Liverpool.quote:Wie zou er toch kampioen worden?
Het was gewoon hands.quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:09 schreef stefan92 het volgende:
mooi dat het 0-2 staat, stuk eerder in de wedstrijd bij een vrije trap van ronaldo die in de muur ging zag je ronaldo allerlei gebaren maken dat het hands was ofzo, en hij bleef maar doorgaan, dat die scheids dan geen geel durft te geven ofzo is echt schijtirritant.
Heb je wel gelijk in, al maakt Cech zo nu en dan ook nog wel is een poedeltje. Zelfde verhaal met Liverpool, iedereen vind het een verdedigende ploeg terwijl ze veruit de meeste goals heeft gemaakt.quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:09 schreef mcyodogg het volgende:
Toch grappig dat ik nu ineens niks meer over die o zo onovertroffen Edwin van der Sar.
Aan de andere kant wordt Cech continu uitgelachen, en hij heeft met enige afstand de minste tegengoals van de competitie
dus? Als de scheids dat niet constateert... hij ging er wel érg lang over door met allerlei overdreven gebaren.quote:
Klopt, maar dat had hij bij Psv in het begin ook. Eenmaal gewend en met zelfvertrouwen is Gomez denk ik 1 van de beste keepers in de PL en misschien wel van Europa.quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:13 schreef TargaFlorio het volgende:
Gomes staat tegenwoordig weer zelfverzekerd in de goal. Eerder in het seizoen had hij de uitstraling van een vaatdoek.
Dus? Als Ronaldo liever gebaren maakt dan dat hij voetbalt dan moet hij dat helemaal zelf weten toch? Zou me trouwens niks verbazen dat Webb gewoon heeft gezien dat die bal vol op de handen van een Tottenham speler waren gekomen, hij maakt wel eens vaker van die rare beslissingen. Net als die CL wedstrijd tegen Bayern waar Messi onderuit wordt gehaald in de 16, ipv een penalty kreeg Messi geel...quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:11 schreef stefan92 het volgende:
[..]
dus? Als de scheids dat niet constateert... hij ging er wel érg lang over door met allerlei overdreven gebaren.
Van de grote 4 het liefst Liverpool inderdaad.quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:16 schreef borisz het volgende:
Ik gun het Liverpool wel om kampioen te worden.
Wat hij zegt.quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:16 schreef borisz het volgende:
Ik gun het Liverpool wel om kampioen te worden.
Jammer dat ze op het 2e audiokanaal het orginele commentaar laten horen.quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:18 schreef Cyberia18 het volgende:
Wel jammer dat ik nu weer geen Engels commentaar hoor.
John van Vliet
Ze hebben wel nog een moeilijk programma met City, Everton en Liverpool, maar als ze met een dergelijk bravoure blijven spelen kunnen ze die 3 ook winnen in principe.quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:16 schreef Twerk het volgende:
Mocht Spurs vandaag winnen, dan staan ze gedeeld 7e met Fulham en West Ham hebben ze dan ingehaald.
quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:09 schreef mcyodogg het volgende:
Toch grappig dat ik je nu ineens niet meer hoor nu Anelka gewoon weer in zijn oude (lees: gewende) patroon valt.![]()
Ik heb Anelka nooit een geweldenaar gevonden hoor. Ik vond alleen dat je hem onterecht afdeed als een prutser, terwijl hij dat verre van is.quote:
Van der Sar is minder gaan keepen sinds Ferguson hem vaker op de bank zet.quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:09 schreef mcyodogg het volgende:
Toch grappig dat ik nu ineens niks meer over die o zo onovertroffen Edwin van der Sar.
Aan de andere kant wordt Cech continu uitgelachen, en hij heeft met enige afstand de minste tegengoals van de competitie
Het was toch geniaal hoe hij opeens zoek was bij Madridquote:Op zaterdag 25 april 2009 19:24 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Ik heb Anelka nooit een geweldenaar gevonden hoor. Ik vond alleen dat je hem onterecht afdeed als een prutser, terwijl hij dat verre van is.
Alleen sinds Drogba weer terug is, moet Anelka het vooral vanaf de bank of via de vleugels doen, en laten we eerlijk zijn, zo ideaal is dat ook niet.
Ja ok, maar ook nog West Brom. thuis. En thuis kunnen ze ook gewoon van City winnen natuurlijk. Alleen Liverpool uit is echt lastig, maar zoals je vandaag ook ziet; alles i mogelijk.quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:20 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Ze hebben wel nog een moeilijk programma met City, Everton en Liverpool, maar als ze met een dergelijk bravoure blijven spelen kunnen ze die 3 ook winnen in principe.
Edit...quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:20 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Ze hebben wel nog een moeilijk programma met City, Everton en Liverpool, maar als ze met een dergelijk bravoure blijven spelen kunnen ze die 3 ook winnen in principe.
quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:27 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Het belangrijkste is dat er tegen City en Everton niet word gewonnen verloren . Dan heb je plaats 7 in je eigen hand.
dat gaat niet weer gebeurenquote:Op zaterdag 25 april 2009 19:35 schreef mcyodogg het volgende:
Nog niet te vroeg juichen he. Herinneren jullie deze wedstrijd nog
http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/eng_prem/1567733.stm
En 1 wedstrijd meer.quote:
Oh ja, was ik al weer vergeten. Wanneer wordt die wedstrijd ingehaald?quote:
Wigan Athletic - Manchester United // 13 meiquote:Op zaterdag 25 april 2009 19:41 schreef TC03 het volgende:
[..]
Oh ja, was ik al weer vergeten. Wanneer wordt die wedstrijd ingehaald?
Maar Chelsea heeft de laatste weken ook redelijk vaak in een 4-4-2 systeem gespeeld waarin hij een koppel met Drogba vormde. Toen was hij ook volledig onzichtbaar in die wedstrijden.quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:24 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Alleen sinds Drogba weer terug is, moet Anelka het vooral vanaf de bank of via de vleugels doen, en laten we eerlijk zijn, zo ideaal is dat ook niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |