En ik bedoel te zeggen dat dat soort clubs keepers hebben die 16x beter zijn.quote:Op zaterdag 25 april 2009 23:35 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik zei ook niet dat Espanyol hem moet aantrekken, maar dat dat soort clubs meer van zijn niveau zijn.
Dat vind ik overdreven. Hij kan best het niveau van de Primera aan, maar voor de top is hij niet goed genoeg.quote:Op zaterdag 25 april 2009 23:36 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
En ik bedoel te zeggen dat dat soort clubs keepers hebben die 16x beter zijn.
In Segunda B hebben ze een keeper als VAldes nodig.
Als hij zijn basisplaats weet vast te houden komt Oranje misschien weer in beeld.quote:Op zaterdag 25 april 2009 23:41 schreef venomsnake het volgende:
Maduro speelt trouwens een prima wedstrijd.
Gezien het programma van Real vraag ik me af of ze dat zullen halen.quote:Op zaterdag 25 april 2009 23:42 schreef Espabilado het volgende:
Is het trouwens ooit wel eens voorgekomen dat in de PD er twee teams waren met 90+ punten? Want dat kan wel eens gebeuren dit seizoen.
Jaquote:Op zaterdag 25 april 2009 23:52 schreef Plato1980 het volgende:
Was dat echt buitenspel?
Puntje uitlopen op Real is altijd goed idd. Ben (uiteindelijk) ook wel tevreden met 2-2.quote:
Ja dat snap ik dus ook niet. Henry op de bank laten. Vorige keer was het Messi. Ik heb zo nu en dan ook mijn vraagtekens bij zijn wissel/roulatiesysteem.quote:Op zaterdag 25 april 2009 23:53 schreef Chadi het volgende:
Slechte keus die Keita... Henry had gelijk moeten starten en Iniesta centraal
Als als.. Als mijn oom een kutje had was het mijn tantequote:Op zaterdag 25 april 2009 23:56 schreef _Mike_ het volgende:
Als je Casillias/Van der Sar vandaag had dan was het gewoon 1-2 geworden.
Fabregas erbij halen en Valdes vervangen door een topkeeper. Blijft het aantal Catalanen gelijk en ga je er toch op vooruitquote:Op zaterdag 25 april 2009 23:58 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Als als.. Als mijn oom een kutje had was het mijn tante.
Valdes mot gewoon blijven, juist mooi al die Catalanen in het elftal.
Best jammer hier had je het kampioenschap definitief naar je toe kunnen halen. Alhoewel geen schade opgelopen in de aanloop naar Madrid .quote:Op zaterdag 25 april 2009 23:57 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ja dat snap ik dus ook niet. Henry op de bank laten. Vorige keer was het Messi. Ik heb zo nu en dan ook mijn vraagtekens bij zijn wissel/roulatiesysteem.
Ik bedoel je speelt vandaag niet tegen een club van het niveau Wigan ofzo.
Of Cesc erbij halen en Valdes laten staan, heb je er één extraquote:Op zondag 26 april 2009 00:00 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Fabregas erbij halen en Valdes vervangen door een topkeeper. Blijft het aantal Catalanen gelijk en ga je er toch op vooruit.
Ik vind Valdes niet echt sterk. Vandaag heeft hij Barca 2 punten gekost. Hij pakt zelden punten voor Barca. Aan de bal is hij ook niet sterk.. die schiet ze alle kanten op soms.quote:Op zondag 26 april 2009 00:04 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Of Cesc erbij halen en Valdes laten staan, heb je er één extra
Opzouten.quote:Op zondag 26 april 2009 00:00 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Fabregas erbij halen en Valdes vervangen door een topkeeper. Blijft het aantal Catalanen gelijk en ga je er toch op vooruit.
Als ik kon kiezen tussen Barcelona en Arsenal zou ik direct voor Barcelona kiezen. Ik zou sowieso veel liever in La Liga spelen dan in de Premier Leaguequote:Op zondag 26 april 2009 00:09 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Opzouten.![]()
Cesc speelt ook volgend seizoen nog voor Arsenal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |