Nee hoor, het geluk houdt een keer op.quote:
Dat is geen geluk, dat is kwaliteit. En we weten allebei dat je je broek nog elke dag volschijt omdat je weet dat de witte trein eraan komt.quote:Op zondag 26 april 2009 19:20 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Nee hoor, het geluk houdt een keer op.
quote:Op zondag 26 april 2009 19:23 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Dat is geen geluk, dat is kwaliteit. En we weten allebei dat je je broek nog elke dag volschijt omdat je weet dat de witte trein eraan komt.![]()
quote:Op zondag 26 april 2009 19:23 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Dat is geen geluk, dat is kwaliteit. En we weten allebei dat je je broek nog elke dag volschijt omdat je weet dat de witte trein eraan komt.![]()
Ja, een halve meter.quote:Op zondag 26 april 2009 19:24 schreef jorienvdherik het volgende:
Was die goal van Real eigenlijk buitenspel?
In dat geval hoop ik dat hij gespaard wordtquote:Op zondag 26 april 2009 19:28 schreef jojomen4 het volgende:
Higuain had een gele moeten krijgen, dan had die domme lul de pot tegen Barca gemist.
Geseponeerd.quote:Op zondag 26 april 2009 19:29 schreef jorienvdherik het volgende:
Dacht dat Higuain al geschorst was vandaag
Nee, de RFEF heeft toch ingezien dat Real vorige week eigenlijk een penalty had moeten krijgen, en dat Higuain dus geen schwalbe maakte.quote:Op zondag 26 april 2009 19:29 schreef jorienvdherik het volgende:
Dacht dat Higuain al geschorst was vandaag
En zie het resultaatquote:Op zondag 26 april 2009 18:50 schreef WeebI het volgende:
Geen Nederlanders in de basis bij Real, dat is vast al een tijd geleden dat dat voor het laatst gebeurde
Hehe, eindelijk iemand die enig analyserend vermogen heeft.quote:Op zondag 26 april 2009 19:30 schreef Plato1980 het volgende:
Als Sevilla niet snel de 2-0 maakt zie ik het zo'n wedstrijd worden waarin Real op wonderbaarlijke wijze wint.
Ah gaaf, mijn geheugen was toch goedquote:Op zondag 26 april 2009 19:30 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Nee, de RFEF heeft toch ingezien dat Real vorige week eigenlijk een penalty had moeten krijgen, en dat Higuain dus geen schwalbe maakte.
Wij kijken ook mee hoor.quote:Op zondag 26 april 2009 19:33 schreef jorienvdherik het volgende:
Geel Marcelo.
Hiqaguin en gago op scherp
oh bedanktquote:Op zondag 26 april 2009 19:33 schreef jorienvdherik het volgende:
Hiqaguin en gago op scherp
quote:Op zondag 26 april 2009 19:36 schreef WeebI het volgende:
[..]
oh bedankt
Dat waren ze vanaf de aftrap al.
Ik denk dat Juande Ramos daar op dit moment anders over denktquote:Op zondag 26 april 2009 19:35 schreef Cyberia18 het volgende:
Fantastische achterban heeft Sevilla toch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |