op zondag 3 mei 2009 16:08 schreef SuperFruitig het volgende:
Wes heeft duidelijk geen kaas gegeten van product/interactie ontwerp
Wel schattig hoor Wes
En na Uncharted 2 MP wederom een dikke "DO NOT WANT".quote:Op zondag 3 mei 2009 14:58 schreef Wessiej het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 3 mei 2009 17:23 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
En na Uncharted 2 MP wederom een dikke "DO NOT WANT".
[ afbeelding ]
In plaats van zelf inovatief te zijn en goede games te ontwikkelen probeert Sony ons MP (Xbox Live is immers succesvol) en waggle controls (de Wii doet het ook goed) door de strot te douwen?
Oh ja, dus multiplayer heeft Sony gejat van Microsoft Xbox?quote:Op zondag 3 mei 2009 17:23 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
In plaats van zelf inovatief te zijn en goede games te ontwikkelen probeert Sony ons MP (Xbox Live is immers succesvol) en waggle controls (de Wii doet het ook goed) door de strot te douwen?
Volgens mij komt sony met de mp van uncharted de vraag van de community tegemoet (enkele lieden hier uitgezonderd).quote:Op zondag 3 mei 2009 17:23 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het beste product van Sony to nu toequote:Op zondag 3 mei 2009 15:19 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Camera ziet wel hoe groot de tieten van die vrouw zijn
Tegenmoet aan het gejank van een kleine luidruchtige minderheid die vindt dat elke game MP moet hebben om vervolgens na 1 uur spelen weer af te druipen richting CoD4/Halo 3/Killzone 2.quote:Op zondag 3 mei 2009 17:43 schreef Renzokuken het volgende:
Volgens mij komt sony met de mp van uncharted de vraag van de community tegemoet (enkele lieden hier uitgezonderd).
quote:Op zondag 3 mei 2009 18:25 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Tegenmoet aan het gejank van een kleine meerderheid die vindt dat elke game MP moet hebben om vervolgens na 1 uur spelen weer af te druipen richting CoD4/Halo 3.
quote:Op zondag 3 mei 2009 18:25 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Tegenmoet aan het gejank van een kleine meerderheid die vindt dat elke game MP moet hebben om vervolgens na 1 uur spelen weer af te druipen richting CoD4/Halo 3.
Tijdens het spelen van Uncharted had ik niet echt de gedachte "wow, ik zou willen dat ik dit spel in deathmatch kon spelen".
Als mensen massaal de mp van CoD4/Halo3/Killzone 2 spelen betekend dat dus dat er een grote vraag is naar de mp van shooters en komt sony dus door het inbouwen van een mp niet tegemoet aan slechts een MINDERHEID.quote:Op zondag 3 mei 2009 18:25 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Tegenmoet aan het gejank van een kleine luidruchtige minderheid die vindt dat elke game MP moet hebben om vervolgens na 1 uur spelen weer af te druipen richting CoD4/Halo 3/Killzone 2.
Doe het fatsoenlijk of doe het niet, bij 9 van de 10 spellen gaat het gewoon fout.quote:Op zondag 3 mei 2009 18:45 schreef Renzokuken het volgende:
[..]
Als mensen massaal de mp van CoD4/Halo3/Killzone 2 spelen betekend dat dus dat er een grote vraag is naar de mp van shooters en komt sony dus door het inbouwen van een mp niet tegemoet aan slechts een MINDERHEID.
We houden de topics in leven ja. Dat klopt.quote:Op zondag 3 mei 2009 07:59 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat jij laat was! Je lijkt normaliter met je multi game nieuws posts op een eenmansbedrijf waar meerdere mensen werken.
Wat moet die anders zeggen dan?quote:Op zondag 3 mei 2009 19:09 schreef Gkhn het volgende:
En trouwens, de maker van U2 heeft zelf gezegd dat ze de online als extraatje bij hebben gedaan, er is nog altijd genoeg aandacht aan de SP besteed.
quote:Op zondag 3 mei 2009 14:58 schreef Wessiej het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 3 mei 2009 22:49 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Boss-battle van chapter 3-3 Resident Evil op Professional![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
MP is leuk, maar ik echt ook veel waarde aan een goede degelijke SP ervaring. Wat dat betreft vind ik RE5 ook tegenvallen. Wel grappig om met z'n tweeen te spelen, maar ik had liever een SP zoals deel 4 gehad. Nu voelt het toch aan als een "net niet" Gears of War. En ik ben bang dat de co-op van U2 datzelfde gevoel bij me zal opwekken.quote:Op zondag 3 mei 2009 19:09 schreef Gkhn het volgende:
Mensen die zeuren omdat er een MP komt hebben geen vrienden om het mee te spelen.
weee-weee. boefuckinghoo.
Die heb ik al, bij SP games wil je juist een NIEUWE ervaring.quote:Dan koop je t niet en ga je lekker de 1ste deel nog een keer doen.
Gelul. Wat moeten ze anders zeggen? U2 heeft een budget. En dat hebben ze nu verdeelt tussen SP en MP. Dat geld had ook besteed kunnen worden aan het uitbreiden van de SP.quote:Je hoeft niet online te gaan. Niemand dwingt je. Van mij part mag je de blu-ray vernietigen nadat je de SP uit hebt gespeeld. En trouwens, de maker van U2 heeft zelf gezegd dat ze de online als extraatje bij hebben gedaan, er is nog altijd genoeg aandacht aan de SP besteed.
En hier is waar je fout gaat. De co-op van Uncharted 2 is namelijk een volledig aparte mode! De singleplayer is volledig singleplayer. Wil je co-open, dan speel je die in aparte levels die je in de singleplayer niet tegenkomt. Het zal dus niet hetzelfde probleem gaan geven als in RE5!quote:Op maandag 4 mei 2009 08:28 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
MP is leuk, maar ik echt ook veel waarde aan een goede degelijke SP ervaring. Wat dat betreft vind ik RE5 ook tegenvallen. Wel grappig om met z'n tweeen te spelen, maar ik had liever een SP zoals deel 4 gehad. Nu voelt het toch aan als een "net niet" Gears of War. En ik ben bang dat de co-op van U2 datzelfde gevoel bij me zal opwekken.
[..]
Die heb ik al, bij SP games wil je juist een NIEUWE ervaring.
[..]
Gelul. Wat moeten ze anders zeggen? U2 heeft een budget. En dat hebben ze nu verdeelt tussen SP en MP. Dat geld had ook besteed kunnen worden aan het uitbreiden van de SP.
quote:Op zondag 3 mei 2009 19:09 schreef Gkhn het volgende:
Mensen die zeuren omdat er een MP komt hebben geen vrienden om het mee te spelen.
weee-weee. boefuckinghoo.
Hij kan moeilijk zeggen dat het ten koste gaat van de single player. Maar dat gaat het natuurlijk wel, want ze hadden die extra lui ook in kunnen zetten om het spel langer te maken. Of mooier.quote:
Hij staat eindelijk voor schappelijk prijsje op ebay dus er is inmiddels ook een versie op weg naar mijquote:Op donderdag 30 april 2009 22:46 schreef Deacon_Tigra het volgende:
<knip>
Vette online assasin shit![]()
![]()
Demon Souls
[ afbeelding ]
Nice! Mijn versie komt waarschijnlijk volgende week binnen... net als ik een weekje op vakantie benquote:Op maandag 4 mei 2009 14:29 schreef merino het volgende:
[..]
Hij staat eindelijk voor schappelijk prijsje op ebay dus er is inmiddels ook een versie op weg naar mij
Ben heel benieuwd naar je bevindingen!quote:Op maandag 4 mei 2009 14:29 schreef merino het volgende:
[..]
Hij staat eindelijk voor schappelijk prijsje op ebay dus er is inmiddels ook een versie op weg naar mij
Waar? En wat is dan 'redelijk' ?quote:Op maandag 4 mei 2009 14:29 schreef merino het volgende:
[..]
57 euro inclusief verzendkosten.quote:
Doe es een linkje danquote:Op maandag 4 mei 2009 15:56 schreef merino het volgende:
[..]
57 euro inclusief verzendkosten.
En dat is redelijk omdat hij bij YesAsia 51 euro kost inclusief verzendkosten en hij bij YesAsia nog tot eind mei in de backorder staat (bij alle websites staat er een backorder op het spel).
Een week terug stond het spel nog voor 75 euro op ebay
SCEJ is de shitquote:Op maandag 4 mei 2009 16:07 schreef Gkhn het volgende:
Hoezo zijn er zoveel onbekende spellen in het verre oosten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
Het zal me niet verbazen. Werd er in Burnout Paradise niet zijdelings naar SSX verwezen?quote:Op maandag 4 mei 2009 19:08 schreef marcek het volgende:
\'Nieuwe grote titels zullen aangekondigd worden op de E3\'
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En dan doel ik op het ssx gerucht
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zal vast wel weer bij een gerucht blijven![]()
Maar komop EA het zou onderhand wel is tijd worden
Niet meegekregen.quote:Op maandag 4 mei 2009 19:20 schreef Fallen het volgende:
[..]
Het zal me niet verbazen. Werd er in Burnout Paradise niet zijdelings naar SSX verwezen?
Van mij mag het ook wel...quote:Op maandag 4 mei 2009 19:35 schreef marcek het volgende:
[..]
Niet meegekregen.
Maar had ik al gemeld dat ik het best welzou vinden ?
quote:
Serieus antwoord:quote:Op zondag 26 april 2009 18:52 schreef Gkhn het volgende:
Hoe krijg je t stof dat in de ps3 zit eruit?
Wut? Kan dit soort dingen al? En bij meer games?quote:Op woensdag 29 april 2009 23:28 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Coolheb net 2 items gewonnen omdat ik 1e ben geworden met F1 en poker in de EA space van Home
![]()
Zou nog toffer zijn als ik ergens terug kan vinden wat ik gewonnen heb
#edit
Ik heb een Formula 1 + I love poker shirt gewonnen![]()
*trots rondloopt in Home![]()
Je weet toch wel dat je alleen in Home die dingen krijgt hequote:Op maandag 4 mei 2009 23:00 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Wut? Kan dit soort dingen al? En bij meer games?
Ja maar wist niet dat het unlocken via spellen al kon, kan je ook al letterlijk trophies in je huis zetten zoals ooit gezegd werd enz?quote:Op maandag 4 mei 2009 23:33 schreef robbolo het volgende:
[..]
Je weet toch wel dat je alleen in Home die dingen krijgt he
Ik heb geloof ik wat Home items gekregen door singstar trophiesquote:Op maandag 4 mei 2009 23:00 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Wut? Kan dit soort dingen al? En bij meer games?
quote:Op maandag 4 mei 2009 23:55 schreef Deacon_Tigra het volgende:
JONGENS HET ONMOGELIJKE IS GEBEURD !!![]()
![]()
ik ben al langere tijd bezig geweest via het programma vermist.
Maar ik heb ze eindelijk gevonden, mijn lang verloren zus![]()
Zie hier onze foto, en check gelijk mijn stoere shirt![]()
Ze was net zo verbaasd als mij, en we liepen zo langs elkaar !!!
Zeg nou zelf, zijn we geen enig stel![]()
[ afbeelding ]
@ delano
ik heb al 3 statue's van Resident Evilin mijn huizen staan, kom maar eens checken
![]()
quote:Op maandag 4 mei 2009 23:55 schreef Deacon_Tigra het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
@ delano
ik heb al 3 statue's van Resident Evilin mijn huizen staan, kom maar eens checken
![]()
Dit zijn wel hele goedkope bruistabletten zeg. Mijn hemel.quote:Op maandag 4 mei 2009 23:55 schreef Deacon_Tigra het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
@ delano
![]()
Hm, de meeste reacties op t filmpje zijn niet zo positief.quote:Op maandag 4 mei 2009 22:55 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Serieus antwoord:
Ik doe dit regelmatig en het helpt nogal (sneller opstarten!, minder herrie!), al heeft de 40gb versie een makkelijkere manier (eject knop inhouden en schakelaar achterop aanzetten)
quote:hot air continues to circulate through the system and the fans attempt to compensate - going all the way up to its highest speeds to desperately cool down. In effect, youre suffocating your console.
?quote:Worst idea EVER! You NEED to take this DOWN!!!! You realize that it's slowly speeding up the fans because you're BLOCKING THE EXHAUST!! The air is being taken in from the BACK, and sent OUT from THE TOP! Why would Sony program an overheat warning for a test?? No sense is being considered. If you know computers, its obvious.
I know, wordt al lang gezegd, maar hier heeft het alleen nog maar voor positieve dingen gezorgtquote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:44 schreef Gkhn het volgende:
[..]
Hm, de meeste reacties op t filmpje zijn niet zo positief.
[..]
[..]
?
quote:Hi, Ive done this method for my PS3 when it stopped working and now its working miles better.
quote:I've done it. it works, and it works like a bloody ant farm now. brilliant,
quote:This method works fine as the unit is only subjected to a brief period of hot air and is designed to cope with AT LEAST that.
quote:Picture living in a hot climate country in a low ventilated room with no CLEAR airways. The PS3 will cycle to at least the 3rd fan cycle on its own, ergo the unit is designed to reach fan cycle speed 4. The reason the overheating message comes up is because it is automatically designed to do that by default. It in NO WAY means the unit could be hot enough within the space of 30 seconds to cause it any harm.
Overigens is er voor de 40/80 gb gebruikers (huidige versies) een "veiligere" manier:quote:I just done it and it is faster
okay, tot in augustus!quote:
Maar serieus,.... hoe is dit dan te doen? Blijft je eventuele EXP behouden na sterven,... ga je sterker richting de vijanden en bazen die net je kont schopte?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:34 schreef Deacon_Tigra het volgende:
owja, het spel heeft geen checkpoints![]()
you die? you start over
dit dus...te weinig tijd en nog teveel games die ik uit wil spelen..quote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:29 schreef Fallen het volgende:
Als ik dit allemaal zo lees dan denk ik "Die moet ik hebben!" en dan bedenk ik me dat ik nog veel te veel games heb liggen die ik nog niet heb gespeeld, gecombineerd met eigenlijk veel te weinig tijd.... damn...
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:50 schreef KoosyNL het volgende:
Klinkt als een interessante game dat Demon Souls. Is die volledig in het engels?
Dat is verdomde snel! Dan zal mijn copietje ook wel gebracht worden vandaag!quote:
Ik moest er wel voor tekenen Griebusquote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:56 schreef Griebus het volgende:
[..]
Dat is verdomde snel! Dan zal mijn copietje ook wel gebracht worden vandaag!
Hmmm lastig als je nog moet werken..magoe daar is altijd wel wat op te vinden
Wanneer komt ie uit?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:19 schreef Cyberia18 het volgende:
MAG Interview van de Playstation Blog:
http://www.viddler.com/explore/sceablog/videos/336/
Klinkt echt goed.![]()
Wel fijn om te horen dat er géén maandelijkse kosten aan het spel vast zitten zoals eerder de ronde ging.
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:35 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Ik moest er wel voor tekenen Griebus
OMG. Dit klinkt als de Ninja Gaiden 2 die ik nooit heb gekregen!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:20 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Ok ,mijn bevindingen na een tijdje spelen
Het is een mix tussen Oblivion en de hardest moeilijkheidsgraad van Ninja Gaiden![]()
Tering,elke x als je dood gaat word je aan het begin van het level gezet,en ja, dat is soms echt een pokke end![]()
Maar het is goed te doen, als je maar de tijd neemt, en niet als een rambo gaat rushen
![]()
Ben zelf een Barbarian , en heb gelukkig mijn eerste mes gevonden![]()
Ik heb hieronder een verhaaltje gevonden wat het exact kan bewoorden
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:22 schreef Strolie75 het volgende:
Geef eens een link waar ik die game kan bestellen!
Het is weer tijd dat ik de hardcore gamer in mij naar boven haal! [ afbeelding ]
Succesquote:
1333 Gijsjes tellen tot 1333 ofzoquote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:49 schreef Strolie75 het volgende:
Eurogamer heeft zelfs een review.
http://www.eurogamer.net/articles/demons-souls-review?page=1
9/10
Overheen gelezen!quote:
Ja zoiets las ik,... wat is dat nu weer. Andere gamers die je reet komen schoppen? Met meerdere? WTF dan? Laat me lekker SP-en!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:11 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Mijn eerste Demon verslagen + trophy![]()
![]()
En ik ben weer levend, nu maar hopen dat niemand 'play the assasin' gaat spelen op me
Ja, niks voor mij ditquote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:39 schreef SocialDisorder het volgende:
Klinkt als een spel dat ik na 20 minuten uit pure frustratie door de kamer zou slingeren, om hem vervolgens weer in te stoppen... ik houd wel van dat soort automasochisme
en timed exclusive?!?!?quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:28 schreef SocialDisorder het volgende:
PS3 hoofdplatform Ghostbusters, krijgt exclusieve content
PS3 hoofdplatform
Exclusieve content
http://kotaku.com/5242106(...)ony-releases-delayedquote:Yesterday, Ghostbusters was being published by Atari, and was due to be released simultaneously on PS3, 360, PS2, Wii and DS. Today, in a strange move, that's no longer the case.
According to MCV, Sony has "negotiated a shock 11th-hour deal", whereby the PS3 and PS2 versions of the game will be released not by Atari, but by Sony Computer Entertainment. Those versions will be released on June 19, the same day that the film's due to out on Blu-Ray.
But what about the other versions? They'll still be published by Atari, but apparently the Sony deal includes a timed exclusivity clause, whereby the 360, Wii and DS versions will be delayed until "later in the year".
ik had hem al geupdate.quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:34 schreef Fallen het volgende:
[..]
en timed exclusive?!?!?
[..]
http://kotaku.com/5242106(...)ony-releases-delayed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |