spionnen taxiquote:Op zaterdag 25 april 2009 18:10 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik dacht dat Jaap het druk had met Joran?
quote:Op zaterdag 25 april 2009 18:12 schreef Rainesz het volgende:
Ik ga even wat Bami naar binnen werken,tot later!!
Was allemaal wel waar he?quote:Op zaterdag 25 april 2009 18:10 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik dacht dat Jaap het druk had met Joran?
zou leuk staan bij mijn zzwart wit geblokt halletje...... kan je geen cap maken als ie helemaal in beeld is?quote:
Checkquote:
Thanxquote:
ik zag he staan in die ander cos maar toen zag ik het beeld o mijn laptop en toen zag ik riebquote:Op zaterdag 25 april 2009 18:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Thanx, zo van de taart naar een gewijzigde TT. Alsof 't niks is
.
succesquote:Op zaterdag 25 april 2009 18:12 schreef Rainesz het volgende:
Ik ga even wat Bami naar binnen werken,tot later!!
er is er een jarig, hoera , hoeraquote:Op zaterdag 25 april 2009 18:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Thanx, zo van de taart naar een gewijzigde TT. Alsof 't niks is
.
quote:Op zaterdag 25 april 2009 18:20 schreef FANN het volgende:
ow... mooi, die Griek gaan koken strakkies, kan ik lekker blijven zitten hier
Ja ik vond 't zo jammer dat je er vanmorgen niet wasquote:Op zaterdag 25 april 2009 18:18 schreef FANN het volgende:
[..]
ik zag he staan in die ander cos maar toen zag ik het beeld o mijn laptop en toen zag ik rieb
tja en toen moest ik hier heen......
Gefeliciteerd manquote:
quote:
wel een keer of 3 zelfsquote:Op zaterdag 25 april 2009 18:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja ik vond 't zo jammer dat je er vanmorgen niet was, je hebt toch wel de COS'en nagelezen he. Rieb had 't over je
.
moet ik strakkies allemaal nalezen.....quote:Op zaterdag 25 april 2009 18:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja ik vond 't zo jammer dat je er vanmorgen niet was, je hebt toch wel de COS'en nagelezen he. Rieb had 't over je
.
kom jij eens een keer hier kokenquote:
wat schetig.......quote:Op zaterdag 25 april 2009 18:21 schreef Jimbo het volgende:
[..]
wel een keer of 3 zelfs
die meisje waarvoor ik die blaadje voor ophield
quote:Op zaterdag 25 april 2009 18:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
thanx allemaal voor de felicitaties
ach die woont in spanje en zie ik alleen op msnquote:Op zaterdag 25 april 2009 18:23 schreef FANN het volgende:
[..]
kan ik straks ook met lastige exen lopen ruziën
24 jaar....... je moet je naam veranderen in Pietquote:Op zaterdag 25 april 2009 18:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
thanx allemaal voor de felicitaties
Ja, zo zegt Ribas dat, hahahaquote:Op zaterdag 25 april 2009 18:21 schreef Jimbo het volgende:
[..]
wel een keer of 3 zelfs
die meisje waarvoor ik die blaadje voor ophield
nee. gekquote:Op zaterdag 25 april 2009 18:24 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ach die woont in spanje en zie ik alleen op msn
dus , kom je koken![]()
big american tastyquote:
quote:Op zaterdag 25 april 2009 18:28 schreef FANN het volgende:
iedereen wordt bi-sex geboren zegt Rieb is dat zo.....?
hihiquote:Op zaterdag 25 april 2009 18:28 schreef Susi het volgende:
Oeh, daar ging je de fout in Ribas, met je 'transseksueel is mismaakt'
hoezo?quote:Op zaterdag 25 april 2009 18:28 schreef Susi het volgende:
quote:Op zaterdag 25 april 2009 18:30 schreef FANN het volgende:
Jaap tegen die witte engnek.... heb jij zo'n vrouw gescoord. nee toch?
zou je ook niet zeggen als ik je zo zie![]()
![]()
lampen aan of even met de brightness geklootquote:
deze keer was het gewoon C1000quote:
Dat heb ik met Ribasquote:Op zaterdag 25 april 2009 18:28 schreef Susi het volgende:
is Jaap er ook..... ik zie alléén Riebquote:Op zaterdag 25 april 2009 18:32 schreef ditisHuub het volgende:
fokking bizar, ben gewoon Jaap op de streams aan het bekijken
Omdat jij niet mochtquote:Op zaterdag 25 april 2009 18:32 schreef ditisHuub het volgende:
quote:Op zaterdag 25 april 2009 18:32 schreef ditisHuub het volgende:
dalijk met 4 streams komt t beter hoop ik , of dat ze eindelijk zenderkastjes krijgen zoals bij alle andere showsquote:Op zaterdag 25 april 2009 18:32 schreef Marrije het volgende:
Kwa geluid is het best druk, een gesprek en al dat geroezemoes op de achtergrond. Na een tijdje moet ik echt ff muten.
Is altijd nog beter dan die gescripte bimbo's bij "Lekker Slim"quote:Op zaterdag 25 april 2009 18:32 schreef ditisHuub het volgende:
quote:Op zaterdag 25 april 2009 18:32 schreef Jimbo het volgende:
ik ben bang dat bij de kickoff renate weinig fans zal hebben
Maar vind dat ie wel mooi kan schilderen wees eerlijkquote:
Iemand in zijn waarde laten is Ribas vreemdquote:Op zaterdag 25 april 2009 18:33 schreef geenjsfinnl het volgende:
[..]
wat was er mis met die uitspraak?
is er een tranny in de bunker?
dadelijk met 4 streams? Komener 4 streams????quote:Op zaterdag 25 april 2009 18:33 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dalijk met 4 streams komt t beter hoop ik , of dat ze eindelijk zenderkastjes krijgen zoals bij alle andere shows
Ja, dat is eens de andere kant he.quote:Op zaterdag 25 april 2009 18:32 schreef ditisHuub het volgende:
ze is zo...niet mooi vergeleken met de andere damesquote:Op zaterdag 25 april 2009 18:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Want? Ze lijkt mij juist zo tof!
er komen geen 4 streamsquote:Op zaterdag 25 april 2009 18:33 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dalijk met 4 streams komt t beter hoop ik , of dat ze eindelijk zenderkastjes krijgen zoals bij alle andere shows
als het goed is wel ,o f heb ik het verkeerd gehoord ?quote:Op zaterdag 25 april 2009 18:34 schreef Marrije het volgende:
[..]
dadelijk met 4 streams? Komener 4 streams????
Aggut, en die 40 wijven krijgt 'ie óók al niet alstie de pijp uitgaat, want hij is geen moslim.. nou ja dan is misschien CBML-2 iets voor hem met échte wijvvve en elke week een andere, en die wél voor en achter de TV met hem neuken willen??quote:Op zaterdag 25 april 2009 18:28 schreef Susi het volgende:
komt er niet zei bart te duur.quote:Op zaterdag 25 april 2009 18:35 schreef Jimbo het volgende:
[..]
als het goed is wel ,o f heb ik het verkeerd gehoort ?
Wil je 4 streams? Kan hoor, worden wel 4 dezelfdequote:Op zaterdag 25 april 2009 18:34 schreef Marrije het volgende:
[..]
dadelijk met 4 streams? Komener 4 streams????
voind het haar mooier zonder het wit erinquote:Op zaterdag 25 april 2009 18:34 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Maar vind dat ie wel mooi kan schilderen wees eerlijk
quote:Op zaterdag 25 april 2009 18:34 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ze is zo...niet mooi vergeleken met de andere dames
ga jij eens even moven Hidi..... of effe je mond spoelen ofzo.... sjaggie.....quote:Op zaterdag 25 april 2009 18:34 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Iemand in zijn waarde laten is Ribas vreemd
kutquote:Op zaterdag 25 april 2009 18:35 schreef geenjsfinnl het volgende:
[..]
komt er niet zei bart te duur.
zie topic van stefan
Ben het ermee eens, zei nog,,toch de beste showman..quote:Op zaterdag 25 april 2009 18:34 schreef FANN het volgende:
HUUB waarom was je zo snel weg gisteren?
zonde joh......
we zullen het zienquote:Op zaterdag 25 april 2009 18:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee dat klopt, hoewel ik haar niet lelijk vind. Maar volgens mij heeft ze een leuke bijzondere mening over dingen.
ja eigenlijk was ie al af... maar waarschijnlijk wil ie gewoon laten zien dat ie schildert en gaat iequote:Op zaterdag 25 april 2009 18:35 schreef Jimbo het volgende:
[..]
voind het haar mooier zonder het wit erin
relluh met huub !quote:Op zaterdag 25 april 2009 18:36 schreef hondjes het volgende:
[..]
Ben het ermee eens, zei nog,,toch de beste showman..
Maar vindt Ribas ook wel goed, ook een real live man
houd em van het roken af hequote:Op zaterdag 25 april 2009 18:37 schreef FANN het volgende:
[..]
ja eigenlijk was ie al af... maar waarschijnlijk wil ie gewoon laten zien dat ie schildert en gaat ie
nu door lopen klooien... zonde......
Ik ga zoquote:Op zaterdag 25 april 2009 18:35 schreef FANN het volgende:
[..]
ga jij eens even moven Hidi..... of effe je mond spoelen ofzo.... sjaggie.....
quote:Op zaterdag 25 april 2009 18:38 schreef LekkerSimpel het volgende:
Huub kwam even op het topic omdat hij even niet in de belangstelling staat.
Ja, altijd lastig als je in een zwart gat valtquote:Op zaterdag 25 april 2009 18:38 schreef LekkerSimpel het volgende:
Huub kwam even op het topic omdat hij even niet in de belangstelling staat.
ja denk het ook of hij verveelt zich de pest dat ie denkt ach nog ff door gaan, maak ik er thuis nog wel 1quote:Op zaterdag 25 april 2009 18:37 schreef FANN het volgende:
[..]
ja eigenlijk was ie al af... maar waarschijnlijk wil ie gewoon laten zien dat ie schildert en gaat ie
nu door lopen klooien... zonde......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |