Ja, voor een verdediger zeker.quote:Op zaterdag 25 april 2009 22:25 schreef BeamofLight het volgende:
Das serieus wel knap. Dat statistiekje van Dirk. 0 gele kaarten dit jaar.
psv-ajax 2-0 ?quote:Op zaterdag 25 april 2009 22:33 schreef BeamofLight het volgende:
PSV-Sparta 2-0
PSV-Vitesse 2-0
PSV-Utrecht 2-0
PSV-Heracles 2-0
PSV-Ajax 2-0
Eens.quote:
Wat een speler, die onnozele uitstraling van hem ook. Echt een cultheld.quote:
Precies!quote:
Jij geloofde in een landstitel van Ajax?quote:Op zondag 26 april 2009 00:47 schreef Kremers het volgende:
[..]
Jij denkt dat PSV de tweede plek nog kan innemen?
Ja eigenlijk wel jaquote:Op zondag 26 april 2009 11:39 schreef Dos37 het volgende:
een erehaag moeten ze doen.
JA IDD, of op de knieen en aanbidden whehequote:Op zondag 26 april 2009 11:39 schreef Dos37 het volgende:
een erehaag moeten ze doen.
ohja mod team FC Pannenkoekquote:Op zondag 26 april 2009 11:56 schreef sjimz het volgende:
[..]
Alle andere joderators zullen het met mij eens zijn.
met dit team moet er gewoon makkelijk van ado gewonnen worden.quote:Op zondag 26 april 2009 11:57 schreef jorienvdherik het volgende:
De helden:
Rob van Dijk
Dwight Tiendalli
Denny Landzaat
André Bahia (Bra)
Tim de Cler
Georginio Wijnaldum
Leroy Fer
Jon Dahl Tomasson (Den)
Kelvin Leerdam
Diego Biseswar
Roy Makaay (C)
Dat is zo lang geleden, dat kan ik me niet meer herinneren hoor.quote:Op zondag 26 april 2009 11:41 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel ja![]()
Maar Stekelenburg had alweer gezegd toen hun kampioen werden ze het ook niet kregen en dat het dit keer ook niet hoefde ( gelukkig hoeft ie niet te spelen)
inderdaad Vinckenquote:Op zondag 26 april 2009 12:29 schreef Cyberia18 het volgende:
Pik nog even een half uurtje mee voordat ik richting de Arena ga.![]()
Vincken weer geblesseerd geraakt hoorde ik?
![]()
![]()
![]()
Dit is nog een triester verhaal dan Robben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |