Arsenal versterkt zich sowieso op de plek van fabregas volgend seizoen... Maar Robin zou niet misstaan bij Barcelona.quote:Op zondag 26 april 2009 00:13 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Als ik kon kiezen tussen Barcelona en Arsenal zou ik direct voor Barcelona kiezen. Ik zou sowieso veel liever in La Liga spelen dan in de Premier League.
Cesc voorlopig dus nog niet.quote:Op zondag 26 april 2009 00:13 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Als ik kon kiezen tussen Barcelona en Arsenal zou ik direct voor Barcelona kiezen. Ik zou sowieso veel liever in La Liga spelen dan in de Premier League.
Nee hoor, Madrid verliest morgen van Sevilla.quote:
Teleurgesteld denk ik, anders zou ik het niet weten..quote:
quote:
Het ziet er wel verdrietig uit zo op het eerste gezicht. Alsof hij van de pijn vergaat.quote:Op zondag 26 april 2009 00:53 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Teleurgesteld denk ik, anders zou ik het niet weten..![]()
quote:
Ik verwacht ook geen overwinning van Real, hoewel Sevilla aan een slechte reeks bezig is.quote:Op zondag 26 april 2009 09:13 schreef RayMania het volgende:
[..]. Jammer van het puntverlies, maar ik denk eerder dat Barça straks één punt is uitgelopen.
Troep zeg ik je, TROEP1! GODGANSE TROEP!! Dat Jimenez maar snel weg is.quote:Op zondag 26 april 2009 18:33 schreef mcyodogg het volgende:
PALOP; ADRIANO, DAVID PRIETO, ESCUDÉ, FERNANDO NAVARRO; DUSCHER, ROMARIC; NAVAS, RENATO, PEROTTI; KANOUTÉ
Belachelijk dat er steeds gewisseld wordt. Het helpt vast om steeds van spits te veranderen.quote:Op zondag 26 april 2009 18:50 schreef WeebI het volgende:
Geen Nederlanders in de basis bij Real, dat is vast al een tijd geleden dat dat voor het laatst gebeurde
Er wordt niet van spits veranderd, enkel van formatie gewijzigd.quote:Op zondag 26 april 2009 18:51 schreef RayMania het volgende:
[..]
Belachelijk dat er steeds gewisseld wordt. Het helpt vast om steeds van spits te veranderen.
Veel meer manquote:Op zondag 26 april 2009 18:53 schreef sezten het volgende:
Biri Biri is trouwens aanwezig in het stadion![]()
Trouwens weer 5 rode kaarten in totaal van 3 van 5 uur wedstrijden
Zag die bij Athletic nog nietquote:
Ik denk dat ze je niet horen.quote:Op zondag 26 april 2009 18:56 schreef sezten het volgende:
VAMOS MI SEVILLA, VAMOS CAMPEON LOOOOLOLOLOLOOOOOO LOLOLOLOLOOOOOO VAMOS MI SEVILLA, VAMOS CAMPEON
quote:Op zondag 26 april 2009 19:02 schreef YazooW het volgende:
Dat wordt een dure telefoonrekening Sierd!
Ofwel 17x geel en 1x direct roodquote:Op zondag 26 april 2009 18:54 schreef WeebI het volgende:
[..]
Er wordt niet van spits veranderd, enkel van formatie gewijzigd.
En vijf rode kaarten nu bij Athletic - Racing
Nee als je het zo zegt is het 21x geel hoorquote:Op zondag 26 april 2009 19:05 schreef borisz het volgende:
[..]
Ofwel 17x geel en 1x direct rood. Vier spelers kregen 2x geel.
Nee hoor, het geluk houdt een keer op.quote:
Dat is geen geluk, dat is kwaliteit. En we weten allebei dat je je broek nog elke dag volschijt omdat je weet dat de witte trein eraan komt.quote:Op zondag 26 april 2009 19:20 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Nee hoor, het geluk houdt een keer op.
quote:Op zondag 26 april 2009 19:23 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Dat is geen geluk, dat is kwaliteit. En we weten allebei dat je je broek nog elke dag volschijt omdat je weet dat de witte trein eraan komt.![]()
quote:Op zondag 26 april 2009 19:23 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Dat is geen geluk, dat is kwaliteit. En we weten allebei dat je je broek nog elke dag volschijt omdat je weet dat de witte trein eraan komt.![]()
Ja, een halve meter.quote:Op zondag 26 april 2009 19:24 schreef jorienvdherik het volgende:
Was die goal van Real eigenlijk buitenspel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |