hahaquote:Op zaterdag 25 april 2009 19:17 schreef Susi het volgende:
[..]
Nou ik hoop 'm niet op 29 mei op het podium van de HMH aan te treffen, vind ik toch wat zonde van mijn 45 euro
Dan nog niet, maar ze gaat groeien in het programma.quote:Op zaterdag 25 april 2009 18:32 schreef Jimbo het volgende:
ik ben bang dat bij de kickoff renate weinig fans zal hebben
alléén een beetje te laatquote:Op zaterdag 25 april 2009 19:15 schreef Laysa het volgende:
[..]
is ook het beste....al dat gespuis wilt alleen maar geld aan je verdienen....maar gelukkig heeft ruuddat door
gelukkig ben je niet weer verslaafd aan de streams geraaktquote:Op zaterdag 25 april 2009 19:18 schreef FANN het volgende:
[..]
alléén een beetje te laat![]()
maar hij is u wel een stuk wijzer, en verder is ie nog steeds harstikke leuk en hij had
eigelijk moeten winnenvind ik nog steeds.......
zo ik heb mijn koptelefoon op, hoef ik niet te blijven zitten de hele avond... ga ik wel even afwassen
koken én afwassen zó gek krijg ik die griek nou ook weer niet
quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:19 schreef Laysa het volgende:
[..]
gelukkig ben je niet weer verslaafd aan de streams geraakt![]()
zoo dat andwoorde duurde langquote:Op zaterdag 25 april 2009 19:18 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dan nog niet, maar ze gaat groeien in het programma.![]()
En winnen, behalve als dat communicatiestudentje Bobby niet doorzien wordt.
Deze is voor youtubequote:Op zaterdag 25 april 2009 19:19 schreef FANN het volgende:
o fuck net Ribas over vrouwen.... nah ik luister wel mee......
geef je opquote:Op zaterdag 25 april 2009 19:19 schreef FANN het volgende:
o fuck net Ribas over vrouwen.... nah ik luister wel mee......
quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:20 schreef Rijpie het volgende:
ik hoop dat Remco nu gaat proberen Jaap te liften, en dat het dan misgaat
bukken voor bubbaquote:Op zaterdag 25 april 2009 19:22 schreef geenjsfinnl het volgende:
ik heb de oplossing voor ribas
WORD HOMO
nog voor het begin van thebunker begint de yewtube hype alquote:
thanxxxxquote:Op zaterdag 25 april 2009 19:22 schreef Rijpie het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Remco_Bastiaansen
Wel graag beperken tot 10 minutenquote:Op zaterdag 25 april 2009 19:23 schreef Jimbo het volgende:
[..]
nog voor het begin van thebunker begint de yewtube hype al
Wat doe jij uit de keuken? hupquote:Op zaterdag 25 april 2009 19:24 schreef Mylene het volgende:
Ribas heeft gelijk.
Een vrouw hoort voor het huishouden te zorgen en de man voor brood op de plank.
haha honing aan z'n reet.quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:23 schreef Susi het volgende:
Zitten die met een touwtje aan elkaar vast ofzo
nou een beetje verdelen mag wel, maar als de vrouw niet werkt is het wel normaal dat erquote:Op zaterdag 25 april 2009 19:24 schreef Mylene het volgende:
Ribas heeft gelijk.
Een vrouw hoort voor het huishouden te zorgen en de man voor brood op de plank.
En die voor jou staat in MEDquote:Op zaterdag 25 april 2009 19:22 schreef geenjsfinnl het volgende:
ik heb de oplossing voor ribas
WORD HOMO
quote:
Nou nouquote:
en met mooie tietenquote:Op zaterdag 25 april 2009 19:27 schreef Peter6000 het volgende:
Flauw, dat ze zo`n lol zitten te maken om Milica.
Ze is gewoon een lieve, knappe meid.
Beetje nietszeggend: maar wel lief.
zulke gekke dingen zegt ie toch ook weer nietquote:
naief is denk ik het woord wat je zoekt?quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:27 schreef Peter6000 het volgende:
schatje, hij is niet zo tof bezig neequote:Op zaterdag 25 april 2009 19:28 schreef FANN het volgende:
[..]
zulke gekke dingen zegt ie toch ook weer niet![]()
hij wil gewoon geen vrouw die over hem heenloopt en als hij werkt de hele dag gaat shoppen......
zou ik ook niet moeten als ik een vent was trouwens.....
Doet ze echt zelf hoor met d'r ik heb de regie over de wasmachine en handwas.quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:27 schreef Peter6000 het volgende:
ze is gewoon lekkerquote:Op zaterdag 25 april 2009 19:28 schreef Laysa het volgende:
[..]
naief is denk ik het woord wat je zoekt?
Ik dacht dat dat paul en jojoortje waren.quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:30 schreef Mylene het volgende:
[..]
Doet ze echt zelf hoor met d'r ik heb de regie over de wasmachine en handwas.
Vervelend kind trouwens. Heel onzeker ook. Is vast opgegeroeid zonder vader.
?quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:31 schreef Eigenweis het volgende:
[..]
zekers, jammer van die schoonmoeder die je dr gratis bijkrijgt
quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:31 schreef FANN het volgende:
nah nu ga ik afwassen anders krijg ik stokslagen![]()
maar ik hou mijn koptelefoon op
Hij is gepikeerd over de kritiek die in dat Telegraafartikel stond, en slaat wat om zich heen.quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:31 schreef cobain1994 het volgende:
Heeft jaap het nu nog steeds over zijn boycot?
"gewoon lekker".quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:28 schreef Laysa het volgende:
[..]
naief is denk ik het woord wat je zoekt?
pfffffff daar hebben we naninga ook weer met zijn theorie.quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:33 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Hij is gepikeerd over de kritiek die in dat Telegraafartikel stond, en slaat wat om zich heen.
Hij zou zich ook kunnen afvragen of die kritiek misschien wel terecht is.
Ik had juist het idee dat ze het zo nog om wist te draaien om haar vriendje een beetje een boost te geven. Ze heeft volgens mij echt de broek aan thuis. Hij volgt haar overal en doet alles wat ze wil. Toen ze doorhad dat hij best wel sullig overkwam door haar uitlatingen wist ze het nog om te draaien door te zeggen dat ze de de regie had door de was te doen en te koken.quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:30 schreef Mylene het volgende:
[..]
Tis Nanningaquote:Op zaterdag 25 april 2009 19:34 schreef tboruud het volgende:
[..]
pfffffff daar hebben we naninga ook weer met zijn theorie.
ooit betrad ze samen met haar moeder een bb huis waardoor zu nu in de bunker vertoefd, t was een beeldig mens zakmaarzeggenquote:
peter6000 = peter.n ?quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:34 schreef tboruud het volgende:
[..]
pfffffff daar hebben we naninga ook weer met zijn theorie.
Volgzaamheid wordt beloond, in onze maatschappij.quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:35 schreef lies1958 het volgende:
Kijk jeroen heeft nog steeds zijn baan bij 538 doe hij het toch niet gek hoor.
Wat doet die daar dan?quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:35 schreef lies1958 het volgende:
Kijk jeroen heeft nog steeds zijn baan bij 538 doe hij het toch niet gek hoor.
Wat heeft Jaap voor snood plan?quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:37 schreef Rainesz het volgende:
Ik hoop toch niet dat de redacctie daarop ingaat!
quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:30 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ribas is oko erg ok.quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:36 schreef Mylene het volgende:
[..]
Wat doet die daar dan?
Ik vind Ribas trouwens erg okay overkomen.
Dat idee heb ik ook, maar hij zal het op het laatste moment wel afblazenquote:Op zaterdag 25 april 2009 19:41 schreef Nostalgist het volgende:
Jaap gaat volgens mij nog iets aparts doen..... Hij broedt ergens op is mijn idee....
Hij weegt nu 200 kg.quote:
Ik hoop en denk het niet..... Hij komt getergd over.....quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat idee heb ik ook, maar hij zal het op het laatste moment wel afblazen
Hij ziet er slecht uit, ongelukkig en gefrustreerdquote:Op zaterdag 25 april 2009 19:42 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Hij weegt nu 200 kg.
Toen hij DGK verliet was het 170.
In beide gevallen wel zijn eigen opgave hoor, weet niet of het klopt.
Zwaar ZWAAR* gefrustreerd...quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:43 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ik hoop en denk het niet..... Hij komt getergd over.....
Dat hij nu dikker is staat als een paal boven water.quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:42 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Hij weegt nu 200 kg.
Toen hij DGK verliet was het 170.
In beide gevallen wel zijn eigen opgave hoor, weet niet of het klopt.
quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat hij nu dikker is staat als een paal boven water.
[ afbeelding ]
Het is toch Coran..... ?quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:45 schreef Mylene het volgende:
Jaap betaalt 325 huur voor zijn chalet met Cora.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |