Als single zijnde heb je toch nooit goedmaakseksquote:Op zaterdag 25 april 2009 18:01 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]jaaaah, goedmaakseks is goed!
dus ik doel daarop natuurlijk
Bonobo aapjes zijn toch ook niet getrouwd?quote:Op zaterdag 25 april 2009 18:09 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Als single zijnde heb je toch nooit goedmaakseks
Op douchen na danquote:
Niet single zijn is niet hetzelfde als getrouwd zijn hoor.quote:Op zaterdag 25 april 2009 18:10 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Bonobo aapjes zijn toch ook niet getrouwd?
Braafquote:
quote:Op zaterdag 25 april 2009 18:11 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Niet single zijn is niet hetzelfde als getrouwd zijn hoor.
Maar wil je zeggen dat bonobo aapjes goedmaakseks hebben?
Dus eigenlijk vergelijk je jezelf nu met een bonobo aapje?quote:Op zaterdag 25 april 2009 18:12 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]die doen aan goedmaak seks, zoals het hoort!
ga je mee naar een housewarming?quote:
zet er eens een paar foto's van neer!quote:Op zaterdag 25 april 2009 18:10 schreef liefie_ het volgende:
sorry ik had het heel druk met schoenen zoeken
Is goed! Maar hoe ga je dat verklaren?quote:
die hebben zo een heerlijk simpel leven.. vreten en neuken en krijgen ze ruzie, dan gaan ze neuken..quote:Op zaterdag 25 april 2009 18:14 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dus eigenlijk vergelijk je jezelf nu met een bonobo aapje?
Same here, en gisteren is een soort waas om de een of andere reden. Terwijl het gewoon een werkdag was en ik daarna echt niet teveel gezopen heb.quote:
quote:Op zaterdag 25 april 2009 18:17 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
die hebben zo een heerlijk simpel leven.. vreten en neuken en krijgen ze ruzie, dan gaan ze neuken..
Hai dit is B hij is heet dus ik dacht ik neem hem meequote:Op zaterdag 25 april 2009 18:16 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Is goed! Maar hoe ga je dat verklaren?
denk dat ik daar uit op kan maken dat dat niet jouw maat is.quote:Op zaterdag 25 april 2009 18:22 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Hai dit is B hij is heet dus ik dacht ik neem hem mee
en die schoenen posten heeft niet zo'n zin D_H want het zijn vintage schoenen
en kei vaak denk ik ow wauwmaar is het maat 37 of zo
Kookwekker had ik nog niet aan gedachtquote:Op zaterdag 25 april 2009 18:01 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Heb je geen kookwekker dan? Je oven moet niet doet! Je moet gewoon een nieuwe.Positief blijven.
Wat ben je aan het maken dan?
quote:Op zaterdag 25 april 2009 18:22 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Hai dit is B hij is heet dus ik dacht ik neem hem mee
en die schoenen posten heeft niet zo'n zin D_H want het zijn vintage schoenen
en kei vaak denk ik ow wauwmaar is het maat 37 of zo
Lekker! Ik ben pipe rigate met zalm en courgette aan het eten.quote:Op zaterdag 25 april 2009 18:28 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Kookwekker had ik nog niet aan gedachtEn het ik-ben-voorverwarmd-piepje doet het ook niet
Was trouwens een quiche aant maken
Iemand? Verveel me te pletterquote:Op zaterdag 25 april 2009 18:14 schreef robbolo het volgende:
Iemand die nog een goede film kan aanraden voor vanavond?
Maakt me niet zoveel uit, als die maar goed isquote:Op zaterdag 25 april 2009 18:35 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Uhmmm, weinig goede films gezien de laatste tijd. Welk genre?
Wacht, ik kom niet op de naam van de film...quote:Op zaterdag 25 april 2009 18:38 schreef robbolo het volgende:
[..]
Maakt me niet zoveel uit, als die maar goed is
Planet Terror. Geweldige film!quote:Op zaterdag 25 april 2009 18:39 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Wacht, ik kom niet op de naam van de film...
Die van Robert Rodriquez toch? Die grindhouse flick? Heb ik nog niet gezien, dankje voor de tipquote:
Ja.quote:Op zaterdag 25 april 2009 18:41 schreef robbolo het volgende:
[..]
Die van Robert Rodriquez toch? Die grindhouse flick? Heb ik nog niet gezien, dankje voor de tipNog meer?
kom me maar ophalen om half 10quote:
Sms me maar waar en ik zal er zijnquote:
Ik ga volgende week weer 's zalmtaart makenquote:Op zaterdag 25 april 2009 18:32 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Lekker! Ik ben pipe rigate met zalm en courgette aan het eten.
Monster, vond ik errug goed, maar je moet er van houdenquote:Op zaterdag 25 april 2009 18:41 schreef robbolo het volgende:
[..]
Die van Robert Rodriquez toch? Die grindhouse flick? Heb ik nog niet gezien, dankje voor de tipNog meer?
quote:Op zaterdag 25 april 2009 18:53 schreef Pien85 het volgende:
Ik kan ik nou zo moe zijn?Iemand die zich aan wil bieden voor vanavond? Ik heb zin om tegen iemand aan te kruipen...
Stomquote:Op zaterdag 25 april 2009 18:58 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ben idd ook best moe zonder veel reden.
Je komt maar langs hoorquote:Op zaterdag 25 april 2009 18:53 schreef Pien85 het volgende:
Ik kan ik nou zo moe zijn?Iemand die zich aan wil bieden voor vanavond? Ik heb zin om tegen iemand aan te kruipen...
Dat laatste is wel fijn jaquote:Op zaterdag 25 april 2009 18:53 schreef Pien85 het volgende:
Ja, naja, volgens mij is dit ook weer zo'n "moe van het niksdoen" bij mij.quote:
Lekkerquote:Hoe smaakt je ijs?
Nee, wel graag in mijn bed, of een bed een beetje in de buurt van mijn bedquote:
Ja hequote:
Ik heb stiekem best een redelijk logische verklaringquote:Op zaterdag 25 april 2009 19:01 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ja, naja, volgens mij is dit ook weer zo'n "moe van het niksdoen" bij mij.
Jaquote:
[..]
Lekker
Ook eentje?
Hey, gaat het al een beetje?quote:
Ahh dikke knuffelquote:Op zaterdag 25 april 2009 19:07 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee.ik zoek afleiding in samenwerking met droevige liedjes.
Hmm... Lekkerquote:
tot zo!quote:Op zaterdag 25 april 2009 18:53 schreef Pien85 het volgende:
Dat vind ik lief, dat jij je opoffertquote:
Ja hoor, was even weg gedommeldquote:Op zaterdag 25 april 2009 19:10 schreef liefie_ het volgende:
is snuits nog hier?
Dat gaat wat mij betreft niet lukken. Ik kan niet zomaar weg als de kinsjes liggen te slapenquote:Op zaterdag 25 april 2009 19:03 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee, wel graag in mijn bed, of een bed een beetje in de buurt van mijn bed
Ohquote:Op zaterdag 25 april 2009 19:15 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dat gaat wat mij betreft niet lukken. Ik kan niet zomaar weg als de kinsjes liggen te slapen
quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:07 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee.ik zoek afleiding in samenwerking met droevige liedjes.
met vlagen!quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:15 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dat vind ik lief, dat jij je opoffert
Thx. Gelukkig lucht het altijd een beetje op om gewoon lekker ongegeneerd te janken.quote:
Dat mag hier altijd. :-) De meet was erg leuk, ik was ongeveer de eerste die weg was, moet vanavond nog weg, de rest is den haag nog in.quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:24 schreef vencodark het volgende:
[..]
Thx. Gelukkig lucht het altijd een beetje op om gewoon lekker ongegeneerd te janken.![]()
Hoe was de 'meet' vandaag?
Vond jammer dat ik er niet bij kon zijn eigenlijk. Aan de andere kant is het misschien maar goed ook.quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:28 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat mag hier altijd. :-) De meet was erg leuk, ik was ongeveer de eerste die weg was, moet vanavond nog weg, de rest is den haag nog in.![]()
Je moet zeggen dat je het dubbele betaald hebt, en toen zei: Keep the change....quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:27 schreef KudFokker het volgende:
Zijn de meeters alweer terug?
Ik redde het niet, dus heb terrasje in Amsterdam gepaktpaar nieuwe shirtjes gekocht
En een nieuwe 22" monitor voor mijn pc2x zo goedkoop als normaal, nieuw in doos
Ik vond het ook jammer dat jij er niet bij was!quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:29 schreef vencodark het volgende:
[..]
Vond jammer dat ik er niet bij kon zijn eigenlijk. Aan de andere kant is het misschien maar goed ook.
Mooi dat het gezellig was.
Had KnuffelZacht nog het smsje laten zien wat ze naar mij gestuurd hadquote:Op zaterdag 25 april 2009 19:28 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat mag hier altijd. :-) De meet was erg leuk, ik was ongeveer de eerste die weg was, moet vanavond nog weg, de rest is den haag nog in.![]()
http://techalites.com/wp-(...)samsung-2233bw-6.pngquote:Op zaterdag 25 april 2009 19:30 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Je moet zeggen dat je het dubbele betaald hebt, en toen zei: Keep the change....
Want nu lijk je op een butje ipv een kudfokker.
Voor 80 euro dus, want die dingen kosten max 170 tegenwoordig.quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:27 schreef KudFokker het volgende:
Zijn de meeters alweer terug?
Ik redde het niet, dus heb terrasje in Amsterdam gepaktpaar nieuwe shirtjes gekocht
En een nieuwe 22" monitor voor mijn pc2x zo goedkoop als normaal, nieuw in doos
Die met de lijken?quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:31 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Had KnuffelZacht nog het smsje laten zien wat ze naar mij gestuurd had?
baww.quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:13 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Hmm... LekkerIk dacht dat ik speciaal was... maar je geeft 't aan iedereen
Lekker de negende komenquote:Op zaterdag 25 april 2009 19:29 schreef vencodark het volgende:
[..]
Vond jammer dat ik er niet bij kon zijn eigenlijk. Aan de andere kant is het misschien maar goed ook.
Mooi dat het gezellig was.
Zolang je maar Duits blijft rijdenquote:Op zaterdag 25 april 2009 19:32 schreef Rauw. het volgende:
Het ziet er naar uit dat Rival straks een mede BMW-rijder krijgt in dit topic
haha jaquote:
Tja, ik had weekenddienst. Ben wel voldoende afgeleid. Misschien dat ik wel naar de meet van 9 mei ga. Is wel goed denk ik.quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:30 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik vond het ook jammer dat jij er niet bij was!
Dat zijn verdomde mooie schermpjes....quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:32 schreef KudFokker het volgende:
[..]
http://techalites.com/wp-(...)samsung-2233bw-6.png
Die is het
Heeft iemand nog eentje nodig ?
¤100-, p/s, helemaal nieuw in doos22 inch
Ik kan het niet over mijn NSB hart krijgen iets anders te rijden.quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:33 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Zolang je maar Duits blijft rijden![]()
![]()
Ik ben even opruimen beneden
Zit je niet zo lekker in je vel?quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:33 schreef vencodark het volgende:
[..]
Tja, ik had weekenddienst. Ben wel voldoende afgeleid. Misschien dat ik wel naar de meet van 9 mei ga. Is wel goed denk ik.
Hehequote:Op zaterdag 25 april 2009 19:35 schreef Q. het volgende:
[..]
Echt niet! Niet voor mijn mental image iig.![]()
Ben sinds gister weer single. En daar voel ik me bijna onbeschrijflijke klote over.quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:34 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Zit je niet zo lekker in je vel?
BMW? Subaru ftw!quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:32 schreef Rauw. het volgende:
Het ziet er naar uit dat Rival straks een mede BMW-rijder krijgt in dit topic
Oh oke...quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:36 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ben sinds gister weer single. En daar voel ik me bijna onbeschrijflijke klote over.
Lijkt me leuk als je daar bent.quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:33 schreef vencodark het volgende:
[..]
Tja, ik had weekenddienst. Ben wel voldoende afgeleid. Misschien dat ik wel naar de meet van 9 mei ga. Is wel goed denk ik.
*aai over je bolletje geeft*quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:36 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ben sinds gister weer single. En daar voel ik me bijna onbeschrijflijke klote over.
Vind het heel klote voor je, ik gun je het beste.quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:36 schreef vencodark het volgende:
[..]
Tuuk welquote:Op zaterdag 25 april 2009 19:36 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
jouw bed?!dacht dat je dat niet wilde
Zolang je maar niet zegt dat er een boxermotor inzit. Want die zit er niet in namelijk.quote:
Jij zei butje!quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:30 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Je moet zeggen dat je het dubbele betaald hebt, en toen zei: Keep the change....
Want nu lijk je op een butje ipv een kudfokker.
quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:36 schreef vencodark het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:39 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Tuuk welJij mag best in mijn bed hoor, jij bent sexy
Het leven is helaas niet altijd eerlijk...quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:40 schreef vencodark het volgende:
Thx voor de support van een aantal. Ik probeer het gewoon te accepteren en eraan te wennen. Het voelt gewoon zo oneerlijk.
I know. ik ben ook wel iemand die geloofd in "het heeft zo moeten zijn" of "het lot heeft anders bepaald" etc etc. Maar momenteel zijn dat gewoon geen troostende gedachte. Ik weet niet anders wat te bedenken. Ik kan niet eens kwaad zijn, verwijten maken. Het is gewoon...puur verdriet denk ik.quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:41 schreef Q. het volgende:
[..]
Het leven is helaas niet altijd eerlijk...
awww.. * Dikke Knuffel geeft*quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:36 schreef vencodark het volgende:
[..]
Tuuk welquote:Op zaterdag 25 april 2009 19:41 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]oeeeeeeeee... gaan we dan ook neuken?
Nou, dan kom je vanavond mijn colavoorraad maar opdrinken. Kunnen we eens bijkleppenquote:Op zaterdag 25 april 2009 19:42 schreef Ang3l het volgende:
Cola & ik houden van elkaar
Mijn maag voelt zich dan meteen rustiger
* vencodark is weer single. Dat is er.quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:43 schreef Pien85 het volgende:
Venco... wat is er aan de hand, als ik vragen mag?
Ja, ik ken het gevoel, kut is dat.quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:42 schreef vencodark het volgende:
[..]
I know. ik ben ook wel iemand die geloofd in "het heeft zo moeten zijn" of "het lot heeft anders bepaald" etc etc. Maar momenteel zijn dat gewoon geen troostende gedachte. Ik weet niet anders wat te bedenken. Ik kan niet eens kwaad zijn, verwijten maken. Het is gewoon...puur verdriet denk ik.
*knuf geeft.quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:44 schreef vencodark het volgende:
[..]
* vencodark is weer single. Dat is er.
Ja dat is het. Ik wou dat ik iets kon doen. Ik zit ook wat dingen voor mezelf te schrijven en ik schreef net dit:quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:45 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ja, ik ken het gevoel, kut is dat.
Ook een beetje een hulpeloos gevoel, omdat je zelf nog iets wilt maar de ander daar natuurlijk zijn/haar eigen beslissingen al over gemaakt heeft.
Ik voel me verbonden met m'n noordelijke broeders, evenals ik mij verbonden voel met het Duitse rijk.quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:46 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Jij komt uit Drenthe en praat Gronings.
kut voor je! hoe lang had je met hem?quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:47 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja dat is het. Ik wou dat ik iets kon doen. Ik zit ook wat dingen voor mezelf te schrijven en ik schreef net dit:
'Ik zou hem door elkaar willen rammelen om alles weer op de juiste plek te krijgen. Ik zou hem liefdesdrankjes willen laten drinken, drugs laten injecteren, hersenoperaties willen laten ondergaan om te zorgen dat hij me weer net zo geweldig vind als daarvoor'.
Het lijkt misschien heel wanhopig, i know. Maar zo voelt het gewoon even. Het is voor mij nog niet over en ik dacht ook niet dat het zo snel zou gaan. Het doet gewoon pijn dat het nu al voorbij is.
Gister zijn ze mijn 2e abo (simkaart) af komen leveren. Zodat ik 750 smsjes per maand kon versturen. Die abo kan nu bijna alweer gelijk de prullenbak inflikkeren.quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:53 schreef automatic_ het volgende:
Altijd rot zulke dingen Venco...
Naja, één "licht puntje" iis dat je telefoonrekening zal slinken..
[en nee, ik bedoel het niet gemeen[/sub]
Oh nee? In mijn 555 toch echt wel amigoquote:Op zaterdag 25 april 2009 19:39 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Zolang je maar niet zegt dat er een boxermotor inzit. Want die zit er niet in namelijk.
Kort iig. Liefde van zijn kant is alweer over. Zo snel weet ik dus een man 'in and out of love' te krijgen.quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:52 schreef Thrar het volgende:
[..]
kut voor je! hoe lang had je met hem?
Maar bij Ben kan je toch altijd opzeggen of niet?quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:54 schreef vencodark het volgende:
[..]
Gister zijn ze mijn 2e abo (simkaart) af komen leveren. Zodat ik 750 smsjes per maand kon versturen. Die abo kan nu bijna alweer gelijk de prullenbak inflikkeren.
Whitesnake werkt altijd voor me.quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:47 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja dat is het. Ik wou dat ik iets kon doen. Ik zit ook wat dingen voor mezelf te schrijven en ik schreef net dit:
'Ik zou hem door elkaar willen rammelen om alles weer op de juiste plek te krijgen. Ik zou hem liefdesdrankjes willen laten drinken, drugs laten injecteren, hersenoperaties willen laten ondergaan om te zorgen dat hij me weer net zo geweldig vind als daarvoor'.
Het lijkt misschien heel wanhopig, i know. Maar zo voelt het gewoon even. Het is voor mij nog niet over en ik dacht ook niet dat het zo snel zou gaan. Het doet gewoon pijn dat het nu al voorbij is.
Ja, maar wel herkenbaar hoor. Gelukkig heb ik dat nu niet (meer).quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:47 schreef vencodark het volgende:
Wat naar allemaal. Gelukkig zei je zelf al het had niet zo mogen zijn. En je komt de juiste wel tegen lieverd. En tot die tijd heb je ons op fok om je te steunenquote:Op zaterdag 25 april 2009 19:40 schreef vencodark het volgende:
Thx voor de support van een aantal. Ik probeer het gewoon te accepteren en eraan te wennen. Het voelt gewoon zo oneerlijk.
Kan ik indd. elke maand afzeggen. Heb ik toen bewust gedaan omdat je toch ook geen naïeve dingen wil doen.quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:55 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Maar bij Ben kan je toch altijd opzeggen of niet?
Gewoon andere mensen smsen joh
Ik weet dat het stom klinkt, maar voor mij voelde hij best wel ff als de juiste. Het klopte gewoon en hij was tot dusverre alles wat ik eigenlijk wel zocht. Ik heb nog niet eens de tijd gehad slechte eigenschappen te ontdekken. Zo snel is het dus.quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:57 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Wat naar allemaal. Gelukkig zei je zelf al het had niet zo mogen zijn. En je komt de juiste wel tegen lieverd. En tot die tijd heb je ons op fok om je te steunen
quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:50 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik voel me verbonden met m'n noordelijke broeders, evenals ik mij verbonden voel met het Duitse rijk.
ach kop op! nu is het even kut en zuur, maar de prins op het witte paard komt vast een keer langs!quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:55 schreef vencodark het volgende:
[..]
Kort iig. Liefde van zijn kant is alweer over. Zo snel weet ik dus een man 'in and out of love' te krijgen.
Natuurlijk komt die tijd!quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:59 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik weet dat het stom klinkt, maar voor mij voelde hij best wel ff als de juiste. Het klopte gewoon en hij was tot dusverre alles wat ik eigenlijk wel zocht. Ik heb nog niet eens de tijd gehad slechte eigenschappen te ontdekken. Zo snel is het dus.Over een tijdje kan ik hier om lachen hoop ik.
Ik wil deze!quote:Op zaterdag 25 april 2009 20:05 schreef Thrar het volgende:
[..]
ach kop op! nu is het even kut en zuur, maar de prins op het witte paard komt vast een keer langs!
Goed dat je dat inziet.quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:59 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik weet dat het stom klinkt, maar voor mij voelde hij best wel ff als de juiste. Het klopte gewoon en hij was tot dusverre alles wat ik eigenlijk wel zocht. Ik heb nog niet eens de tijd gehad slechte eigenschappen te ontdekken. Zo snel is het dus.Over een tijdje kan ik hier om lachen hoop ik.
Heeft hij het ook nog zo perfect uitgemaakt dan? Volgens mij kunnen ze beter vreemdgaan. Dan kun je gewoon boos op ze zijn.quote:Op zaterdag 25 april 2009 20:06 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik wil deze!![]()
ik wou dat ik negatiever kon zijn over hem. Dan was het makkelijker.
DieBoardquote:Op zaterdag 25 april 2009 20:07 schreef DieBoard het volgende:
Zo vanmiddag om half 4 gelukkig nog 3 kaarten voor Defqon1 weten te krijgen
Rebel, ga jij je alvast opmaken, want je had niets te doen toch. Kan je zo richting Andre gaan
Dan weet je niet wat een boxermotor is. Velen roepen dat het een boxermotor is, echter de zuigers gaan naar buiten ipv dat ze een boksende beweging tegen elkaar in maken.quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:55 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Oh nee? In mijn 555 toch echt wel amigo
Er is ook niets gebeurd. Maar ik blijf mezelf de vraag stellen hoe iemand binnen een paar dagen van wel verliefd..naar niet verliefd kan gaan. Ik vind dat zo moeilijk.quote:Op zaterdag 25 april 2009 20:06 schreef liefie_ het volgende:
Venco, tuurlijk voelde hij als de juiste, en de tijd dat jullie wat hadden is gewoon zo'n kritiek punt (net als anderhalf jaar en zeven jaar en zo) waarop je je afvraagt of je verder wil, en hij blijkbaar niet (dit bedoel ik niet lullig of zo) maar dat komt niet door iets wat jij bewust hebt gedaan of zo (iig dat haal ik uit je verhaal) zo gaat het soms.
En dat maakt het extra kut omdat je nu ook niets kunt doen om het om te draaien
Maar laat dat verdriet en dat gevoel er gewoon zijn... over een paar dagen zijn je tranen op en dan ga je langzaam de dingen weer anders zien
Niet dat je dan meteen over hem heen bent hoor dat bedoel ik niet, maar dan lijken andere dingen ook weer een beetje leuk (een drankje met een vriend, een avondje op de bank met een slechte film en een zak chips etc) en dan langzaam aan zal hij naar de achtergrond verdwijnen
He nu praat ik toch weer in cliche's maar ja dat is gewoon omdat ze vaak waar zijn geloof ik
Ik bedoel maar te zeggen: het komt goed, ookal is het nu onwijs kut en dat is logisch (waarmee ik je verdriet niet teniet wil doen of zo)
van je ruit met een sinaasappelnetje/panty en glasex. Van je lak met een goede spons, lauw water met een auto-shampoo sopje... Of autopoets.quote:Op zaterdag 25 april 2009 20:04 schreef Ofresca het volgende:
[..]![]()
Weet jij nog een manier om vliegjes van de auto te krijgen? (Naast heel hard schrobben natuurlijk)
Goed schrobben dus.quote:Op zaterdag 25 april 2009 20:13 schreef Rauw. het volgende:
[..]
van je ruit met een sinaasappelnetje/panty en glasex. Van je lak met een goede spons, lauw water met een auto-shampoo sopje... Of autopoets.
Een BMW motor, Porsch, vw kever, en subaru's van formaat hebben allemaal een boxer. de cilinders liggen in hetzelfde platte vlak. boxer motoren hebben niet 2 krukassen. sorry mien jongquote:Op zaterdag 25 april 2009 20:10 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Dan weet je niet wat een boxermotor is. Velen roepen dat het een boxermotor is, echter de zuigers gaan naar buiten ipv dat ze een boksende beweging tegen elkaar in maken.
Daarom heeft een subaru geen boxermotor.![]()
Back to school boy.
Dat komt nog wel.quote:Op zaterdag 25 april 2009 20:06 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik wil deze!![]()
ik wou dat ik negatiever kon zijn over hem. Dan was het makkelijker.
het is ook snel, dat snap ikquote:Op zaterdag 25 april 2009 20:10 schreef vencodark het volgende:
[..]
Er is ook niets gebeurd. Maar ik blijf mezelf de vraag stellen hoe iemand binnen een paar dagen van wel verliefd..naar niet verliefd kan gaan. Ik vind dat zo moeilijk.
Ik wil gewoon dat het terugkomt en het gewoon gaat zoals we beide eigenlijk hadden verwacht. Gevoel stopt niet zomaar. Dat kan niet. Althans..ik dacht niet dat het kon.
En ik weet dat het straks weer anders zal gaan en het langzaam beter wordt. Ik ken de clichés en vaak zijn ze ook waar. Ik moet gewoon weer terug naar een paar maanden geleden toen ik nog niet van hem had gehoord maar dit is zo snel. Ik heb er amper aan kunnen wennen.
Ja, dat vind ik eerlijk gezegd ook vreemd, moet je je toch afvragen hoe hij er is ingestapt, to begin with, misschien.quote:Op zaterdag 25 april 2009 20:10 schreef vencodark het volgende:
[..]
Er is ook niets gebeurd. Maar ik blijf mezelf de vraag stellen hoe iemand binnen een paar dagen van wel verliefd..naar niet verliefd kan gaan. Ik vind dat zo moeilijk.
Moet je autopoets niet gebruiken als je auto schoon is zonder die vliegjesquote:Op zaterdag 25 april 2009 20:13 schreef Rauw. het volgende:
[..]
van je ruit met een sinaasappelnetje/panty en glasex. Van je lak met een goede spons, lauw water met een auto-shampoo sopje... Of autopoets.
Wat is daar mis mee?quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:46 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Jij komt uit Drenthe en praat Gronings.
Hoe je een velg van een auto krijgtquote:Op zaterdag 25 april 2009 20:04 schreef Ofresca het volgende:
[..]![]()
Weet jij nog een manier om vliegjes van de auto te krijgen? (Naast heel hard schrobben natuurlijk)
Hebben alles al besproken denk ik. Soms komt iemand zichzelf en de eigen gevoelens tegen. Soms bots je zelf tegen een muur waarvan je dacht dat die er niet stond. Soms...spat je zeepbel van liefde gewoon kapot.quote:Op zaterdag 25 april 2009 20:14 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik eerlijk gezegd ook vreemd, moet je je toch afvragen hoe hij er is ingestapt, to begin with, misschien.
Goed wrijven, maar met beleid...En niet te lang doordoen, anders heb je kans dat je de lak eraf wrijft.quote:
Soms voor een snelle beurt kun je even niet anders, en dan kun je best even een vlekje verwijderen met een dubbie autopoets op een oude lap.quote:Op zaterdag 25 april 2009 20:15 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Moet je autopoets niet gebruiken als je auto schoon is zonder die vliegjes
Ik laat ze er wel op zitten.quote:Op zaterdag 25 april 2009 20:17 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Goed wrijven, maar met beleid...En niet te lang doordoen, anders heb je kans dat je de lak eraf wrijft.
Wax gebruik je idd als laatste als finishing touchquote:Op zaterdag 25 april 2009 20:15 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Moet je autopoets niet gebruiken als je auto schoon is zonder die vliegjes
Emmertje water, beetje autoshampoo en een spons met van die slierten (geen flauw idee hoe het heet).quote:
Vooral met dat Commandant moet je oppassenquote:Op zaterdag 25 april 2009 20:17 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Goed wrijven, maar met beleid...En niet te lang doordoen, anders heb je kans dat je de lak eraf wrijft.
Ja, blijft altijd moeilijkquote:Op zaterdag 25 april 2009 20:17 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hebben alles al besproken denk ik. Soms komt iemand zichzelf en de eigen gevoelens tegen. Soms bots je zelf tegen een muur waarvan je dacht dat die er niet stond. Soms...spat je zeepbel van liefde gewoon kapot.![]()
Hij kan het niet anders verklaren en ik net zo min.
Neen, dit is niet correct. van origine heet het boxermotor OMDAT de cilinders als het ware tegen elkaar opboksen en het is INCORRECT te zeggen dat kevers , porsches en subaru,s boxermotoren hebben. ( deze hebben immers zuigers die van elkaar weg duwen , dus geen bokser )quote:Op zaterdag 25 april 2009 20:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Een BMW motor, Porsch, vw kever, en subaru's van formaat hebben allemaal een boxer. de cilinders liggen in hetzelfde platte vlak. boxer motoren hebben niet 2 krukassen. sorry mien jong
Je hebt echt van die gasten die een fortuin aan dat spul uitgevenquote:Op zaterdag 25 april 2009 20:20 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Emmertje water, beetje autoshampoo en een spons met van die slierten (geen flauw idee hoe het heet).
Moeilijker dan dat is het niet
Niet zo neerbuigend.quote:Op zaterdag 25 april 2009 20:10 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Dan weet je niet wat een boxermotor is. Velen roepen dat het een boxermotor is, echter de zuigers gaan naar buiten ipv dat ze een boksende beweging tegen elkaar in maken.
Daarom heeft een subaru geen boxermotor.![]()
Back to school boy.
Ik heb een detailing workshop gehad van een belangrijk persoon binnen Mequiarsquote:Op zaterdag 25 april 2009 20:18 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Wax gebruik je idd als laatste als finishing touch
Ik heb die troep 4 jaar verkocht als bijbaantje :0
Als iemand advies nodig heeft, roept u maar
Ik heb een keer als promo een 360 Modena (kan dat kloppen) gepoetst als promotie stuntquote:Op zaterdag 25 april 2009 20:21 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik heb een detailing workshop gehad van een belangrijk persoon binnen Mequiars![]()
Heb er ook zo m'n kaas van gegeten...
Plus met n klein beetje poets zie je wel vaak op automeetings, als je echt even niet anders kan met een duppie poets het eraf halen.
Aan welke kant vindt de ontbranding plaats? dus welke kant worden de cilinders opgeduwd? juist.. naar elkaar toe.. dus een boxer...quote:Op zaterdag 25 april 2009 20:20 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Neen, dit is niet correct. van origine heet het boxermotor OMDAT de cilinders als het ware tegen elkaar opboksen en het is INCORRECT te zeggen dat kevers , porsches en subaru,s boxermotoren hebben. ( deze hebben immers zuigers die van elkaar weg duwen , dus geen bokser )
Helaas is de halve wereld mongloide en noemen ze die motoren FOUTIEF boxermotoren.
Pas op he, met je opmaken!quote:Op zaterdag 25 april 2009 20:07 schreef DieBoard het volgende:
Zo vanmiddag om half 4 gelukkig nog 3 kaarten voor Defqon1 weten te krijgen
Rebel, ga jij je alvast opmaken, want je had niets te doen toch. Kan je zo richting Andre gaan
Niet neerbuigend bedoeld. Helaas zeggen ze bij de autofabrikanten ook foutief dat het een boxermotor betreft terwijl dit gewoon niet correct is.quote:Op zaterdag 25 april 2009 20:21 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Niet zo neerbuigend.
Ik heb weer wat geleerd, dankje.
Ik gebruik shampoo (5eypo) en bumpershine(5eypo) van Valma, met Autoglym wax en paint renovater (samen 25 euro) (volgende auto word sowieso Mequiars)quote:Op zaterdag 25 april 2009 20:21 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Je hebt echt van die gasten die een fortuin aan dat spul uitgevenen dan 4 uur aan het poetsen zijn op zondag
Poetsen is geen slecht ding als je het doet op een auto waar je trots op bentquote:Op zaterdag 25 april 2009 20:23 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik heb een keer als promo een 360 Modena (kan dat kloppen) gepoetst als promotie stuntecht leuk was dat
Dan blijf je toch lekker onwetend.quote:Op zaterdag 25 april 2009 20:23 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Aan welke kant vindt de ontbranding plaats? dus welke kant worden de cilinders opgeduwd? juist.. naar elkaar toe.. dus een boxer...
Als je cilinders weggeduwd worden heb je een serieus probleem man.quote:Op zaterdag 25 april 2009 20:23 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Aan welke kant vindt de ontbranding plaats? dus welke kant worden de cilinders opgeduwd? juist.. naar elkaar toe.. dus een boxer...
Jammer dat hij niet van mij wasquote:Op zaterdag 25 april 2009 20:25 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Poetsen is geen slecht ding als je het doet op een auto waar je trots op bent
quote:Op zaterdag 25 april 2009 20:27 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Als je cilinders weggeduwd worden heb je een serieus probleem man.
Jammer dat ze niet even een Mequiars man hebben laten komen, daar steek je veel meer van op dan de gemiddelde verkoperquote:Op zaterdag 25 april 2009 20:28 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Jammer dat hij niet van mij was
Maar er was best veel publiek, en die hadden allemaal vragen hoe het het best werkte enzo
Junkers Jumoquote:Op zaterdag 25 april 2009 20:27 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dan geef jij me toch een voorbeeld van een auto/vliegtuig/boot met een "echte" boxer...
You gotta movequote:Op zaterdag 25 april 2009 20:28 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]whaha, ja, dan kan je je lidmaatschap van de anwb gebruiken
foutje
Daar hadden wij van te voren een cursus van gehadquote:Op zaterdag 25 april 2009 20:29 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Jammer dat ze niet even een Mequiars man hebben laten komen, daar steek je veel meer van op dan de gemiddelde verkoper
wat is er mis met het Slut gedeelte?quote:Op zaterdag 25 april 2009 20:31 schreef liefie_ het volgende:
ow wacht dan moet ik ff een post compleet de andere kant op doen
ik heb een mega kledingcrisis
ik wil vanavond iets leuks aan voor een feest
maar die mensen zijn allemaal iets classier en ouder dan ik
dus ik wil iets aan dat zegt yay party! en niet yay party I'm a 23 year old slut
Hahahaquote:Op zaterdag 25 april 2009 20:31 schreef liefie_ het volgende:
dus ik wil iets aan dat zegt yay party! en niet yay party I'm a 23 year old slut
Waar zat je zelf aan te denken dan?quote:Op zaterdag 25 april 2009 20:31 schreef liefie_ het volgende:
Lijkt me ontzettend leuk werk om te doen, airbrushen.quote:Op zaterdag 25 april 2009 20:31 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Daar hadden wij van te voren een cursus van gehad
Hij heeft ons ook geleerd hoe je moest airburshennjah, spotrepair enzo
wel leuk om die verf te mengen enzo
Vraag ik me af waarom ze het een Type: Six-cylinder 12-piston liquid-cooled opposed piston inline two-stroke diesel engine noemen...quote:Op zaterdag 25 april 2009 20:30 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Junkers Jumo
http://en.wikipedia.org/wiki/Junkers_Jumo_205
De hedendaagse "boxers"zijn eigenlijk vlakke 6 cilinders of 4 cilinders.
I rest my case.![]()
Ik ben blij met deze onderwerpswitch.quote:Op zaterdag 25 april 2009 20:31 schreef liefie_ het volgende:
Ik gooi er ook nog maar even een extra onderwerp tegen aan wat niet met auto's te maken heeftquote:Op zaterdag 25 april 2009 20:34 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik ben blij met deze onderwerpswitch.
quote:Op zaterdag 25 april 2009 20:33 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Vraag ik me af waarom ze het een Type: Six-cylinder 12-piston liquid-cooled opposed piston inline two-stroke diesel engine noemen...
Damn, jij gaat zo hard getrio't worden vannachtquote:Op zaterdag 25 april 2009 20:34 schreef KudFokker het volgende:
Hey Rauw...
Ik kreeg net een krabbel van het andere meisje...
Het meisje die tegen het meisje waar ik achteraan zit, waarna zij stuurde "Zit je nou te sjansen met Lars, dat kan echt niet hoor, dat was niet de afspraak ! "
Dat meisje krabbelde net "Hey, kom ik jou vanavond nog tegen in de Racso? "
Racso is die tent waar ik hun ontmoet had ...
Nee man, het meisje waar ik achteraan zit is naar InQontrol vanavondquote:Op zaterdag 25 april 2009 20:35 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Damn, jij gaat zo hard getrio't worden vannacht
jezus houd nou gewoon je muil eens joh.quote:Op zaterdag 25 april 2009 20:35 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Als je me niet wilt geloven prima. Ik heb mijn info van mensen die jaren in het vak zitten en niet zomaar een quickfit man.
ik ga nu naar een feest. indien je onwetend wilt blijven prima. peace.
"Ik had vroeger 2 kleine tyrannosaurus rexjes he? In een terrarium"quote:Op zaterdag 25 april 2009 20:35 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Als je me niet wilt geloven prima. Ik heb mijn info van mensen die jaren in het vak zitten en niet zomaar een quickfit man.
Damn, zij wordt zo hard gegang'd door haar GHB voerdersquote:Op zaterdag 25 april 2009 20:35 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Nee man, het meisje waar ik achteraan zit is naar InQontrol vanavond!!
ja ik heb dus alleen maar erg laag uitgesneden tops, of dingen die ik naar school draagquote:Op zaterdag 25 april 2009 20:33 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Waar zat je zelf aan te denken dan?
Ach, als ze maar genietquote:Op zaterdag 25 april 2009 20:36 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Damn, zij wordt zo hard gegang'd door haar GHB voerders
M'n man Jos zei altijd: Als het kutje onaangeroerd ruikt heb je vast niet met een slet te maken.quote:Op zaterdag 25 april 2009 20:37 schreef liefie_ het volgende:
[..]
jaus alleen maar erg laag uitgesneden tops, of dingen die ik naar school draag
en nee ik ben geen slut en ik kleed me ook echt niet zo want ik combineer het leuk
maar de mensen waar ik zo heen ga zijn zooo anders dat ik in vergelijking met hun snel over ga komen als een sloerie die net over de grens van netjes is gegaan
Die motoren die jij noemt heb ik in het echt zien zitten in een vliegtuigquote:Op zaterdag 25 april 2009 20:35 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Je moet gewoon aandoen wat je zelf leuk/passend vindt om aan te doen daarheen. Niet gaan zitten denken van "die mensen vinden vast..". Dan blijf je bezig.quote:Op zaterdag 25 april 2009 20:37 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja ik heb dus alleen maar erg laag uitgesneden tops, of dingen die ik naar school draag
en nee ik ben geen slut en ik kleed me ook echt niet zo want ik combineer het leuk
maar de mensen waar ik zo heen ga zijn zooo anders dat ik in vergelijking met hun snel over ga komen als een sloerie die net over de grens van netjes is gegaan
Als dat geen neuken wordt.quote:Op zaterdag 25 april 2009 20:38 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ach, als ze maar geniet
Ik heb nog steeds haar nummer nog niet
Ik zei vanmiddag dat ik ging shoppen in Amsterdam, en vroeg wanneer we een keer samen gingen en dat leek haar een leuk idee![]()
het gaat de goede kant op
een leuk decolleté hoeft nog geen slut look te gevenquote:Op zaterdag 25 april 2009 20:37 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja ik heb dus alleen maar erg laag uitgesneden tops, of dingen die ik naar school draag
ow maar dat bedoel ik justquote:Op zaterdag 25 april 2009 20:39 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Je moet gewoon aandoen wat je zelf leuk/passend vindt om aan te doen daarheen. Niet gaan zitten denken van "die mensen vinden vast..". Dan blijf je bezig.
Ik ben vandaag goedkoop gaan winkelenquote:Op zaterdag 25 april 2009 20:40 schreef Rauw. het volgende:
Ik moet binnenkort ook maar eens mn kast verversen.
nee dat is waarquote:Op zaterdag 25 april 2009 20:40 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
een leuk decolleté hoeft nog geen slut look te geven
Het lijkt pas sletterig als je een wit goedje tussen je borstpartij ziet druppen.quote:Op zaterdag 25 april 2009 20:40 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik wil nog nieuwe sneakers, een jack en een blauwe spijkerbroek, dan heb ik het wel weer voor een tijd. Veel shirts er ook weer bijgekocht en gekregen de laatste tijd dus dat hoeft niet meer.quote:Op zaterdag 25 april 2009 20:41 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik ben vandaag goedkoop gaan winkelenallemaal shirts van hooguit een tientje
Ik snap je, je wil je kleden naar de gelegenheid, maar je hebt niks wat daar bij pastquote:Op zaterdag 25 april 2009 20:42 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nee dat is waar
maar zoals ik al zei mijn feestjes kleren zijn feestjes kleren
en dit is meer een salade met een rosetje terwijl we de kredietcrisis nog even doornemen feestje
Dan mag je nog je feestjes kleren aantrekken en gaan we an afloop van de kredietcrisis nog even dansen!quote:Op zaterdag 25 april 2009 20:42 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nee dat is waar
en dit is meer een salade met een rosetje terwijl we de kredietcrisis nog even doornemen feestje
nou ja nu overdreef ik een beetje maar okequote:Op zaterdag 25 april 2009 20:42 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nee dat is waar
Tell us about it matequote:Op zaterdag 25 april 2009 20:42 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
1 goede avond.
Vandaag weer eens een terrible dag gehad
wow! van alle mensen hier had ik niet verwacht dat jij hem spot on zou hebbenquote:Op zaterdag 25 april 2009 20:42 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik snap je, je wil je kleden naar de gelegenheid, maar je hebt niks wat daar bij past
Ik drink er ook 1 voor jouw verdriet, en 1 voor het verdriet van de andere mensen hier die het nodig hebbenquote:Op zaterdag 25 april 2009 20:42 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
1 goede avond.
Vandaag weer eens een terrible dag gehad
Ik wist het natuurlijk al lang, maar ik wou niet als een fag overkomen.quote:Op zaterdag 25 april 2009 20:44 schreef liefie_ het volgende:
[..]
wow! van alle mensen hier had ik niet verwacht dat jij hem spot on zou hebben
very good KF!
Succes manquote:Op zaterdag 25 april 2009 20:43 schreef Rauw. het volgende:
ik gaat eens douchen en richting kroeg.
M'n verdriet verzuipen van m'n cabrio, en speculeren over de mogelijke opvolger
Oké, Drink zequote:Op zaterdag 25 april 2009 20:44 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik drink er ook 1 voor jouw verdriet, en 1 voor het verdriet van de andere mensen hier die het nodig hebben
Is er ook niets op aan te passen, of een soort van combinatie van wat je al in je kast hebt hangen, of iets met accessoires ?quote:Op zaterdag 25 april 2009 20:44 schreef liefie_ het volgende:
[..]
very good KF!
ik denk dat het een typische mannenavond word... Mits L. na haar personeelsfeest nog even langs komt.. Denk dati k vanavond m'n focus op haar moet zettenquote:Op zaterdag 25 april 2009 20:45 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Succes manen have fun uiteraard !
Laat maar horen morgen over je veroveringen
team van wat?quote:Op zaterdag 25 april 2009 20:45 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
Ticketonline heeft me gepest, mijn team (ben jeugdleider) heeft verloren en heeft daardoor zijn kampioens kansen vergooit en nog wat kleine dingetjes wat me tegen zat.
oh voetbal ghehe leek me overduidelijkquote:
vast wel maar ik had gewoon wat nieuws moeten shoppenquote:Op zaterdag 25 april 2009 20:46 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Is er ook niets op aan te passen, of een soort van combinatie van wat je al in je kast hebt hangen, of iets met accessoires ?
Nu klink ik wel als een fag ja
[ afbeelding ]
tuurlijk heb je wel iets dat je daarheen aankunt, je kent die mensen toch op de een of andere manier..quote:Op zaterdag 25 april 2009 20:44 schreef liefie_ het volgende:
[..]
very good KF!
waarom ga je dan als je er eigenlijk niet zoveel zin in hebt?quote:Op zaterdag 25 april 2009 20:57 schreef liefie_ het volgende:
Ik ken 2 misschien 3 mensen of zo
quote:Op zaterdag 25 april 2009 20:40 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ow maar ik heb er wel zin inquote:Op zaterdag 25 april 2009 20:58 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
waarom ga je dan als je er eigenlijk niet zoveel zin in hebt?
Leuk! Allemaal nieuwe mensen ontmoetenquote:
quote:Op zaterdag 25 april 2009 20:59 schreef DR34M3R het volgende:
[..]Er komt toch ook nog wat zinnigs uit je vingers blijkbaar!
Waarom? Gewoon lekker aantrekken waar je zin in hebt. Je gaat toch niet naar een gekostumeerd bal? Gewoon lekker als je zelf gaan. En degene die daar niet tegen kan, heeft pechquote:Op zaterdag 25 april 2009 20:59 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ow maar ik heb er wel zin in
ik had alleen beter ff kunnen shoppen![]()
het maakt me niet uit wat die andere denken, maar dat ik zelf net wat minder op mn gemak zitquote:Op zaterdag 25 april 2009 21:01 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Waarom? Gewoon lekker aantrekken waar je zin in hebt. Je gaat toch niet naar een gekostumeerd bal? Gewoon lekker als je zelf gaan. En degene die daar niet tegen kan, heeft pech
Daar trek ik me alleen op mijn werk wat van aan. Privé moeten de mensen me echt maar precies nemen zoals ik ben.quote:Op zaterdag 25 april 2009 21:03 schreef liefie_ het volgende:
[..]
het maakt me niet uit wat die andere denken, maar dat ik zelf net wat minder op mn gemak zit
Jah. Maar de mijne zijn niet goed genoeg voor jequote:
Dat heb ik nooit gezegd.quote:Op zaterdag 25 april 2009 21:07 schreef DR34M3R het volgende:
Jah. Maar de mijne zijn niet goed genoeg voor je
Je snapt het nietquote:Op zaterdag 25 april 2009 21:07 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Daar trek ik me alleen op mijn werk wat van aan. Privé moeten de mensen me echt maar precies nemen zoals ik ben.
Ga je mee? Vrouwen kijken?quote:
Hey Pien! Is snuit al onderweg naar je? Ik zie hem hier niet meer?quote:
Je hebt gezegd dat datgene wat ik onder decolleté versta, voor jou nog geen decolleté is. Voor mijn gevoel komt dat op hetzelfde neer.quote:
quote:Op zaterdag 25 april 2009 21:09 schreef liefie_ het volgende:
Naja never mind
komt ook allemaal wel goed voor de 6de keer
Natuurlijk!quote:Op zaterdag 25 april 2009 21:09 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Je snapt het niet
Het gaat me er niet om wat die mensen denken maar over hoe ik me voel
Naja never mind
komt ook allemaal wel goed voor de 6de keer
Niet dat ik weetquote:Op zaterdag 25 april 2009 21:10 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Hey Pien! Is snuit al onderweg naar je? Ik zie hem hier niet meer?
Het doet mij pijn dat jij dat zo ziet. En dat van iemand die alleen maar lief wil zijn...quote:Op zaterdag 25 april 2009 21:10 schreef DR34M3R het volgende:
Je hebt gezegd dat datgene wat ik onder decolleté versta, voor jou nog geen decolleté is. Voor mijn gevoel komt dat op hetzelfde neer.
ik wil ook alleen maar lief zijn. Maar dan wil ik ook dat men lief is tegen mijquote:Op zaterdag 25 april 2009 21:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het doet mij pijn dat jij dat zo ziet. En dat van iemand die alleen maar lief wil zijn...
quote:Op zaterdag 25 april 2009 20:38 schreef Rauw. het volgende:
[..]
M'n man Jos zei altijd: Als het kutje onaangeroerd ruikt heb je vast niet met een slet te maken.
En gelijk heeft hij.
Ik ben juist heel lief. anders komen die foto's van wat ik onder een decolleté versta er helemaal nooit...quote:Op zaterdag 25 april 2009 21:15 schreef DR34M3R het volgende:
ik wil ook alleen maar lief zijn. Maar dan wil ik ook dat men lief is tegen mij
quote:Op zaterdag 25 april 2009 21:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben juist heel lief. anders komen die foto's van wat ik onder een decolleté versta er helemaal nooit...
Och, da's weer eens wat anders dan in je keel.quote:Op zaterdag 25 april 2009 21:18 schreef ThE_ED het volgende:
"zeg wil jij een kikke rin je decolleté?"
pics or it didn't happen!quote:Op zaterdag 25 april 2009 21:23 schreef liefie_ het volgende:
Zo en goed dat het kwam mensen!
Ik moet echt de mode in
Van niks maakt liefie een outfit die zou de cosmo in kan!
Nou dat is niet helemaal waar, een van de dingen die ik aan heb had niet zwart moeten zijn, maar je kunt niet alles hebben in het leven
Goed om te weten. Dan hou ik daar in het vervolg rekening mee met mijn reactietermijn...quote:Op zaterdag 25 april 2009 21:23 schreef DR34M3R het volgende:
Ik doe niet aan foto's op verzoek
Ik post wat ik wil, wanneer ik wil
*schrapt verwachte pm van Air uit lijstjequote:Op zaterdag 25 april 2009 21:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Goed om te weten. Dan hou ik daar in het vervolg rekening mee met mijn reactietermijn...
Mensen die lijstjes bijhouden...quote:Op zaterdag 25 april 2009 21:27 schreef DR34M3R het volgende:
*schrapt verwachte pm van Air uit lijstje
LOLquote:
Dan is het ook geen lijstje meerquote:Op zaterdag 25 april 2009 21:29 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
LOL
Nu is mijn lijstje nog maar 1 regel lang
Druk met lijstjes bijhouden?quote:Op zaterdag 25 april 2009 21:29 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
waar is ripley, heb er al een tijdje niet gezien
Over lijstjes gesproken...quote:
Zo zie je maar, dat geëmancipeerde gedrag leidt niet altijd tot een verbetering.quote:Op zaterdag 25 april 2009 21:29 schreef DR34M3R het volgende:
Nu is mijn lijstje nog maar 1 regel lang
Nog geen. Maar je zou een lijstje kunnen maken van alle vrouwen waar jij van houdt.quote:Op zaterdag 25 april 2009 21:33 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
wat voor lijstje sta ik nu weer?
Die is bezig zichzelf op haar lijstje te zetten.quote:Op zaterdag 25 april 2009 21:29 schreef Snuitebolletje het volgende:
waar is ripley, heb er al een tijdje niet gezien
quote:Op zaterdag 25 april 2009 21:35 schreef DR34M3R het volgende:
Nog geen. Maar je zou een lijstje kunnen maken van alle vrouwen waar jij van houdt.
Gelukkig heb je houden van en houden vanquote:Op zaterdag 25 april 2009 21:35 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nog geen. Maar je zou een lijstje kunnen maken van alle vrouwen waar jij van houdt.
Dus jij hebt liever een bitch die op verzoek haar decolleté post op de manier die jij wil ipv een schat van een vrouw die zich prettig wil voelen bij wat ze doet?quote:Op zaterdag 25 april 2009 21:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zo zie je maar, dat geëmancipeerde gedrag leidt niet altijd tot een verbetering.
quote:
Ik zie het causale verband niet dat je probeert te leggen...quote:Op zaterdag 25 april 2009 21:38 schreef DR34M3R het volgende:
Dus jij hebt liever een bitch die op verzoek haar decolleté post op de manier die jij wil ipv een schat van een vrouw die zich prettig wil voelen bij wat ze doet?
retorische vraag
Vanwege het nummer of gezien de toepasselijkheid op jouw vraag?quote:
Dat moet dan liggen aan de manier waarop ik jouw woorden interpreteer en de manier waarop jij ze bedoelt lijkt me. Leg eens uit wat je werkelijk bedoelde dan?quote:Op zaterdag 25 april 2009 21:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zie het causale verband niet dat je probeert te leggen...
Beide, jeugdsentiment.quote:Op zaterdag 25 april 2009 21:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vanwege het nummer of gezien de toepasselijkheid op jouw vraag?
Gaan!quote:
een liefie_ adoratie moment!quote:
owjaquote:
Het zijn niet noodzakelijk bitchy vrouwen die hun decolleté delen en het zijn ook niet per sé lieve vrouwen die dat niet doen.quote:Op zaterdag 25 april 2009 21:44 schreef DR34M3R het volgende:
Dat moet dan liggen aan de manier waarop ik jouw woorden interpreteer en de manier waarop jij ze bedoelt lijkt me. Leg eens uit wat je werkelijk bedoelde dan?
Dat klinkt als een beter plan dan op mn fietsje gaanquote:
oh, je wilt gewoon beide! Lief èn met een decolleté dat jou bekoort!quote:Op zaterdag 25 april 2009 21:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het zijn niet noodzakelijk bitchy vrouwen die hun decolleté delen en het zijn ook niet per sé lieve vrouwen die dat niet doen.
Decollete is ook niet alles.. soms is gewoon een hemdje veeeeeeuuuul leukerquote:Op zaterdag 25 april 2009 21:49 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
oh, je wilt gewoon beide! Lief èn met een decolleté dat jou bekoort!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |