abonnement bol.com Unibet Coolblue
  zaterdag 25 april 2009 @ 23:58:56 #2
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_68380865
2-2 in Valencia is uiteindelijk helemaal geen beroerd resultaat, ben benieuwd of Real het morgen beter doet in Sevilla.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
pi_68380890
Kan iemand de topictitel even fixen, ben ic vergeten
Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.
pi_68380899
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 23:58 schreef Plato1980 het volgende:
2-2 in Valencia is uiteindelijk helemaal geen beroerd resultaat, ben benieuwd of Real het morgen beter doet in Sevilla.
Ik zie Madrid ook nog wel op de plaat gaan morgen..
Hoewel, ze zullen wel weer winnen met een hoop geluk in de 94e minuut.

Nu tegen Chelsea.. Pffff, wat een zwaar programma ook.
Gaat weer rete spannend worden.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_68380911
Gifje blijft mooi in de OP.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_68380935
quote:
Op zondag 26 april 2009 00:00 schreef MoneyTalks het volgende:
Kan iemand de topictitel even fixen, ben ic vergeten
Of gewoon die 'top' verwijderen.
Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
pi_68380955
quote:
Op zondag 26 april 2009 00:01 schreef venomsnake het volgende:
Gifje blijft mooi in de OP.
Geweldig ja.
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_68382780
Had Barcelona ook maar zo'n geweldige supersub als Platje.
pi_68384403
Pffff, zou onverdiend zijn als Barcelona de titel nou zou verliezen. Ik zie Real in ieder geval niet winnen van Sevilla vanavond, dus zo erg hoeft dit gelijkspel niet te zijn. En Valencia is natuurlijk niet slecht.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_68386671
quote:
Op zondag 26 april 2009 09:02 schreef RayMania het volgende:
Pffff, zou onverdiend zijn als Barcelona de titel nou zou verliezen. Ik zie Real in ieder geval niet winnen van Sevilla vanavond, dus zo erg hoeft dit gelijkspel niet te zijn. En Valencia is natuurlijk niet slecht.
Is ook zo, maar Real is wel bezig met wat sneaky overwinningen stiekem..Tegen Getafe hadden ze ook gewoon moeten verliezen..
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_68479826
0-0 dus.
Is ook haast geen doorkomen aan tegen een muur van verdedigers.
Eto'o had hem moeten maken, maar goed. Bojan trouwens ook.

Enige kans die Chelsea heeft gehad kwam door een blunder van Marquez.

Het zou me niets verbazen als Barcelona bij Chelsea meer kansen krijgt, kan me niet voorstellen dat Chelsea thuis ook zo laf gaat spelen. Ze hebben geen uitdoelpunt gemaakt, dat is een voordeel voor Barcelona.

Marquez geblesseerd en Puyol geschorst, dat is dan wel weer verrot.

Maar goed, eerst maar eens tegen Madrid. Die wedstrijd is voor mij 10x belangrijker.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_68479910
Pique speelde wel een hele sterke wedstrijd.
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_68480050
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 22:43 schreef _Mike_ het volgende:
Pique speelde wel een hele sterke wedstrijd.
Klopt!
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_68480103
Ik dacht dat Barça me eigenlijk niet meer zo veel zou doen, maar ik heb mezelf op zitten vreten tijdens die wedstrijd en ben nu nogal pissed off eigenlijk.
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_68480106
Chelsea speelde afbraakvoetbal en kreeg daarbij de hulp van de scheids. Barcelona zat niet goed in de wedstrijd, maar de scheids heeft meer gedaan dan heel Chelsea in de wedstrijd. Wat een ongelofelijk slechte scheids. Met zo'n niveau verbaast het me niet dat zelfs Pieter Vink nog Europees mag fluiten.
What a difference a day makes , twenty-four little hours....
pi_68480350
Maar Venom maak je niet druk, het komt goed op Stamford Bridge !
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_68480420
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 22:47 schreef _Mike_ het volgende:
Ik dacht dat Barça me eigenlijk niet meer zo veel zou doen, maar ik heb mezelf op zitten vreten tijdens die wedstrijd en ben nu nogal pissed off eigenlijk.
Ik heb zelden zo onrustig een pot zitten bekijken, mede door de verrichtingen van de scheids en de harde overtredingen van Chelsea.
What a difference a day makes , twenty-four little hours....
pi_68480460
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 22:51 schreef _Mike_ het volgende:
Maar Venom maak je niet druk, het komt goed op Stamford Bridge !
Ik heb er ook nog best vertrouwen in.
Chelsea zal moeten komen nu. Ik denk niet dat ze het kunnen maken om thuis ook met z'n allen te gaan verdedigen.

Die Duitse schieds was inderdaad een drama, wat een mafkees.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_68480509
Bojan

Man wat een misser.
pi_68480623


.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_68480680
Als het een scheurtje in zijn meniscus is dan ben je hem zeker 3 maanden kwijt..
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
  dinsdag 28 april 2009 @ 23:07:11 #22
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_68481007
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 22:54 schreef venomsnake het volgende:
Die Duitse schieds was inderdaad een drama, wat een mafkees.
Die vuile klootzak gaf Regillio Vrede ooit ten onrechte rood in Milaan .
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
pi_68481056
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 23:07 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Die vuile klootzak gaf Regillio Vrede ooit ten onrechte rood in Milaan .
Hier vergat ie t n paar keer, voornamelijk bij Chelsea klanten.
What a difference a day makes , twenty-four little hours....
  dinsdag 28 april 2009 @ 23:08:21 #24
128384 mcwops
gat in je glas
pi_68481058
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 23:07 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Die vuile klootzak gaf Regillio Vrede ooit ten onrechte rood in Milaan .
het zit je nog erg dwars he.


jammer Barca, r hadden er 2 in gemoeten, penantie Henry en kopbal Bojan
Niets zo moeilijk als het maken van een goede afspraak, behalve het nakomen
pi_68481691
Messi stelde mij nog wel het meest teleur. Zeker als je vooraf weet dat er min of meer een ''gehandicapte'' back tegenover je hebt.

Hij zwerfde maar wat rond, wou het meest onmogelijke doen (dat nog tegenover zo'n muur).
pi_68482711
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 23:27 schreef Cyberia18 het volgende:
Messi stelde mij nog wel het meest teleur. Zeker als je vooraf weet dat er min of meer een ''gehandicapte'' back tegenover je hebt.

Hij zwerfde maar wat rond, wou het meest onmogelijke doen (dat nog tegenover zo'n muur).
Messi is de laatste 2/3 wedstrijden een beetje uit zijn doen. Ik denk dat hij door het enorm aantal wedstrijden was hij heeft gespeeld dit seizoen, een beetje is uitgeblust. Althans, zo een indruk maakt hij op mij.

Tegen Valencia merkte ik al dat de machine op dit moment even hapert. Zal een doodzonde zijn als Barca op het moment dat de prijzen worden verdeeld, het gigantisch laat liggen.

Dat het vanavond een moeilijke pot zal zijn, had ik min of meer al voorspeld. Hiddink is een hele slimme coach en weet precies hoe je moet omgaan met ploegen die het vooral moeten hebben van de aanval.

Al met al blijf ik goede hoop houden dat Barca kampioen van Spanje en de CL zal worden.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_68482780
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 23:08 schreef Palau het volgende:

[..]

Hier vergat ie t n paar keer, voornamelijk bij Chelsea klanten.
Puyol ook hoor....
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_68483862


.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_68485411
Beetje jammer van Alves
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_68485417
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 22:57 schreef venomsnake het volgende:
[ afbeelding ]

.
Echt jammer voor hem.
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_68485431
gelukkig geen uitdoelpunt zullen we maar zeggen..
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_68485444
Teleurstellend, maarja, het was te verwachten als je tegen Chelsea en Hiddink speelt.
Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.
pi_68486524
quote:
Guardiola: 'We hebben goede indruk achtergelaten'

Chelsea stapte dinsdagavond in het Camp Nou als morele winnaar van het veld. Terwijl Barcelona de wedstrijd grotendeels domineerde, wachtten de Londenaren geduldig op een counter of een fout in de verdediging. Didier Drogba was dicht bij een doelpunt, maar Víctor Valdés was op zijn hoede. "In Londen moeten we met dezelfde instelling het veld opgaan", vertelde trainer Josep Guardiola na afloop.

"Het resultaat staat vast. Je kan in de voetballerij niet zeggen dat je eigenlijk meer had verdiend", stelde Guardiola op de persconferentie vast. "Chelsea wist hoe we zouden spelen en had zich daarop ingesteld met zes spelers in de verdediging. Ondanks dat we niet gescoord hebben, hebben we toch een goede indruk achtergelaten. In Londen zal onze instellingen niet veranderen, onze speelstijl evenmin. We hoeven niet in zak en as te zitten omdat we niet gescoord hebben. Ik ben trots op mijn spelers."

"Het is nooit makkelijk om goed te spelen als de opponent niet wil mee voetballen", sloot de oud-middenvelder af. "Europese wedstrijden als deze kunnen op kleine details worden beslist, en in dat aspect zat het ons helaas niet mee. We hebben de laatste maanden veel wedstrijden gewonnen en het zelfvertrouwen is nog altijd bijzonder groot. We spelen altijd om te winnen. Dat is onze stijl. En ook zaterdag tegen Real Madrid zullen we er alles aan doen om drie punten mee te nemen."

Xavi was na afloop minder politiek correct in zijn antwoorden. "Het is jammer dat Chelsea met zo'n speelstijl naar het Camp Nou komt. Ook het optreden van de leidsman (Wolfgang Stark, red.) was dubieus. Sommige overtredingen waren echt een gele kaart waard maar hij stond van alles toe. En vervolgens geeft hij Touré Yaya geel voor protesteren. Er was maar één ploeg die speelde om te winnen en dat waren wij. Het zogenaamde fair play dat wordt gepromoot was hier absoluut niet aanwezig."
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_68486567
Barca moet nu wel serieus de competitie gaan nemen. Geen tijd meer voor rust zoals de afgelopen periode.

Wat de scheids betreft vond ik dat hij de wedstrijd eigenlijk dood floot zonder op te treden.
pi_68493213
quote:
Op woensdag 29 april 2009 08:09 schreef Chadi het volgende:
Barca moet nu wel serieus de competitie gaan nemen. Geen tijd meer voor rust zoals de afgelopen periode.
Ik vind sowieso de competitie het belangrijkste dit seizoen.

Een ander probleem in de uitwedstrijd tegen Chelsea zal denk ik het veld zijn. Die is daar een stuk minder breed dan in Camp Nou. Betekent dus iets minder ruimte. Aan de andere kant zal Chelsea waarschijnlijk wel wat meer de aanval kiezen waardoor er voor Barcelona waarschijnlijk aanvallend wat meer mogelijkheden komen.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_68493484
quote:
Op woensdag 29 april 2009 02:19 schreef Chuck_Norris het volgende:
Beetje jammer van Alves
Wat precies??
Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.
pi_68493894
Keek net nog even het moment terug met die enorme kopkans van Bojan. Doodzonde. Met name omdat de voorzet van Alves zo geweldig was. Precies de juiste snelheid, hoogte en effect.
pi_68494117
quote:
Op woensdag 29 april 2009 12:04 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Ik vind sowieso de competitie het belangrijkste dit seizoen.
Hoezo? Omdat anders Madrid er met de titel aan de haal zal gaan? En dus groter gezichtsverlies?
pi_68495226
quote:
Op woensdag 29 april 2009 12:32 schreef JeroenV het volgende:

[..]

Hoezo? Omdat anders Madrid er met de titel aan de haal zal gaan? En dus groter gezichtsverlies?
Hoezo groter gezichtsverlies? Vergis je niet in het minimale puntverlies wat Real tot nu toe heeft geleden. Normaal gesproken word je met de punten die ze bij elkaar hebben geschraapt kampioen.

Ik ben het overigens met Venom eens. Ik zie ze liever de titel winnen dan de CL.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_68495456


Iemand enig idee welk nummer er vanaf 04:12 wordt gezongen? Ik hoor het dit seizoen toch wel veelvuldig en sindsdien is het niet meer uit mijn hoofd te krijgen.
pi_68496025
quote:
Op woensdag 29 april 2009 13:06 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Hoezo groter gezichtsverlies? Vergis je niet in het minimale puntverlies wat Real tot nu toe heeft geleden. Normaal gesproken word je met de punten die ze bij elkaar hebben geschraapt kampioen.

Ik ben het overigens met Venom eens. Ik zie ze liever de titel winnen dan de CL.
Het is erger als je de titel verspeelt, waar je het hele jaar goede kans op hebt gehad dan als je de CL niet wint, waar de kansen ongeveer gelijk zijn toch? Bovendien bedoel ik dat het mij erger lijkt de titel aan Real te verspelen dan de CL aan Chelsea
pi_68496428
quote:
Op woensdag 29 april 2009 13:26 schreef JeroenV het volgende:

[..]
Bovendien bedoel ik dat het mij erger lijkt de titel aan Real te verspelen dan de CL aan Chelsea
Dat dan weer wel ja
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  woensdag 29 april 2009 @ 13:44:33 #43
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_68496719
Jammer van gisteren .
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_68497902
quote:
Op woensdag 29 april 2009 12:32 schreef JeroenV het volgende:

[..]

Hoezo? Omdat anders Madrid er met de titel aan de haal zal gaan? En dus groter gezichtsverlies?
Gewoon omdat ik kampioen van Spanje worden nog steeds de mooiste prijs vind.
Als ik moest kiezen tussen de CL en La Liga zou ik voor de laatste kiezen.

Maar je moet nu vol voor beiden gaan.
quote:
Bovendien bedoel ik dat het mij erger lijkt de titel aan Real te verspelen dan de CL aan Chelsea
Dat sowieso .
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_68498484
quote:
Marquez onder het mes

BARCELONA - Barcelona-verdediger Rafael Marquez ondergaat zaterdag een operatie aan zijn knie. De Mexicaanse international raakte dinsdagavond in de eerste wedstrijd tegen Chelsea (0-0) in de halve finales van de Champions League geblessseerd.

Zowel de binnen- als buitenmeniscus is beschadigd. Marquez is zeker twee maanden uitgeschakeld en mist daardoor de rest van het seizoen.

Telegraaf
Zomaar ook ineens.

Misschien gaat het zware programma zijn tol eisen?
Ik vond Xavi ook vermoeid ogen in de 2e helft.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_68538753
quote:
Eto'o degradeert vertrekgeruchten tot 'onzin'
Geschreven op donderdag, 30 april om 17:21

Manchester City zou belangstelling hebben getoond, maar Samuel Eto’o is niet van plan om zijn huidige club Barcelona te verlaten. De Kameroener reageerde donderdag op de geruchten dat hij zou zijn benaderd door enkele clubs uit de Engelse Premier League. “Mijn toekomst ligt in Barcelona”, onderstreepte de 28-jarige spits van de Catalanen.


Met nog iets meer dan een jaar voordat zijn contract afloopt verschenen de voorbije weken, als we de Britse media mogen geloven, diverse kapers op de kust voor de voormalig Afrikaanse Voetballer van het Jaar. Naast City zou ook Tottenham Hotspur de situatie nauwlettend monitoren, en bereid zijn een bod uit te brengen.

Eto’o maakt hoogstpersoonlijk een einde aan die speculaties. “Mijn toekomst ligt bij Barcelona. Als ik hier niet blij zou zijn, dan zou ik dat al hebben verteld aan Joan Laporta (voorzitter, red.).” De spits, die dit seizoen met 27 treffers in de Primera División zijn oude vorm weer helemaal hervonden lijkt te hebben, denkt dat hij na het seizoen de daad bij het woord kan voegen en een nieuwe deal zal ondertekenen.

“Als het aan hem (Laporta, red.) ligt dan hadden we nu al om de tafel gezeten om de zaak te bespreken. Maar gezien de sportieve belangen die momenteel spelen en uit respect voor mijn ploeggenoten vind ik het nu niet de tijd om te gaan discussiëren over salarissen en of ik vijf of zes jaar langer blijf”, vervolgt Eto’o. “Als het seizoen erop zit, mag de trainer zeggen of hij blij met mij is en dan kunnen we praten.”
Eto'o
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_68538804
quote:
Op woensdag 29 april 2009 12:12 schreef MoneyTalks het volgende:

[..]

Wat precies??
Dat gehuil van hem steeds.
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_68538840
quote:
Op donderdag 30 april 2009 20:38 schreef Chuck_Norris het volgende:

[..]

Dat gehuil van hem steeds.
Lekker belangrijk, er zijn zoveel spelers die dat doen.
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_68538863
quote:
Op donderdag 30 april 2009 20:39 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Lekker belangrijk, er zijn zoveel spelers die dat doen.
Ja maar ik schaam me dan altijd een beetje. Ik vind altijd dat de spelers de klasse van de club moeten "voortdragen"
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_68539455
quote:
Op donderdag 30 april 2009 20:40 schreef Chuck_Norris het volgende:

[..]

Ja maar ik schaam me dan altijd een beetje. Ik vind altijd dat de spelers de klasse van de club moeten "voortdragen"
Ik ben het met je eens hoor, met dit zit gewoon in dat soort spelers en dat krijg je er jammer genoeg zelden uit.
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_68542945
quote:
Op woensdag 29 april 2009 12:04 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Ik vind sowieso de competitie het belangrijkste dit seizoen.

Een ander probleem in de uitwedstrijd tegen Chelsea zal denk ik het veld zijn. Die is daar een stuk minder breed dan in Camp Nou. Betekent dus iets minder ruimte. Aan de andere kant zal Chelsea waarschijnlijk wel wat meer de aanval kiezen waardoor er voor Barcelona waarschijnlijk aanvallend wat meer mogelijkheden komen.
Wat ik begreep is dat het veld in Londen niet zozeer smaller is, maar vooral minder lang. Daar had Chelsea dinsdag ook enorme moeite mee dinsdag, dat de linies zo ver uit elkaar kwamen te liggen.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  vrijdag 1 mei 2009 @ 13:45:21 #52
173465 MoneyTalks
You listen.
pi_68556983
quote:
Op woensdag 29 april 2009 13:12 schreef Cyberia18 het volgende:


Iemand enig idee welk nummer er vanaf 04:12 wordt gezongen? Ik hoor het dit seizoen toch wel veelvuldig en sindsdien is het niet meer uit mijn hoofd te krijgen.
ole le, ola la, ser de barça es, el millor que hi ha

een barcelona fan zijn is het beste wat er is
Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.
  vrijdag 1 mei 2009 @ 15:19:53 #53
121310 venomsnake
El Saltador
pi_68559611
Geruchten gaan dat Ribery komend seizoen voor Barcelona speelt.
Prijs 25 miljoen plus een speler (Hleb of Gudjohnsen).
Bron
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_68560147
Dat zou een vooruitgang zijn

Ik heb zin in morgenavond. Lekker op bed niks doen en de wedstrijd kijken.
pi_68564741
quote:
Op woensdag 29 april 2009 13:12 schreef Cyberia18 het volgende:


Iemand enig idee welk nummer er vanaf 04:12 wordt gezongen? Ik hoor het dit seizoen toch wel veelvuldig en sindsdien is het niet meer uit mijn hoofd te krijgen.


Ik kom net terug van m'n weekje barca, had nog een kaartje kunnen regelen toen ik daar was Wat heb ik genoten Jammer van de 0-0, maar gezien de 70% balbezit bleef het publiek maar gaan
pi_68564990
Ribery-Eto'o-Messi
Iniesta----------Xavi------
---------Yaya-------

Sweet mother of god.
  vrijdag 1 mei 2009 @ 19:37:58 #57
121310 venomsnake
El Saltador
pi_68567072
quote:
Het opnoemen van de namen.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_68569352
Ik heb er ook ff eentje geupload

pi_68571058
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 20:44 schreef WooZ het volgende:
Ik heb er ook ff eentje geupload


Mooi filmpje

Wat is het toch een indrukwekkende stadion
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  vrijdag 1 mei 2009 @ 21:29:14 #60
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_68571250
Binnenkant blijft prachtig ja, de buitenkant is echt een tiefus zooi
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_68579751
Stiekem alvast in m'n foto's zitten neuzen, morgen meer tijd voor aangezien ik vannacht maar 2,5u geslapen heb

Maar dit was m'n uitzicht

  zaterdag 2 mei 2009 @ 00:58:56 #62
121310 venomsnake
El Saltador
pi_68579885
Prachtige foto.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_68579956
Gave foto.
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_68579960
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 00:55 schreef WooZ het volgende:
Stiekem alvast in m'n foto's zitten neuzen, morgen meer tijd voor aangezien ik vannacht maar 2,5u geslapen heb

Maar dit was m'n uitzicht

[ afbeelding ]
Prachtig.

Hoe heb je zo 1,2,3 een kaartje weten te bemachtigen? Lucky bastard.
pi_68580249
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 01:01 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Prachtig.

Hoe heb je zo 1,2,3 een kaartje weten te bemachtigen? Lucky bastard.
Zelf kopen is onmogelijk en via ticketsites begonnen de goedkoopste kaartjes bij 385 euro, dat was me net iets te gortig. Maar ik wilde echt per se gaan dus ben ik gaan googlen en via via kwam ik uiteindelijk op een website van een nederlander die in barca woont en zelf particulier voetbalreizen organiseert. Uiteindelijk via hem ma avond afgesproken in barcelona en toen m'n kaartje bemachtigd (ik heb er net niet het dubbele vd originele prijs voor betaald btw, maar dat was het me zeker wel waard

en vervolgens was ik de HELE dinsdag zenuwachtig en voor de wedstrijd en of dat ik wel een echt kaartje zou hebben
pi_68580453
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 01:10 schreef WooZ het volgende:

[..]

Zelf kopen is onmogelijk en via ticketsites begonnen de goedkoopste kaartjes bij 385 euro, dat was me net iets te gortig. Maar ik wilde echt per se gaan dus ben ik gaan googlen en via via kwam ik uiteindelijk op een website van een nederlander die in barca woont en zelf particulier voetbalreizen organiseert. Uiteindelijk via hem ma avond afgesproken in barcelona en toen m'n kaartje bemachtigd (ik heb er net niet het dubbele vd originele prijs voor betaald btw, maar dat was het me zeker wel waard

en vervolgens was ik de HELE dinsdag zenuwachtig en voor de wedstrijd en of dat ik wel een echt kaartje zou hebben
I see.

Het zou wat wezen inderdaad als hij niet op kwam dagen. Dan was je echt het haasje. En ook nog eens kosten voor het vliegticket am cry.

Maar zo te zien een onvergetelijke avond gehad. Zo bomvol, zo'n mooie affiche. Ik bedoel het kan ook niet anders. Alleen toch wat jammer dat dat gedrocht genaamd Chelsea geen enkele intentie had om te voetballen.

[ Bericht 2% gewijzigd door Cyberia18 op 02-05-2009 01:24:10 ]
  zaterdag 2 mei 2009 @ 01:23:04 #67
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_68580565
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 01:10 schreef WooZ het volgende:

[..]

Zelf kopen is onmogelijk en via ticketsites begonnen de goedkoopste kaartjes bij 385 euro, dat was me net iets te gortig. Maar ik wilde echt per se gaan dus ben ik gaan googlen en via via kwam ik uiteindelijk op een website van een nederlander die in barca woont en zelf particulier voetbalreizen organiseert. Uiteindelijk via hem ma avond afgesproken in barcelona en toen m'n kaartje bemachtigd (ik heb er net niet het dubbele vd originele prijs voor betaald btw, maar dat was het me zeker wel waard

en vervolgens was ik de HELE dinsdag zenuwachtig en voor de wedstrijd en of dat ik wel een echt kaartje zou hebben
Kan jij mij die website eens pm'en ?
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_68580677
Ik ga maar eens pitten. Heb godsgruwelijk veel zin in de wedstrijd.

Barca gaat vlammen zeg ik je.



pi_68585832
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 01:18 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

I see.

Het zou wat wezen inderdaad als hij niet op kwam dagen. Dan was je echt het haasje. En ook nog eens kosten voor het vliegticket am cry.

Maar zo te zien een onvergetelijke avond gehad. Zo bomvol, zo'n mooie affiche. Ik bedoel het kan ook niet anders. Alleen toch wat jammer dat dat gedrocht genaamd Chelsea geen enkele intentie had om te voetballen.
Nou ik zat zowieso in Barca dat was al gepland met m'n vriendin weekje vakantie, en toen gewoon contant afgerekend dus ik had ook geen poot om op te staan Ik heb altijd gezworen om niet naar barcelona te gaan zonder een wedstrijd te bezoeken maar nu kwam ik er echt niet onderuit. Eerste keer spanje, eerste keer barcelona en dan net geen wedstrijd, daar baalde ik al enigzins van. Totdat ik 2,5 week geleden op m'n stage zat en ineens dacht van 'he, moeten ze die week geen CL tegen chelsea spelen ', toen ik erachter kwam dat dat dus inderdaad zo was had ik de meest inproductieve stagedag ever haha

Maandag in barca eerst naar de FNAC, daar kon je geen kaarten meer krijgen, toen met de metro naar het stadion, kon je ook geen kaarten meer krijgen en uiteindelijk dus maandagavond op plaza universitat bij de starbucks afgesproken en m'n kaartje bemachtigd

Chelsea speelde echt buitengewoon matig, maar omdat Barca daardoor 70% balbezit had en constant aan het aanvallen was zat er een sfeertje in het stadion, heer-lijk
Ik was echt een en al kippevel bij opkomst van de spelers, ik kan er nog niet over uit
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 01:23 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Kan jij mij die website eens pm'en ?
done
pi_68587488
En mij ook?

Ben in september toevallig 3 weken in de buurt van Barcelona.
pi_68588989
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 01:10 schreef WooZ het volgende:

[..]

Zelf kopen is onmogelijk en via ticketsites begonnen de goedkoopste kaartjes bij 385 euro, dat was me net iets te gortig.
385 euro , jezus. Mijn kaartje voor Barcelona - Osasuna is 73,= (natuurlijk niet te vergelijken met Chelsea), maar toch nog een megagroot verschil. Kaartje hebben we gekocht met een Member Card. Ik zit in "Gol Sud Nike 2ona G", dus dat zal wel achter het goal zijn.

Hopelijk kan ik wat mooie foto's schieten.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_68589299
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 00:55 schreef WooZ het volgende:
Stiekem alvast in m'n foto's zitten neuzen, morgen meer tijd voor aangezien ik vannacht maar 2,5u geslapen heb

Maar dit was m'n uitzicht

[ afbeelding ]
Zo te zien zat je op de 3e ring. Kon je alles nog wel beetje volgen?

2 jaar geleden zat ik op de 2e ring ergens in het midden, toen was alles fantastisch te volgen (en het koste me geen rooie cent)
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_68593250












pi_68593804
Vanavond wordt het kampioenschap beslist!

Barca
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  zaterdag 2 mei 2009 @ 17:42:24 #75
121310 venomsnake
El Saltador
pi_68594508
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 16:56 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

In het hol van de Leeuw.
Nu nog winnen.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  zaterdag 2 mei 2009 @ 21:48:37 #76
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_68603801
Wat een helden
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
  zaterdag 2 mei 2009 @ 21:49:33 #77
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_68603844
Inderdaad.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_68603897
  zaterdag 2 mei 2009 @ 21:53:05 #79
121310 venomsnake
El Saltador
pi_68603984
6x scoren in Madrid, en dan is de score ook nog laag uitgevallen.
Wat een slachting, wat een helden.

Tering zeg, WOW!!













"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_68604014
Beste Barcelona ooit
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 2 mei 2009 @ 21:55:04 #81
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_68604059
Geweldig
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_68604065
I'm the dude playin' the dude, disguised as another dude!
pi_68604075
Helden.
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_68604079
Ik wil de volgende twee spelers even extra in het zonnetje zetten:



  zaterdag 2 mei 2009 @ 21:56:23 #85
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_68604102
En Pique speelde weer verdomd goed.
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
  zaterdag 2 mei 2009 @ 21:57:52 #86
121310 venomsnake
El Saltador
pi_68604146
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 21:56 schreef _Mike_ het volgende:
En Pique speelde weer verdomd goed.
Inderdaad.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  zaterdag 2 mei 2009 @ 21:58:23 #87
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_68604160
Wat zou ik nu graag op de Ramblas zijn.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
  zaterdag 2 mei 2009 @ 21:58:28 #88
121310 venomsnake
El Saltador
pi_68604165
Tering, 2-6..
Even op me arm slaan om te kijken of ik niet droom..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_68604172
Wacht even. Iniesta heeft nog geen fantopic?
  zaterdag 2 mei 2009 @ 21:58:47 #90
172247 djnospinzone
wolfheaded conjurer
pi_68604181
Wat had Messi op z'n shirt? Zeer content met de ontwikkeling van Pique ja. Wat een beest van een wedstrijd weer.
they ain't proud colours, but they're true
colours of my home
  zaterdag 2 mei 2009 @ 21:59:43 #91
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_68604215

Van Weebl
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_68604244
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 21:59 schreef _Mike_ het volgende:
[ afbeelding ]
Van Weebl
Die 6+5 regel word dus ook geen probleem voor Barça.
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_68604262
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 21:58 schreef Cyberia18 het volgende:
Wacht even. Iniesta heeft nog geen fantopic?
Het formidabele Andrés Iniesta topic #1
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_68604281
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 21:56 schreef _Mike_ het volgende:
En Pique speelde weer verdomd goed.
D'r zit steeds meer progressie in.
  zaterdag 2 mei 2009 @ 22:01:44 #95
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_68604296
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 22:01 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

D'r zit steeds meer progressie in.
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_68604310
quote:
My bad.
  zaterdag 2 mei 2009 @ 22:05:27 #97
113682 WeebI
Wee Bull
pi_68604428
Gefeliciteerd jongens.

Er is dit seizoen maar één ploeg die de dienst uit maakt in Spanje en dat is Barcelona. Als Real niet zo verdomd veel en vaak geluk zou hebben gehad (goed, geluk dwing je af) en met blessuretijdgoals de punten binnen had gehaald was het verschil in punten al langer veel groter geweest. Imo is er dan ook maar één ploeg die verdient de titel te winnen, en die gaat hem dan ook gewoon pakken.

Het is niet anders. Na twee seizoenen weer geen prijzen in Madrid. Ik was er net aan gaan wennen
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
  zaterdag 2 mei 2009 @ 22:06:51 #98
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_68604467
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 22:01 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Jouw sig. .
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
pi_68604469
WeebI .
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  zaterdag 2 mei 2009 @ 22:08:37 #100
88831 Shreyas
De beste
pi_68604506
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 21:59 schreef _Mike_ het volgende:
[ afbeelding ]
Van Weebl
Volgens mij klopt dit niet helemaal. Puyol maakte toch de 1-2 en Messi de 1-3?
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
  zaterdag 2 mei 2009 @ 22:10:58 #101
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_68604586
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 22:06 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Jouw sig.
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 22:08 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Volgens mij klopt dit niet helemaal. Puyol maakte toch de 1-2 en Messi de 1-3?
Klopt
1
2
3
4
5
6
    * 1-1 Henry (18')
    * 1-2 Puyol (20')
    * 1-3 Messi (35')
    * 2-4 Henry (58')
    * 2-5 Messi (75')
    * 2-6 Piqué (82')
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
  zaterdag 2 mei 2009 @ 22:11:31 #102
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_68604602
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 22:08 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Volgens mij klopt dit niet helemaal. Puyol maakte toch de 1-2 en Messi de 1-3?

Klopt.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
  zaterdag 2 mei 2009 @ 22:11:35 #103
121310 venomsnake
El Saltador
pi_68604605
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 22:07 schreef RayMania het volgende:
WeebI .
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  zaterdag 2 mei 2009 @ 22:12:59 #104
113682 WeebI
Wee Bull
pi_68604654
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
  zaterdag 2 mei 2009 @ 22:13:54 #105
202421 Mr_DG
Areeverdairchee
pi_68604680
100 doelpunten
“Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today.”
  zaterdag 2 mei 2009 @ 22:14:29 #106
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_68604696
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 22:12 schreef WeebI het volgende:
[ afbeelding ]
Toppie Weebl
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_68604703
Wat een team!
Ik wacht met smart op een paar mooie wallpapers van de wedstrijd.
  zaterdag 2 mei 2009 @ 22:14:41 #108
121310 venomsnake
El Saltador
pi_68604704


Volgens mij is dat de ziekte waar Barcelona hem mee geholpen heeft.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Fragiele-X-syndroom
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  zaterdag 2 mei 2009 @ 22:16:39 #109
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_68604769
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 22:14 schreef venomsnake het volgende:
[ afbeelding ]

Volgens mij is dat de ziekte waar Barcelona hem mee geholpen heeft.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Fragiele-X-syndroom
Dat heeft hij toch niet? In wikipedia staat dat het gepaard gaat met een verstandelijke handicap en autisme?
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
  zaterdag 2 mei 2009 @ 22:18:32 #110
121310 venomsnake
El Saltador
pi_68604841
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 22:16 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Dat heeft hij toch niet? In wikipedia staat dat het gepaard gaat met een verstandelijke handicap en autisme?
Je hebt gelijk.. Hij zal wel het gezicht van een stichting zijn oid om daar geld voor op te halen.
http://www.goal.com/en/ne(...)rcelona-lionel-messi
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  zaterdag 2 mei 2009 @ 22:19:29 #111
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_68604868
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 22:18 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Je hebt gelijk.. Hij zal wel het gezicht van een stichting zijn oid om daar geld voor op te halen.
http://www.goal.com/en/ne(...)rcelona-lionel-messi
Dat zou goed kunnen. Misschien heeft een familielid of zo het.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
  zaterdag 2 mei 2009 @ 22:19:32 #112
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_68604869
Klopt, hij en Maradona proberen er zoveel mogelijk geld voor op te halen
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
  zaterdag 2 mei 2009 @ 22:29:19 #113
121310 venomsnake
El Saltador
pi_68605209
Met het vertrouwen moet het wel goed zitten tegen Chelsea.

2x winnen van Madrid, en uit met zulke cijfers zeg.
Dat maakt een seizoen eigenlijk al geslaagd.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_68605277
Aanstaande week gewoon kampioen worden
  zaterdag 2 mei 2009 @ 22:37:50 #115
121310 venomsnake
El Saltador
pi_68605528








Allen klikbaar
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  zaterdag 2 mei 2009 @ 23:00:18 #116
121310 venomsnake
El Saltador
pi_68606242











Die laatste foto is echt .
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  zaterdag 2 mei 2009 @ 23:04:05 #117
113682 WeebI
Wee Bull
pi_68606383
Die foto van Raúl

Het is wachten op de eerste fotoshops
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
  zaterdag 2 mei 2009 @ 23:05:01 #118
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_68606417
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 23:00 schreef venomsnake het volgende:

Die laatste foto is echt .
Voor de Catalanen in het team is dit natuurlijk de ultieme droom: Real Madrid volledig van het veld spelen en vernederen in Estadio Santiago Bernabéu.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
  zaterdag 2 mei 2009 @ 23:11:29 #119
121310 venomsnake
El Saltador
pi_68606614
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 23:04 schreef WeebI het volgende:
Het is wachten op de eerste fotoshops
.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_68606758



  zaterdag 2 mei 2009 @ 23:18:25 #121
121310 venomsnake
El Saltador
pi_68606822


.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  zaterdag 2 mei 2009 @ 23:21:03 #123
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_68606901
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 23:18 schreef venomsnake het volgende:
[ afbeelding ]

.
Die kerel met die toeter in zijn hand .
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
  zaterdag 2 mei 2009 @ 23:21:09 #124
113682 WeebI
Wee Bull
pi_68606906
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 23:18 schreef venomsnake het volgende:
[ afbeelding ]

.
Haha, die man die links naast de man die recht boven Messi zit zit, vraagt om een kaart
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
pi_68607067
Leuk om de fragmenten uit Langs de Lijn even terug te beluisteren

http://www.nos.nl/nosstudiosport/beeld_en_geluid/
  zaterdag 2 mei 2009 @ 23:46:23 #126
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_68607575
Ik heb nu al zoveel zin in Chelsea - Barcelona, Chelsea moet gewoon te pakken zijn
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
  zaterdag 2 mei 2009 @ 23:48:25 #127
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_68607627
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 23:46 schreef _Mike_ het volgende:
Ik heb nu al zoveel zin in Chelsea - Barcelona, Chelsea moet gewoon te pakken zijn
Ik hoop het, maar ik vertrouw die ouwe vos Hiddink niet helemaal.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
pi_68607682
Chelsea is andere koek. Die heeft geengapend gat tussen de linies
pi_68607737
Zolang je die ene uitdoelpunt maakt heb je in ieder geval al een grote stap gezet. En dit is zeker geen onmogelijke opgave, ook niet tegen Chelsea. Als Liverpool daar viermaal het net weet te vinden, kan Barcelona dat op zeker.
  zondag 3 mei 2009 @ 00:08:51 #130
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_68608198
Geweldig voetbal
Jammer dat chelsea dalijk weer zo laf gaat spelen.
  zondag 3 mei 2009 @ 00:10:34 #131
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_68608245
Het doet me teveel pijn om het hele topic door te lezen , maar langs deze weg feliciteer ik alle Barcelonasupporters met de overwinning en het aanstaande kampioenschap. Eerlijk is eerlijk, verdiend is het.
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_68608354
Als ik zo de laatste wedstrijden bekijk van Barcelona vind ik Henry eigenlijk de gevaarlijkste aanvaller. Weet niet of die mening verder nog gedeeld wordt. Die man is nog aardig snel voor zijn lengte/leeftijd.
quote:
Op zondag 3 mei 2009 00:08 schreef jorienvdherik het volgende:
Geweldig voetbal
Jammer dat chelsea dalijk weer zo laf gaat spelen.
En met laf bedoel je: niet de rode loper gaat uitrollen a la Madrid, Bayern of Lyon?
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_68608876
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 23:18 schreef venomsnake het volgende:
[ afbeelding ]

.
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
  zondag 3 mei 2009 @ 00:43:16 #134
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_68608887
quote:
Op zondag 3 mei 2009 00:15 schreef mcyodogg het volgende:
Als ik zo de laatste wedstrijden bekijk van Barcelona vind ik Henry eigenlijk de gevaarlijkste aanvaller. Weet niet of die mening verder nog gedeeld wordt. Die man is nog aardig snel voor zijn lengte/leeftijd.
[..]

En met laf bedoel je: niet de rode loper gaat uitrollen a la Madrid, Bayern of Lyon?
Ja
pi_68608947
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 22:37 schreef venomsnake het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Allen klikbaar
Helaas kan ik geen Spaans.
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_68609067
Sergio Ramos werd zoekgespeeld door Henry!
Maar Messi was ook heel gevaarlijk, die bal plakt aan z'n voet!
  zondag 3 mei 2009 @ 00:56:31 #137
121310 venomsnake
El Saltador
pi_68609126
quote:
Barcelona vier records rijker na show in Bernabéu

De 6-2 zege in Estádio Santiago Bernabéu heeft Barcelona een bijzondere mijlpaal opgeleverd. De Catalanen schroefden hun doelpuntenproductie in dit seizoen op naar 146, een verbetering van het clubrecord uit het seizoen 1996/97.

In die jaargang kwam Barcelona onder leiding van de Engelsman Sir Bobby Robson tot 143 treffers in de Primera División (102), de strijd om de Copa del Rey (21), de Spaanse Super Cup (6) en het Europa Cup II-toernooi (14). De formatie van Robson had er zestig duels voor nodig.

Het Barcelona van trainer Josep Guardiola speelde tegen Real pas zijn 55ste officiële wedstrijd van het seizoen. Het doelpuntengemiddelde in alle officiële wedstrijden ligt op 2,65 goals per duel.



Er was nog meer cijfermatig klaroengeschal voor Barcelona. Voor het eerst in hun historie maakten de Catalanen zes doelpunten in het stadion van aartsvijand Real Madrid. Het vorige record stamde van 17 februari 1974, toen Barça met Johan Cruijff in de gelederen met 5-0 zegevierde in Madrid, nog altijd de grootste Catalaanse zege ooit op bezoek bij de Koninklijke.

Barcelona staat na 34 competitiewedstrijden op 85 punten. Dat is één punt meer dan het clubrecord onder trainer Frank Rijkaard in het seizoen 2004/05. Belangrijker nog: het betekent tevens betekent een evaring van het Spaans record dat sinds vorig seizoen in handen is van Real Madrid (85 punten in 38 wedstrijden).

De zege op Real was de 27ste overwinning van Barcelona in deze competitie. Daarmee evenaart de ploeg het Spaanse record van Real Madrid, dat tijdens het vorige seizoen finishte op 27 zeges in 38 wedstrijden. Barça heeft nog vier wedstrijden de kans dat aantal uit te breiden.

De 6-2 gaat verder de geschiedenisboeken als de op één na meest doelpuntrijke ontmoeting ooit tussen Real en Barça in Estádio Bernabéu. Alleen de editie van het seizoen 1934/35 eindigde met nóg meer treffers op het scoreformulier. Real won dat duel met liefst 8-2.

Met de nederlaag tegen een onstopbaar Barcelona kwam er voor Real Madrid een einde aan een reeks van achttien competitiewedstrijden zonder nederlaag (zeventien zeges, één gelijkspel). Dat was de op twee na langste reeks zonder verlies in het Europese voetbal van dit moment.

VI
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_68609164
quote:
het betekent tevens betekent een evaring
w00t.
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
  zondag 3 mei 2009 @ 00:59:15 #139
121310 venomsnake
El Saltador
pi_68609177
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_68609236
Jongens, ik ben nog aan het nagenieten van de wedstrijd. En wat voor een wedstrijd....

In jaren geen ploeg zo gigantisch lekker zien tikken.

Barcelona
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  zondag 3 mei 2009 @ 01:15:23 #141
121310 venomsnake
El Saltador
pi_68609418
quote:
Megafeest op Ramblas in Barcelona

BARCELONA - In Barcelona is zaterdagavond een waar volksfeest losgebarsten na de sensationale overwinning van 6-2 bij aartsrivaal Real Madrid. Duizenden voetbalfans van de Catalaanse voetbaltrots namen op de beroemde Ramblas alvast een voorschot op het kampioensfeest.

Door de overwinning in Bernabéu kan Barcelona de titel in de Primera Division nauwelijks nog ontgaan.

AD
Ik ga zo maar eens wat rust pakken.. Morgen de krantenkoppen lezen.

Trusten .
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  zondag 3 mei 2009 @ 01:20:29 #142
154331 Cyberia18
El Guaje
pi_68609481
Slaap lekker.

Dat zal vast en zeker gebeuren. Stomme reactie ook Cyb.
  zondag 3 mei 2009 @ 01:47:25 #143
154331 Cyberia18
El Guaje
pi_68610002
Die Catalanen gaan echt helemaal los. 6-2 in Madrid nog wel.

Ben heel erg benieuwd tegen Chelsea. Aan de ene kant zie ik Chelsea thuis echt wel stunten. En Guus moet zowiezo met Anelka en Drogba voorin beginnen. Maar aan de andere kant krijgt Barca ook ruimte, want Chelsea moet, en dan zijn ze het sterkst.
X
  zondag 3 mei 2009 @ 08:32:23 #145
121310 venomsnake
El Saltador
pi_68611271
quote:
Op zondag 3 mei 2009 01:20 schreef Cyberia18 het volgende:

Dat zal vast en zeker gebeuren. Stomme reactie ook Cyb.
Nou, niet echt.. De beelden bleven de hele nacht door mijn kop spoken, heb geen oog dicht gedaan.

"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  zondag 3 mei 2009 @ 08:48:07 #146
121310 venomsnake
El Saltador
pi_68611339
Hier kan je het radioverslag van RAC1 downloaden
Vanaf de 1-3.

Part1
Part2
Part3

[ Bericht 0% gewijzigd door venomsnake op 03-05-2009 08:55:20 ]
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_68616990
Ik hoop zo ontzettend dat Barcelona gelijk speelt tegen Villarreal en dat Real alles wint .

Dan is het verschil vijf punten en is Barcelona - Osasuna de kampioenswedstrijd.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  zondag 3 mei 2009 @ 14:05:00 #148
121310 venomsnake
El Saltador
pi_68617555
Ray..

Ik snap je wel hoor, en gun je dat feest ook van harte.
Maar hoop persoonlijk dat Barcelona wint van Villareal, van mij hoeft de spanning niet terug te keren.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_68617718
Geweldige wedstrijd. Hopelijk kan het tegen Chelsea worden vastgehouden. Er vallen nog steeds 3 prijzen te winnen (Liga, Copa en Champions league).

Enne:
Madrid, cabrón, saluda al campéon!
What a difference a day makes , twenty-four little hours....
pi_68617829
quote:
Op zondag 3 mei 2009 13:48 schreef RayMania het volgende:
Ik hoop zo ontzettend dat Barcelona gelijk speelt tegen Villarreal en dat Real alles wint .

Dan is het verschil vijf punten en is Barcelona - Osasuna de kampioenswedstrijd.
Als Barca wint thuis dit weekend en Real laat punten liggen is het ook over en uit. Dan staat Barca minimaal 9 punten voor en met 3 wedstrijden te gaan. Dan kan Real Barca nooit meer inhalen aangezien die twee keer van Barca hebben verloren
pi_68627206
quote:
Op zondag 3 mei 2009 14:10 schreef Palau het volgende:
Geweldige wedstrijd. Hopelijk kan het tegen Chelsea worden vastgehouden. Er vallen nog steeds 3 prijzen te winnen (Liga, Copa en Champions league).

Enne:
Madrid, cabrón, saluda al campéon!


Ik zal het geen ramp vinden als Barcelona verliest van Chelski. Door de 2 - 6 overwinning van gisteren, en de als goed als behaalde kampioenschap, kan het seizoen voor mij sowieso niet meer stuk.

Neem maar van mij aan dat Chelski de wedstrijd van gisteren met afschuw heeft bekeken.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  Moderator zondag 3 mei 2009 @ 17:56:24 #152
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_68627316
quote:
Op zondag 3 mei 2009 17:53 schreef FireFox1 het volgende:

[..]


Neem maar van mij aan dat Chelski de wedstrijd van gisteren met afschuw heeft bekeken.
Idd

Wat zal Guus gedacht hebben?
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_68627367
quote:
Op zondag 3 mei 2009 17:56 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Idd

Wat zal Guus gedacht hebben?
Oh noes!!
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  zondag 3 mei 2009 @ 18:11:19 #154
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_68627809
Guus denkt: Kut ik mag maar 10 verdedigers opstellen
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
  Moderator zondag 3 mei 2009 @ 18:21:29 #155
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_68628087
quote:
Op zondag 3 mei 2009 18:11 schreef _Mike_ het volgende:
Guus denkt: Kut ik mag maar 10 verdedigers opstellen

Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_68635789
Beste ploeg ter wereld op dit moment

Een ploeg als bv Omniworld kan hieraan niet tippen
"You can call me Susan if it makes you happy"
  zondag 3 mei 2009 @ 21:50:05 #157
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_68635892
quote:
Op zondag 3 mei 2009 21:47 schreef TLC het volgende:
Een ploeg als bv Omniworld kan hieraan niet tippen
Wat een rare vergelijking .
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
  zondag 3 mei 2009 @ 22:11:02 #158
121310 venomsnake
El Saltador
pi_68636745
quote:
Op zondag 3 mei 2009 21:47 schreef TLC het volgende:
Een ploeg als bv Omniworld kan hieraan niet tippen
.



!
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  zondag 3 mei 2009 @ 23:35:04 #159
154331 Cyberia18
El Guaje
pi_68640084
quote:
Alhoewel Bayern München bij hoog en laag beweert dat Franck Ribéry zijn contract tot de zomer van 2011 zal uitdienen, heeft algemeen directeur Uli Hoeness zondag een verrassende uitspraak gedaan. Volgens het bestuurslid is het vertrek van de Fransman een optie, en zal in dat geval Diego van Werder Bremen in beeld komen.

"Áls Ribéry vertrekt, dan is Diego zeker ein Thema", bevestigde Hoeness aan diverse Duitse media. De spelmaker van Werder Bremen, die in de Hanzestad ook tot 2011 op de loonlijst staat, antwoordde afgelopen week cliché-matig op vragen over de vermeende interesse van de Beierse club. "Werder moet bepalen waar mijn toekomst ligt. Als Bayern geïnteresseerd is, dan zullen ze zich bij Klaus Allofs moeten melden."
Zou het dan toch?
  zondag 3 mei 2009 @ 23:38:15 #160
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_68640199
quote:
Op zondag 3 mei 2009 23:35 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Zou het dan toch?
Hij wordt ook genoemd bij Manchester United indien Ronaldo naar Real zou gaan.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
  zondag 3 mei 2009 @ 23:57:01 #161
154331 Cyberia18
El Guaje
pi_68640918
quote:
Op zondag 3 mei 2009 23:38 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Hij wordt ook genoemd bij Manchester United indien Ronaldo naar Real zou gaan.
Ribery droomt van Spanje.
  maandag 4 mei 2009 @ 00:00:15 #162
121310 venomsnake
El Saltador
pi_68641039
quote:
Op zondag 3 mei 2009 23:35 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Zou het dan toch?
Het zou me niets verbazen...
Ik heb ergens ook het gevoel dat Eto'o wel eens kon vertrekken, waarom weet ik niet..

Dan krijg je dus dit:

-----------------Yaya-----------------
---------Xavi------------Iniesta------
--Messi---------Henry--------Ribery

Maar goed, het blijft allemaal speculeren natuurlijk. .

Ik hoop gewoon dat Samuel blijft.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_68641040
Ik hoef Ribery persoonlijk niet in de basis van Barca

Edit: Alleen als Eto'o vertrekt ofzo.
  maandag 4 mei 2009 @ 00:02:51 #164
121310 venomsnake
El Saltador
pi_68641139
quote:
Op maandag 4 mei 2009 00:00 schreef Rejected het volgende:
Ik hoef Ribery persoonlijk niet in de basis van Barca

Edit: Alleen als Eto'o vertrekt ofzo.
Misschien vertrekt Henry wel..

Messi---------Eto'o----------Ribery
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  maandag 4 mei 2009 @ 00:04:34 #165
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_68641195
quote:
Op maandag 4 mei 2009 00:02 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Misschien vertrekt Henry wel..

Messi---------Eto'o----------Ribery
Zou Ribert niet i.p.v. Henry komen aangezien die op leeftijd begint te geraken? Als Eto'O vertrekt lijkt een echte spits me een logischere vervanger. Wordt Villa niet genoemd?
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
  maandag 4 mei 2009 @ 00:05:13 #166
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_68641226
Heeft City echt met Eto en bestuur gesproken?
  maandag 4 mei 2009 @ 00:06:24 #167
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_68641262
quote:
Op maandag 4 mei 2009 00:05 schreef jorienvdherik het volgende:
Heeft City echt met Eto en bestuur gesproken?
Ik zou werkelijk geen reden kunnen verzinnen waarom Eto'O naar City zou gaan. Ja het geld, maar bij Barcelona verdient hij ook al meer dan genoeg.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
pi_68641291
Sammie moet blijven

Zoals Sierd het gisteren tijdens de wedstrijd bracht (dat hij vorige week had gesproken met vertegenwoordigers van City) leek het alsof ze vergevorderd waren en dat er voor 20 miljoen een strik omheen mocht.
pi_68641300
Als er niemand weggaat is Ribery een slechte aankoop. Hier trouwens nog eens de beelden van een historische wedstrijd : Real - Barca
  maandag 4 mei 2009 @ 00:15:05 #170
121310 venomsnake
El Saltador
pi_68641641
quote:
Op maandag 4 mei 2009 00:04 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Zou Ribert niet i.p.v. Henry komen aangezien die op leeftijd begint te geraken? Als Eto'O vertrekt lijkt een echte spits me een logischere vervanger. Wordt Villa niet genoemd?
De enige reden die ik kan verzinnen om Ribery te halen is als Henry zou vertrekken, of dat Henry een stuk minder gaat spelen en Guardiola nog iets meer mogelijkheden wil, meer roteren dus. Want ik denk eerlijk gezegd ook dat Hleb deze zomer vertrekt.

Mocht Eto'o vertrekken (wat ik absoluut niet hoop) dan is Villa wel een ideale opvolger, alleen denk ik niet dat Barcelona 40 + miljoen aan een spits gaat uitgeven.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_68641707
Desondanks Henry nog wel erg fit oogt moet je wel met zijn leeftijd rekening houden. Nu heeft hij de leeftijd bereikt waarbij het moeilijk wordt om hele wedstrijden te kunnen spelen. Plus nog het feit dat hij redelijk blessuregevoelig is, ook al heeft dit seizoen amper een wedstrijd moeten missen. Maar dat is nou eenmaal het geluk wat je in een seizoen moet hebben.
  maandag 4 mei 2009 @ 00:17:48 #172
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_68641754
quote:
Op maandag 4 mei 2009 00:15 schreef venomsnake het volgende:

[..]

De enige reden die ik kan verzinnen om Ribery te halen is als Henry zou vertrekken, of dat Henry een stuk minder gaat spelen en Guardiola nog iets meer mogelijkheden wil, meer roteren dus. Want ik denk eerlijk gezegd ook dat Hleb deze zomer vertrekt.
Hleb zal inderdaad wel vertrekken. Henry zal wel denk ik wel blijven, maar wellicht in de rol van vervanger van Ribery en de spits.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
  maandag 4 mei 2009 @ 00:18:45 #173
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_68641792
quote:
Op maandag 4 mei 2009 00:16 schreef Cyberia18 het volgende:
Desondanks Henry nog wel erg fit oogt moet je wel met zijn leeftijd rekening houden. Nu heeft hij de leeftijd bereikt waarbij het moeilijk wordt om hele wedstrijden te kunnen spelen.
Zijn leeftijd valt nog wel mee (31?), maar hij speelt al een jaar of 12 aan de top en dat gaat zich wreken ben ik bang.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
pi_68641949
Wat de linksbackpositie betreft. Wie zien jullie graag komen? Blijf het toch verdomd lastig vinden aangezien goede linksbacks echt schaars zijn.

Sylvinho lijkt zo goed als zeker te vertrekken en Abidal idem. Of hij zou vrede moeten nemen met een reserverol al lijkt me dat erg stug.
  maandag 4 mei 2009 @ 00:24:13 #175
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_68642011
quote:
Op maandag 4 mei 2009 00:22 schreef Cyberia18 het volgende:
Wat de linksbackpositie betreft. Wie zien jullie graag komen? Blijf het toch verdomd lastig vinden aangezien goede linksbacks echt schaars zijn.

Sylvinho lijkt zo goed als zeker te vertrekken en Abidal idem. Of hij zou vrede moeten nemen met een reserverol al lijkt me dat erg stug.
Abidal is toch gewoon goed ? Al is die nu wat minder. ( Robben had hem de 1e helft helemaal weggespeeld )

De linksbacks van Arsenal
  maandag 4 mei 2009 @ 00:26:39 #176
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_68642087
quote:
Op maandag 4 mei 2009 00:22 schreef Cyberia18 het volgende:
Wat de linksbackpositie betreft. Wie zien jullie graag komen? Blijf het toch verdomd lastig vinden aangezien goede linksbacks echt schaars zijn.
Ik zou Lahm wel graag bij Barcelona zien, hoewel een fysiek sterkere linksback misschien beter voor de ploeg is.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
pi_68642092
quote:
Op maandag 4 mei 2009 00:24 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

Abidal is toch gewoon goed ? Al is die nu wat minder. ( Robben had hem de 1e helft helemaal weggespeeld )

De linksbacks van Arsenal
Als je doelde op de Clichy van vorig seizoen had ik volmondig ja gezegd maar dit seizoen vind ik hem toch echt bijzonder matig.

Gibbs is natuurlijk nog bij lange na niet klaar voor de stap. Die jongen komt pas bij het eerste elftal kijken.
  maandag 4 mei 2009 @ 00:29:10 #178
121310 venomsnake
El Saltador
pi_68642157
quote:
Op maandag 4 mei 2009 00:16 schreef Cyberia18 het volgende:
Desondanks Henry nog wel erg fit oogt moet je wel met zijn leeftijd rekening houden. Nu heeft hij de leeftijd bereikt waarbij het moeilijk wordt om hele wedstrijden te kunnen spelen. Plus nog het feit dat hij redelijk blessuregevoelig is, ook al heeft dit seizoen amper een wedstrijd moeten missen. Maar dat is nou eenmaal het geluk wat je in een seizoen moet hebben.
Misschien dat men daarom Rinery er graag bij wil hebben?
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_68642158
quote:
Op maandag 4 mei 2009 00:26 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Ik zou Lahm wel graag bij Barcelona zien, hoewel een fysiek sterkere linksback misschien beter voor de ploeg is.
Lahm brengt aanvallend enorm veel maar verdedigend vind ik hem wel behoorlijk veel steekjes laten vallen.

Ik ben erg gecharmeerd van Evra maar het lijkt me een bijna onmogelijke opgave om hem bij Manchester los te weken. HIj heeft nog een contract tot 2012 geloof ik.
pi_68642183
quote:
Op maandag 4 mei 2009 00:29 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Misschien dat men daarom Rinery er graag bij wil hebben?
Dat is ook precies waar ik aan moest denken ja.
  maandag 4 mei 2009 @ 00:40:00 #181
121310 venomsnake
El Saltador
pi_68642425
Echt top Linksbacks zijn echt enorm schaars tegenwoordig.
Lahm lijkt me opzich wel een goede optie, aanvallend en opbouwend prima. Verdedigen misschien iets minder zoals Cyber zegt, al kan ik daar moeilijk over oordelen, daarvoor zie ik te weinig van hem. Een speler als Evra is onhaalbaar denk ik . Barcelona legt niet ala Madrid zomaar even een hoofdprijs neer. En bovendien vraag ik me af of Evra wel weg zou willen bij een club als ManU.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  maandag 4 mei 2009 @ 00:50:53 #182
121310 venomsnake
El Saltador
pi_68642698

MARCA
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_68642890
quote:
Op maandag 4 mei 2009 00:50 schreef venomsnake het volgende:
[ afbeelding ]
MARCA
Luis Enrique

Enige oud-Real speler die helemaal werd geaccepteerd door de Barca fans.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  maandag 4 mei 2009 @ 01:00:47 #184
113682 WeebI
Wee Bull
pi_68642965
quote:
Op maandag 4 mei 2009 00:58 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Luis Enrique

Enige oud-Real speler die helemaal werd geaccepteerd door de Barca fans.
Nee hoor.
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
pi_68643875
Willem in zijn column:
quote:
Toch denk ik dat Barcelona nóg beter kan worden. Ik zou El Hamdaoui wel eens op de positie van Eto'o willen zien. Hij kan scoren, kan combineren en kan meevoetballen. Het enige wat Eto'o ziet, zijn toch de doelen. Begrijp je? Barça zou ook op zoek moeten naar een goede centrale verdediger. Eén die niet te veel met de bal loopt, maar het juiste moment kiest om de bal te spelen.
http://www.sportwereld.nl(...)oeg_en_hun_fans.html

pi_68643899
quote:
Op maandag 4 mei 2009 01:00 schreef WeebI het volgende:

[..]

Nee hoor.
Noem er 3

Ok, Eto'o dan, maar die heeft maar een paar wedstrijden gespeeld voor Real. en volgens mij ook nooit gescoort voor Real
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_68643911
quote:
Op maandag 4 mei 2009 01:51 schreef Cyberia18 het volgende:
Willem in zijn column:
[..]

http://www.sportwereld.nl(...)oeg_en_hun_fans.html


Willem kan je de laatste jaren niet meer serieus nemen.

El Hamlap vergelijken met Eto'o
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_68643951
Leuke column van Chris van Nijnatten ( dat ik dat uit mijn mond krijg ja ).
quote:
Wie meedoet met Barça wordt gefileerd

Laat ik er niet bijdehand over doen: het was slechts toeval dat ik bij Real Madrid-Barcelona op de tribune zat. Tjaard Gimbrère, advocaat onder meer te Madrid, nam me ermee naar toe. Zomaar.

Een keer niet professioneel in het stadion. Gewoon naar een wedstrijdje gaan om er ongegeneerd te genieten van mooi voetbal, eventueel. Geen tactische analyses, geen quotes na afloop. Alleen maar zitten en kijken. Eigenlijk zoals iedereen het altijd doet. En afwachten wat er op je afkomt. Zonder te hoge verwachtingen, want topwedstrijden zijn zelden mooi. Spannend zijn ze vaak wel.

De 'clasico' van dit jaar was totaal niet spannend, wél van een opwindende schoonheid, alleen maar door een magistraal Barça. Messi als schaduwspits, Henry opgeleefd, de sluwe strateegjes Xavi en Iniesta.

Wat Guardiola er allemaal mee gedaan heeft, is me niet geheel duidelijk, maar dit Barcelona declasseert iedereen. Guardiola heeft een verstarde, licht uitgedoofde groep spelers op een of andere manier tot leven gewekt.

Hij heeft ze in mentale zin geraakt. Hij prikkelt wonderkind Messi zelfs tot op het grandioze veld van het Bernabeu, ik zag het zelf. Had het Prado een afdeling ingericht voor voetbalkunst, dan hing het Barça van zaterdagavond er nu te pronken.

Er zaten veel Nederlanders in het stadion. Een aantal van hen liep 's nachts in de hippe Buda Bar, hun vrienden van Real Madrid waren er deze keer in geen velden of wegen te bekennen. Ze hadden allemaal voor werkpaard Yaya Touré geapplaudisseerd. Barça had iedereen verwend op een wijze zoals je dat in een stadion iedere keer wel wil.

Maar was ik manager van Chelsea, dan groef ik me woensdag op Stamford Bridge tóch in. Wie mee wil spelen met Barcelona wordt op fantastische wijze gefileerd en vermoord. Vraag het in München en Madrid.
pi_68644021
quote:
Op maandag 4 mei 2009 01:51 schreef Cyberia18 het volgende:
Willem in zijn column:
[..]

http://www.sportwereld.nl(...)oeg_en_hun_fans.html

O mijn god. _!!!!!!!!!!!!!!!1111111111111
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
  maandag 4 mei 2009 @ 02:13:27 #190
113682 WeebI
Wee Bull
pi_68644107
quote:
Op maandag 4 mei 2009 01:52 schreef FireFox1 het volgende:


Ok, Eto'o dan, maar die heeft maar een paar wedstrijden gespeeld voor Real. en volgens mij ook nooit gescoort voor Real
Wat maakt dat nu weer uit

Oh en de eerste die me samen met Eto'o te binnen schoot was Pereda. Overigens ook de enigen die ik me zo voor de geest kan halen, die bij Barça zijn geslaagd. Maar er zijn er vast wel meer.
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
  maandag 4 mei 2009 @ 07:30:49 #191
172247 djnospinzone
wolfheaded conjurer
pi_68644870
Van Hanegem is seniel. Kon ook niet toegeven dat Pique magistraal was.
they ain't proud colours, but they're true
colours of my home
pi_68656591
Venom, onze gifspecialist.

http://www.mysoccerplace.net/video/real-v-barcelona-full-match

Part 5, de actie van Henry vanaf 08:30 (herhaling).

Zou je die voor mij vast kunnen leggen in ava size?
  maandag 4 mei 2009 @ 15:20:09 #193
121310 venomsnake
El Saltador
pi_68656898


edit
Alleen de herhaling:



[ Bericht 47% gewijzigd door venomsnake op 04-05-2009 15:25:57 ]
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_68657544
Venom.

ThnQ.
  maandag 4 mei 2009 @ 16:53:13 #195
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_68660699
Willem .
><(({°>
  maandag 4 mei 2009 @ 17:21:31 #196
227106 BarbaRob
Meisjes plagen...
pi_68661859
Mensen mensen,

Luister eens. Dit jaar willen ik en een maar van mij, allebei fanatiek Barcelona-aanhangers, naar de huldiging van FC Barcelona. Wanneer denken jullie dat ze kampioen gaan worden en als ze kampioen worden, wanneer is dan de huldiging? Is dat altijd de dag erna?
  maandag 4 mei 2009 @ 17:26:23 #197
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_68662029
quote:
Op maandag 4 mei 2009 17:21 schreef BarbaRob het volgende:
Mensen mensen,

Luister eens. Dit jaar willen ik en een maar van mij, allebei fanatiek Barcelona-aanhangers, naar de huldiging van FC Barcelona. Wanneer denken jullie dat ze kampioen gaan worden en als ze kampioen worden, wanneer is dan de huldiging? Is dat altijd de dag erna?
Als je zelf zo fanatiek bent waarom weet je dat zelf dan niet?
pi_68662180
Het toeval wil dat ik a.s. zondag vertrek naar Barcelona, ik daar een weekje blijf en een kaartje voor Barca - Villareal heb. Oh ja mijn hotel zit op de Ramblas

Als Barcelona kampioen wordt zondag kom ik waarschijnlijk mijn hotel niet meer in
Bloed, zweet en tranen!
  maandag 4 mei 2009 @ 18:10:28 #199
227106 BarbaRob
Meisjes plagen...
pi_68663160
quote:
Op maandag 4 mei 2009 17:26 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Als je zelf zo fanatiek bent waarom weet je dat zelf dan niet?
Omdat we pas fanatiek zijn geworden sinds een paar jaar geleden. En nog nooit een kampioenschap hebben meegemaakt
  maandag 4 mei 2009 @ 18:20:45 #200
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_68663422
quote:
Op maandag 4 mei 2009 18:10 schreef BarbaRob het volgende:

[..]

Omdat we pas fanatiek zijn geworden sinds een paar jaar geleden. En nog nooit een kampioenschap hebben meegemaakt
Dan nog, dat kan je zelf toch wel inschatten als fanatieke supporter?
><(({°>
  maandag 4 mei 2009 @ 18:31:06 #201
173465 MoneyTalks
You listen.
pi_68663716
quote:
Op maandag 4 mei 2009 17:31 schreef AtDaMotDaMotDa het volgende:
Het toeval wil dat ik a.s. zondag vertrek naar Barcelona, ik daar een weekje blijf en een kaartje voor Barca - Villareal heb. Oh ja mijn hotel zit op de Ramblas

Als Barcelona kampioen wordt zondag kom ik waarschijnlijk mijn hotel niet meer in
Oh jawel hoor, ik ben ook bij de kampioenswedstrijd 3 jaar terug geweest en het is heel druk, maar je kan prima overal komen hoor! Vooral Plaça Catalunya is druk.
Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.
  maandag 4 mei 2009 @ 18:35:18 #202
173465 MoneyTalks
You listen.
pi_68663839
quote:
Op maandag 4 mei 2009 17:21 schreef BarbaRob het volgende:
Mensen mensen,

Luister eens. Dit jaar willen ik en een maar van mij, allebei fanatiek Barcelona-aanhangers, naar de huldiging van FC Barcelona. Wanneer denken jullie dat ze kampioen gaan worden en als ze kampioen worden, wanneer is dan de huldiging? Is dat altijd de dag erna?
De huldiging is meestal in het stadion tijdens de (eerstvolgende) thuiswedstrijd, en dan vaak de dag erna gaat het team in een open bus een rondrit door de stad maken. En dan kan je het beste op Plaça Catalunya staan.
Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.
  maandag 4 mei 2009 @ 18:56:18 #203
227106 BarbaRob
Meisjes plagen...
pi_68664473
quote:
Op maandag 4 mei 2009 18:35 schreef MoneyTalks het volgende:

[..]

De huldiging is meestal in het stadion tijdens de (eerstvolgende) thuiswedstrijd, en dan vaak de dag erna gaat het team in een open bus een rondrit door de stad maken. En dan kan je het beste op Plaça Catalunya staan.
Maar stel, Real en Barca winnen komend weekend. Dan kan Barca het weekend erna kampioen worden. Dat is wel uit bij Real Mallorca. Is het dan maandag de 18de te doen?
pi_68695005
Hoeveel fanclubleden heeft Barca?
----> Schumacher, je was een groot sportman! <----
pi_68695473
Ik dacht laatst te lezen iets van 155.000 leden.
pi_68695503
Hm, ja en kwam van Real madrid al een getal tegen van 360.000 dus ik vind het weinig dan in vergelijk
----> Schumacher, je was een groot sportman! <----
pi_68696003
Wat een wedstrijd zeg zaterdag..heb het hier in Wenen gekeken in de kroeg tussen een wagonlading Spanjaarden...genieten
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  dinsdag 5 mei 2009 @ 16:25:17 #208
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_68696745
En wie moet er morgenavond weer werken ..
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_68696848
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 16:25 schreef Houniet het volgende:
En wie moet er morgenavond weer werken ..
Ik ook..

En vanavond zit ik in het vliegtuig tijdens Arsenal
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_68697610
Tsjah Eto'o is echt goed hoor. die 3 voorin zorgen ervoor dat het veld nooit klein gemaakt kan worden door de tegenstander omdat ze zo veel snelheid hebben dat ze binnen 3 seconden van doel tot doel lopen
pi_68697650
Niet fanclubleden maar 'supporters'
quote:
Top 20 populairste clubs van Europa:
1. FC Barcelona (Spanje) – 44,2 miljoen fans
2. Real Madrid (Spanje) – 41,0 miljoen fans
http://www.soccernews.nl/news/60656
  dinsdag 5 mei 2009 @ 21:59:58 #212
13330 RAILGUNNER
Més que un club
pi_68709070
Zijn er hier ook mensen lid van een supportersclub? Ik heb http://www.fanclubbarcelona.nl/ gevonden, maar zijn er clubs die andere zaken bieden? Biedt het überhaupt meerwaarde om lid te worden?
pi_68711217
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 15:52 schreef leroytje het volgende:
Hm, ja en kwam van Real madrid al een getal tegen van 360.000 dus ik vind het weinig dan in vergelijk
http://www.voetbalbelgie.be/nl/article.php?id=5419
pi_68711391
Ik hoop dat Barça de CL wint. Doe het voor het voetbal!
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_68712506
Hup Barcelona dan maar.
  woensdag 6 mei 2009 @ 00:31:04 #216
173465 MoneyTalks
You listen.
pi_68715319
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 21:59 schreef RAILGUNNER het volgende:
Zijn er hier ook mensen lid van een supportersclub? Ik heb http://www.fanclubbarcelona.nl/ gevonden, maar zijn er clubs die andere zaken bieden? Biedt het überhaupt meerwaarde om lid te worden?
Yep, ik ben al 10 jaar lid van Fan Club Barcelona (sinds het begin dus). Er zijn 800 leden.

Doe er eigenlijk weinig mee, maar als je zou willen kan je 2x per jaar tijdens El Clasico naar de Penya bijeenkomsten, en je kan goedkoper mee met reizen naar wedstrijden van Barça. Je krijgt verder 4x per jaar een glossy fanclubblad met interessante interviews en achtergronden. En je krijgt een geinig pasje met je naam en lidnummer waarmee je kunt aantonen dat je lid bent van de enige echte Nederlandse fan club

Hier het Youtube kanaal van de fan club http://www.youtube.com/fanclubbarcelona
Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.
pi_68715807
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 00:31 schreef MoneyTalks het volgende:

[..]

Yep, ik ben al 10 jaar lid van Fan Club Barcelona (sinds het begin dus). Er zijn 800 leden.

Doe er eigenlijk weinig mee, maar als je zou willen kan je 2x per jaar tijdens El Clasico naar de Penya bijeenkomsten, en je kan goedkoper mee met reizen naar wedstrijden van Barça. Je krijgt verder 4x per jaar een glossy fanclubblad met interessante interviews en achtergronden. En je krijgt een geinig pasje met je naam en lidnummer waarmee je kunt aantonen dat je lid bent van de enige echte Nederlandse fan club

Hier het Youtube kanaal van de fan club http://www.youtube.com/fanclubbarcelona
Ga me morgen maar eens aanmelden
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  woensdag 6 mei 2009 @ 00:58:14 #218
173465 MoneyTalks
You listen.
pi_68715962
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 00:51 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Ga me morgen maar eens aanmelden
mochten er meer fok!kers lid zijn/worden kunnen we wellicht een keer een fok!meet houden tijdens een penya avond

En volgens mij kan je je beter per 1 juli aanmelden:
quote:
Een lidmaatschap loopt per seizoen, van 1 juli tot en met 30 juni. Mede gezien de lage contributie kent de fanclub geen deellidmaatschap van bijvoorbeeld een half jaar. Als u in de loop van het seizoen lid wordt krijgt u toch alle zaken, die de andere leden ook (al) hebben ontvangen, zoals de persoonsgebonden clubkaart, alle in het betreffende seizoen reeds verschenen fanclubmagazines en de give away van het lopende seizoen.
Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.
pi_68716468
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 00:58 schreef MoneyTalks het volgende:

[..]

mochten er meer fok!kers lid zijn/worden kunnen we wellicht een keer een fok!meet houden tijdens een penya avond

En volgens mij kan je je beter per 1 juli aanmelden:
[..]


Misschien ook een idee voor VenomSnake (als hij al geen lid was)
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  woensdag 6 mei 2009 @ 09:33:02 #220
227106 BarbaRob
Meisjes plagen...
pi_68719974
Wat is een Penya-avond?
  woensdag 6 mei 2009 @ 10:20:41 #221
121310 venomsnake
El Saltador
pi_68721196


.
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 01:27 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Misschien ook een idee voor VenomSnake (als hij al geen lid was)
Nee, ben geen lid.
Ik ga het ook niet worden in de nabije toekomst. Ik kan door omstandigheden voorlopig toch niet naar Barcelona.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_68725997
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 09:33 schreef BarbaRob het volgende:
Wat is een Penya-avond?
Een peña (denk dat t dit moet zijn) staat voor fanclub,.. you do the math
  woensdag 6 mei 2009 @ 17:28:11 #223
173465 MoneyTalks
You listen.
pi_68737467
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 12:46 schreef Smeich het volgende:

[..]

Een peña (denk dat t dit moet zijn) staat voor fanclub,.. you do the math
peña = spaans
penya = catalaans
Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.
  woensdag 6 mei 2009 @ 18:10:00 #224
227106 BarbaRob
Meisjes plagen...
pi_68739077
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 12:46 schreef Smeich het volgende:

[..]

Een peña (denk dat t dit moet zijn) staat voor fanclub,.. you do the math
En wat wordt er op zo'n avond dan gedaan?
  woensdag 6 mei 2009 @ 18:25:52 #225
113682 WeebI
Wee Bull
pi_68739652
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 18:10 schreef BarbaRob het volgende:

[..]

En wat wordt er op zo'n avond dan gedaan?
Ganzenborden.
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
  woensdag 6 mei 2009 @ 18:28:03 #226
227106 BarbaRob
Meisjes plagen...
pi_68739723
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 18:25 schreef WeebI het volgende:

[..]

Ganzenborden.
Wel naakt hopelijk?
  woensdag 6 mei 2009 @ 18:31:07 #227
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_68739823
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 00:31 schreef MoneyTalks het volgende:
En je krijgt een geinig pasje met je naam en lidnummer waarmee je kunt aantonen dat je lid bent van de enige echte Nederlandse fan club
Wat is dat voor onzin? Ken je de penya La Maquina Blaugrana niet, of noem je hem bewust niet?
  woensdag 6 mei 2009 @ 18:42:33 #228
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_68740259
Anyway: effe een hapje eten in de stad en dan kijken
  woensdag 6 mei 2009 @ 19:43:11 #229
121310 venomsnake
El Saltador
pi_68742931
De opstelling:

Valdés; Alves, Piqué, Touré, Abidal; Busquets, Xavi, Keita; Iniesta, Messi y Eto'o.

Yaya lijkt centraal te gaan spelen, en Henry nog niet 100% fit helaas.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  woensdag 6 mei 2009 @ 19:44:30 #230
113682 WeebI
Wee Bull
pi_68742977
Lekker voor Cáceres
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
  woensdag 6 mei 2009 @ 19:46:06 #231
121310 venomsnake
El Saltador
pi_68743049
Best lullig inderdaad. .

Ik denk dat Guardiola voor wat body kiest. Yaya is natuurlijk wel een beer van een vent.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  woensdag 6 mei 2009 @ 20:23:43 #232
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_68744619
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 19:46 schreef venomsnake het volgende:
Best lullig inderdaad. .

Ik denk dat Guardiola voor wat body kiest. Yaya is natuurlijk wel een beer van een vent.
Hij zal hem wel op Drogba zetten.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
  woensdag 6 mei 2009 @ 20:42:25 #233
128384 mcwops
gat in je glas
pi_68745504
geel=goud.
het zijn mooie shirts om te vlammen vanavond!
Niets zo moeilijk als het maken van een goede afspraak, behalve het nakomen
pi_68745617
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 19:44 schreef WeebI het volgende:
Lekker voor Cáceres
Liever Yaya hoor
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  woensdag 6 mei 2009 @ 20:46:31 #235
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_68745708
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 20:42 schreef mcwops het volgende:
geel=goud.
het zijn mooie shirts om te vlammen vanavond!
Laten we het hopen. Barcelona verdient dit seizoen absoluut een finaleplek en afgezien daarvan heb ik het zo zoetjes aan wel gehad met die Hiddinkcultus.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
  woensdag 6 mei 2009 @ 21:08:07 #236
113682 WeebI
Wee Bull
pi_68746777
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 20:44 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Liever Yaya hoor
Cáceres is echt goed hoor. Als het aan mij ligt komt ie komende zomer naar Madrid. Maar dat zal welniet gebeuren
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
pi_68747864
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 21:08 schreef WeebI het volgende:

[..]

Cáceres is echt goed hoor. Als het aan mij ligt komt ie komende zomer naar Madrid. Maar dat zal welniet gebeuren
ruilen voor Garay?
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  woensdag 6 mei 2009 @ 21:32:52 #238
173465 MoneyTalks
You listen.
pi_68748053
Verschrikkelijke wedstrijd.

Qua formatie vind ik het helemaal een drama. Eto'o staat zo goed als linksbuiten terwijl hij geen man voorbij komt, het middenveld totaal verneukt terwijl dat de motor van dit Barça was..
Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.
  woensdag 6 mei 2009 @ 21:39:06 #239
128384 mcwops
gat in je glas
pi_68748336
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 21:32 schreef MoneyTalks het volgende:
Verschrikkelijke wedstrijd.

Qua formatie vind ik het helemaal een drama. Eto'o staat zo goed als linksbuiten terwijl hij geen man voorbij komt, het middenveld totaal verneukt terwijl dat de motor van dit Barça was..
er zijn nog 45 minuten. Chelsea speelt wel slim en snel, maar als je in de finale wil, dan zal Barca wat extra's moeten geven. Messi zal zich meer moeten laten zien
Niets zo moeilijk als het maken van een goede afspraak, behalve het nakomen
  woensdag 6 mei 2009 @ 21:40:03 #240
113682 WeebI
Wee Bull
pi_68748377
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 21:27 schreef Tim86 het volgende:

[..]

ruilen voor Garay?
Natuurlijk niet Die is nóg beter. Maar Cáceres kan mooi voor een basisplaats vechten met Pepe en Garay. Betere shit dan Cannavaro of Metzi.
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
  woensdag 6 mei 2009 @ 21:41:44 #241
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_68748453
Waarom ontmantelt hij zelf zijn middenveld? Busquets centraal achterin, Bojan op de plek van Henry, eind. Middenveld was zaterdag nog de sterkste linie
  woensdag 6 mei 2009 @ 21:45:50 #242
113682 WeebI
Wee Bull
pi_68748637
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 21:41 schreef Omnifacer het volgende:
Waarom ontmantelt hij zelf zijn middenveld? Busquets centraal achterin, Bojan op de plek van Henry, eind. Middenveld was zaterdag nog de sterkste linie
Real liet dat onbegrijpelijkerwijs ook toe. Gago en Lass moesten met zijn tweeën alles oplossen en faalden hard, iets dat het middenvelder van Chelsea niet doet. Bovendien kan Chelsea makkelijk een balletje terugpassen, daar waar Real (lees: Gago en Lass) alleen maar dachten aan die bal naar voren krijgen, ook als dat helemaal niet kon.
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
  woensdag 6 mei 2009 @ 21:52:15 #243
173465 MoneyTalks
You listen.
pi_68749016
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 21:45 schreef WeebI het volgende:

[..]

Real liet dat onbegrijpelijkerwijs ook toe. Gago en Lass moesten met zijn tweeën alles oplossen en faalden hard, iets dat het middenvelder van Chelsea niet doet. Bovendien kan Chelsea makkelijk een balletje terugpassen, daar waar Real (lees: Gago en Lass) alleen maar dachten aan die bal naar voren krijgen, ook als dat helemaal niet kon.
Had Juande Ramos Madrid laten anti-voetballen en dan nog verloren, dan hadden de socios dat al helemaal niet gepikt. Hij gokte op de aanval, en verloor.
Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.
pi_68749579
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 21:40 schreef WeebI het volgende:

[..]

Natuurlijk niet Die is nóg beter. Maar Cáceres kan mooi voor een basisplaats vechten met Pepe en Garay. Betere shit dan Cannavaro of Metzi.
Dat bedoelde ik daarmee ook te zeggen ja

Het is zeker een talent, maar vind hem dit seizoen echt nog veel te shaky. Hopelijk een goede voorbereiding komend seizoen en dan mooi concurreren. Als iedereen fit is zit het wel goed achterin bij Barca.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  woensdag 6 mei 2009 @ 22:36:20 #245
128384 mcwops
gat in je glas
pi_68751619
Iniestaaaaaa
Niets zo moeilijk als het maken van een goede afspraak, behalve het nakomen
  woensdag 6 mei 2009 @ 22:37:34 #246
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_68751743
wedstrijd besloten door 2 zonndagsschoten. nu vasthouden!
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
  woensdag 6 mei 2009 @ 22:41:22 #247
121310 venomsnake
El Saltador
pi_68752063
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Anti-voetbal afgestraft!!!

!
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_68752113
Wat een ontknoping
  woensdag 6 mei 2009 @ 22:42:22 #249
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_68752125
Gefeliciteerd. Maar jullie mogen mij wel bedanken...
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 23:00 schreef The_Verve het volgende:
Hopelijk 1-1. Met een doelpunt van Barcelona in de 93e minuut.
De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
  woensdag 6 mei 2009 @ 22:42:28 #250
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_68752129
Jezus, ben ik dan meer voetbalfan dan Real fan?

Ik was gewoon blij toen Iniesta scoorde.

BARCAAAAAAA!!!!

De beste 2 in de finale.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_68752165
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAAAAAAA

WOW WOW

Venom
They said i couldn't play football i was too small
They said i couldn't play basketball i wasn't tall
They said i couldn't play baseball at all
And now everyday of my life I BALL !
pi_68752185
FC BARCELONA IN DE FINALE
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  woensdag 6 mei 2009 @ 22:43:48 #253
67174 Dos37
Come on Twente
pi_68752236
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 22:42 schreef jojomen4 het volgende:

De beste 2 in de finale.
Dit dus en misschien niet over deze 2 wedstrijden. Gewoon het hele seizoen
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_68752244
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 17:30 schreef Saekerhett het volgende:
Ach, als Barca gewoon lekker snel scoort, dan hoeft Henry ook niet ingebracht te worden voor forcering. Ik hoop op een lekker spannende wedstrijd met Barcelona als winnaar, 1-1 in de laatste minuut
Geen dank
pi_68752252
ot el camp
és un clam
som la gent blaugrana
tant se val d'on venim
si del sud o del nord
ara estem d'acord
estem d'acord
una bandera ens agermana

Blaugrana al vent
un crit valent
tenim un nom que el sap tothom

BARÇA, BARÇA, BARÇA !!


Jugadors
seguidors
tots units fem força
són molts anys plens d'afanys
són molts gols que hem cridat
i s'ha demostrat, s'ha demostrat
que mai ningú no ens podrà tòrcer


Blaugrana al vent
un crit valent
tenim un nom que el sap tothom

BARÇA, BARÇA, BARÇA !!
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_68752287
JAA!!! Geweldig!
Australian Open - 2004, 2006, 2007, 2010, 2017, 2018 - - - - Wimbledon - 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2009, 2012, 2017 Roland Garros - 2009 US Open - 2004, 2005, 2006, 2007, 2008
----
  woensdag 6 mei 2009 @ 22:46:18 #257
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_68752384
Ge-ni-aal. Voetbal overwint . Zelden zo gejuicht bij een goal dit seizoen
pi_68752416
OMG OMG ik werd echt gek hier..zwaar onverdiend (1 schot op doel ) maar wel heerlijk
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  woensdag 6 mei 2009 @ 22:47:43 #259
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_68752455
Wat naait de scheids haar Chelsea zeg, wat een homo. Ivanov floot nog beter bij NL - Portugal
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_68752469
Gestolen overwinning, maar de eerste wedstrijd was voor Barcelona. Eindelijk heeft het voetbal gewonnen.

Oh, ik ben zo blij !
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  woensdag 6 mei 2009 @ 22:48:00 #261
113682 WeebI
Wee Bull
pi_68752472
Hoeveel kostte Øvrebø?
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
pi_68752504
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 22:42 schreef The_Verve het volgende:
Gefeliciteerd. Maar jullie mogen mij wel bedanken...
[..]
Wáááát .
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  woensdag 6 mei 2009 @ 22:49:03 #263
51286 w00h00
Digital man!
pi_68752545
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 22:46 schreef Tim86 het volgende:
OMG OMG ik werd echt gek hier..zwaar onverdiend (1 schot op doel ) maar wel heerlijk
Inderdaad, maar ik had het Chelsea ook niet gegund met dat laffe gedoe.
  woensdag 6 mei 2009 @ 22:49:09 #264
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_68752551
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 22:47 schreef XL het volgende:
Wat naait de scheids haar Chelsea zeg,
Abidal kreeg anders ook een dubieuze rode kaart.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
pi_68752560
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 22:42 schreef The_Verve het volgende:
Gefeliciteerd. Maar jullie mogen mij wel bedanken...
[..]


Kerel, wil jij mijn toto invullen?
They said i couldn't play football i was too small
They said i couldn't play basketball i wasn't tall
They said i couldn't play baseball at all
And now everyday of my life I BALL !
  woensdag 6 mei 2009 @ 22:50:16 #266
113682 WeebI
Wee Bull
pi_68752606


Stik er maar in.
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
pi_68752611
wat een drama scheids, dat ie de eerste helft hem er net buiten legt was een goede beslissing. De duikelingen van Drogba ook terecht dat ie daar niet intrapte, maar die rode kaart zet ik wel m'n vraagtekens bij.
Daarnaast was het ook gewoon 2* hands van Barca achterin en onbegrijpelijk dat ie voor beide geen pingel gaf.
Het was al niet zo'n beste wedstrijd maar de scheids zorgt er helemaal voor dat er een wrange nasmaak aan deze wedstrijd zit.
pi_68752626
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 22:48 schreef RayMania het volgende:

[..]

Wáááát .
Hey, ik voorspelde hem ook hoor (stukkie naar boven)
pi_68752648
Terecht over het gehele seizoen in de finale.

Dani Alves stond echt zo slecht te spelen.
pi_68752697
Wel grappig, aan het begin vonde alle Chelsea fans de scheids geweldig. Maar nu is het opeens een kut scheids?
They said i couldn't play football i was too small
They said i couldn't play basketball i wasn't tall
They said i couldn't play baseball at all
And now everyday of my life I BALL !
  woensdag 6 mei 2009 @ 22:51:39 #271
121310 venomsnake
El Saltador
pi_68752700
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 22:42 schreef The_Verve het volgende:
Gefeliciteerd. Maar jullie mogen mij wel bedanken...
[..]
!
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_68752706
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 22:50 schreef sjimz het volgende:
Terecht over het gehele seizoen in de finale.

Dani Alves stond echt zo slecht te spelen.
Idd, die dacht dat het rugby was met die hoge ballen
  woensdag 6 mei 2009 @ 22:51:49 #273
107005 Saviola
CM Legend
pi_68752710
Ongelofelijk, zelden zo'n gelukzalig gevoel had als het laatste kwartier..
Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
  woensdag 6 mei 2009 @ 22:52:24 #274
121310 venomsnake
El Saltador
pi_68752745
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 22:50 schreef WeebI het volgende:
[ afbeelding ]

Stik er maar in.
Dank je.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_68752788
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 22:51 schreef venomsnake het volgende:

[..]

!
Venom, als ik je morgen een filmpje stuurt met goeie kwaliteit van het doelpunt. Zou jij er dan een gif avatar uit kunnen maken?
They said i couldn't play football i was too small
They said i couldn't play basketball i wasn't tall
They said i couldn't play baseball at all
And now everyday of my life I BALL !
pi_68752803
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 22:51 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Idd, die dacht dat het rugby was met die hoge ballen
En verdedigend zwaar overschat.
pi_68752813
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 22:50 schreef WeebI het volgende:
[ afbeelding ]

Stik er maar in.
Hehe, dank je Weebl
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  woensdag 6 mei 2009 @ 22:54:31 #278
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_68752860
Iniesta
Iniesta
Iniesta
Iniesta



Dit is gerechtigheid voor voetbal
pi_68752868
En serieus, wat ben ik een fan van Pique aan het worden.. Die jongen word met de wedstrijd beter
They said i couldn't play football i was too small
They said i couldn't play basketball i wasn't tall
They said i couldn't play baseball at all
And now everyday of my life I BALL !
  woensdag 6 mei 2009 @ 22:54:51 #280
121310 venomsnake
El Saltador
pi_68752875
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 22:53 schreef Lil_Wayne het volgende:

[..]

Venom, als ik je morgen een filmpje stuurt met goeie kwaliteit van het doelpunt. Zou jij er dan een gif avatar uit kunnen maken?
Prima
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_68752902
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 22:54 schreef Lil_Wayne het volgende:
En serieus, wat ben ik een fan van Pique aan het worden.. Die jongen word met de wedstrijd beter
Had je ook zo gedaan als de penalty wel gegeven was?
pi_68752910
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 22:54 schreef Lil_Wayne het volgende:
En serieus, wat ben ik een fan van Pique aan het worden.. Die jongen word met de wedstrijd beter
In het begin van het seizoen vond ik hem niet veel bijzonder, maar sinds vorige week wordt ik steeds meer fan van hem
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_68752924
Een overwinning voor het voetbal, en wel een hele lekkere . Gestolen, maar hoe lekker is het als ie EN gestolen is van Chelsea EN heel Chelsea met Drogba en Ballack (de grootste huilebalken op het veld) zo over de kook gaan. Heerlijk. (en dat met 10 tegen 11 )
What a difference a day makes , twenty-four little hours....
  woensdag 6 mei 2009 @ 22:55:52 #284
172247 djnospinzone
wolfheaded conjurer
pi_68752939
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
they ain't proud colours, but they're true
colours of my home
  woensdag 6 mei 2009 @ 22:56:24 #285
172247 djnospinzone
wolfheaded conjurer
pi_68752968
JAJJJJJAAJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
they ain't proud colours, but they're true
colours of my home
  woensdag 6 mei 2009 @ 22:56:38 #286
172247 djnospinzone
wolfheaded conjurer
pi_68752977
SSSSSSIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
they ain't proud colours, but they're true
colours of my home
  woensdag 6 mei 2009 @ 22:56:49 #287
172247 djnospinzone
wolfheaded conjurer
pi_68752990
VAMOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOS
they ain't proud colours, but they're true
colours of my home
  woensdag 6 mei 2009 @ 22:57:09 #288
121310 venomsnake
El Saltador
pi_68753015
.

Ik ga even een frisse neus halen. Ben helemaal opgefucked en vaag in mijn kop door die wedstrijd.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  woensdag 6 mei 2009 @ 22:57:09 #289
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_68753016
Wat was alves dra-ma-tisch
pi_68753078
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 22:57 schreef jorienvdherik het volgende:
Wat was alves dra-ma-tisch
Is er ook niet bij in de finale

Maar er kwam geen bal van hem aan
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_68753108
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 22:57 schreef jorienvdherik het volgende:
Wat was alves dra-ma-tisch
Wat doet een Feyenoorder trouwens met een Ajax- en PSV-speler in zijn avatar?
pi_68753135
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 22:58 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Wat doet een Feyenoorder trouwens met een Ajax- en PSV-speler in zijn avatar?
En hij is nog lang niet de enige
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_68753138
Pique wat een held.
pi_68753143
Ik had beter het 2e semester van het schooljaar in Barca kunnen zitten dan het eerste. Wat een geweldig feest moet het zijn in Barca!
What a difference a day makes , twenty-four little hours....
  woensdag 6 mei 2009 @ 22:59:47 #295
199823 TheZapster
Don't hassel The Hoff
  Trouwste user 2022 woensdag 6 mei 2009 @ 22:59:52 #296
7889 tong80
Spleenheup
pi_68753176
JAAAAAAAA

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  woensdag 6 mei 2009 @ 23:00:10 #297
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_68753200
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 22:59 schreef Tim86 het volgende:

[..]

En hij is nog lang niet de enige
Barca , Barca !
pi_68753268
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 22:55 schreef sjimz het volgende:

[..]

Had je ook zo gedaan als de penalty wel gegeven was?
Nee dan had ik eerst heel veel gal gespuwd, maar die handsbal was ongelukkig
They said i couldn't play football i was too small
They said i couldn't play basketball i wasn't tall
They said i couldn't play baseball at all
And now everyday of my life I BALL !
pi_68753307
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 22:55 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

In het begin van het seizoen vond ik hem niet veel bijzonder, maar sinds vorige week wordt ik steeds meer fan van hem
Die lange passes van hem naar Alves waren echt geniaal.
They said i couldn't play football i was too small
They said i couldn't play basketball i wasn't tall
They said i couldn't play baseball at all
And now everyday of my life I BALL !
pi_68753341
Lekkuur.
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_68753376
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 23:01 schreef Lil_Wayne het volgende:

[..]

Die lange passes van hem naar Alves waren echt geniaal.
Hij speelt als een klassieke libero de laatste wedstrijden..continu inschuiven, veel lange passes...echt heerlijk
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')