1. Het is een 12.30-wedstrijd.quote:Op zondag 26 april 2009 13:17 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Het is hier wel rustig zeg..normaal schieten de topic's voorbij hier...
D'r is maar 1 wedstrijd aan de gang nu.quote:Op zondag 26 april 2009 13:17 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Bij een half 1 wedstrijd van Feyenoord? Kan he me niet voorstellenquote:Op zondag 26 april 2009 13:17 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Het is vaak bewust zo volgens mij.quote:Op zondag 26 april 2009 13:19 schreef Happel het volgende:
[..]
Je kan niet alles tegelijk willen, hè. Ze komen van ver en het gaat stukje bij stukje beter, al is het nog steeds niet geweldig. Nu laten ze zich ook weer op strijd aftroeven.
3dequote:Op zondag 26 april 2009 00:47 schreef Kremers het volgende:
[..]
Jij denkt dat PSV de tweede plek nog kan innemen?
idd. Nog steeds pissed dat Twente verloor van Feyenoord volgens mijquote:Op zondag 26 april 2009 13:24 schreef TC03 het volgende:
Wat een pretentieus mannetje is die Van Halst zeg.
iddquote:Op zondag 26 april 2009 13:24 schreef TC03 het volgende:
Wat een pretentieus mannetje is die Van Halst zeg.
Gelukkig hebben jullie de grensrechter meequote:Op zondag 26 april 2009 13:12 schreef TC03 het volgende:
Ik vind de scheidsrechter een beetje irritant fluiten (in het nadeel van Feyenoord).
quote:Op zondag 26 april 2009 13:27 schreef Reddiablo het volgende:
Hij heeft wel gewoon gelijk, die Van Halst weet je.
Ja tuurlijk, het is ook helemaal niet moeilijk gelijk te hebben met de beelden voor je snuffert.quote:Op zondag 26 april 2009 13:27 schreef Reddiablo het volgende:
Hij heeft wel gewoon gelijk, die Van Halst.
Dat met die pass van Makaay sloeg nergens op, Tomasson had nooit eerder bij de bal kunnen zijn die verdediger die er nog stondquote:Op zondag 26 april 2009 13:27 schreef Reddiablo het volgende:
Klopt.quote:Op zondag 26 april 2009 13:27 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Gelukkig hebben jullie de grensrechter mee.
Ja, hij heeft geen ongelijk, maar hij verwacht dat voetballers superrobots zijn die binnen een fractie van een seconde vier stappen vooruit denken. Zo werkt het gewoon niet. Het is geen Barcelona. Om dan helemaal te gaan uitleggen hoe Makaay wel had moeten passen vind ik een vorm van arrogantie, de grote Jan van Halst zal Makaay wel even uitleggen hoe het voetbal in elkaar steekt. Genant. Natuurlijk maakt hij een verkeerde keuze, maar dat weet Makaay ook wel.quote:Op zondag 26 april 2009 13:27 schreef Reddiablo het volgende:
Maar het was toch ook gewoon een onwijze kutbal van Makaay... en het was geen buitenspel, en die Ado-dude maakte ook niet echt opzettelijk hands.. normaal moet ik niks van Van Halst hebben maar nu heb ik hem niet op onzin kunnen betrappenquote:
Hoe moet hij anders analyseren?quote:Op zondag 26 april 2009 13:28 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, het is ook helemaal niet moeilijk gelijk te hebben met de beelden voor je snuffert.
De situatie om 2 tegen Waterman te staan sloeg idd nergens op. Makaay moest gewoon een goede bal geven op of Tomasson of Biseswar. Nu was het gewoon een baggerbal.quote:Op zondag 26 april 2009 13:28 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat met die pass van Makaay sloeg nergens op, Tomasson had nooit eerder bij de bal kunnen zijn die verdediger die er nog stond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |