.. hij had een afspraak met de dokter, maar hij ging niet. Wat heeft ziek zijn ermee te maken.quote:
quote:
quote:Op woensdag 27 mei 2009 17:50 schreef LuKaLiKe het volgende:
Damn,
wat ben ik toch slechte grappen tegen gekomen in dit topic... wat zeg ik, grappen?
Clueloze domme verhaaltjes, die zoooo slecht zijn.
(Heb alleen de grapjes van de topicstarter gelezen, had geen zin om nog verder te lezen...)
[/zucht_mode_on]
Weet ik niet maar fijn dat je het hebt gevonden.quote:Op donderdag 4 juni 2009 23:11 schreef Noortje. het volgende:
Waarom zie ik dit topic nu pas?
Bedankt, die is waargebeurd. Ik was destijds in die situatie en zei dat tegen de bakker.quote:De laatste uit de OP is echt briljant.
Heeft hij dan al iets gedaan?quote:
En toen?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:02 schreef Federer-fan het volgende:
Twee mannen, Jan en Henk, die allebei een relatie hebben gaan naar Café M'n Ex toe.
Zegt Jan tegen Henk: "Je vriendin al morgenochtend wel schrikken als je zegt 'Ik ben gisteravond bij m'n ex geweest.'"
Zegt Henk lachend "Ja, dat denk ik ook. Ben benieuwd naar haar reactie."
Dus de volgende ochtend zegt Henk tegen zijn vriendin: "Ik ben gisteravond bij Café M'n Ex geweest."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
komt geert wilders bij een groente en fruit boer:
geert: heeft u ook turks fruit?![]()
winkel bediende: nee
geert: oh doe mij dan maar een kilo appels en peren.![]()
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:21 schreef sjoemie1985 het volgende:
welke film zou geert wilders nooit willen zien?slechte zelfbedachte grappen, deel 2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
...maar ik bats wél met je moeder
Dat was 't al. Het zijn slechte grappen hè, geen goeie.quote:
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:21 schreef sjoemie1985 het volgende:
welke film zou geert wilders nooit willen zien?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van het concert des levens krijgt niemand een program.
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 19:35 schreef Stoeprand het volgende:
Hoe heet de prijs voor het grappigste boek?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
quote:
Kom jij weer eens met een leuke ''quote:
Een man komt bij een restaurant. Op een gegeven moment komt de ovber langs, die zijn bestelling opneemt. Twintig munuten later wordt zijn eten op tafel gezet,. Het is een bord met een biefstuk met aan de rand allemaal garnalen.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:27 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Kom jij weer eens met een leuke '''' grap
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:00 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Een man komt bij een restaurant. Op een gegeven moment komt de ovber langs, die zijn bestelling opneemt. Twintig munuten later wordt zijn eten op tafel gezet,. Het is een bord met een biefstuk met aan de rand allemaal garnalen.
Zegt die man tegen de ober: "Ik heb toch een runderbiefstuk besteld; wat doen die garnalen allemaal op dat bord?"
Zegt die ober: "Maar u zei toch dat u er graag wat garnering bij wilde?"
quote:
Een groep mensen gaat eten in een restaurant. Van tevoren heeft degene die het etentje heeft georganiseerd gekozen voor een tweegangenkeuzemenu.quote:
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:33 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Een groep mensen gaat eten in een restaurant. Van tevoren heeft degene die het etentje heeft georganiseerd gekozen voor een tweegangenmenu.
Dus dan komt de serveerster langs en ze zegt "Voor het voorgerecht kunt u kiezen uit kippensoep en tomatensoep en het hoofdgerecht is vlees oftewel vis."
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:39 schreef Federer-fan het volgende:
Dus een man solliciteert als barman bij een chic hotel.
Vraagt de gespreksleider: "Proeft u het verschil tussen een Remy Martin VSOP en een Remy Martin Club?"
Zegt die man: "Ik vermouth van wel."
Begint die gespreksleider te lachen en hij zegt: "Haha, leuk gevonden. En wij vinden het belangrijk dat onze barmannen gevoel voor humor hebben."
quote:
Bedankt.quote:
hij vermouth van welquote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:54 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ik kan van beide geen chocola maken.
Dat het een drankje is wist ik niet. Nu vind ik 'm nog wel enigszins grappig.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:56 schreef amaranta het volgende:
[..]
hij vermouth van niet
Ik vind hem erg treffend.
Vermouth is een drankje. Maar je kan ook lezen 'vermoed'
Ik begrijp hem niet.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:33 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Een groep mensen gaat eten in een restaurant. Van tevoren heeft degene die het etentje heeft georganiseerd gekozen voor een tweegangenkeuzemenu.
Dus dan komt de serveerster langs en ze zegt "Voor het voorgerecht kunt u kiezen uit kippensoep en tomatensoep en het hoofdgerecht is vlees oftewel vis."
Geeft niet. Hier volgt de uitleg:quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:54 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ik kan van beide geen chocola maken.
Sorry, maar ik moet alleen lachen om het feit dat er niks grappigs is aan het verwisselen van ''of'' en ''oftewel''.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:59 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Geeft niet. Hier volgt de uitleg:
1) Oftewel betekent met andere woorden. Die serveerster zegt dus in feite dat vlees hetzelfde is als vis. Ze bedoelt geen oftewel maar of.
2) Die man zegt vermouth terwijl je normaal gesproken vermoed zou zeggen. Maar het zijn homoniemen (woorden die dezelfde klank hebben). Dus die gespreksleider kan nooit weten dat die man vermouth zegt. Dat zou alleen met een brief of iets anders met geschreven tekst hebben gekund. Daarom slaat het nergens op dat hij erom lacht. Dat is de grap.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.spoiler 2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is dus een slechte grap
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:03 schreef amaranta het volgende:
Komt een man bij de dokter
spoiler 1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.spoiler 2Pas 15 miljoen keer verteld, lekker zelf verzonnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is dus een slechte grap
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:05 schreef dennus2008 het volgende:
[..]
Pas 15 miljoen keer verteld, lekker zelf verzonnenTen eerste: het is meeeeeeeeeeeeeeeeevrouw de NoobSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ten tweede: ik gaf een voorbeeld van een echte slechte grap![]()
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:01 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Sorry, maar ik moet alleen lachen om het feit dat er niks grappigs is aan het verwisselen van ''of'' en ''oftewel''.
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien![]()
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:56 schreef amaranta het volgende:
[..]
hij vermouth van wel
Ik vind hem erg treffend.
Vermouth is een drankje. Maar je kan ook lezen 'vermoed'
WANT DE UITSPRAAK IS HETZELFDE lol![]()
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien![]()
Ten eerste : Kan mij dat boeien ?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:07 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ten eerste: het is meeeeeeeeeeeeeeeeevrouw de Noob
Ten tweede: ik gaf een voorbeeld van een echte slechte grap
![]()
Ten tweede : Dat moet je niet hier doen![]()
![]()
![]()
Zie de post onder je post.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:59 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Ik begrijp hem niet.
Zou je hem nader kunnen verklaren?
Ten eerste:quote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:08 schreef dennus2008 het volgende:
[..]
Ten eerste : Kan mij dat boeien ?![]()
Ten tweede : Dat moet je niet hier doen![]()
![]()
Ten tweede:![]()
![]()
quote:[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
Forum Opties Forumhop: Hop naar: