is Jaap er ook..... ik zie alléén Riebquote:Op zaterdag 25 april 2009 18:32 schreef ditisHuub het volgende:
fokking bizar, ben gewoon Jaap op de streams aan het bekijken
Omdat jij niet mochtquote:Op zaterdag 25 april 2009 18:32 schreef ditisHuub het volgende:
quote:Op zaterdag 25 april 2009 18:32 schreef ditisHuub het volgende:
dalijk met 4 streams komt t beter hoop ik , of dat ze eindelijk zenderkastjes krijgen zoals bij alle andere showsquote:Op zaterdag 25 april 2009 18:32 schreef Marrije het volgende:
Kwa geluid is het best druk, een gesprek en al dat geroezemoes op de achtergrond. Na een tijdje moet ik echt ff muten.
Is altijd nog beter dan die gescripte bimbo's bij "Lekker Slim"quote:Op zaterdag 25 april 2009 18:32 schreef ditisHuub het volgende:
quote:Op zaterdag 25 april 2009 18:32 schreef Jimbo het volgende:
ik ben bang dat bij de kickoff renate weinig fans zal hebben
Maar vind dat ie wel mooi kan schilderen wees eerlijkquote:
Iemand in zijn waarde laten is Ribas vreemdquote:Op zaterdag 25 april 2009 18:33 schreef geenjsfinnl het volgende:
[..]
wat was er mis met die uitspraak?
is er een tranny in de bunker?
dadelijk met 4 streams? Komener 4 streams????quote:Op zaterdag 25 april 2009 18:33 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dalijk met 4 streams komt t beter hoop ik , of dat ze eindelijk zenderkastjes krijgen zoals bij alle andere shows
Ja, dat is eens de andere kant he.quote:Op zaterdag 25 april 2009 18:32 schreef ditisHuub het volgende:
ze is zo...niet mooi vergeleken met de andere damesquote:Op zaterdag 25 april 2009 18:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Want? Ze lijkt mij juist zo tof!
er komen geen 4 streamsquote:Op zaterdag 25 april 2009 18:33 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dalijk met 4 streams komt t beter hoop ik , of dat ze eindelijk zenderkastjes krijgen zoals bij alle andere shows
als het goed is wel ,o f heb ik het verkeerd gehoord ?quote:Op zaterdag 25 april 2009 18:34 schreef Marrije het volgende:
[..]
dadelijk met 4 streams? Komener 4 streams????
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |