Als single zijnde heb je toch nooit goedmaakseksquote:Op zaterdag 25 april 2009 18:01 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]jaaaah, goedmaakseks is goed!
dus ik doel daarop natuurlijk
Bonobo aapjes zijn toch ook niet getrouwd?quote:Op zaterdag 25 april 2009 18:09 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Als single zijnde heb je toch nooit goedmaakseks
Op douchen na danquote:
Niet single zijn is niet hetzelfde als getrouwd zijn hoor.quote:Op zaterdag 25 april 2009 18:10 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Bonobo aapjes zijn toch ook niet getrouwd?
Braafquote:
quote:Op zaterdag 25 april 2009 18:11 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Niet single zijn is niet hetzelfde als getrouwd zijn hoor.
Maar wil je zeggen dat bonobo aapjes goedmaakseks hebben?
Dus eigenlijk vergelijk je jezelf nu met een bonobo aapje?quote:Op zaterdag 25 april 2009 18:12 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]die doen aan goedmaak seks, zoals het hoort!
ga je mee naar een housewarming?quote:
zet er eens een paar foto's van neer!quote:Op zaterdag 25 april 2009 18:10 schreef liefie_ het volgende:
sorry ik had het heel druk met schoenen zoeken
Is goed! Maar hoe ga je dat verklaren?quote:
die hebben zo een heerlijk simpel leven.. vreten en neuken en krijgen ze ruzie, dan gaan ze neuken..quote:Op zaterdag 25 april 2009 18:14 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dus eigenlijk vergelijk je jezelf nu met een bonobo aapje?
Same here, en gisteren is een soort waas om de een of andere reden. Terwijl het gewoon een werkdag was en ik daarna echt niet teveel gezopen heb.quote:
quote:Op zaterdag 25 april 2009 18:17 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
die hebben zo een heerlijk simpel leven.. vreten en neuken en krijgen ze ruzie, dan gaan ze neuken..
Hai dit is B hij is heet dus ik dacht ik neem hem meequote:Op zaterdag 25 april 2009 18:16 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Is goed! Maar hoe ga je dat verklaren?
denk dat ik daar uit op kan maken dat dat niet jouw maat is.quote:Op zaterdag 25 april 2009 18:22 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Hai dit is B hij is heet dus ik dacht ik neem hem mee
en die schoenen posten heeft niet zo'n zin D_H want het zijn vintage schoenen
en kei vaak denk ik ow wauwmaar is het maat 37 of zo
Kookwekker had ik nog niet aan gedachtquote:Op zaterdag 25 april 2009 18:01 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Heb je geen kookwekker dan? Je oven moet niet doet! Je moet gewoon een nieuwe.Positief blijven.
Wat ben je aan het maken dan?
quote:Op zaterdag 25 april 2009 18:22 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Hai dit is B hij is heet dus ik dacht ik neem hem mee
en die schoenen posten heeft niet zo'n zin D_H want het zijn vintage schoenen
en kei vaak denk ik ow wauwmaar is het maat 37 of zo
Lekker! Ik ben pipe rigate met zalm en courgette aan het eten.quote:Op zaterdag 25 april 2009 18:28 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Kookwekker had ik nog niet aan gedachtEn het ik-ben-voorverwarmd-piepje doet het ook niet
Was trouwens een quiche aant maken
Iemand? Verveel me te pletterquote:Op zaterdag 25 april 2009 18:14 schreef robbolo het volgende:
Iemand die nog een goede film kan aanraden voor vanavond?
Maakt me niet zoveel uit, als die maar goed isquote:Op zaterdag 25 april 2009 18:35 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Uhmmm, weinig goede films gezien de laatste tijd. Welk genre?
Wacht, ik kom niet op de naam van de film...quote:Op zaterdag 25 april 2009 18:38 schreef robbolo het volgende:
[..]
Maakt me niet zoveel uit, als die maar goed is
Planet Terror. Geweldige film!quote:Op zaterdag 25 april 2009 18:39 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Wacht, ik kom niet op de naam van de film...
Die van Robert Rodriquez toch? Die grindhouse flick? Heb ik nog niet gezien, dankje voor de tipquote:
Ja.quote:Op zaterdag 25 april 2009 18:41 schreef robbolo het volgende:
[..]
Die van Robert Rodriquez toch? Die grindhouse flick? Heb ik nog niet gezien, dankje voor de tipNog meer?
kom me maar ophalen om half 10quote:
Sms me maar waar en ik zal er zijnquote:
Ik ga volgende week weer 's zalmtaart makenquote:Op zaterdag 25 april 2009 18:32 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Lekker! Ik ben pipe rigate met zalm en courgette aan het eten.
Monster, vond ik errug goed, maar je moet er van houdenquote:Op zaterdag 25 april 2009 18:41 schreef robbolo het volgende:
[..]
Die van Robert Rodriquez toch? Die grindhouse flick? Heb ik nog niet gezien, dankje voor de tipNog meer?
quote:Op zaterdag 25 april 2009 18:53 schreef Pien85 het volgende:
Ik kan ik nou zo moe zijn?Iemand die zich aan wil bieden voor vanavond? Ik heb zin om tegen iemand aan te kruipen...
Stomquote:Op zaterdag 25 april 2009 18:58 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ben idd ook best moe zonder veel reden.
Je komt maar langs hoorquote:Op zaterdag 25 april 2009 18:53 schreef Pien85 het volgende:
Ik kan ik nou zo moe zijn?Iemand die zich aan wil bieden voor vanavond? Ik heb zin om tegen iemand aan te kruipen...
Dat laatste is wel fijn jaquote:Op zaterdag 25 april 2009 18:53 schreef Pien85 het volgende:
Ja, naja, volgens mij is dit ook weer zo'n "moe van het niksdoen" bij mij.quote:
Lekkerquote:Hoe smaakt je ijs?
Nee, wel graag in mijn bed, of een bed een beetje in de buurt van mijn bedquote:
Ja hequote:
Ik heb stiekem best een redelijk logische verklaringquote:Op zaterdag 25 april 2009 19:01 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ja, naja, volgens mij is dit ook weer zo'n "moe van het niksdoen" bij mij.
Jaquote:
[..]
Lekker
Ook eentje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |