thanxxxxquote:Op zaterdag 25 april 2009 19:22 schreef Rijpie het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Remco_Bastiaansen
Wel graag beperken tot 10 minutenquote:Op zaterdag 25 april 2009 19:23 schreef Jimbo het volgende:
[..]
nog voor het begin van thebunker begint de yewtube hype al
Wat doe jij uit de keuken? hupquote:Op zaterdag 25 april 2009 19:24 schreef Mylene het volgende:
Ribas heeft gelijk.
Een vrouw hoort voor het huishouden te zorgen en de man voor brood op de plank.
haha honing aan z'n reet.quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:23 schreef Susi het volgende:
Zitten die met een touwtje aan elkaar vast ofzo
nou een beetje verdelen mag wel, maar als de vrouw niet werkt is het wel normaal dat erquote:Op zaterdag 25 april 2009 19:24 schreef Mylene het volgende:
Ribas heeft gelijk.
Een vrouw hoort voor het huishouden te zorgen en de man voor brood op de plank.
En die voor jou staat in MEDquote:Op zaterdag 25 april 2009 19:22 schreef geenjsfinnl het volgende:
ik heb de oplossing voor ribas
WORD HOMO
quote:
Nou nouquote:
en met mooie tietenquote:Op zaterdag 25 april 2009 19:27 schreef Peter6000 het volgende:
Flauw, dat ze zo`n lol zitten te maken om Milica.
Ze is gewoon een lieve, knappe meid.
Beetje nietszeggend: maar wel lief.
zulke gekke dingen zegt ie toch ook weer nietquote:
naief is denk ik het woord wat je zoekt?quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:27 schreef Peter6000 het volgende:
schatje, hij is niet zo tof bezig neequote:Op zaterdag 25 april 2009 19:28 schreef FANN het volgende:
[..]
zulke gekke dingen zegt ie toch ook weer niet![]()
hij wil gewoon geen vrouw die over hem heenloopt en als hij werkt de hele dag gaat shoppen......
zou ik ook niet moeten als ik een vent was trouwens.....
Doet ze echt zelf hoor met d'r ik heb de regie over de wasmachine en handwas.quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:27 schreef Peter6000 het volgende:
ze is gewoon lekkerquote:Op zaterdag 25 april 2009 19:28 schreef Laysa het volgende:
[..]
naief is denk ik het woord wat je zoekt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |