quote:Op zondag 3 mei 2009 14:58 schreef Wessiej het volgende:
Sony en hun nieuwe patent
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit "nieuwe" patent werd een jaar geleden al geshowed. Dus echt nieuw is het niet...quote:Op zondag 3 mei 2009 14:58 schreef Wessiej het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alsnog is het om uit te lachen.quote:Op zondag 3 mei 2009 15:24 schreef Fallen het volgende:
[..]
Dit "nieuwe" patent werd een jaar geleden al geshowed. Dus echt nieuw is het niet...
Boeiend, het is een concept. Na het concept wordt een prototype gemaakt en daarna nog een stuk of twee en dan pas de echte release. Wat ik belangrijker vind ik de werking van het geheel.quote:Op zondag 3 mei 2009 15:27 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Alsnog is het om uit te lachen.
En dit patent is nu ook geregistreerd, oftewel ze gaan er wat mee doen (ga ik van uit).
Oftewel:
quote:Op zondag 3 mei 2009 15:32 schreef Fallen het volgende:
[..]
Boeiend, het is een concept. Na het concept wordt een prototype gemaakt en daarna nog een stuk of twee en dan pas de echte release. Wat ik belangrijker vind ik de werking van het geheel.
Uit deze plaatjes snap ik wel het idee en volgens mij is dat helemaal niet verkeerd bedacht.
quote:Op zondag 3 mei 2009 16:08 schreef SuperFruitig het volgende:
Wes heeft duidelijk geen kaas gegeten van product/interactie ontwerp
Wel schattig hoor Wes
En na Uncharted 2 MP wederom een dikke "DO NOT WANT".quote:Op zondag 3 mei 2009 14:58 schreef Wessiej het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 3 mei 2009 17:23 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
En na Uncharted 2 MP wederom een dikke "DO NOT WANT".
[ afbeelding ]
In plaats van zelf inovatief te zijn en goede games te ontwikkelen probeert Sony ons MP (Xbox Live is immers succesvol) en waggle controls (de Wii doet het ook goed) door de strot te douwen?
Oh ja, dus multiplayer heeft Sony gejat van Microsoft Xbox?quote:Op zondag 3 mei 2009 17:23 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
In plaats van zelf inovatief te zijn en goede games te ontwikkelen probeert Sony ons MP (Xbox Live is immers succesvol) en waggle controls (de Wii doet het ook goed) door de strot te douwen?
Volgens mij komt sony met de mp van uncharted de vraag van de community tegemoet (enkele lieden hier uitgezonderd).quote:Op zondag 3 mei 2009 17:23 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het beste product van Sony to nu toequote:Op zondag 3 mei 2009 15:19 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Camera ziet wel hoe groot de tieten van die vrouw zijn
Tegenmoet aan het gejank van een kleine luidruchtige minderheid die vindt dat elke game MP moet hebben om vervolgens na 1 uur spelen weer af te druipen richting CoD4/Halo 3/Killzone 2.quote:Op zondag 3 mei 2009 17:43 schreef Renzokuken het volgende:
Volgens mij komt sony met de mp van uncharted de vraag van de community tegemoet (enkele lieden hier uitgezonderd).
quote:Op zondag 3 mei 2009 18:25 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Tegenmoet aan het gejank van een kleine meerderheid die vindt dat elke game MP moet hebben om vervolgens na 1 uur spelen weer af te druipen richting CoD4/Halo 3.
quote:Op zondag 3 mei 2009 18:25 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Tegenmoet aan het gejank van een kleine meerderheid die vindt dat elke game MP moet hebben om vervolgens na 1 uur spelen weer af te druipen richting CoD4/Halo 3.
Tijdens het spelen van Uncharted had ik niet echt de gedachte "wow, ik zou willen dat ik dit spel in deathmatch kon spelen".
Als mensen massaal de mp van CoD4/Halo3/Killzone 2 spelen betekend dat dus dat er een grote vraag is naar de mp van shooters en komt sony dus door het inbouwen van een mp niet tegemoet aan slechts een MINDERHEID.quote:Op zondag 3 mei 2009 18:25 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Tegenmoet aan het gejank van een kleine luidruchtige minderheid die vindt dat elke game MP moet hebben om vervolgens na 1 uur spelen weer af te druipen richting CoD4/Halo 3/Killzone 2.
Doe het fatsoenlijk of doe het niet, bij 9 van de 10 spellen gaat het gewoon fout.quote:Op zondag 3 mei 2009 18:45 schreef Renzokuken het volgende:
[..]
Als mensen massaal de mp van CoD4/Halo3/Killzone 2 spelen betekend dat dus dat er een grote vraag is naar de mp van shooters en komt sony dus door het inbouwen van een mp niet tegemoet aan slechts een MINDERHEID.
We houden de topics in leven ja. Dat klopt.quote:Op zondag 3 mei 2009 07:59 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat jij laat was! Je lijkt normaliter met je multi game nieuws posts op een eenmansbedrijf waar meerdere mensen werken.
Wat moet die anders zeggen dan?quote:Op zondag 3 mei 2009 19:09 schreef Gkhn het volgende:
En trouwens, de maker van U2 heeft zelf gezegd dat ze de online als extraatje bij hebben gedaan, er is nog altijd genoeg aandacht aan de SP besteed.
quote:Op zondag 3 mei 2009 14:58 schreef Wessiej het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |