Dan wordt het nog wel 3-2 ook.quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:48 schreef Cyberia18 het volgende:
De 2-2 gaat geheid vallen Spurs kennende.
Nee hoor, zuivere strafschop.quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:49 schreef Wilskracht het volgende:
Dit was geen penalty Gomes speelt de bal
quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:49 schreef Wilskracht het volgende:
En de man.quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:50 schreef Ludacriss het volgende:
Was volgens mij geen pingel hoor. Weet het niet zeker maar hij raakte de bal volgens mij.
Geel omdat Howard Webb een pannekoek is, Gomez tackelt de laatste man, had eigenlijk rood moeten zijn. Niet dat ik het erg vind ofzo dat hij slechts geel heeft gehadquote:Op zaterdag 25 april 2009 19:49 schreef Rikketik het volgende:
Hij had volgens mij wel de intentie de bal te spelen, maar vloog er te laat in. Geel is vanwege protesteren?
quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:49 schreef Wilskracht het volgende:
En hij raakte ook de man.quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:50 schreef Ludacriss het volgende:
Was volgens mij geen pingel hoor. Weet het niet zeker maar hij raakte de bal volgens mij.
Guus heeft tot nu toe alleen maar met drie aanvallers gespeeld. Meestal Malouda en/of Kalou, Anelka.quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:44 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Maar Chelsea heeft de laatste weken ook redelijk vaak in een 4-4-2 systeem gespeeld waarin hij een koppel met Drogba vormde. Toen was hij ook volledig onzichtbaar in die wedstrijden.
Ik ga niet ontkennen dat hij in een lastig parket is beland nadat hij zijn concurrent een geweldige comeback zag maken, maar Hiddink heeft Anelka alsnog vaak genoeg krediet gegeven. In mijn ogen heeft hij gefaald om dit terug te betalen.
Hij had onder Scolari even een korte opleving maar onder Guus heb ik hem zelden nog een goede pot zien spelen. Een prutser is het dan niet, maar zwaar overschat is hij in mijn ogen zeker.
Daarom ja. Doorgebroken speler neerhalen staat gelijk aan rood. Daar ga je geen geel voor geven, maar daar zal Webb wel anders over denken dan. Dat hij dit soort wedstrijden nog mag fluiten.quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:51 schreef YazooW het volgende:
[..]
Geel omdat Howard Webb een pannekoek is, Gomez tackelt de laatste man, had eigenlijk rood moeten zijn. Niet dat ik het erg vind ofzo dat hij slechts geel heeft gehad
quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:52 schreef Wilskracht het volgende:
Webb mag de komende 5 wedsrijden niet meer fluiten omdat hij het kampioenschap beinvloed.
quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:52 schreef sjimz het volgende:
[..]
En hij raakte ook de man.
Dus een terechte strafschop.
Wel als hij de doortocht naar de goal belemmert.quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:53 schreef Wilskracht het volgende:
Dus een verdediger maakt een sliding haalt de bal weg en dan raakt hij de man dat is dus volgens jouw ook een penalty?
[..]
De bal was niet buiten bereik van Carrick, maar doordat hij 'm ten val bracht wel.quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:53 schreef Wilskracht het volgende:
Dus een verdediger maakt een sliding haalt de bal weg en dan raakt hij de man dat is dus volgens jouw ook een penalty?
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |