Dat zei ik ook alquote:
Binnen nu en twee weken kan men weer een groots topic van mijn hand verwachtenquote:Op zaterdag 25 april 2009 18:57 schreef Skylark. het volgende:
Klacht 3: Chriz2k had dit topic nog veel mooier kunnen maken.
quote:Op zaterdag 25 april 2009 18:59 schreef afcajos het volgende:
[..]
Dat zei ik ook alIk heb morgen een date met een redelijk lekker wijfie van 16
![]()
Ik ben zelf 22
Ik ben al aan het afkruizen op de kalender!quote:Op zaterdag 25 april 2009 18:59 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Binnen nu en twee weken kan men weer een groots topic van mijn hand verwachten!
Maar wat is er mis met 15? Een ondergrens van 13 voor eenmalig contact, 14 voor semi-langdurig contact en 15 voor langdurig contact is prima.
Een relatie met zo'n jong sletje is wel dodelijk irritant, omdat ze over het algemeen het mannelijke intellect toch niet bij kunnen benen. Als fuckbuddy zijn ze echter wel zeer aan te raden.quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:02 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik ben al aan het afkruizen op de kalender!
Tja, het probleem is dat ze qua uiterlijk mijn type is tenminste. En mijn zusje is jonger dan zij, dus ergens heb ik een geweten. Hoewel, ik kan haar natuurlijk nu wel vormen, zodat ze geen Marokkanenneuker wordt, en ik kan haar spellingsregels bijbrengen!
Moet je ook even aan de rechter zeggenquote:Op zaterdag 25 april 2009 19:06 schreef __Saviour__ het volgende:
Gezever over leeftijd altijd. Gewoon niet zo moeilijk doen,
Alsof dit een rechtszaak gaat worden. Zo'n relatie met volledige wederzijdse instemming kan primaquote:Op zaterdag 25 april 2009 19:08 schreef BluesRebel het volgende:
Moet je ook even aan de rechter zeggen
Ik had t over jou opmerking in t algemeen.quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:21 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Alsof dit een rechtszaak gaat worden. Zo'n relatie met volledige wederzijdse instemming kan prima
Ik had het uiteraard over de leeftijden in dit geval. Het moet niet té extreem worden natuurlijk.quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:22 schreef BluesRebel het volgende:
Ik had t over jou opmerking in t algemeen.
12 jaar en jonger is voor Jos?quote:Op zaterdag 25 april 2009 18:59 schreef Chriz2k het volgende:
Binnen nu en twee weken kan men weer een groots topic van mijn hand verwachten!
Maar wat is er mis met 15? Een ondergrens van 13 voor eenmalig contact, 14 voor semi-langdurig contact en 15 voor langdurig contact is prima.
Ik zie het probleem niet, zolang het nog lukt ...quote:Op zaterdag 25 april 2009 18:59 schreef afcajos het volgende:
[..]
Dat zei ik ook alIk heb morgen een date met een redelijk lekker wijfie van 16
![]()
Ik ben zelf 22
Bij mij was het 17 en 13,5 destijds. Nog net wat meer verschil. Ging heel prima!quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:34 schreef Skylark. het volgende:
Jullie kunnen wel makkelijk zeggen van: Nét vandaag 15 en 18 kan best, maar als je er zelf voor staat is het heul anders.
Ja dan ben ik toch ook ouder. :")quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:34 schreef Smart_ass het volgende:
Hoezo kan het niet als ze 15 is? Zodra ze ouder worden willen ze geen jongen van 18 meer, dus pakken wat je pakken kunt!11
Nee, die doen niet aan fora. En jij leest over mij op een forum dus dat is nog erger.quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:34 schreef AlphaOmega het volgende:
Leuk man, die meiden vragen je MSN, maar jij bent veel stoerder. Als jij thuiskomt ga je met je matties kletsen op een Fok! forum...
Jij komt de deur niet eens uit, laat staan dat je vrouwelijk schoon ontmoet.quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:34 schreef AlphaOmega het volgende:
Leuk man, die meiden vragen je MSN, maar jij bent veel stoerder. Als jij thuiskomt ga je met je matties kletsen op een Fok! forum...
Oja. Maar wat is het probleem dan?quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:35 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja dan ben ik toch ook ouder. :")
[..]
Nee, die doen niet aan fora. En jij leest over mij op een forum dus dat is nog erger.
Daar ben ik het volledig mee eens jaquote:Op zaterdag 25 april 2009 19:37 schreef ach het volgende:
Iemand vraagt al giechelend op straat je MSN adres en dan ben je verbaasd dat ze 15 is?
Ik haal er standaard 4 jaar vanaf als ik vermoed dat het jonge(re) chicks zijn.quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:43 schreef Bolter het volgende:
Had ook zoiets laatst in de kroeg. Babbelen met paar van die chicks, ze leken me al wat jonger (dacht 19-20) dus toen ze vroegen hoe oud ik was heb ik maar 21 gezegd ipv 23. Bleken zij 17 te zijn
quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:45 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Ik haal er standaard 4 jaar vanaf als ik vermoed dat het jonge(re) chicks zijn.
Gastquote:Op zaterdag 25 april 2009 19:35 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Bij mij was het 17 en 13,5 destijds. Nog net wat meer verschil. Ging heel prima!
Zal allemaal best, maar uiteindelijk is het een handig medium om na het stappen de namen bij de telefoonnummers in je mobiel te kunnen plaatsen.quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:57 schreef Maruna het volgende:
serieus, als iemand om je fucking MSN vraagt, dan is het minstens <16
en daarbij uiteraard: MSN:
Dat weet jij maar al te goed of niet?quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:49 schreef HSG-BOMBER het volgende:
15 kan best als 18 jarige, aansteller
quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:59 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Zal allemaal best, maar uiteindelijk is het een handig medium om na het stappen de namen bij de telefoonnummers in je mobiel te kunnen plaatsen.
Buiten dat, die doelgroep kan je nog makkelijk paaien met lieve woordjes en wat ge -erbij.
nou en ofquote:Op zaterdag 25 april 2009 19:59 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Dat weet jij maar al te goed of niet?
klopt 15-16 is de overgangquote:Op zaterdag 25 april 2009 19:47 schreef Skylark. het volgende:
[..]!
Maar 17 en in de 20 kan 'nog wel'. Maar 15 en 18, dat overlapt echt een knik in de overgang van schoolnoob tot adolescent.
quote:Op zaterdag 25 april 2009 18:57 schreef Skylark. het volgende:
is ze vandaag 15 geworden!(TS is 18, dus no go).
Ze ziet er echt uit als 17, waar gaat het heen met de wereld.
Als er haar op staat is het wettelijk...quote:Op zaterdag 25 april 2009 18:57 schreef Skylark. het volgende:
TS komt dus vanochtend in de stad met een mattie om zichzelf van een nieuwe riem te voorzien, worden hij en zijn maat tot stilstand gebracht door een groep meisjes, die al giechelend om mijn en zijn MSN vragen. Ze zagen er niet verkeerd uit, dus ik ga akkoord.
Kom ik thuis van voetballen, ga ik op MSN, zie ik dat een zeer aanlokkelijke jongedame mij heeft toegevoegd. Dus ik heb een gesprek met haar met m'n lul in de hand, kijk ik op haar profielpagina, is ze vandaag 15 geworden!(TS is 18, dus no go).
Ze ziet er echt uit als 17, waar gaat het heen met de wereld.
Klacht: Meisjes die lekker zijn maar te jong.
Klacht 2: Ik heb niet veel tijd dus dit topic had veel beter kunnen zijn.
Klacht 3: Chriz2k had dit topic nog veel mooier kunnen maken.
Klacht 4: Mensen die om MSN vragen ipv telefoonnummers.
Meevaller: Ze is gelukkig geen 14 meer.
Verwachte reacties:
TS is een lulletje rozenwater.
Disclaimer: Geen hoax, vraag maar na bij afcajos.
GILFquote:Op zaterdag 25 april 2009 23:39 schreef eNaSnI het volgende:
Bedenk dat ze er dus 13% ouder uitziet dan dat ze is. Dit betekent dat ze zo rond de 70 er uitziet als 79!
Lolz. Als ik een chickie van 15 jaar bal ga ik 't gevang in jong. Als je 18 bent is 't inderdaad geen probleem natuurlijk.quote:Op zondag 26 april 2009 04:59 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Wat een politiek correct gedoe hier. Net of we op een SGP forum zitten.
dan mag je alleen beffen niet nuekenquote:Op zondag 26 april 2009 12:43 schreef RickoKun het volgende:
Gast, je stelt me nu teleur!
Als je 18 bent dan heb je juist dé tijd van je leven om die 15 jarigen te kúnnen playen! 3 jaar verschil, so what gast?! Ik ben nu 22 en dan begint het wél fout te worden![]()
quote:Op zondag 26 april 2009 12:56 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
dan mag je alleen beffen niet nueken
die wijsvinger begrijp ik,quote:Op zondag 26 april 2009 12:58 schreef RickoKun het volgende:
[..]klopt, laatst nog eentje doorgesmeerd met mien wijs én middelvinger
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
quote:Op zondag 26 april 2009 13:05 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
die wijsvinger begrijp ik,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wist ik veel dat dat haar urinegaatje was, vandaar dat ze zo krijste
quote:Op zondag 26 april 2009 14:15 schreef Fascination het volgende:
Jongens die op meisjes van 15 vallen.Ik zal 't wel niet snappen.
Dat heb ik met smatjes van 13.quote:Op zondag 26 april 2009 13:58 schreef Skylark. het volgende:
Ik dacht ook altijd, 15 kan best, maar er zit toch een heel mentaal gat tussen ons.
Ik noem een 'XD'.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |