SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is niet de indruk die ik kreeg hoor.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:35 schreef qu63 het volgende:
Wel lief van Pierce dat ie ff wat gaat regelen voor Olivia
Ik geloof dat ie toch ongedaan wil maken wat ze gezegd heeft.. Aangezien het Witte Huis wel op de hoogte is van die opname apparatuur en zij niet..quote:
Volgens mij vertrouwt Pierce Olivia voor geen meter en heeft ie die opnames nodig om bewijs tegen haar te hebben.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:31 schreef qu63 het volgende:
Ik geloof dat ie toch ongedaan wil maken wat ze gezegd heeft.. Aangezien het Witte Huis wel op de hoogte is van die opname apparatuur en zij niet..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
dat zou zeker een meerwaarde hebbenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:12 schreef Sloggi het volgende:
Leuke aflevering, en eindelijk weer eens wat politieke intrige (of in ieder geval een aanzet ertoe)!
Hopelijk laten ze Kim naakt poseren om haar te dwingen mee te werken ofzo.
Dit vat het wel samen.quote:
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:06 schreef Merel het volgende:
[..]
Volgens mij vertrouwt Pierce Olivia voor geen meter en heeft ie die opnames nodig om bewijs tegen haar te hebben.Die indruk kreeg ik dus ook. Aaron is niet het type dat mee gaat werken aan het verhullen van een misdaad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het was wel erg voorspelbaar, inderdaad. Maar als ik de preview zo zie, danquote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:41 schreef Mirel het volgende:
Jack die nu weer tegen de rest in moet werken wordt een irritante plotdevice, en in dit geval zelfs een beetje plaatsvervangend schaamte opwekkend omdat hij en Tony ze al een keer samen belazerd hebben, daarna Tony in z'n eentje, en nu hij dus weer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |